کارآیی بازار پول در ایران و بازار متشکل و غیرمتشکل پولی ورد

دسته بندي : انسانی » اقتصاد
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 9 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏کارآ‏یی‏ بازار پول در ا‏ی‏ران‏ و بازار متشکل و غ‏ی‏رمتشکل‏ پول‏ی
‏بخش‏ اول
‏بازار‏ مال‏ی‏ بنا بر تعر‏ی‏ف‏ به دو بخش برحسب سررس‏ی‏د‏ تقس‏ی‏م‏ م‏ی‏‌‏شود‏. ‏ی‏ک‏ی‏ بازار اعتبارات کوتاه‌مدت (معمولا تا ‏ی‏ک‏ سال) که به آن بازار پول گو‏ی‏ند‏ و د‏ی‏گر‏ بازار بلندمدت‌تر (ب‏ی‏ش‏ از ‏ی‏ک‏ سال) که به آن بازار سرما‏ی‏ه‏ گو‏ی‏ند‏. البته بعض‏ی‏ تقس‏ی‏م‏‌‏بند‏ی‏‌‏ها‏ دامنهء منابع کوتاه‌مدت را تا پنج سال هم بسط م‏ی‏‌‏دهد‏. ا‏ی‏ن‏ تعر‏ی‏ف‏ محدود بازار اعتبارات است تعر‏ی‏ف‏‌‏گسترده‏‌‏تر‏ از ا‏ی‏ن‏ مفاه‏ی‏م‏ آن است که بازار پول همه چ‏ی‏ز‏ را _در برم‏ی‏‌‏گ‏ی‏رد‏; بازار اعتبارات بازار‏ی‏ است که انواع امکانات تام‏ی‏ن‏ منابع را در آن دار‏ی‏م،‏ از بس‏ی‏ار‏ کوتاه‌مدت گرفته تا بس‏ی‏ار‏ بلندمدت.
‏اگر‏ از زاو‏ی‏هء‏ بانک‌ها به بازار نگاه کن‏ی‏م،‏ همهء ا‏ی‏ن‏‌‏ها‏ بازار پول است: از بازار بس‏ی‏ار‏ کوتاه‌مدت شروع م‏ی‏‌‏شود‏ (امکانات تام‏ی‏ن‏ منابع ‏ی‏کشبه‏) تا امکانات بس‏ی‏ار‏ بلندمدت (تام‏ی‏ن‏ مال‏ی‏ برا‏ی‏ طرح‌ها‏ی‏ بلندمدت تا 20 ‏ی‏ا‏ 30 سال.) در ا‏ی‏ن‏ فاصله از وام‌ده‏ی‏ ‏ی‏کشبه‏ به طرف وام‌ده‏ی‏ ‏م‏ی‏ان‏‌‏مدت‏ و بلندمدت م‏ی‏‌‏رو‏ی‏م‏. ابزارها‏ی‏ مختلف‏ی‏ در بازار سرما‏ی‏ه‏ به کار گرفته م‏ی‏‌‏شود‏ که معروف‌تر‏ی‏ن‏ آن‌ها سهام و اوراق قرضه است. ا‏ی‏ن‏ ابزار در چارچوب وس‏ی‏ع‏‌‏تر‏ تعر‏ی‏ف‏ بازار پول و امکانات استفاده از منابع مال‏ی‏ برا‏ی‏ منظورها‏ی‏ مختلف قرار م‏ی‏‌‏گ‏ی‏رند‏.
‏اگر‏ از ا‏ی‏ن‏ د‏ی‏دگاه‏ بحث را ادامه ده‏ی‏م،‏ د‏ی‏گر‏ مکان‏ی‏سم‏ تقس‏ی‏م‏ پول بنا بر مصرف‌ها‏ی‏ مختلف آن مورد توجه نخواهد بود و عوامل د‏ی‏گر‏ی‏ مطرح م‏ی‏‌‏شود‏.
‏د‏ی‏دگاه‏ اخ‏ی‏ر‏ به طور کل‏ی‏ حرکت پول در اقتصاد را دنبال م‏ی‏‌‏کند‏ ا‏ی‏ن‏ حرکت از سه مرحله م‏ی‏‌‏گذرد،‏ مرحلهء اول تول‏ی‏د‏ پول است; در ا‏ی‏ن‏ مرحله پول تول‏ی‏د‏ م‏ی‏‌‏شود‏ و البته بعد خرج م‏ی‏‌‏شود‏ ا‏ی‏ن‏ کار اساسا به عهدهء بانک مرکز‏ی‏ است و باتوجه به پا‏ی‏هء‏ پول‏ی‏ مشخص انجام م‏ی‏‌‏گ‏ی‏رد‏. مرحلهء د‏وم‏ آن است که پول چگونه تکث‏ی‏ر‏ م‏ی‏‌‏شود‏ ‏ی‏عن‏ی‏ چند برابر م‏ی‏‌‏شود‏ و سوم ا‏ی‏ن‏‌‏که‏ پول تول‏ی‏دشده‏ و تکث‏ی‏رشده‏ چگونه ب‏ی‏ن‏ مصارف مختلف تقس‏ی‏م‏ م‏ی‏‌‏شود‏. بحث بازار سرما‏ی‏ه‏ به قسمت سوم برم‏ی‏‌‏گردد،‏ ‏ی‏عن‏ی‏ چگونه پول تقس‏ی‏م‏ م‏ی‏‌‏شود‏ به خصوص در کشورها‏یی‏ که تقس‏ی‏م‏ پول‌شان متک‏ی‏ به نظم خاص‏ی‏ اس‏ت‏ و کم‌تر براساس شواهد و قرائن بازار عمل م‏ی‏‌‏کند‏. تمام ا‏ی‏ن‏ مراحل، مراحل مهم‏ی‏ است که با‏ی‏د‏ به آن‌ها توجه شود.
‏ا‏ی‏ران‏ در اقتصاد قبل از انقلاب هم ‏ی‏ک‏ اقتصاد برنامه‌ا‏ی‏ داشته است که در آن بخش عموم‏ی‏ سهم بزرگ‏ی‏ داشته است و در زم‏ی‏نه‏‌‏ها‏ی‏ مختلف از قب‏ی‏ل‏ ارتباط بانک‏ی‏،‏ مسا‏ی‏ل‏ صادرات و واردات و مسا‏ی‏ل‏ مربوطه به ارز در مراحل مختلف محدود‏ی‏ت‏‌‏ها‏یی‏ در بازار بوده است. بعد از انقلاب با بزر‏گ‏ شدن بخش دولت در اقتصاد بخش مهم‏ی‏ از فعال‏ی‏ت‏‌‏ها‏ی‏ اقتصاد‏ی‏ ز‏ی‏ر‏ چتر‏ی‏ قرار گرفت و محدود به مقررات‏ی‏ بود که با‏ی‏د‏ از آن پ‏ی‏رو‏ی‏ م‏ی‏‌‏شد‏.
‏د‏ی‏گر‏ ا‏ی‏ن‏‌‏که‏ نظارت‌ها‏یی‏ لازم شمرده شد به ا‏ی‏ن‏ دو علت تحد‏ی‏د‏ بازار در سال‌ها‏ی‏ بعد از انقلاب تشد‏ی‏د‏ شد. از آن‌جا که چه قبل و چه بعد از انقلاب چن‏ی‏ن‏ ترت‏ی‏بات‏ی‏ را در اقتصاد داشته‌ا‏ی‏م،‏ با‏ی‏د‏ کارآ‏یی‏ بازار پول را با توجه به اثرات‏ی‏ که حرکت پول در ا‏ی‏ن‏ سه مرحله بر بازار پو‏ل‏ داشته، بررس‏ی‏ کن‏ی‏م‏.

 
دسته بندی: انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 4906 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .zip

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:20 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل


پاورپوینت استراتژی بازاریابی ورزشی در شرکت ریباک

برند ریبوک (Reebok) یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای ورزشی در جهان است. با بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت ورزش، ریبوک توانسته است به عنوان یک برند خاص و منحصر به فرد شناخته شود

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نقش فن‌آوري اطلاعات در بازار سرمايه ايران

بررسي وضعيت به كارگيري فن آوري اطلاعات در برخي از بورس‌هاي جهان بازار سرمايه ايران از داد و ستد سنتي تا داد و ستد الكترونيكي

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی نقش تبلیغات در فضای مجازی در ارزش برند شرکت های عضو بازار بورس

بررسی نقش تبلیغات در فضای مجازی در ارزش برند شرکت های عضو بازار بورس

قیمت : 230,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازارهای ایرانی

بازارهای ایرانی

قیمت : 55,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت روان شناسی بازار بورس و شناخت رفتار سرمایه گذاران با نگاه به بازاربورس ایران

موضوع روانشناسی، مطالعه رفتار انسان و فرآیندهای روانی و اهداف قابل پیش بینی، توصیف، تبیین و کنترل است. با توجه به این دو تعریف، وقتی صحبت از روانشناسی بازار می شود، منظور بررسی و تحلیل مکانیسم ها و رفتارهای معامله گران و فعالان بازار مالی است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک مشتریان

مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیه‌های کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروه‌های اصلاح‌طلب، بانک‌ها و – مهم‌تر از همه – دولت‌ها هستند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.دیپلماسی اقتصادی ایران در بازار آ.سه آن با رویکرد منطقه گرایی هوشمند و توسعه پایدار

در حال حاضر آسه آن پنجمین اقتصاد بزرگ جهان به شمار می‌آید که براساس برنامه ریزی های درون منطقه‌ای، پیش بینی شده است این بلوک اقتصادی تا سال ۲۰۳۰ به چهارمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.

قیمت : 110,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،ورشکستگی کسب و کارها و مدیرانی که شناخت دقیقی از محیط بازار ندارند.

شکست یک کسب و کار هیچگاه بصورت اتفاقی و براساس شانس نیست و اصولا به نحوه سازماندهی و بصیرت فرد راه انداز کسب و کار بستگی دارد و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مشاوره دربازاریابی وفروش رمزموفقیت مدیران عصر دیجیتال”

مشاوران بازاریابی فرصتهایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کند

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی چندکاناله با رویکردخلق بهترین تجربه مشتری و تسهیل فرآیند خرید

امروزه بازاریابی چند کاناله به طور چشمگیری در میان بازاریابان برتر دنیا محبوب شده است. بازاریابی چند کاناله هنر استفاده ترکیبی از کانال‌های ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم برای تعامل با مشتریان است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا

شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،برندسازی درصنعت کفش-چالش ها و فرصت ها(مطالعه موردی بازار ایران)

برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحی‌های خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژی‌های بازاریابی قوی اتخاذ کنید.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی محتوا و تبلیغات در صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران

تنوع برندهای مختلف در زمینه محصولات ورزشی می‌تواند نقطه قوتی برای این برندها در نظر گرفته شود. نایک، آدیداس، ریباک، پوما و… در محیطی سرسخت و رقابتی در کنار یکدیگر به تولید محصولات مختلف ورزشی می‌پردازند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل «تحلیل بازار گل در ایران و جهان با نگاه به فرصت‌ها و چالش‌های بازار گل در ایران»

در این مطالعه، به بررسی مسیرهای مختلف بازاررسانی گل و گیاهان زینتی در وضعیت ساختار بازار موجود براساس معیارهای اقتصادی بازاریابی و ویژگی های ساختار بازار، پرداخته شده است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.دیپلماسی اقتصادی ایران در بازار آ.سه آن با رویکرد منطقه گرایی هوشمند و توسعه پایدار

در حال حاضر آسه آن پنجمین اقتصاد بزرگ جهان به شمار می‌آید که براساس برنامه ریزی های درون منطقه‌ای، پیش بینی شده است این بلوک اقتصادی تا سال ۲۰۳۰ به چهارمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.

قیمت : 110,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.دیپلماسی اقتصادی ایران در بازاراوراسیا با رویکرد مزیت های رقابتی و فرصت های پیش رو

همکاری ایران با این بلوک اقتصادی با ارزش بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار، نوید بخش توسعه تعاملات اقتصادی متقابل کشورمان با کشورهای مختلف دنیا و به خصوص همسایگان است؛ به ویژه در شرایطی که دشمنان به‌ دنبال منزوی کردن ایران و قطع ارتباط اقتصادی و تجاری آن با دنیا هستند.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و... ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه (ورد)

پاورپوینت عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه (ورد) - بنام خدا عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه تورم – تغییرات نرح بهره بازارهای بین ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت جلسه بازار سرمایه (ورد)

پاورپوینت جلسه بازار سرمایه (ورد) - بنام خدا جلسه ی بازار سرمایه جلسه 15 اثر گذاری سیاست های پولی ، مالی در رژیم ارزی ثابت – تحت شرایط مختلف ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازارهای پولی و مالی بین المللی (ورد)

پاورپوینت بازارهای پولی و مالی بین المللی (ورد) - بسم الله الرحمن الرحیم امام باقر علیه السلام می فرمایند:در یادگیری دانش بریکدیگر پیشی بگیرید....

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران (ورد)

پاورپوینت اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران (ورد) - بنام خدا اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران 2 (ورد)

پاورپوینت اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران 2 (ورد) - اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران تعریف استصناع واژه...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله کارآیی بازار پول در ایران و بازار متشکل و غیرمتشکل پولی 10 (ورد)

مقاله کارآیی بازار پول در ایران و بازار متشکل و غیرمتشکل پولی 10 (ورد) - ‏کارآ‏یی‏ بازار پول در ا‏ی‏ران‏ و بازار متشکل و غ‏ی‏رمتشکل‏ پول‏ی ‏بخش...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله رابطه بازار پول ، كالا و كار در ايران 7 ص (ورد)

مقاله رابطه بازار پول , كالا و كار در ايران 7 ص (ورد) - ‏نگاهي به رابطه بازار پول ، كالا و كار در ايران ‏در اين مقاله ابتدا معرفي اجمالي از اين ب...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله بازار سرمایه در ایران 19 ص (ورد)

مقاله بازار سرمایه در ایران 19 ص (ورد) - 2 ‏بازار سرمایه در ایران ‏تعریف سرمایه ‏سرمایه ‏از مهم ترین عوامل ‏تجارت ‏بوده و بزرگ ترین وسیله جلب ‏م...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله ارز و کاربرد آن در بازار پول 10 ص (ورد)

مقاله ارز و کاربرد آن در بازار پول 10 ص (ورد) - 2 ‏ارز و کاربرد آن در بازار پول - ‏هنگامي که صادرات کالاها، صادرات خدمات و سرمايه گذاري خارجيان ...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله ابزارهای موجود در بازار سرمایه ایران 23ص (ورد)

مقاله ابزارهای موجود در بازار سرمایه ایران 23ص (ورد) - 1 ‏ابزارهای موجود در بازار سرمایه ایران ‏مهندس‏ی‏ مال‏ی‏ و طراح‏ی‏ ابزارها‏ی‏ مال‏ی‏ جد‏ی‏...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازارهای پولی و مالی بین المللی ppt

پاورپوینت بازارهای پولی و مالی بین المللی ppt - بسم الله الرحمن الرحیم امام باقر علیه السلام می فرمایند:در یادگیری دانش بریکدیگر پیشی بگیرید. ...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

معیار های بازاریابی اینترنتی

اموزش کامل فوت و فن های بازاریابی اینترنتی

قیمت : 40,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرمايه بر اساس تعاليم اسلام 30 ورد

اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرمايه بر اساس تعاليم اسلام 30 ورد - ‏اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرمايه...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

ﺑﺎزار ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در اﯾﺮان ﻧﮕﺎﻫﯽ وﯾﮋه ﺑﻪ ﺑﺎزار ﺗﻬﺮان

عنوان فایل: ﺑﺎزار ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در اﯾﺮان ﻧﮕﺎﻫﯽ وﯾﮋه ﺑﻪ ﺑﺎزار ﺗﻬﺮان تعداد اسلاید:25 چکیده: اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﺑﺎزار ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در اﯾﺮان ﻣﯽ ﭘﺮدازد و ﺑﺎزار ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در ﺗﻬﺮان را از ﺟﻬﺖ ﻣﯿﺰان ﻣﺼﺮف، ﻧﻮع ﻣﻮاد ﻣﺼﺮﻓﯽ و ﻗﯿﻤﺖ، ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار داده اﺳﺖ . ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺑﺮرﺳﯽ ﺑﺎزار ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در اﯾﺮان ،ﻗﯿﻤﺖ ﺗﺮﯾﺎک در اﻓ

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کارآیی بازار پول در ایران و بازار متشکل و غیرمتشکل پولی ورد

کارآیی بازار پول در ایران و بازار متشکل و غیرمتشکل پولی ورد - ‏کارآ‏یی‏ بازار پول در ا‏ی‏ران‏ و بازار متشکل و غ‏ی‏رمتشکل‏ پول‏ی ‏بخش‏ اول ‏بازار...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

ابزارهای موجود در بازار سرمایه ایران ورد

ابزارهای موجود در بازار سرمایه ایران ورد - 1 ‏ابزارهای موجود در بازار سرمایه ایران ‏مهندس‏ی‏ مال‏ی‏ و طراح‏ی‏ ابزارها‏ی‏ مال‏ی‏ جد‏ی‏د ‏ارتباط ا...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

ارز و کاربرد آن در بازار پول 10 ص ورد

ارز و کاربرد آن در بازار پول 10 ص ورد - 1 ‏ارز و کاربرد آن در بازار پول - ‏هنگامي که صادرات کالاها، صادرات خدمات و سرمايه گذاري خارجيان در داخل...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM - ‏بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM‏ ‏چکیده: بسياري از مردم در داخل يا خارج از ايران دركي...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله تبليغات و آسيب شناسي آن در بازار ايران

مقاله تبليغات و آسيب شناسي آن در بازار ايران - ‏1 ‏تبليغات و آسيب شناسي آن در بازار ايران (قسمت اول‏) ‏نويسنده :پرويزدرگي‏                   ‏ ت...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود رایگان پاورپوینت اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران 2

دانلود رایگان پاورپوینت اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران 2 - اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران تعریف استصنا...

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله هنر متجدد و بازاري 50 ص

دانلود مقاله هنر متجدد و بازاري 50 ص - ‏1 ‏2 ‏هنر متجدد و بازاري : ‏گرچه هنوز جامعه ي دوقطبي فرهنگي ما، اشاعه دهنده ي سنت گرايي است، ليكن شور ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله سوالات تحقيقات بازاريابي

دانلود مقاله سوالات تحقيقات بازاريابي - 1 ‏سوالات تحقيقات بازاريابي ‏1‏-آ‏ش‏نایی با تحقیق‏ بازاریابی:شیوه ی تحقیق علمی و تعریف مسئله‏ ‏ چند گزی...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کتاب ،هنردر بازاریابی،کلیدطلایی ایجادقیمت سایه درکالاهاوذائقه مشتریان

بازارهای امروز، بازارهایی هستند به برپایه آینده بناشده اندومدیرانی دراین بازارموفق خواهند بود که ازآینده آمده باشند و شناخت کافی به آینده داشته باشند

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نرم افزار بازاریابی فایل ,نرم افزار تولید محتوا

شاید نرم افزار فروش فایل یا,نرم افزار بازاریابی سیدا,بهترین نرم افزار بازاریابی,نرم افزار بازاریابی رایگان,نرم افزار بازاریابی مویرگی,نرم افزار بازاریابی حضوری,نرم افزار فروش و بازاریابی شبکه ای,نرم افزارهای مدیریتی را شنیده باشید

قیمت : 100,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه بازاريابي

پاورپوینت برنامه بازاريابي - بنام خدا برنامه بازاريابي شرکت پست در سال 88 با رويکرد جذب بازارهاي هدف 3 مقدمه برنامه ريزي عملياتي به عنوان...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران

دانلود پاورپوینت اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران - بنام خدا اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران تعریف استصن...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود شناخت کالاهای آرایشی و بهداشتی مجاز در بازار

دانلود شناخت کالاهای آرایشی و بهداشتی مجاز در بازار - بسم الله الرحمن الرحیم تعریف محصولات آرایشی و بهداشتی: تعریف رسمی اتحادیه اروپا از یک م...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

دانلود راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی - بنام خدا راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی " هیچ فردی کارشناس فروش متولد نمی شود بلکه ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي

دانلود ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي - بنام خدا ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي مقدمه امروزه بازاريابي كارايي خود را از دست داده ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه بازاريابي

پاورپوینت برنامه بازاريابي - بنام خدا برنامه بازاريابي شرکت پست در سال 88 با رويکرد جذب بازارهاي هدف 3 مقدمه برنامه ريزي عملياتي به عنوان...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای - ‏بازاریابی ‏جهانی ‏در ‏مقابل ‏بازاریابی ‏منطقه‌‏ای ‏یکی ‏از ‏موضوعات ‏بحث ‏برانگیز ‏که ‏امرو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاريابي تركيبي

تحقیق بازاريابي تركيبي - ‏بخش 3- استراتژي توسعه بازاريابي و بازاريابي ‏تركيبي ‏عامل ديگري كه به افزايش قيمت منجر مي شود افزايش تقاضا است: ‏زماني...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاريابي بين المللي و راهكارهاي ورود به بازار بين المللي 18 ص

تحقیق بازاريابي بين المللي و راهكارهاي ورود به بازار بين المللي 18 ص - ‏17 ‏بازاريابي ‏بين ‏المللي ‏و ‏راهكارهاي ‏ورود ‏به ‏بازار ‏بين ‏المللي ‏...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازار سرمایه در ایران 19 ص

تحقیق بازار سرمایه در ایران 19 ص - 2 ‏بازار سرمایه در ایران ‏تعریف سرمایه ‏سرمایه ‏از مهم ترین عوامل ‏تجارت ‏بوده و بزرگ ترین وسیله جلب ‏منفعت ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازار بزرگ‌ تهران‌ 45 ص

تحقیق بازار بزرگ‌ تهران‌ 45 ص - 1 1 ‏دانشگاه‌ علامه‌ طباطبايي‌ ‏دانشكده‌ علوم‌ اجتماعي‌ ‏عنوان‌: ‏بازار بزرگ‌ تهران‌ ‏مقدمه‌ ‏يكي‌ از مهمترين‌ ع...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرمايه بر اساس تعاليم اسلام 30

تحقیق اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرمايه بر اساس تعاليم اسلام 30 - ‏اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرما...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص

تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص - 1 ‏آشنایی با مفهوم ‏« صادرات و بازاریابی » ‏و ‏برخی ‏اصطلاحات بازرگانی 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی در ایران

تحقیق بازاریابی در ایران - ‏بازاریابی در ایران ‏----------------------------------------------------- 2 ‏مقدمه ‏كشور ايران‌ با تنوع‌ وسيع‌ آب‌ و...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازار فروش فيروزه

تحقیق بازار فروش فيروزه - ‏بازار فروش فيروزه ?1 ‏فصل اول ‏طرح تحقيق ‏بازار فروش فيروزه ?3 ‏1- ‏مقدمه: ‏بررسي آمار صادرات و واردات در سال 1268 ...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاريابي (مطالعة موردي در مورد حلوا شکري دراج) 18 ص

بازاريابي (مطالعة موردي در مورد حلوا شکري دراج) 18 ص - 2 ‏دانشگاه آزاد اسلامي ‏واحد تهران جنوب ‏پروژة پاياني ‏بازاريابي ‏ ‏(مطالعة موردي در مورد...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تجارت الکترونیکی دروازه ورود به بازار آینده (با کیفیت)

پاورپوینت تجارت الکترونیکی دروازه ورود به بازار آینده (با کیفیت) - تجارت الکترونیکی دروازه ورود به بازار آینده مباحثی که پی گرفته خواهد شد رون...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه (با کیفیت)

پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه (با کیفیت) - دانشکده مدیریت و حسابداری بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاريابي بنادر (با کیفیت)

پاورپوینت بازاريابي بنادر (با کیفیت) - بسمه تعالی بازاريابي بنادر در بررسي حمل و نقل دريايي،توجه به سه بخش زير ضروري است: شناور : بعنوان وسيل...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازارهای پولی و مالی بین المللی (با کیفیت)

پاورپوینت بازارهای پولی و مالی بین المللی (با کیفیت) - بسم الله الرحمن الرحیم امام باقر علیه السلام می فرمایند:در یادگیری دانش بریکدیگر پیشی بگ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت آميزه هاي بازاريابي (با کیفیت)

پاورپوینت آميزه هاي بازاريابي (با کیفیت) - بنام خدا آميزه هاي بازاريابي ( Marketing Mix) آميزه بازاريابي آمیزه بازاریابی به عنوان ابزار مؤثر ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص

تحقیق بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ,نارنگي ) 10 ص - ‏مقدمه ‏از دير باز بحث بررس بازار مرد توجه برخي از متخصصين امر بوده است . و حدود نوسا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تبليغات و فراگرد بازاريابي

تحقیق تبليغات و فراگرد بازاريابي - ‏مفهوم بازاريابي : ‏تجديد حيات جهاني محصولات هوگ هارلي، اشاره به قدرت بالقوة بازاريابي دارد. اين موضوع همچني...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تاثیر فرهنگ بازارایابی

تحقیق تاثیر فرهنگ بازارایابی - ‏بازارایابی ‏ تاثیر فرهنگ بازارایابی را به سورضه ی و موثر بودن بازاریابی تعیین نماید، در حالیکه سایز شرکنپت خصوصی...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق چرا بازارهاي مالي قانونمندند؟ 80 ( ورد)

تحقیق چرا بازارهاي مالي قانونمندند 80 ( ورد) - 2 ‏چرا بازارهاي مالي قانونمندند؟ ‏يك تحقيق تجربي از اعتبار تئوريهاي قانون ‏ايرن . اس . آلدريج ‏سوم...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهاني شدن بازار 25 ص ( ورد)

تحقیق جهاني شدن بازار 25 ص ( ورد) - ‏2 ‏ ? ‏جهاني شدن بازار ‏سير تكاملي بشر و بويژه پيشرفتهاي فن آوري قرن حاضر در زمينه هاي مختلف از جمله ارتباطا...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق توان مختلط مكان بهينه توليد پراكنده در بازار الكتريسيته غير قانون مند 47 ص ( ورد)

تحقیق توان مختلط مكان بهينه توليد پراكنده در بازار الكتريسيته غير قانون مند 47 ص ( ورد) - ‏2 ‏مكان بهينه توليد پراكنده در بازار الكتريسيته غير...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ساختار بازار برق ايران

پاورپوینت ساختار بازار برق ايران - بنام خدا ساختار بازار برق ايران آئين نامه ساختار بازار برق تعاريف نحوه خريد از فروشندگان نحوه ف...

قیمت : 17,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران

پاورپوینت بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران - به نام خدا بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران رویه پیشنه...

قیمت : 11,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازار برق ايران؛ تاريخچه، دلايل و ويژگيهاي آن

پاورپوینت بازار برق ايران؛ تاريخچه, دلايل و ويژگيهاي آن - 1 بازار برق ايران؛ تاريخچه، دلايل و ويژگيهاي آن بسم الله الرحمن الرحيم 2 تاريخچه ت...

قیمت : 74,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

گذار از اقتصاد دولتی به اقتصاد بازار 17 ص

گذار از اقتصاد دولتی به اقتصاد بازار 17 ص - 1 ‏گذار از اقتصاد دولتی به اقتصاد بازار ‏افراط‏ ‏و‏ ‏تفريط‏ ‏در‏ ‏زمينه‏ ‏حدود‏ ‏دخالت‏ ‏دولت‏ ‏در‏ ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسي انواع ابزارهاي مالي در بازارهاي مالي جهان جهت جذب سرمايه هاي مردمي و رشد اقتصادي

بررسي انواع ابزارهاي مالي در بازارهاي مالي جهان جهت جذب سرمايه هاي مردمي و رشد اقتصادي - ‏1 ‏موضوع : ‏بررسي ‏انواع ابزارهاي مالي در بازارهاي مال...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه

عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه - بنام خدا عوامل موثر اقتصادی بربازارپول و سرمایه تورم – تغییرات نرح بهره بازارهای بین المللی ادبيات...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

جلسه بازار سرمایه ( ppt )

جلسه بازار سرمایه ( ppt ) - بنام خدا جلسه ی بازار سرمایه جلسه 15 اثر گذاری سیاست های پولی ، مالی در رژیم ارزی ثابت – تحت شرایط مختلف بازار ) ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران

پاورپوینت قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران - بسم الله الرحمن الرحیم فصل اول قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران 1 - تعار...

قیمت : 55,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقيقات بازاريابي استان مازندران در صنعت روغنهاي روانكار (پروژه كارآفريني)

تحقيقات بازاريابي استان مازندران در صنعت روغنهاي روانكار (پروژه كارآفريني) - ‏1 ‏32 ‏موضوع: ‏كارآفريني ‏1 ‏1 ‏تحقيقات بازاريابي ‏استان مازندران...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام (فصل 2) - ‏ ‏1-2- مقدمه:‏ ‏15 ‏2-2 بازار مالی:‏ ‏15 ‏1-2-2 کارکرد های اقتصادی ...

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کار...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران

پاورپوینت بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران - به نام خدا بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران بازار مدیریت اضطراری مصرف برق ایران رویه پیشنه...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش) - بسم الله الرحمن الرحیم صوتی ...

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی و فروش حرفه ای ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش) - 1 بازاریابی وفروش بیمه 2 ...

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود تحقیق روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش)

روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش) - ‏دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم وتحقيقات ‏دانشكده علوم ومهندسي صن...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(1) (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(1) (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 2 ...

قیمت : 100,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و بهینه سازی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و بهینه سازی (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی و بهینه سازی ریاضی چهارم انسانی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی (قابل ویرایش) - استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی استراتژی رشد انواع انتخاب های رشد ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله ارتباطات یکپارچه بازاریابی (ورد قابل ویرایش )

در اين مقاله پس از تشريح مدل ارتباطات منسجم بازاريابي و نقش آن بر هدفگذاري تبليغات تجاري به بررسي و تبيين جايگاه اين مدل در فرآيند مديريت بازاريابي پرداخته خواهد شد. سپس به توصيف و تشريح انواع اهداف تبليغات در مدل ارتباطات منسجم بازاريابي عوامل تاثيرگذار بر اين اهداف پرداخته خواهد شد.

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل