پاورپوینت،برندسازی درصنعت کفش-چالش ها و فرصت ها(مطالعه موردی بازار ایران)

دسته بندي : بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

استراتژی های بازاریابی و فروش در صنعت کفش



برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحی‌های خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژی‌های بازاریابی قوی اتخاذ کنید. با توجه به بودجه بازاریابی‌تان می‌توانید از چندین تکنیک استفاده کنید که تعدادی از آنها نسبتاً ارزان ولی کارآمد هستند. بازاریابی و فروش در صنعت کفش به خصوص برای کسب و کارهای کوچک دشوار است زیرا به سختی می‌توان مشتریانی که از برند مورد علاقه‌شان خرید می‌کنند به سمت خود جذب کرد. این کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از روش‌های بازاریابی شرکت‌های بزرگ الگوبرداری کرده، آن را با خلاقیت و تغییر همراه کنند و در آن موفق شوند. از آنجا که بازاریابی کفش‌های ورزشی، تفاوت چشمگیری با بازاریابی کفش مردانه یا زنانه دارد، باید یک برنامه بازاریابی هدفمند داشته باشید.

استراتژی های بازاریابی و فروش در صنعت کفش
خلاقیت داشته باشید!

اولین قدم برای موفقیت در صنعت کفش، داشتن خلاقیت است. به یک مفهوم خلاقانه فکر کرده و طراحی خود را بر اساس آن آغاز کنید. به عنوان مثال اگر قرار است کفش مردانه راحت برای صاحبان کسب و کار تولید کنید، در برنامه بازاریابی حتماً به این موضوع تاکید کنید که با اینکه این کفش‌ها در ظاهر مشابه سایر کفش ها است اما افراد با پوشیدن آن به شدت احساس راحتی خواهند کرد. تبلیغات خود را در فرودگاه‌ها، مجلات کسب و کار و سایر مکان‌هایی که مشتریان بالقوه حضور دارند، قرار دهید.
حضور آنلاین را فراموش نکنید!

وبسایتی با طراحی خوب راه بیندازید تا بتوانید تصویر انواع کفش‌های تولید‌ی‌تان را در معرض دید مشتری قرار دهید. یک فروشگاه همراه با درگاه خرید در این سایت بگذارید. مشتریان بالقوه به راحتی می‌توانند در اوقات فراغت یا هر زمان که دوست داشتند به سایت شما سر زده و با توجه به بودجه و مدل مورد نظرشان، یک کفش انتخاب کنند. با تبلیغات و پیشنهادات خاص، مشتری را ترغیب کنید و به طور منظم پاسخگوی سوالاتشان باشید. از نظرات و بازخوردهای مشتریان درباره تجربیات خرید و اجناس فروشی، از سلیقه و خواسته مشتری بیشتر مطلع شوید.
از نمایشگاه های مد حداکثر استفاده را ببرید.

برپایی نمایشگاه مد می‌تواند باعث آگاهی دیگران از تولیدی کفش شما شود. موضوع (تم) برنامه خود را کفش بانوان انتخاب کنید زیرا تولیدی‌ها به طور میانگین در مقایسه با سایر کالاها، هزینه بیشتری صرف لباس‌های طراحی شده برای بانوان ۱۶ سال به بالا می‌کنند. از افرادی که به نوعی با کسب و کار شما در ارتباط هستند نظیر مدل‌ها، روزنامه‌نگارها و… دعوت کنید تا بعد از اجرای نمایشگاه، خبر این برنامه را به گوش دیگران برسانند. در صورتی که این برنامه با موفقیت همراه بود، آن را تکرار کنید.
برنامه تشویقی ارجاع مشتری

یک برنامه تشویقی شامل تخفیف، کارت هدیه، اقلام رایگان و … در نظر بگیرید تا مشتریان فعلی‌تان تشویق شده و همکاران خود را برای خرید از شما ترغیب کنند. شما می‌توانید بعد از خرید مشتری، موضوع این برنامه را به او اطلاع دهید تا به این ترتیب برای معرفی افراد دیگر با رغبت بیشتری عمل کند.
رسانه های اجتماعی فرصتی بزرگ برای بازاریابی و فروش در صنعت کفش

رسانه‌های اجتماعی به عنوان پلتفرم بازاریابی ارزان و مستقیم می‌تواند ابزاری برای تبلیغ کسب و کار کفش‌تان شده و انواع مشتریان بالقوه را هدف قرار ‌دهد. یک صفحه در اینستاگرام، فیسبوک و پینترست راه بیندازید و تصاویر کفش‌هایتان که فکر می‌کنید مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد را بگذارید و اجازه دهید مشتری، حس مثبت خود از تجربیاتش با کفش تولیدی شما را به اشتراک بگذارد. در عین حال می‌توانید عکس‌ها را مستقیماً به صفحه خرید کفش لینک کنید تا راحت‌تر خریدش را انجام دهد.
اسپانسر مسابقات شوید.

پا را فراتر از تبلیغات سنتی گذاشته و اسپانسر مسابقات شوید تا توجهات را به کالای خود جلب کنید. به عنوان یک استراتژی قرار است برند خود را تبلیغ کرده و لوگو و نام شرکت‌تان را در معرض دید عموم قرار دهید. به عنوان مثال اسپانسر یک بازی فوتبال محلی یا دانش‌آموزی شوید و علاوه بر معرفی کالای خود، پیشنهاد تخفیف یا کارت هدیه به عنوان جایزه دهید. پوسترهای بزرگی تهیه کنید که کفش‌های شما را طی مسابقه نشان دهد.
طراحی منحصر به فرد داشته باشید.

یکی دیگر از تکنیک‌های جذب مشتری، این است که به او فرصت دهید تا کفش مورد علاقه‌اش را طراحی کند، به این ترتیب مشتری کفشی منحصربه فرد و شخصی‌سازی شده با نیازهای خودش خواهد داشت. علاوه بر این می‌توان به مشتری اجازه داد طرح مورد نظرش را آپلود کند تا شرکت، آن را روی کفش مورد نظرش پرینت کند.
خدمات مشتری را فراموش نکنید!

