تعداد مشاهده: 6879 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pptx
فرمت فایل اصلی: پاورپوینت
تعداد صفحات: 14
حجم فایل:695 کیلوبایت
پاورپوینت استراتژی بازاریابی ورزشی در شرکت ریباک
برند ریبوک (Reebok) یکی از معروفترین و پرطرفدارترین برندهای ورزشی در جهان است. با بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت ورزش، ریبوک توانسته است به عنوان یک برند خاص و منحصر به فرد شناخته شود
قیمت : 220,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
استراتژی بازاریابی درشرکت بونیلیور
محصولات یونیلیور در زمینهٔ مواد غذایی، نوشیدنیها، محصولات مراقبتهای شخصی، شویندهها و لوازم آرایشی بهداشتی میباشد.
قیمت : 250,000 تومان
استراتژی بازاریابی محتوا- مطالعه موردی شرکت هواپیمایی امارات(پاورپوینت)
استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و توزیع محتوای ارزشمند برای جذب و جذب مخاطب هدف است. هدف آن ایجاد آگاهی از نام تجاری، ایجاد سرنخ، و هدایت اقدامات مشتری است.
قیمت : 150,000 تومان
استراتژی بازاریابی در شرکت هواپیمایی امارات،برند موفق هواپیمایی با رویکرد مزیت برتر در بخش بندی مشتر
برند Fly Emirate که سال ها اسپانسر باشگاه چلسی بود، متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است و پروازهای منظم روزانه ای را از دوبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاوردور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می دهد.
قیمت : 350,000 تومان
مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری
هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.
قیمت : 380,000 تومان
استراتژی بازاریابی نت فلکس با رویکردتمرکز برنیاز مشتری و گسترش دایره مخاطب(پاورپوینت)
نتفلیکس بر خلاف سرویسهای تلویزیونی کابلی یا سایر روشهای انتقال محتوای ویدیویی، با درک اهمیت زمان برای مخاطبانش، دسترسی به برنامههای ویدیویی را در هر زمان و با استفاده از هر گجتی در هر مکان فراهم کرده است.
استراتژی بازاریابی و شیوه مدیریت در شرکت کداک
کداک (با نام کامل Eastern Kodak Company) یک شرکت آمریکایی فعال در حوزهی عکاسی است. این شرکت قدیمی پایههای خود را در سرزمین عکاسی بنا کرد و زمانی بزرگترین برند آن حوزه بود. مرکز مدیریتی کداک در راچستر نیویورک قرار دارد و مرکز اجرایی آن، در نیوجرسی واقع شده است.
قیمت : 320,000 تومان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی
سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاههای الکترونیکی، نیمههادیها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت میکند.
قیمت : 160,000 تومان
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها
لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق میآورد و هم والدین آنها را که دوباره دست به ساخت سازههای کوچک بزنند!
پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)
رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.
قیمت : 170,000 تومان
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی
مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئینگر به مطالعه یک مورد خاص میپردازد. در دستهبندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب میشود.
قیمت : 140,000 تومان
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری
دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هماکنون پس از شرکتهای لوفتهانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکتهای هواپیمایی جهان قرار دارد.
سوالات تستی و تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر به همراه جواب pdf
نمونه سوالات تستی و تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر با جواب تعداد سوالات تستی: 380 تعداد سوالات تشریحی: 180 تعداد صفحات: 130 فرمت: pdf استاندارد و فصل به فصل همراه با جواب دانلود تست های کتاب بازاریابی کاتلر نمونه سوالات تستی مدیریت بازاریابی کاتلر با جواب نمونه سوالات تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر با
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “
| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.
قیمت : 92,000 تومان
پاورپوینت”مشاوره دربازاریابی وفروش رمزموفقیت مدیران عصر دیجیتال”
مشاوران بازاریابی فرصتهایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کنند
قیمت : 95,000 تومان
پاورپوینت”بازاریابی استراتژیک فست فود برای نسل هزاره”
کلید موفقیت در بازار فست فود امروز، متخصص شدن به زبان احساسات و عقاید مردم است. برندهایی در بازار فست فود امروز برنده می شوند که به طور احساسی و عاطفی مردم (مشتریان فعلی و بالقوه) را جذب می نمایند.
پاورپوینت.بازاریابی بین المللی وصادرات درعصر دیجیتال،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند امروز
بازاریابی بین المللی عبارت است از عملیات تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک کشور به مشتریان در سایر کشورها، به منظور کسب سود. بازاریابی بین الملل همچنین شامل عملیات تولید و فروش کالا و خدمات در بیش از یک کشور است.
پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “
اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمیدانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایهگذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.
پاورپوینت”بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودروبرای مشتریان امروز وآینده”
هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است
قیمت : 98,000 تومان
مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا
شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته میشود.
پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "
مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضهی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.
پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی
اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.
قیمت : 65,000 تومان
مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک
صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید
قیمت : 82,000 تومان
پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان
فلسفه لوگوی چهار حلقهای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.
قیمت : 38,000 تومان
پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند
. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و… ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر هستند و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در حال تغییر است.
قیمت : 42,000 تومان
پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی وصادرات عسل بانگاه به رعایت الزامات واستانداردهای بین المللی دربازارهای
بازاریابی فروش عسل طبیعی یکی از مهمترین نکاتی است که هم در بهره وری شرکت های عرضه کننده عسل اثرگذار است و هم نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.
قیمت : 110,000 تومان
پاورپوینت.استراتژی بازاریابی وصادرات فرش با نگاه به بخش بندی بازارهای داخلی وبین المللی
وضعیت فرشبافی در بسیاری از کشورهای جهان همچون ایران، ترکیه، هند، پاکستان، افغانستان، چین، مراکش، مصر و… از دیرباز گسترده بوده است و مردم این کشورها به کار بافتن قالی آشنایی داشتهاند و این کشورها را میتوان به عنوان قدیمیترین مراکز بافت فرش در جهان قلمداد کرد.
قیمت : 120,000 تومان
. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و... ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است.
پاورپوینت، بازاریابی سیاسی و نقش آن درموفقیت نامزدهای انتخاباتی
حیطه سیاست بیش تر به یک صنعت خدماتی شباهت داردوآنچه که مهم است نگرش بازاریابی نامزدهای انتخابات به جلب آرای رای دهندگان می باشد.واین نگرش بدون شناخت روش های تاثیرگذار بازار یابی،موفق نخواهد شد.
پاورپوینت،بازاریابی به سبک جنرال الکتریک با رویکرد تحلیل تجاری کسب وکارها
جنرال الکتریک با یک جمله تعریف می شود : ارزش ها همه چیز است . این دیدگاه بود که شرکت جنرال الکتریک را سالهای سال متمایز و منحصر به فرد ساخت و کلید موفقیت جنرال الکتریک محسوب می شود . این چیزیست که فراتر از کلمات و توصیفات محسوب می شود
قیمت : 58,000 تومان
پاورپوینت،بازاریابی ورزشی،صنعت مدرن در نگاه استراتژیک مدیران فردا
در عصر حاضر، ورزش به عنوان یک بخش اقتصادی، چه از بعـد عملـی و چـه تماشـایی، در تولید و مصرف کالاها و خدمات ورزشی و توسعه اقتصادی جوامع مختلف نقش اساسـی دارد و هم اکنون یکی از مؤثرترین عوامل اثرگذار در رشد اقتـصادی ملـی و یکـی از درآمـدزاترین ،صنایع در قرن ۲۱ به شمار میرود .
قیمت : 45,000 تومان
استراتژیهای بازاریابی ورد
استراتژیهای بازاریابی ورد - 1 استراتژیهای بازاریابی گرداورنده:حسن پورعیدی زیر نظر استاد :تورج صادقی بهار 13...
قیمت : 18,000 تومان
بازاریابی شبکهای و Marketing Mix
بازاریابی شبکهای و Marketing Mix - بازاریابی شبکهای و Marketing Mix تابان خواجه نصیری در این مقاله به رابطهی بین Marketing mix و بازاریا...
قیمت : 5,000 تومان
بازاریابی هرمی چیست
بازاریابی هرمی چیست - بازاریابی هرمی چیست؟ بسیاری از بازدیدکنندگان از سایت، خوانندگان مقالاتم و تعداد بسیاری از اعضای خبرنامههایم این سوال ر...
بازاریابی شبکهای در مقابل بازاریابی وابسته
بازاریابی شبکهای در مقابل بازاریابی وابسته - بازاریابی شبکهای در مقابل بازاریابی وابسته «بازاریابی شبکهای» با «بازاریابی وابسته» تفاوت دار...
مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی چیست
مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی چیست - مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی چیست؟ تابان خواجه نصیری در این مقالهی کوتاه میخواهم تعریف یا ت...
انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP doc
انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP doc - 80 مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد 91 انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده...
قیمت : 16,000 تومان
استراتژی بازاریابی doc
استراتژی بازاریابی doc - استراتژی بازاریابی بهترين استراتژی بازاریابی الکترونیکی: ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط اکنون...
پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی
امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.
قیمت : 62,000 تومان
پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک
با نگاهی به تعداد بالای طرفداران و مشتریان کمپانی نایک، می توان مطمئن شد که استراتژی بازاریابی برند نایک عمیق تر از استفاده موفق از استراتژی های بازاریابی کلاسیک و قدیمی ست.
پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی
فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.
پاورپوینت ،رازموفقیت واستراتژی بازاریابی کوکاکولا،دانشگاه رقابت درجهان
شرکتهای کمیوجود دارند که مانند شرکت کوکاکولا، تک محصولی باشند و تنها با همان یک محصول شناخته شوند. این شرکت از سال ۱۸۸۶ همین نوشیدنی سیاهِ شیرین را میفروخته و با همان نیز شناخته شده است. آنها با تبلیغات و آگهیهای هوشمندانه خود ،جهانی را نسبت به این نوشیدنی تیره رنگ بیدار کردند.
قیمت : 28,000 تومان
پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"
هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.
پاورپوینت، تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت توشیبا
توشیبا از قدیمیترین برندهای دنیای فناوری محسوب میشود که در بسیاری از حوزههای صنعت، نقش پیشگام داشت و با بحرانهای متعددی هم دستوپنجه نرم کرد.
پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر
مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرفکننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیتهای بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار
پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال
یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است.
قیمت : 75,000 تومان
پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان
کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.
کتاب ،هنردر بازاریابی،کلیدطلایی ایجادقیمت سایه درکالاهاوذائقه مشتریان
بازارهای امروز، بازارهایی هستند به برپایه آینده بناشده اندومدیرانی دراین بازارموفق خواهند بود که ازآینده آمده باشند و شناخت کافی به آینده داشته باشند
پاورپوینت توسعه راهبردهای بازاریابی درشرکت پاناسونیک
پاناسونیک یکی از باسابقهترین برندهای تولیدکنندهی تجهیزات و لوازم الکترونیکی در دنیا است. این برند ژاپنی، به مدت یک قرن در این صنعت فعالیت دارد
پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان
شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.
قیمت : 36,000 تومان
پاورپوینت ،بازاریابی به سبک ایکیابا رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی
فروشگاههاى آیکیا ، مشتریان را به صورتى فعال درگیر فرآیند خرید مى کنند. مشتریان مى توانند لوازم را لمس کرده و آن را بردارند ، باز کنند ، روى آن نشسته و یا دراز بکشند.
قیمت : 46,000 تومان
پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمر
فیلیپس یکی از قدیمیترین برندهای اروپایی صنعت الکتریک و الکترونیک محسوب میشود که از روزهای اول اختراع لامپ روشنایی، مشغول به کار بوده است.
قیمت : 35,000 تومان
پاورپوینت"بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه وپیشرفت دربازار پیچیده امروز
هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلیاش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است.
قیمت : 55,000 تومان
پاورپوینت،وال مارت پرفروش ترین خرده فروشی جهانی که با استراتژی بازاریابی و فروش خود،دنیای تجارت را ت
انگیزه اصلی استراتژی تجاری والمارت ورود به هر بخش از بازار و تسلط بر بازار با ارائه محصولات با قیمت پایین است. استراتژی اصلی بازاریابی شرکت مبتنی بر پیشبرد قیمت ، رقابت پذیری و ارائه تجربه ای عالی با شعار Everyday Low Price است.
قیمت : 68,000 تومان
پاورپوینت،استراتژی دیجیتال مارکتینگ ،کلید طلایی مدیران هوشمندبرای بازاریابی دردنیای مدرن
دنیای مدرن ،دنیای پاروکردن پول و کسب درآمد هنگفت است که بایستی الزامات آن را رعایت کرد.دنیای امروز ما حتی ازدنیای مدرن هم عبور کرده و وارد دنیای پسا مدرن شده است.
نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا
شامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد
قیمت : 200,000 تومان
تحقیق بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها
تحقیق بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها - بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها Seyedamir.hosseini@gmail.com 1 www.sportculture.ir باز...
قیمت : 8,000 تومان
تحقیق بازاریابی تک به تک 36ص
تحقیق بازاریابی تک به تک 36ص - 1 در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت, > است, ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت, <<سهم از مشتری...
تحقیق بازاریابی مناسب با APH 25ص
تحقیق بازاریابی مناسب با APH 25ص - 88 مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد 89 انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از... مجله دانشکده علو...
تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای
تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای - بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقهای یکی از موضوعات بحث برانگیز که امرو...
تحقیق استراتژیهای بازاریابی 20ص
تحقیق استراتژیهای بازاریابی 20ص - 1 استراتژیهای بازاریابی مقدمه رقابت شديد كشورهايي كه قادر به توليد با هزينه هاي پايين هستند، م...
تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص
تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص - 1 آشنایی با مفهوم « صادرات و بازاریابی » و برخی اصطلاحات بازرگانی 2 ...
تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی
تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی - آسيبشناسي مديريت بازاريابي تخصص در قرون جديد، ابزارها و شرايط جديد پديد آورده است. وظيفه بازاري...
بازاریابی چریکی
قیمت : 6,000 تومان
تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری
تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری - 1 بررسي نقش بازاريابي در توسعه صنعت گردشگري 1- شيما مردان: دانشجوي كارشنا سي رشته مدير...
قیمت : 10,000 تومان
مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید | پاورپوینت
مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید پاورپوینت - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کا...
قیمت : 12,000 تومان
تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt )
تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt ) - تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری تعریف :...
مدیریت بازاریابی (پاورپوینت )
مدیریت بازاریابی (پاورپوینت ) - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . منابع درس: مدیریت بازاریابی؛ دکتر احمد روستا، داور ونوس، ابراهیمی؛ انتش...
قیمت : 39,000 تومان
روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی
قیمت : 20,000 تومان
پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید
پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کار...
پاورپوینت مدیریت بازاریابی
پاورپوینت مدیریت بازاریابی - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . ...
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی - نا م به خدا ی بان مهر اگر همت والای اصلاح مردم را در سرداری، از خودت آغاز کن، زیرا پرداختن تو به...
پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی)
پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) - بسم الله الرحمن الرحیم بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) ...
دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش) - 1 به نام خداوند جان وخرد که رزاق است و غنی و بخشنده 2 مباحث بازاریابی ...
دانلود پاورپوینت کارگاه بازاریابی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت کارگاه بازاریابی (قابل ویرایش) - به نام خدا کارگاه بازار یابی ...
دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش) - به نامش و به ياريش کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط ...
قیمت : 15,000 تومان
دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش) - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . ...
قیمت : 34,000 تومان
دانلود پاورپوینت مدیر بازاریابی و تبلیغات (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت مدیر بازاریابی و تبلیغات (قابل ویرایش) - بنام خدا مدیر بازاریابی و تبلیغات ...
دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی (قابل ویرایش) - بررسی محیط بازاریابی Marketing Environment 2 ...
دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 2 نام درس : بازاریابی و مدیریت بازار ...
دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی و فروش حرفه ای ...
دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش) - 1 بازاریابی وفروش بیمه 2 ...
قیمت : 30,000 تومان
دانلود تحقیق روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش)
روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش) - دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم وتحقيقات دانشكده علوم ومهندسي صن...
دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(1) (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(1) (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 2 ...
قیمت : 100,000 تومان
دانلود پاورپوینت بازاریابی محتوایی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت بازاریابی محتوایی (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی محتوایی ...
قیمت : رایگان
دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) (قابل ویرایش) - بسم الله الرحمن الرحیم بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگ...
دانلود پاورپوینت معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی (قابل ویرایش) - 1 معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی بدون داشتن معیارهایی بر...
دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی (قابل ویرایش) - به نام خدا بازاریابی اینترنتی ) Digital Marketing ( Page 2 دیجیتال مارکتینگ چیست؟ چرا...
دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش) - بازاریابی اجتماعیو نقش آن در توسعه اقتصادیمناطق...
قیمت : 19,000 تومان
دانلود پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین در بازاریابی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین در بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی 2 ...
قیمت : 145,000 تومان
دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 دانشگاه قم اصول بازاریابی ...
دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 اصول بازاریابی (Marketin Principles ) 2 ...
دانلود پاورپوینت ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) (قابل ویرایش) - بسمه تعالي ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) توليد قبل از فروش يا فر...
دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی (قابل ویرایش) - بنام خدا اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که...
دانلود پاورپوینت استراتژی های تجاری و بازاریابی (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت استراتژی های تجاری و بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا استراتژی های تجاری و بازاریابی ...
دستورالعمل بازاریابی تلفنی
دستورالعمل بازاریابی تلفنی : اصول بازاریابی تلفنی و نکات مهمی که شما یا کارمندانتان را در بازاریابی تلفنی خیلی کمک خواهد کرد
مقاله ارتباطات یکپارچه بازاریابی (ورد قابل ویرایش )
در اين مقاله پس از تشريح مدل ارتباطات منسجم بازاريابي و نقش آن بر هدفگذاري تبليغات تجاري به بررسي و تبيين جايگاه اين مدل در فرآيند مديريت بازاريابي پرداخته خواهد شد. سپس به توصيف و تشريح انواع اهداف تبليغات در مدل ارتباطات منسجم بازاريابي عوامل تاثيرگذار بر اين اهداف پرداخته خواهد شد.
موانع ارتباط موثر در بازاریابی
در این فایل ورد به ده عاملی که مانع از روابط موثر در بازاریابی و روابط مدیران میشود و اثرات آن و اقدامات مورد توجهی که عوامل بازدارنده را از بین خواهند بود اشاره کردیم
قیمت : 2,000 تومان