اکثر افراد اساساً کفش را به خاطر مدل یا عملکرد آن خریداری می‌کنند، اما خدمات مشتری نیز می‌تواند نقش مهمی در تصمیم‌گیری مشتری برای خرید داشته باشد. بنابراین در مورد اینکه چه عواملی، خدمات مشتری شما را از سایرین متمایز می‌کند، یک استراتژی بازاریابی تهیه کنید که باعث جذب مشتری خواهد شد. به عنوان مثال، وبسایت خود را طوری طراحی کنید که امکان جستجو بر اساس پاشنه، سایز، رنگ و جنس را داشته باشد، تا خرید کفش برای بانوان به تجربه‌ای بسیار مثبت تبدیل شود. اگر از خدمات مشتری خلاقانه استفاده می‌کنید، در تبلیغات تلویزیون، رادیو و اینترنت مطرح کنید تا به جذب مخاطب بینجامد.
رتبه بندی بزرگترین برند های کفش ایران
ی
رتبه بندی بزرگترین برند های کفش ایران

در این نوشتار می خواهیم از برند های مطرح و صاحب نام کفش و چرم فاخر ایران برای شما بگوییم. برخی از ملاک هایی که مارا در تدوین و تنظیم این فهرست یاری نموده است قدمت، کیفیت و گستردگی برند های بررسی شده است.

جالب است بدانید که صنعت کفش یکی از قدیمی ترین صنایع در دنیا بوده و این صنعت در کشور مان ایران قدمتی به بلندای تمدن های اولیه ایرانی و حتی پیش از آن دارد.



تخت جمشیددیوار نگاره تخت جمشید با قدمتی ۲۵۰۰ سال که نشانگر وجود پوتین های نظامی است



کفش آرنیکفش “آرنی” با قدمتی پنج هزار ساله کشف شده در شمال غرب ایران



همچنین در دوره معاصر نیز صنعت چرم ایران در سطح کشور و خاورمیانه و حتی بازار های فراتر از آن یک دوره جهش را تجربه کرده است به طوری که برخی از برند های تولید شده در کشورمان به علت سطح بالای کیفیت مواد اولیه و طراحی به راحتی توانسته اند بازار های بین المللی را فتح کنند و کفش ایران را به الگویی در صنعت خود تبدیل کنند.


۱- کفش شیما



جالب است که بدانید برند شیما کفش یکی از نشان های تجاری ایران است که شهرت بین المللی آن بخصوص در خاورمیانه بیشتر از شهرت آن در ایران است و علت آن را میتوان در سیاست های صادرات کلان این برند شناسایی کرد، تا جایی اگر شما سری به بازار های کفش کشور های همسایه مثل عراق بزنید بدون شک نام شیما را بسیار خواهید شنید و این موضوع حس بسیار خوبی را برای ایرانیان ایجاد میکند.

کفش شیما یکی از برند های جدی پوشاک و بویژه کیف و کفش ایرانی است که در زمینه تولید کفش های چرمی، ورزشی، روزانه و شهری و همچنین انواع کیف های رسمی و اسپورت زنانه و مردانه تولیدات متنوعی دارد و بازار کشور را به خوبی شناخته است و همچنین لازم به ذکر است که سیاست قیمت گذاری این برند به صورتی است که خرید محصولات آن برای عموم مردم راحت باشد و با توجه به کیفیت استاندارد محصولات این نشان تجاری این موضوع اهمیت بسزایی دارد.
نکته حائز اهمیت در مورد این برند این است که این شرکت دارای چند کارخانه بزرگ در زمینه های تولید مواد اولیه زیره کفش “پلی ارتان” به نام کمیسان و یک کارخانه تولید رویه چرم به نام “زرین پوشش چم” و یک کارخانه تولید کفش ایمنی و کار به نام “کلارک” است که این موضوع در ایران تقریبا نمونه دیگری ندارد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این برند ایرانی با تغییر سیاست های فروش خود فقط در طول دوسال گذشته توانسته شصت شعبه جدید تاسیس کند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود و بازار خود را در سطح کشور گسترش داده است.


۲- چرم مشهد

برندهای چرم ایرانی - چرم مشهد

شرکت چرم مشهد در سال ۱۳۷۵ تاسیس گردید و در حوزه تولید کیف، کفش فعالیت میکند . محصولات این شرکت از جنس چرم گاوی، بزی و گوسفندی هستند. این نشان تجاری سالیانی هست که نام خود را به عنوان یکی از صنعتگران جدی در حوزه صنعت چرم کشور جا انداخته و در حال حاضر نیز جایگاه خوبی در بازار را به خود اختصاص داده است.

قیمت محصولات چرم مشهد متوسط رو به بالاست و جامعه مشتریان خود را هدف گرفته است و در طول فصول سال تخفیف هایی را روی محصولات خود در نظر میگیرد که دراین تخفیف ها هم شما با قیمتی ارزان مواجه نیستید. اما میتوانید با یک بودجه نسبتا بالا از محصولات این شرکت استفاده کنید و از خرید خود لذت ببرید.


۳- نوین چرم

برندهای چرم ایرانی - نوین چرم

نشان تجاری نوین چرم در در ابتدای دهه هفتاد شروع به کار کرد و پس از گذشت ده سال از فعالیت خود با یک سیاست جدید در تبلیغات توانست موفق تر از قبل ظاهر شود. استفاده از سلبریتی هایی نظیر بهنوش طباطبایی و بهرام رادان به عنوان سفیران برند این شرکت توانست اثرگذاری مثبتی در فروش نوین چرم داشته باشد و آنرا به عنوان یکی از تولید کنندگان و فروشنگان محصولات چرم لوکس معرفی کند.

نوین چرم هم یکی از برندهای معروف و باکیفیت ایرانی است که از سال ۱۳۷۰ در عرصه تولید محصولات چرمی فعال است اما از سال ۱۳۸۲ به بعد با تغییراتی که در برند خود ایجاد کرده و تبلیغات فراوان، جای خود را در دل خریداران ایرانی باز کرده است. استفاده از چهره‌های معروف تبلیغاتی مانند بهرام رادان و بهنوش طباطبایی باعث شده تا شهرت نوین چرم افزایش پیدا کند. طراحان خارجی هم در تولید محصولات نوین چرم مشارکت دارند.

علاوه بر طراحان خارجی، صادرات محصولات این برند به کشورهای دیگری چون: کویت، ژاپن، قزاقستان، سوئد، آلمان، روسیه و جمهوری چک نشان می‌دهد که نوین چرم دوست دارد برندی با چهره‌ای بین‌المللی باشد. نوین چرم هم محصولات با طراحی کلاسیک دارد و هم محصولاتی با شکل و شمایل اسپورت. اما در صورتی‌که اهل تیپ غیررسمی باشید، احتمالا از کفش‌ های اسپورت و غیرکلاسیک نوین‌چرم هم استقبال نخواهید کرد. چون در طراحی آنها تِم کلاسیکی وجود دارد که ممکن است نظر اسپورت‌پوشان را جلب نکند.


۴- مارال چرم

برندهای چرم ایرانی - مارال

شاید مارال چرم در این لیست جزو جوانتر ها به حساب بیاید و تا اینجای کار در بازار داخلی فعالیت خود را به عنوان یک برند چرمی با قیمت تقریبا بالا ادامه داده است و اینطور که از سیاست قیمت گذاری این برند برداشت می شود این برند جامعه هدف خاصی را برای فروش خود در نظر گرفته و بر روی آن متمرکز شده است. همچنین مارال چرم برای این که بتواند گوشه چشمی به جامعه هدف بزرگتری داشته باشد در بعضی از اوقات طرح های خاص تخفیف واره ای را برگزار می کند تا با تعدیل قیمت ها بازار خود را گشترش دهد.
صنعت کفش و استراتژی های بازاریابی آن

در مورد تحول صنعت کفش و استراتژی های بازاریابی آن می توان صبحت های بسیاری را مطرح کرد. بنظر بنده جهت ورود دقیق تر به این بحث نکته مهم بخش بندی بازار و تمرکز بر قسمت های مورد نظر می باشد. می توان در یک بخش بندی کلی بازار را به دو دسته کفش های ورزشی و غیر ورزشی(اعم از بخش کفش های طبی، بانوان و مردان و کودکان و….) و با تمرکز بر بخش غیر ورزشی تقسیم کرد. این بخش بندی از آن جهت مطرح شد که اگر به فرض بنده بعنوان یک کسب و کار نوپا قصد حضور در این بازار و بدست گرفتن سهم قابل قبولی در طراحی کفش داشته باشم مهم ترین نکته در موفقیت برند بنده با فرض وجود توان رقابتی(مانند کیفیت ، قیمت مناسب و شکیل بودن کالاو…) switching cost مشتری و ایجاد میل و رغبت در او برای گزینش برند بنده به عنوان انتخاب اول می باشد. همان گونه که می دانیم هزینه سوئیچ مشتری در بخش ورزشی به دلیل وجود برندهای معتبر ورزشی مانند آدیداس، ریباک و پوما و… وهم چنین برندهای ارزانتری مانند ۳۶۱، آل اشپورت و… بسیار بالا می باشد. ولی در بخش بندی غیر ورزشی این هزینه به خصوص در بازار داخلی به نسبت کمتر می تواند کمتر باشد.اگر اشتباه نکنم با توجه به گالری طرح های جناب آقای صوفی زمینه کاری ایشان در بخش بانوان و کفش طبی می باشد. با توجه به فرمایش جناب دکتر مبتنی بر وجود روابط سنتی در این بخش نکاتی را می توان برای برهم زدن عادات سنتی می توان متذکر شد که امیدوارم مثمر ثمر واقع شوند.برخی از این راه کارها به شرح ذیل هستند:

۱ Online Presence

حضور در فضای مجازی و ایجاد فضایی جهت تعامل میان صاحب برند و مشتریان می تواند ترغیب کننده باشد. همان گونه که بیان شد جناب صوفی این مرحله را با پایه گذاری کافه کفش و به نمایش گذاردن طرح ها و ایده ها و همچنین بخش مجموعه مصاحبه ها و ارتباط مستقیم از طریق تلگرام و وایبر گذرانده اند. نکته مهم در حضور آن لاین انعطاف پذیری سایت و مشاوره فعال و پویا جهت رفع نیازهای مشتریان می باشد.

۲ Fashion Show

میزبانی از یک نمایشگاه مد متناسب با ویژگی های مورد نظر مشتریان می تواند نام برندتان را در صورت جلب توجه افراد به عنوان یک برند پیشرو در ذهن مشتری جا بیاندازد. لزوما مشتری یک طراح کفش فروشندگان آن نیستند. نمایشگاه مد می تواند دو جانبه عمل کند به این معنا که هم فروشندگان و هم مشتریان را ترغیب کند. با توجه به خصوصیات و ویژگی های بانوان این طرح می تواند نظر آن ها را بیشتر جلب کند.

۳ Social Media

ارتباط با مشتریان از طریق ابزارهای مانند فیس بوک، توییتر، تلگرام و… به دلیل انعطاف پذیری و پویایی بالا می تواند بسیار مهیج باشد. همچنین در سطوح پیشرفته تر می توان از طریق نرم افزارهای تحلیلی رفتار مشتریان را برطبق نظراتشان تحلیل نمود. نباید قدرت اهرمی و پلت فرم بازاریابی مستقیم این ابزار را دست کم بگیریم.

۴ Crowdsourcing

در این بخش صاحبان کالا و برند می توانند برای مثال با راه اندازی کمپینی طرفداران و مشتریان پرو پاقرصی برای خود پیدا کنند. این چنین مسابقاتی با تهییج مشتریان هدف در نهایت آنها را برنده یک کفش و یا یک سفارش رایگان برای ساخت کفشی دلخواه شخص نماید.برای مثال با توجه به جامعه هدف جناب صوفی راه اندازی کمپینی برای روز مادر و ایجاد شور در مشتریان می تواند راهی جالب توجه و جدید باشد. این ابزار را می توان از جهت الگوهای نوآوری باز، ابزاری جهت گردآوری ایده و اطلاعات برای مقاصد خاص دانست. باید به این نکته توجه داشت که این ابزار صرفا جهت تشکیل کمپین و مسابقه و… استفاده نمی شود. بلکه در ادامه می تواند راهی خلاقانه جهت توسعه محصول با توجه به نظرات مشتریان درنظر گرفته شود به این دلیل که گاهی اوقات بهترین ایده از مصرف کننده نهایی و و خارج بنگاه بدست می آید.

صنعت کفش و استراتژی های بازاریابی آن

استراتژی های بازاریابی و فروش در صنعت کفش

خلاقیت داشته باشید!

حضور آنلاین را فراموش نکنید!

از نمایشگاه های مد حداکثر استفاده را ببرید.

برنامه تشویقی ارجاع مشتری

رسانه های اجتماعی فرصتی بزرگ برای بازاریابی و فروش در صنعت کفش

اسپانسر مسابقات شوید.

طراحی منحصر به فرد داشته باشید.

خدمات مشتری را فراموش نکنید!

بستر سازی و شناخت صنعت کفش ایران

شناخت تاریخچه و پیشینه صنعت کفش ایران

کفش از گذشته تا حال

تولید کفش در ایران به روش صنعتی

مهمترین اسناد راهبردی صنعت کفش ایران

چشم انداز صنعت کفش ایران در سال ۱۴۰۴

بیانیه رسالت صنعت کفش ایران

اولویتهای راهبردهای صنعت کفش ایران

تامین منابع گسترده

استفاده ازشبکه های اجتماعی

نمایشگاه مد

حضورآنلاین

تحلیل استراتژیک آدیداس

محصولات آدیداس

افراد کلیدی و امور مالی سازمان

شرایط مالی

زیر مجموعه ها و شرکای تجاری آدیداس

جایگاه مردم در آدیداس

استراتژیهای شرکت آدیداس

استراتژی های موسسه بعد از ساختار دهی مجدد ۲۰۰۶-۲۰۰۵

استراتژی توزیع محصولات آدیداس

نقش ارزش ویژه برند آدیداس در استراتژی بازاریابی آن

تجزیه و تحلیل بازار

تجزیه و تحلیل مشتریان

مأموریت آدیداس: بهترین شرکت ورزشی دنیا بودن

نکات مهم برای دست‌یابی به این هدف

‌انتخاب‌های استراتژیک

نقش بازارهای جهانی

تحلیل استراتژیک SWOT

چاره‌جوئی بحران صنعت کفش ایران

صنعت کفش ایران در خطر نابودی

چالش های کفش ایران

تجهیزات و زیرساخت های نامناسب درکفش ملی

جذب مشتری فروشگاه کیف و کفش

مرگ برندها در ایران

نساجی مازندران

بررسی دلایل افول برند کفش ملی ایران از دیدگاه مدیران صنعت کفش در استان تهران

ترسیم و تحلیل زنجیره تامین و زنجیره ارزش صنعت کفش ایران

زنجیره تامین صنعت کفش

ریسکهای خاص موفقیت فروشگاه کفش

مدیریت ریسک در صنعت کفش

سایزبندی

شناسایی فاکتورهای آینده ساز صنعت کفش ایران

تاریخچه برند ریباک

اجرای راحت فیتنس با ریباک

دستکاری به‌موقع قیمت

شناخت درست و تقسیم‌بندی دایره مخاطبان دراسکچرز

همگام با آژانس‌های تبلیغاتی

تنوع در روش

فیل غمگین ،معلق میان آسمان وزمین

قبرستان برند‌های ایرانی

سرنوشت کفش ملی درهاله ای از ابهام

انقراض برند‌های دایناسوری

عدم پذیرش شوک الکتریکی برای احیای برند

حس نوستالژی مخاطبان دربرندی که به تدریج متوقف شد

دارایی‌های استراتژیک برند ملی

المان های بصری ضعیف درکفش ملی

گم‌گشتگی هویتی و دوگانگی شخصیتی برندکفش ملی

بسته‌بندی‌های کارتونی کفش

چالش بسته بندی

تاریخچۀ جایگاه سازی مجدد

چند نکته درمورد برندسازی فروشگاه کفش

نگاهی به آگهی تبلیغاتی جدید کفش بلا / تبلیغ به پشتوانه نوستالژی

برجسته کردن نکات نوستالژیک برند در کمپین تبلیغاتی

نگاه متفاوتی باید در طرح آگهی منعکس می‌شد

دهه شصتی‌ها؛ گروه مخاطبانی که با برند خاطره دارند

طراحی استیکرهای متفاوت برای فروشگاه‌های برند

از جوانی تا سالخوردگی

جوان شدن تصویر برند و طراحی هویت بصری جدید

سرنوشت تلخ ۶ کارخانه مشهور ایرانی

نام برند: پارس الکتریک

شیرهای دوقلوی خسته از واردات /نام برند: کفش بلّا

قدیمی‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی ایران/ارج

افول گرما و سرمای ایرانی/نام برند: آزمایش

نشانه پاکیزگی که دیگر نیست/نام برند: تولی‌پرس

سرگذشت تلخ یک چرخه ریسندگی/نام برند: نساجی مازندران

از ارج تا کفش بلّا؛ برند‌های بزرگ ایرانی که خاموش شدند

آزمایش

چیت سازی ری

پیکان

کفش ملی نیاز به ری‌برندینگ دارد

مقایسه کفش ملی با نایک

اولین قدم برای ریبرندینگ کمپانی کفش ملی

استفاده کفش ملی از شبکه های اجتماعی

دوگانگی ها درکفش ملی

دسته بندی ها درکفش ملی

فروشگاه آنلاین کفش ملی نگاه جدیدبه بازارو مشتریان

ریبرندینگ کفش ملی با تولید دوباره‌ی کیکرز

کیکرز خاطره خوب و نوستالژیک مشتریان

کفش ملی به دنبال ۱۰ درصد بازار

چالش برند سازی درصنعت کفش ایران

موانع تولید مشارکتی

قوانین و مقررات دست وپاگیر،مانع سرمایه گذاری برندهای خارجی درصنعت کفش ایران

رتبه بندی بزرگترین برند های کفش ایران

تنوع در طراحی کفش‌های طبی پاندورا

سرگذشت برندهای کفش ایرانی

بلا، یادگار مهاجران کاشی

کفش وین، برنده دوی ماراتن

گام به گام، با کفش گام؛ نهرین، کفش بچه های خوب

غول های کفش ایرانی از پا درآمدند

رونق دهه ۴۰ و ۵۰ کفش ایرانی در بازار نیست

تبریز، آخرین سنگر زنده ماندن کفش های ایرانی

گروه صنعتی کفش آفاق

کفش فرزین

کفش آداک

چرا امپراتوری های کفش ایران افول کردند؟

اهمیت طراحی درصنعت کفش

ضعیف بودن قدرت برندهای ایرانی در بازارهای داخلی و صادراتی

کپی کردن طولانی مدت راز انقراض!؟

بهترین برندهای چرم ایرانی

چگونه چرم اصل را تشخیص دهیم؟

بهترین مارک کفش چرم ایرانی از نظر کیفیت

بهترین مارک کفش ایرانی چرم از نظر طراحی و زیبایی

بهترین برند کفش چرم ایرانی از نظر قیمت

معیارهای مهم در انتخاب بهترین مارک کفش چرم ایرانی

نکات مهم در خرید بهترین برند کفش ایرانی چرمی

اهمیت خرید کفش ایرانی.

شعارچرم مشهد

شهرت چرم کاکتوس

طراحی زیبا درچرم درسا

شرکت تولیدی کفش رویال

نوآوری درکفش رویال
دسته بندی: بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

تعداد مشاهده: 4227 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 159

حجم فایل:4,037 کیلوبایت

 قیمت: 98,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    159اسلایدتخصصی



پاورپوینت استراتژی بازاریابی ورزشی در شرکت ریباک

برند ریبوک (Reebok) یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای ورزشی در جهان است. با بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت ورزش، ریبوک توانسته است به عنوان یک برند خاص و منحصر به فرد شناخته شود

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی محتوا- مطالعه موردی شرکت هواپیمایی امارات(پاورپوینت)

استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و توزیع محتوای ارزشمند برای جذب و جذب مخاطب هدف است. هدف آن ایجاد آگاهی از نام تجاری، ایجاد سرنخ، و هدایت اقدامات مشتری است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مطالعه موردی چند اگزبیشن از شیرین نشاط

این مقاله پژوهشی در زمینه مطالعه موردی چند اگزبیشن از شیرین نشاط انجام شده. از آنجا که درباره این هنرمند در ایران کمتر پرداخته شده، بر آن شدیم که به پژوهشی حول این موضوع بپردازیم تا بتوانیم از یک طرف برخی از آثار این هنرمند برجسته را به معرض نمایش بگذاریم و از طرف دیگر نمایشگاه ها و جوایز وی را معر

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تأسیسات و زیرساخت شهری آرامستان ها بررسی موردی : شهر قزوین

تأسیسات و زیرساخت شهری آرامستان ها بررسی موردی : شهر قزوین

قیمت : 29,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت روان شناسی بازار بورس و شناخت رفتار سرمایه گذاران با نگاه به بازاربورس ایران

موضوع روانشناسی، مطالعه رفتار انسان و فرآیندهای روانی و اهداف قابل پیش بینی، توصیف، تبیین و کنترل است. با توجه به این دو تعریف، وقتی صحبت از روانشناسی بازار می شود، منظور بررسی و تحلیل مکانیسم ها و رفتارهای معامله گران و فعالان بازار مالی است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت اتحادیه بریکس با نگاه به حمایت از کشورهای درحال توسعه و شفافیت در بازارجهانی

بریکس (به انگلیسی: BRICS ) نام گروهی به رهبری قدرت‌های اقتصادی نوظهور است که از به هم پیوستن حروف اول نام انگلیسی کشورهای عضو برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی تشکیل شده‌است. در ابتدا نام این گروه بریک نام داشت اما پس از پیوستن آفریقای جنوبی، به بریکس تغییر نام یافت.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک مشتریان

مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیه‌های کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروه‌های اصلاح‌طلب، بانک‌ها و – مهم‌تر از همه – دولت‌ها هستند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در آدیداس، شرکتی که مادرصنعت برندینگ جهانی کفش است

آدیداس یک هولدینگ است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت می‌کند.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"حمل ونقل هوشمندباتکنولوژی هوش مصنوعی،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند درترازجهانی

تجزیه و تحلیل و هماهنگی عملکرد لجستیکی، به منظور اطمینان از اجرای صحیح عملیات به شیوه ای مقرون به صرفه انجام می پذیرد. صنعت لجستیک باید بتواند از ابرداده ها و هوش تجاری استفاده کند، مادامی که می داند چگونه می تواند از آنها بهترین بهره را ببرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.بازاریابی بین المللی وصادرات درعصر دیجیتال،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند امروز

بازاریابی بین‌ المللی عبارت است از عملیات تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک کشور به مشتریان در سایر کشورها، به منظور کسب سود. بازاریابی بین‌ الملل همچنین شامل عملیات تولید و فروش کالا و خدمات در بیش از یک کشور است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “

اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمی‌دانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی چندکاناله با رویکردخلق بهترین تجربه مشتری و تسهیل فرآیند خرید

امروزه بازاریابی چند کاناله به طور چشمگیری در میان بازاریابان برتر دنیا محبوب شده است. بازاریابی چند کاناله هنر استفاده ترکیبی از کانال‌های ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم برای تعامل با مشتریان است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا

شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید

قیمت : 82,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،برندسازی درصنعت کفش-چالش ها و فرصت ها(مطالعه موردی بازار ایران)

برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحی‌های خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژی‌های بازاریابی قوی اتخاذ کنید.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل «تحلیل بازار گل در ایران و جهان با نگاه به فرصت‌ها و چالش‌های بازار گل در ایران»

در این مطالعه، به بررسی مسیرهای مختلف بازاررسانی گل و گیاهان زینتی در وضعیت ساختار بازار موجود براساس معیارهای اقتصادی بازاریابی و ویژگی های ساختار بازار، پرداخته شده است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.دیپلماسی اقتصادی ایران در بازاراوراسیا با رویکرد مزیت های رقابتی و فرصت های پیش رو

همکاری ایران با این بلوک اقتصادی با ارزش بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار، نوید بخش توسعه تعاملات اقتصادی متقابل کشورمان با کشورهای مختلف دنیا و به خصوص همسایگان است؛ به ویژه در شرایطی که دشمنان به‌ دنبال منزوی کردن ایران و قطع ارتباط اقتصادی و تجاری آن با دنیا هستند.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی وصادرات عسل بانگاه به رعایت الزامات واستانداردهای بین المللی دربازارهای

بازاریابی فروش عسل طبیعی یکی از مهمترین نکاتی است که هم در بهره وری شرکت های عرضه کننده عسل اثرگذار است و هم نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.

قیمت : 110,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.استراتژی بازاریابی وصادرات فرش با نگاه به بخش بندی بازارهای داخلی وبین المللی

وضعیت فرشبافی در بسیاری از کشورهای جهان همچون ایران، ترکیه، هند، پاکستان، افغانستان، چین، مراکش، مصر و… از دیرباز گسترده بوده است و مردم این کشورها به کار بافتن قالی آشنایی داشته‌اند و این کشورها را می‌توان به عنوان قدیمی‌ترین مراکز بافت فرش در جهان قلمداد کرد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و... ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت شرکت ال جی،درک فرصت های استراتژیک و مدیریت برذائقه مشتریان

دربررسی عملکرد شرکت ال جی آنچه که مهم است این که مدیران شرکت و تحلیل گران آن بخوبی با مشتریان خویش ارتباط برقرار نموده و برآنند تا ضمن مدیریت عاطفی مشتریان ،موجب ایجاد رضایت پایدار درآنها گشته و در رقابت نفسگیر با تولیدگنندگان داخلی کشورشان و تولید کنندگان اژدهای زرد به رقابت بپردازند

قیمت : 72,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت شل بارویکرد آینده پژوهی در بازارنفت ومحیط زیست

شل کمپانی نفتی است که در ایالات متحده واقع شده و زیرمجموعه کمپانی نفت و گاز هلندی-بریتانیایی رویال داچ شل است. رویال داچ شل، یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی به سبک جنرال الکتریک با رویکرد تحلیل تجاری کسب وکارها

جنرال الکتریک با یک جمله تعریف می شود : ارزش ها همه چیز است . این دیدگاه بود که شرکت جنرال الکتریک را سالهای سال متمایز و منحصر به فرد ساخت و کلید موفقیت جنرال الکتریک محسوب می شود . این چیزیست که فراتر از کلمات و توصیفات محسوب می شود

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت کارایی بازار سرمایه (ورد)

پاورپوینت کارایی بازار سرمایه (ورد) - تصمیم گیری در مسائل مالی کارایی بازار سرمایه نقش اصلی بورس اوراق بهادار جذب وهدایت پس اندازها ونقدینگی...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت فرصت های سرمایه گذاری در بخش فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران (ورد)

پاورپوینت فرصت های سرمایه گذاری در بخش فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران (ورد) - 1 فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه (ورد)

پاورپوینت عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه (ورد) - بنام خدا عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه تورم – تغییرات نرح بهره بازارهای بین ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت جلسه بازار سرمایه (ورد)

پاورپوینت جلسه بازار سرمایه (ورد) - بنام خدا جلسه ی بازار سرمایه جلسه 15 اثر گذاری سیاست های پولی ، مالی در رژیم ارزی ثابت – تحت شرایط مختلف ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله واکنش های بازار سرمایه به گزارشگری مالی 62 ص (ورد)

مقاله واکنش های بازار سرمایه به گزارشگری مالی 62 ص (ورد) - ‏1 ‏«‏واکنش های بازار سرمایه به گزارشگری مالی‏» ‏اهداف یادگیری: ‏پس از اتمام این فصل خ...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله رابطه بازار پول ، كالا و كار در ايران 7 ص (ورد)

مقاله رابطه بازار پول , كالا و كار در ايران 7 ص (ورد) - ‏نگاهي به رابطه بازار پول ، كالا و كار در ايران ‏در اين مقاله ابتدا معرفي اجمالي از اين ب...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله بازار پولي (ورد)

مقاله بازار پولي (ورد) - ‏5- توسعه سيستم هاي پايه اي: ‏توسعه يك بازار پولي شناور و وظيفه شناس خوب و بازار ثانويه در سهام قرضه دولتي به يك سيستم پ...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله ارز و کاربرد آن در بازار پول 10 ص (ورد)

مقاله ارز و کاربرد آن در بازار پول 10 ص (ورد) - 2 ‏ارز و کاربرد آن در بازار پول - ‏هنگامي که صادرات کالاها، صادرات خدمات و سرمايه گذاري خارجيان ...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژیهای بازاریابی ورد

استراتژیهای بازاریابی ورد - ‏1 ‏ ‏استراتژیهای ‏ ‏ ‏بازاریابی ‏ ‏گرداورنده:حسن پورعیدی ‏زیر نظر استاد :تورج صادقی ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏بهار 13...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

ﺑﺎزار ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در اﯾﺮان ﻧﮕﺎﻫﯽ وﯾﮋه ﺑﻪ ﺑﺎزار ﺗﻬﺮان

عنوان فایل: ﺑﺎزار ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در اﯾﺮان ﻧﮕﺎﻫﯽ وﯾﮋه ﺑﻪ ﺑﺎزار ﺗﻬﺮان تعداد اسلاید:25 چکیده: اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﺑﺎزار ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در اﯾﺮان ﻣﯽ ﭘﺮدازد و ﺑﺎزار ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در ﺗﻬﺮان را از ﺟﻬﺖ ﻣﯿﺰان ﻣﺼﺮف، ﻧﻮع ﻣﻮاد ﻣﺼﺮﻓﯽ و ﻗﯿﻤﺖ، ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار داده اﺳﺖ . ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺑﺮرﺳﯽ ﺑﺎزار ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در اﯾﺮان ،ﻗﯿﻤﺖ ﺗﺮﯾﺎک در اﻓ

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسي بازار فولاد در جهان و ايران 46ص ورد

بررسي بازار فولاد در جهان و ايران 46ص ورد - 1 ‏بررس‏ي بازار ‏فولاد ‏در‏ جهان و ‏ ايران‏ ‏مقدمه ‏فصل‏ او‏ل : بازار جهاني فولاد ‏3 ‏1-1)‏مقدمه‏...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کارآیی بازار پول در ایران و بازار متشکل و غیرمتشکل پولی ورد

کارآیی بازار پول در ایران و بازار متشکل و غیرمتشکل پولی ورد - ‏کارآ‏یی‏ بازار پول در ا‏ی‏ران‏ و بازار متشکل و غ‏ی‏رمتشکل‏ پول‏ی ‏بخش‏ اول ‏بازار...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازار سرمایه چیست؟ ورد

بازار سرمایه چیست ورد - ‏بازار سرما‏ی‏ه‏ چ‏ی‏ست؟ ‏ ‏ی‏ك‏ی‏ از مفاه‏ی‏م‏ را‏ی‏ج‏ سرما‏ی‏ه‏ گذار‏ی‏،‏ مفهوم بازار سرما‏ی‏ه‏ است. تعداد‏ی‏ از سرما‏...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

ارز و کاربرد آن در بازار پول 10 ص ورد

ارز و کاربرد آن در بازار پول 10 ص ورد - 1 ‏ارز و کاربرد آن در بازار پول - ‏هنگامي که صادرات کالاها، صادرات خدمات و سرمايه گذاري خارجيان در داخل...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی هرمی چیست

بازاریابی هرمی چیست - ‏بازاریابی هرمی چیست؟‏ ‏بسیاری از بازدیدکنندگان از سایت، خوانندگان مقالاتم و تعداد بسیاری از اعضای خبرنامه‌هایم این سوال ر...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله تبليغات و آسيب شناسي آن در بازار ايران

مقاله تبليغات و آسيب شناسي آن در بازار ايران - ‏1 ‏تبليغات و آسيب شناسي آن در بازار ايران (قسمت اول‏) ‏نويسنده :پرويزدرگي‏                   ‏ ت...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي 12 ص

دانلود مقاله مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي 12 ص - 11 ‏دانشگاه آزاد اسلامی ‏واحد اراک ‏دانشکده علوم اداری ‏عنوان : ‏مديريت با...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله سوالات تحقيقات بازاريابي

دانلود مقاله سوالات تحقيقات بازاريابي - 1 ‏سوالات تحقيقات بازاريابي ‏1‏-آ‏ش‏نایی با تحقیق‏ بازاریابی:شیوه ی تحقیق علمی و تعریف مسئله‏ ‏ چند گزی...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان عصر دیجیتال

تکنولوژی با ساده‌تر کردن کارها به زندگی انسان کمک می‌کند. تکنولوژی بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارها است که باعث ساده‌تر و اثربخش‌تر شدن فعالیت‌های بازاریابان می‌شود.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان

کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز  در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه وپیشرفت دربازار پیچیده امروز

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است.

قیمت : 55,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کناب.استراتژی توسعه بازاربارویکرد شناسایی مشتریان ایده آل و ارتباط بلند مدت با آنها

بازارامروزمحل کشمکش و نبرد برندهاست و مدیران و صاحبان کسب وکارهابا هوشمندی ویژه ای این بازاررا رصد می کنند و به این نکته کلیدی دقت نظر دارندکه محصول و خدمت جدید تخصصی به منظور بهره مندی جامعه هدف از مزایای آن درزمره اقداماتی است که سبب توسعه هرچه بیشتر بازار خواهد شد.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان 3تا 6 سال کودکستان ها(مطالعه موردی)

پاورپوینت بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان 3تا 6 سال کودکستان ها(مطالعه موردی) - بنام خدا بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان 3تا 6 سال کو...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران

دانلود پاورپوینت اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران - بنام خدا اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران تعریف استصن...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود شناخت کالاهای آرایشی و بهداشتی مجاز در بازار

دانلود شناخت کالاهای آرایشی و بهداشتی مجاز در بازار - بسم الله الرحمن الرحیم تعریف محصولات آرایشی و بهداشتی: تعریف رسمی اتحادیه اروپا از یک م...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان 3تا 6 سال کودکستان ها(مطالعه موردی)

دانلود بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان 3تا 6 سال کودکستان ها(مطالعه موردی) - بنام خدا بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان 3تا 6 سال کودکس...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان 3تا 6 سال کودکستان ها(مطالعه موردی)

پاورپوینت بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان 3تا 6 سال کودکستان ها(مطالعه موردی) - بنام خدا بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان 3تا 6 سال کو...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی مناسب با APH 25ص

تحقیق بازاریابی مناسب با APH 25ص - 88 ‏ ‏مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد 89 ‏انتخاب آمیخته بازا‏ریابی مناسب با استفاده از‏... ‏مجله دانشکده علو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازار سرمایه در ایران 19 ص

تحقیق بازار سرمایه در ایران 19 ص - 2 ‏بازار سرمایه در ایران ‏تعریف سرمایه ‏سرمایه ‏از مهم ترین عوامل ‏تجارت ‏بوده و بزرگ ترین وسیله جلب ‏منفعت ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازار 63 ص

تحقیق بازار 63 ص - ‏2 ‏ بسمه تعالی ‏مقدمه ‏بازار به عنوان یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده ساختاراصلی شهرهای قدیمی همواره مطرح بوده است. ‏در گ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرمايه بر اساس تعاليم اسلام 30

تحقیق اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرمايه بر اساس تعاليم اسلام 30 - ‏اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرما...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق «بررسي وضعيت بازار سرمايه در برخي از كشورهاي منتخب 41 ص

تحقیق «بررسي وضعيت بازار سرمايه در برخي از كشورهاي منتخب 41 ص - ‏«‏بررسي وضعيت بازار سرمايه در برخي از كشورهاي منتخب‏» ‏ ‏1ـ3 ويژگي الگوهاي مالي...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی در ایران

تحقیق بازاریابی در ایران - ‏بازاریابی در ایران ‏----------------------------------------------------- 2 ‏مقدمه ‏كشور ايران‌ با تنوع‌ وسيع‌ آب‌ و...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاريابي بين المللي

تحقیق بازاريابي بين المللي - ‏1 ‏بازاريابي بين‌ المللي  ‏بازاريابي خارجي، عبارت است از: بازاريابي كالا و خدمات از يك كشور به كشوري ديگر. بازاريا...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاريابي (مطالعة موردي در مورد حلوا شکري دراج) 18 ص

بازاريابي (مطالعة موردي در مورد حلوا شکري دراج) 18 ص - 2 ‏دانشگاه آزاد اسلامي ‏واحد تهران جنوب ‏پروژة پاياني ‏بازاريابي ‏ ‏(مطالعة موردي در مورد...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاريابي بنادر (با کیفیت)

پاورپوینت بازاريابي بنادر (با کیفیت) - بسمه تعالی بازاريابي بنادر در بررسي حمل و نقل دريايي،توجه به سه بخش زير ضروري است: شناور : بعنوان وسيل...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازارهای پولی و مالی بین المللی (با کیفیت)

پاورپوینت بازارهای پولی و مالی بین المللی (با کیفیت) - بسم الله الرحمن الرحیم امام باقر علیه السلام می فرمایند:در یادگیری دانش بریکدیگر پیشی بگ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازار یابی بین الملل (با کیفیت)

پاورپوینت بازار یابی بین الملل (با کیفیت) - بنام خدا 1 فصل پنجم : مطالعات فرهنگی فرهنگ : فکر و عمل مشترک انسانها فرهنگ : سنتها ، عادتها ، با...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازار کار، نیروی انسانی و اشتغال وضع گذشته و موجود در جامعه (با کیفیت)

پاورپوینت بازار کار, نیروی انسانی و اشتغال وضع گذشته و موجود در جامعه (با کیفیت) - بنام خدا بازار کار، نیروی انسانی و اشتغال وضع گذشته و م...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت آميزه هاي بازاريابي (با کیفیت)

پاورپوینت آميزه هاي بازاريابي (با کیفیت) - بنام خدا آميزه هاي بازاريابي ( Marketing Mix) آميزه بازاريابي آمیزه بازاریابی به عنوان ابزار مؤثر ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه كارآفريني در صنعت نفت چالشها و فرصتهای پیش رو (⭐⭐⭐)

پاورپوینت توسعه كارآفريني در صنعت نفت چالشها و فرصتهای پیش رو (⭐⭐⭐) - هو الشريف وزارت نفت اداره کل كارآفريني تیر ماه 138 7 توسعه كارآفريني در...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تبيين چالشها و فرصتهاي جهاني شدن براي نظام تعليم و تربيت ايران 14 ص

تحقیق تبيين چالشها و فرصتهاي جهاني شدن براي نظام تعليم و تربيت ايران 14 ص - 2 ‏عنوان : ‏ ‏تبيين چالشها و فرصتهاي جهاني شدن براي نظام تعليم و ترب...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تاثیر و اینترنت بر تحول بازارکار 25 ص

تحقیق تاثیر و اینترنت بر تحول بازارکار 25 ص - ‏نقش اینترنت بر بازار کار‏.....................‏...............................................‏.....

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تاثیر فرهنگ بازارایابی

تحقیق تاثیر فرهنگ بازارایابی - ‏بازارایابی ‏ تاثیر فرهنگ بازارایابی را به سورضه ی و موثر بودن بازاریابی تعیین نماید، در حالیکه سایز شرکنپت خصوصی...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق چرا بازارهاي مالي قانونمندند؟ 80 ( ورد)

تحقیق چرا بازارهاي مالي قانونمندند 80 ( ورد) - 2 ‏چرا بازارهاي مالي قانونمندند؟ ‏يك تحقيق تجربي از اعتبار تئوريهاي قانون ‏ايرن . اس . آلدريج ‏سوم...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهاني شدن بازار 25 ص ( ورد)

تحقیق جهاني شدن بازار 25 ص ( ورد) - ‏2 ‏ ? ‏جهاني شدن بازار ‏سير تكاملي بشر و بويژه پيشرفتهاي فن آوري قرن حاضر در زمينه هاي مختلف از جمله ارتباطا...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهاني شدن بازار 26 ص ( ورد)

تحقیق جهاني شدن بازار 26 ص ( ورد) - ‏1 ‏ ? ‏جهاني شدن بازار ‏سير تكاملي بشر و بويژه پيشرفتهاي فن آوري قرن حاضر در زمينه هاي مختلف از جمله ارتباطا...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

فرصتهای کارآفرینی در اقتصاد و صنایع ایران

فرصتهای کارآفرینی در اقتصاد و صنایع ایران - فرصتهاي کارآفريني در اقتصاد و صنايع ايران فرصتهاي کارآفريني در اقتصاد مقاله حاضر اشاره به مطالعه ا...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

آموزش عملی کار در بازار بورس

آموزش کار و سرمایه گذاری در بازار بورس ایران عزیز به ساده ترین روش ممکن

قیمت : 200,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تاثير مصوبات هيئت تنظيم بازار برق برعملكرد بازيگران و پايداري شبكه

پاورپوینت تاثير مصوبات هيت تنظيم بازار برق برعملكرد بازيگران و پايداري شبكه - شركت برق منطقه اي اصفهان دفتر بازار برق شركت مديريت توليد برق شه...

قیمت : 11,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران

پاورپوینت بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران - به نام خدا بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران رویه پیشنه...

قیمت : 11,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

گذار از اقتصاد دولتی به اقتصاد بازار 17 ص

گذار از اقتصاد دولتی به اقتصاد بازار 17 ص - 1 ‏گذار از اقتصاد دولتی به اقتصاد بازار ‏افراط‏ ‏و‏ ‏تفريط‏ ‏در‏ ‏زمينه‏ ‏حدود‏ ‏دخالت‏ ‏دولت‏ ‏در‏ ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه

عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه - بنام خدا عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه تورم – تغییرات نرح بهره بازارهای بین المللی ادبيات...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

درآمدي به چشم‌انداز فرصت ورزي با رويکرد کشاورزي دانش بنيان ( ppt )

درآمدي به چشم‌انداز فرصت ورزي با رويکرد کشاورزي دانش بنيان ( ppt ) - بنام خدا اگر از من سئوال كنند ايران را در يك كلام تعريف يا تفسير ک نم، مي‌...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

جلسه بازار سرمایه ( ppt )

جلسه بازار سرمایه ( ppt ) - بنام خدا جلسه ی بازار سرمایه جلسه 15 اثر گذاری سیاست های پولی ، مالی در رژیم ارزی ثابت – تحت شرایط مختلف بازار ) ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي

پاورپوینت هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي - هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي سوالات کليدي چگونه يک ...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت فرصت سازی رسانه ای

پاورپوینت فرصت سازی رسانه ای - بسم الله الرحمن الرحیم فرصت سازی رسانه ای رسانه و روابط عمومی سیاستگذاري و برنامه ریزي براي فعالیتهاي ارتباطات...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پروژه درس سمینار در مدیریت ورزشی بررسی وضعیت حمایت مالی از ورزش در بخش غیر دولتی مطالعه موردی شهر

پروژه درس سمینار در مدیریت ورزشی بررسی وضعیت حمایت مالی از ورزش در بخش غیر دولتی مطالعه موردی شهر - ‏دانشگاه آزاد اسلامی ‏دانشکده تربیت بدنی و ...

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تشکیل کسب و کارهای سودآور در رده جهانی بر پایه مدیریت بازار

پاورپوینت تشکیل کسب و کارهای سودآور در رده جهانی بر پایه مدیریت بازار - بنام خدا تشکیل کسب و کارهای سودآور در رده جهانی بر پایه مدیریت بازار ا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی - نا م به خدا ی بان مهر اگر همت والای اصلاح مردم را در سرداری، از خودت آغاز کن، زیرا پرداختن تو به...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش) - به نامش و به ياريش کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط ...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش) - بسم الله الرحمن الرحیم صوتی ...

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش) - 1 بازاریابی وفروش بیمه 2 ...

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود تحقیق روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش)

روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش) - ‏دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم وتحقيقات ‏دانشكده علوم ومهندسي صن...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی (قابل ویرایش) - به نام خدا بازاریابی اینترنتی ) Digital Marketing ( Page 2 دیجیتال مارکتینگ چیست؟ چرا...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش) - بازاریابی اجتماعی و نقش آن در توسعه اقتصادی مناطق...

قیمت : 19,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین در بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین در بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی 2 ...

قیمت : 145,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل