تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 11 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏بازاریابی ‏جهانی ‏در ‏مقابل ‏بازاریابی ‏منطقه‌‏ای
‏یکی ‏از ‏موضوعات ‏بحث ‏برانگیز ‏که ‏امروزه ‏در ‏مورد ‏بازاریابی ‏کالاهائی ‏که ‏قابلیت ‏رقابت ‏و ‏عرضه‌‏ی ‏آنها ‏در ‏سطح ‏بین‌‏المللی ‏وجود ‏دارد، ‏این ‏است ‏که ‏آیا ‏شرکت‌‏های ‏عرضه‌‏کننده‌‏ی ‏این ‏محصولات ‏بایستی ‏در ‏ارتباط ‏با ‏فعالیت‌‏های ‏بازاریابی ‏خود ‏یک ‏استراتژی ‏واحد ‏برای ‏بازاریابی ‏در ‏سطح ‏جهانی ‏اتخاذ ‏کنند ‏و ‏یا ‏برای ‏هر ‏منطقه ‏از ‏جهان ‏بایستی ‏استراتژی‌‏های ‏بازاریابی ‏متناسب ‏با ‏آن ‏مناطق ‏به‌‏کار ‏گرفته ‏شود؟
‏یکی ‏از ‏موضوعات ‏بحث ‏برانگیز ‏که ‏امروزه ‏در ‏مورد ‏بازاریابی ‏کالاهائی ‏که ‏قابلیت ‏رقابت ‏و ‏عرضه‌‏ی ‏آنها ‏در ‏سطح ‏بین‌‏المللی ‏وجود ‏دارد، ‏این ‏است ‏که ‏آیا ‏شرکت‌‏های ‏عرضه‌‏کننده‌‏ی ‏این ‏محصولات ‏بایستی ‏در ‏ارتباط ‏با ‏فعالیت‌‏های ‏بازاریابی ‏خود ‏یک ‏استراتژی ‏واحد ‏برای ‏بازاریابی ‏در ‏سطح ‏جهانی ‏اتخاذ ‏کنند ‏و ‏یا ‏برای ‏هر ‏منطقه ‏از ‏جهان ‏بایستی ‏استراتژی‌‏های ‏بازاریابی ‏متناسب ‏با ‏آن ‏مناطق ‏به‌‏کار ‏گرفته ‏شود؟ ‏تأکید ‏بازاریابی ‏جهانی ‏بیشتر ‏بر ‏فروش ‏محصولاتی ‏مشابه ‏همراه ‏با ‏تبلیغات ‏یکسان ‏در ‏سرتاسر ‏جهان ‏است. ‏این ‏راهبرد ‏در ‏حقیقت ‏دلالت ‏بر ‏آن ‏دارد ‏که ‏جهان ‏و ‏اجزای ‏آن ‏روزبه‌‏روز ‏در ‏حال ‏یکنواخت ‏شدن ‏و ‏همشکل ‏شدن ‏است ‏و ‏ساکنان ‏جهان ‏رفته‌‏رفته ‏چیزهای ‏مشابهی ‏را ‏طلب ‏می‌‏کنند. ‏یکی ‏از ‏دلایلی ‏که ‏بازاریابی ‏جهان ‏روز‌‏به
‌‏روز ‏مؤثرتر ‏واقع ‏می‌‏وشد ‏آن ‏است ‏که ‏شبکه‌‏ی ‏ارتباطات ‏جهانی ‏دسترسی ‏هر ‏چه ‏بهتر ‏را ‏به ‏بازارهای ‏بیشتری ‏در ‏سرتاسر ‏جهان ‏امکان‌‏پذیر ‏می‌‏سازد. ‏به‌‏عنوان ‏مثال ‏شبکه‌‏ی ‏سی‌‏ان‌‏ان (CNN) ‏امروزه ‏۷۸ ‏میلیون ‏خانوار ‏را ‏در ‏یکصد ‏کشور ‏تحت ‏پوشش ‏خود ‏دارد ‏و ‏یا ‏مخاطبان ‏ام‌‏تی‌‏وی (MTV) ‏شامل ‏۳۱۰ ‏میلیون‌‏نفر ‏در ‏۷۸ ‏کشور ‏هستند.‏از ‏طرف ‏دیگر ‏فلسفه‌‏ی ‏بازاریابی ‏محلی ‏یا ‏منطقه‌‏ای ‏این ‏است ‏که ‏نیازهای ‏مشتریان ‏از ‏کشوری ‏به ‏کشور ‏دیگر ‏متفاوت ‏است ‏و ‏شما ‏بایستی ‏کالاهای ‏تجاری ‏و ‏همچنین ‏تبلیغات ‏مربوط ‏به ‏آن ‏را ‏با ‏توجه ‏به ‏شرایط ‏خاص ‏هر ‏منطقه ‏تعدیل ‏کنید. ‏هر ‏یک ‏از ‏این ‏دو ‏راهکار ‏در ‏بازاریابی ‏دارای ‏دلایل ‏منطقی ‏و ‏طرفدارانی ‏است. ‏بازاریابی ‏جهانی ‏می‌‏تواند ‏منجر ‏به ‏صرفه‌‏جوئی ‏در ‏هزینه‌‏ها ‏و ‏افزایش ‏سودآ‌‏وری ‏شود، ‏برای ‏مثال ‏کمپانی ‏کلگیت ‏پالمولیو (Colgate-Palmolive) ‏هنگام ‏عرضه‌‏ی ‏خمیردندان ‏خود ‏که ‏دارای ‏طعم ‏خاصی ‏بود، ‏در ‏بیش ‏از ‏۴۰ ‏کشور ‏تنها ‏از ‏دو ‏مورد ‏آگهی ‏استفاده ‏کرد. ‏این ‏کمپانی ‏به‌‏دلیل ‏استفاده ‏از ‏مواد ‏اولیه‌‏ی ‏یکسان ‏و ‏همچنین ‏آگهی ‏تجاری ‏یکسان ‏به‌‏ازای ‏هر ‏کشور ‏معادل ‏۱ ‏تا ‏۲ ‏میلیون ‏دلار ‏فقط ‏در ‏بهای ‏تمام ‏شده‌‏ی ‏کالا ‏صرفه‌‏جوئی ‏کرد. ‏افزون ‏بر ‏آن، ‏کمپانی ‏کلگیت ‏با ‏استانداردسازی ‏شکل ‏ظاهری ‏و ‏بسته‌‏بندی ‏برخی ‏از ‏کالاهایش ‏و ‏کاستن ‏از ‏تعداد ‏کارخانه‌‏های ‏خود ‏که ‏به ‏تولید ‏انواع ‏کالا ‏در ‏اشکال ‏و ‏بسته‌‏بندی‌‏های ‏مختلف ‏می‌‏پرداختند، ‏میلیون‌‏ها ‏دلار ‏در ‏هزینه‌‏ها ‏صرفه‌‏جوئی ‏کرد. ‏البته ‏بازاریابی ‏جهانی ‏برای ‏گروه ‏محصولاتی ‏مؤثر ‏است ‏که ‏در ‏بازار ‏مربوطه ‏و ‏در ‏آن ‏گروه ‏خاص، ‏تعداد ‏زیادی ‏کالاهای ‏متنوع ‏با ‏کیفیتی ‏مشابه ‏وجود ‏داشته ‏باشد ‏و ‏استفاده ‏از ‏این ‏روش ‏باعث ‏کاهش ‏هزینه‌‏ها ‏و ‏در ‏نتیجه ‏کاهش ‏قیمت ‏محصولات ‏شده ‏و ‏کیفیت ‏نیز ‏در ‏حد ‏سایر ‏کالاهای ‏مشابه ‏حفظ ‏شود.
‏تحقیقات ‏ناکافی
‏دلیل ‏ناموفق ‏بودن ‏بیشتر ‏برنامه‌‏های ‏بازاریابی ‏در ‏بازارهای ‏هدف ‏برخی ‏کشورها، ‏ناکافی ‏بودن ‏تحقیقات ‏در ‏این ‏بازارهاست. ‏کمپانی ‏بلاک ‏باستر (Blockbuster) ‏که ‏رتبه‌‏ی ‏اول ‏را ‏در ‏میان ‏فروشگاه‌‏های ‏اجاره‌‏ی ‏محصولات ‏ویدئویی ‏در ‏بازار ‏آمریکا
‏دارد، ‏با ‏بررسی‌‏هائی ‏که ‏به ‏انجام ‏رسانید ‏پی ‏برد ‏که ‏کشور ‏آلمان ‏چهارمین ‏کشور ‏به ‏لحاظ ‏جذابیت ‏بازار ‏برای ‏محصولات ‏کرایه‌‏ای ‏ویدئویی ‏در ‏سراسر ‏جهان ‏است. ‏همچنین ‏تحقیقات ‏مقدماتی ‏نشان ‏داد ‏که ‏نام ‏بلاک ‏باستر ‏در ‏بین ‏آلمانی‌‏های ‏میانسال ‏به‌‏عنوان ‏یک ‏نام ‏تجاری، ‏مطلوب ‏ارزیابی ‏می‌‏شود. ‏در ‏سال ‏۱۹۹۵ ‏کمپانی ‏بلاک ‏باستر ‏هفت ‏فروشگاه ‏در ‏مونیخ ‏و ‏ده ‏فروشگاه ‏نیز ‏در ‏برلین ‏افتتاح ‏کرد ‏و ‏بعد ‏از ‏مدتی ‏کمپانی ‏مذکور ‏با ‏بررسی ‏بازار ‏آلمان ‏دریافت ‏که ‏فروشگاه‌‏های ‏او ‏بازدهی ‏چندان ‏مناسبی ‏ندارند. ‏تحقیق ‏بعدی ‏نشان ‏داد ‏که ‏آلمانی‌‏ها ‏برای ‏تماشای ‏فیلم ‏سالن‌‏های ‏نمایش ‏مربوط ‏را ‏ترجیح ‏می‌‏دهند. ‏همچنین ‏متوجه ‏شد ‏که ‏فروشگاه‌‏های ‏بلاک ‏باستر ‏در ‏نواحی ‏حومه‌‏ی ‏شهر ‏واقع ‏شده ‏در ‏حالی‌‏که ‏رقابت ‏اصلی ‏بازار ‏در ‏محدوده‌‏ی ‏مسکونی ‏شهر ‏است. ‏احتمالاً ‏بزرگترین ‏اشتباه ‏کمپانی ‏این ‏بود ‏که ‏نتایج ‏حاصل ‏از ‏تحقیقات ‏اولیه ‏نشان‌‏دهنده‌‏ی ‏این ‏واقعیت ‏نبود ‏که ‏یک ‏سوم ‏از ‏کل ‏فیلم‌‏های ‏کرایه‌‏ای ‏در ‏آلمان ‏شامل ‏فیلم‌‏های ‏ویدئویی ‏غیراخلاقی ‏بود. ‏که ‏این ‏کمپانی ‏آنها ‏را ‏عرضه ‏نمی‌‏کرد ‏و ‏ضمناً ‏مردم ‏از ‏تمام ‏فروشگاه‌‏های ‏ارائه ‏دهنده‌‏ی ‏فیلم‌‏های ‏ویدئویی ‏کرایه‌‏آی ‏در ‏آلمان ‏تصویر ‏منفی ‏در ‏ذهن ‏داشتند ‏و ‏مراقب ‏بودند ‏که ‏کودکان ‏از ‏چنین ‏فروشگاه‌‏هائی ‏دور ‏نگه ‏داشته ‏شوند. ‏بعد ‏از ‏دو ‏سال ‏کمپانی ‏بلاک ‏باستر ‏تمامی ‏فروشگاه‌‏های ‏خود ‏را ‏در ‏آلمان ‏تعطیل ‏کرد ‏و ‏سپس ‏یک ‏تحقیق ‏وسیع ‏را ‏در ‏بازار ‏ژاپن ‏پایه‌‏ریزی ‏کرد. ‏در ‏نتیجه ‏طبق ‏گزارش ‏مفصل ‏وال ‏استریت ‏ژورنال ‏که ‏در ‏سال ‏۱۹۹۸ ‏منتشر ‏شد، ‏۳۸ ‏فروشگاه ‏این ‏کمپانی ‏در ‏بازار ‏ژاپن ‏اجازه ‏داد ‏که ‏هر ‏روز ‏از ‏ساعت ‏۱۰ ‏صبح ‏تا ‏نیمه ‏شب ‏فعالیت ‏کنند ‏که ‏این ‏مورد ‏درست ‏بر ‏خلاف ‏ساعت ‏کاری ‏فروشگاه‌‏های ‏این ‏کمپانی ‏در ‏بازار ‏آلمان ‏بود ‏که ‏مجبور ‏بودند ‏در ‏روزهای ‏یکشنبه ‏و ‏روزهای ‏تعطیل ‏بسته ‏باشند.
‏استانداردسازی
‏گاهی ‏برنامه‌‏های ‏جهانی ‏بازاریابی ‏شرکت‌‏ها ‏بیش ‏از ‏حد ‏متمرکز ‏بر ‏یک ‏کالای ‏ویژه ‏شده ‏و ‏فعالیت‌‏های ‏پیشبردی ‏فروش ‏نیز ‏برای ‏این ‏محصولات ‏یکنواخت ‏و ‏استاندارد ‏می‌‏شو. ‏برای ‏مثال ‏کمپانی ‏فورد ‏چند ‏بار ‏تلاش ‏کرد ‏که ‏اتومبیل ‏تولید ‏کند ‏که ‏در ‏هر ‏دو ‏منطقه‌‏ی ‏اروپا
‏و ‏شمال ‏امریکا ‏قابلیت ‏فروش ‏داشته ‏باشد. ‏بار ‏اول ‏یعنی ‏در ‏سال ‏۱۹۸۰ ‏این ‏کمپانی ‏با ‏تولید ‏مدل ‏اسکورت (Escort) ‏موفق ‏نشد ‏این ‏هدف ‏را ‏محقق ‏سازد، ‏در ‏تلاش ‏بعدی ‏یعنی ‏در ‏سال ‏۱۹۹۰ ‏با ‏تولید ‏اتومبیل ‏مدل ‏میستاک (Mystique) ‏که ‏در ‏گروه ‏اتومبیلهائی ‏با ‏اندازه‌‏ی ‏متوسط ‏بود ‏نیز ‏این ‏کمپانی ‏نتوانست ‏موفقیت ‏چندانی ‏کسب ‏کند. ‏هر ‏کسی ‏که ‏تجربه‌‏ی ‏رانندگی ‏در ‏خیابان‌‏هیا ‏کشور ‏اروپائی ‏را ‏داشت، ‏می‌‏دانست ‏که ‏چقدر ‏مشکل ‏است ‏اتومبیلی ‏را ‏ساخت ‏که ‏آنقدر ‏کوچک ‏باشد ‏که ‏بتواند ‏خیابان‌‏های ‏تنگ ‏و ‏باریک ‏اروپا ‏را ‏به ‏راحتی ‏طی ‏کند ‏و ‏آنقدر ‏بزرگ ‏باشد ‏که ‏توان ‏رقابت ‏با ‏سایر ‏اتومبیل‌‏ها ‏را ‏از ‏لحاظ ‏هیبت ‏ظاهری ‏و ‏با ‏اتومبیل‌‏های ‏در ‏حال ‏آمد ‏و ‏شد ‏در ‏خیابان‌‏های ‏عریض ‏شهرهای ‏آمریکا، ‏داشته ‏باشد. ‏مدل‌‏های ‏متوسط ‏میستاک ‏و ‏کانتر (Contour) ‏کمپانی ‏فورد ‏فروش ‏خوبی ‏در ‏دو ‏منطقه‌‏ی ‏مذکور ‏نداشت ‏چرا ‏که ‏بهای ‏تمام ‏شده‌‏ی ‏آن ‏تقریباً ‏بیش ‏از ‏اتومبیل‌‏های ‏همتراز ‏یعنی ‏هوندا ‏آکورد ‏و ‏تویوتا ‏کمری ‏بود ‏و ‏ضمناً ‏فضای ‏صندلی‌‏های ‏عقب ‏نیز ‏بسیار ‏کم ‏بود. ‏بنابراین ‏فورد ‏تصمیم ‏گرفت ‏اتومبیلی ‏در ‏اندازه‌‏ی ‏مدل ‏اسکورت ‏تولید ‏کند ‏که ‏تصور ‏می‌‏کرد ‏در ‏امریکا ‏و ‏اروپا ‏عملکرد ‏خوبی ‏داشته ‏باشد. ‏هیئت ‏مدیره‌‏ی ‏کمپانی ‏فورد ‏برای ‏تولید ‏یک ‏اتومبیل ‏کوچک ‏جهانی ‏با ‏اجتناب ‏از ‏تعصب‌‏های ‏ملی ‏با ‏منصوب ‏کردن ‏یک ‏فرد ‏انگلیسی ‏به‌‏عنوان ‏مهندس ‏برنامه‌‏ریزی ‏تولید، ‏یک ‏آلمانی ‏به‌‏عنوان ‏ریاست ‏فنی، ‏یک ‏استرالیائی ‏به‌‏عنوان ‏سرپرست ‏طراحی ‏و ‏یک ‏خانم ‏ایرلندی ‏به‌‏عنوان ‏مدیر ‏پروژه ‏برای ‏ساخت ‏یک ‏اتومبیل ‏جادار ‏برای ‏بازار ‏امریکا ‏مدل ‏جدید ‏فوکاس (Focus) ‏را ‏طراحی ‏کرد ‏که ‏تغییراتی ‏از ‏جمله ‏پهن‌‏تر ‏شدن ‏صندلی‌‏ها، ‏جای ‏پای ‏بزرگ‌‏تر ‏و ‏امکانات ‏پیاده ‏و ‏سوار ‏شدن ‏راحت‌‏تر ‏در ‏این ‏مدل ‏جدید ‏اعمال ‏شد. ‏همچنین ‏شرکت ‏فورد ‏قراردادهائی ‏را ‏با ‏۱۵ ‏کمپانی ‏مطرح ‏مونتاژ ‏قطعات ‏در ‏سراسر ‏دنی‏ا ‏امضاء ‏کرد ‏و ‏در ‏نتیجه ‏موفق ‏شد ‏به ‏میزان ‏۱۰۰۰ ‏دلار ‏در ‏تولید ‏هر ‏اتومبیل ‏از ‏مدل ‏فوکاس ‏صرفه‌‏جوئی ‏را ‏در ‏هزینه ‏تحقق ‏بخشد. ‏این ‏کمپانی ‏پیش‌‏بینی ‏می‌‏کند ‏در ‏سال‌‏جاری ‏یک ‏میلیون ‏دستگاه ‏از ‏اتومبیل‌‏های ‏مدل ‏فوکاس ‏را ‏در ‏سراسر ‏جهان ‏به ‏فروش ‏برساند.
‏تفکر ‏جهانی ‏و ‏عملکرد ‏محلی

 
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

تعداد مشاهده: 5361 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:27 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل


استراتژی بازاریابی در شرکت ریکو با رویکرد نوآوری و تبدیل کسب و کار به محیط دیجیتال(پاورپوینت)

Ricoh، یک نام مشهور در صنعت اتوماسیون اداری، یک استراتژی بازاریابی چشمگیر برای سال 2024 ایجاد کرده است.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی محتوا- مطالعه موردی شرکت هواپیمایی امارات(پاورپوینت)

استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و توزیع محتوای ارزشمند برای جذب و جذب مخاطب هدف است. هدف آن ایجاد آگاهی از نام تجاری، ایجاد سرنخ، و هدایت اقدامات مشتری است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی نت فلکس با رویکردتمرکز برنیاز مشتری و گسترش دایره مخاطب(پاورپوینت)

نتفلیکس بر خلاف سرویس‌های تلویزیونی کابلی یا سایر روش‌های انتقال محتوای ویدیویی، با درک اهمیت زمان برای مخاطبانش، دسترسی به برنامه‌های ویدیویی را در هر زمان و با استفاده از هر گجتی در هر مکان فراهم کرده است.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق در مورد جنگ جهانی دوم

جنگ جهانی دوم بزرگ‌ترین و پرتلفات‌ترین جنگ در تاریخ جهان است و ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق در مورد جنگ جهانی اول

جنگ جهانی اول که از سال ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸ میلادی به‌ طول انجامید و ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله با استرس 30 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره راهبردهای مقابله با استرس خصوصیات محصول: منابع فارسی و انگلیسی دارد. ارجاع و پاورقی استاندارد دارد. رفرنس دهی استاندارد دارد. کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد. فرمت : doc تعداد صفحات : 30

قیمت : 40,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره راهبرد های مقابله با استرس

شرح فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره راهبرد های مقابله با استرس خصوصیات محصول: منابع فارسی و انگلیسی دارد. ارجاع و پاورقی استاندارد دارد. رفرنس دهی استاندارد دارد. کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در زمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد. فرمت : doc تعداد صفحات :30

قیمت : 60,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی و شیوه مدیریت در شرکت کداک

کداک (با نام کامل Eastern Kodak Company) یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه‌ی عکاسی است. این شرکت قدیمی پایه‌های خود را در سرزمین عکاسی بنا کرد و زمانی بزرگ‌ترین برند آن حوزه بود. مرکز مدیریتی کداک در راچستر نیویورک قرار دارد و مرکز اجرایی آن، در نیوجرسی واقع شده است.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)

رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.

قیمت : 170,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ برند با کیفیت و پیشگاه درخلاقیت و نوآوری

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است و شارپ به معنی تیز است. اولین تولیدی از این برند مداد نوکی است! امروز شرکت شارپ در زمینه سامسونگ، ال جی، سونی و همینطور پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مشاوره دربازاریابی وفروش رمزموفقیت مدیران عصر دیجیتال”

مشاوران بازاریابی فرصتهایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کنند

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی استراتژیک فست فود برای نسل هزاره”

کلید موفقیت در بازار فست فود امروز، متخصص شدن به زبان احساسات و عقاید مردم است. برندهایی در بازار فست فود امروز برنده می شوند که به طور احساسی و عاطفی مردم (مشتریان فعلی و بالقوه) را جذب می نمایند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.بازاریابی بین المللی وصادرات درعصر دیجیتال،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند امروز

بازاریابی بین‌ المللی عبارت است از عملیات تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک کشور به مشتریان در سایر کشورها، به منظور کسب سود. بازاریابی بین‌ الملل همچنین شامل عملیات تولید و فروش کالا و خدمات در بیش از یک کشور است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی بین المللی ورزش ،شناخت دقیق ذائقه مشتریان جهانی درنگاه مدیران تیز بین”

جام‌جهانی فوتبال یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای ورزشی در جهان است که هر چهار سال یکبار حدود یک میلیارد نفر را در سراسر دنیا برای یک ماه درگیر خود می‌کند.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “

اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمی‌دانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی چندکاناله با رویکردخلق بهترین تجربه مشتری و تسهیل فرآیند خرید

امروزه بازاریابی چند کاناله به طور چشمگیری در میان بازاریابان برتر دنیا محبوب شده است. بازاریابی چند کاناله هنر استفاده ترکیبی از کانال‌های ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم برای تعامل با مشتریان است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا

شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید

قیمت : 82,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی وصادرات عسل بانگاه به رعایت الزامات واستانداردهای بین المللی دربازارهای

بازاریابی فروش عسل طبیعی یکی از مهمترین نکاتی است که هم در بهره وری شرکت های عرضه کننده عسل اثرگذار است و هم نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.

قیمت : 110,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.استراتژی بازاریابی وصادرات فرش با نگاه به بخش بندی بازارهای داخلی وبین المللی

وضعیت فرشبافی در بسیاری از کشورهای جهان همچون ایران، ترکیه، هند، پاکستان، افغانستان، چین، مراکش، مصر و… از دیرباز گسترده بوده است و مردم این کشورها به کار بافتن قالی آشنایی داشته‌اند و این کشورها را می‌توان به عنوان قدیمی‌ترین مراکز بافت فرش در جهان قلمداد کرد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"نقش هوش مصنوعی درمحیط بازاریابی دیجیتال"

امروزه هوش مصنوعی تبدیل به یکی از ضروری ترین عناصر تجارت شده و در بسیاری از پلتفرم ها و اپلیکیشن ها جای خود را باز کرده است. بازاریابی دیجیتال نیز یکی از حوزه هایی است که با ورود هوش مصنوعی بسیاری از چالش های آن رفع شده و دچار تغییر و تحول شده است.

قیمت : 48,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژیهای بازاریابی ورد

استراتژیهای بازاریابی ورد - ‏1 ‏ ‏استراتژیهای ‏ ‏ ‏بازاریابی ‏ ‏گرداورنده:حسن پورعیدی ‏زیر نظر استاد :تورج صادقی ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏بهار 13...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM - ‏بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM‏ ‏چکیده: بسياري از مردم در داخل يا خارج از ايران دركي...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix

بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix - ‏بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix‏ ‏تابان خواجه نصیری ‏در این مقاله به رابطه‌ی بین Marketing mix‏ و بازاریا...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته

بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته - ‏بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته‏ ‏«بازاریابی شبکه‌ای» با «بازاریابی وابسته» تفاوت دار...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی چیست

مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی چیست - ‏مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی چیست؟‌‏ ‏تابان خواجه نصیری ‏در این مقاله‌ی کوتاه می‌خواهم تعریف یا ت...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تاثیرگذاری موثر در بازاریابی حرفه‌ای

تاثیرگذاری موثر در بازاریابی حرفه‌ای - ‏تاثیرگذاری موثر در بازاریابی حرفه‌ای‏ ‏در بازاریابی حرفه ای، تاثیرگذاری مثبت در ایجاد، حفظ و گسترش ارتبا...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی doc

استراتژی بازاریابی doc - ‏استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی ‏بهترين استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی‏ الکترون‏ی‏ک‏ی‏: ارتباط مناسب و دائم با مشتر‏ی‏ان‏ بر خط اکنون...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،رازموفقیت واستراتژی بازاریابی کوکاکولا،دانشگاه رقابت درجهان

شرکت‌های کمی‌وجود دارند که مانند شرکت کوکاکولا، تک محصولی باشند و تنها با همان یک محصول شناخته شوند. این شرکت از سال ۱۸۸۶ همین نوشیدنی سیاهِ شیرین را می‌فروخته و با همان نیز شناخته شده است. آنها با تبلیغات و آگهی‌های هوشمندانه خود ،جهانی را نسبت به این نوشیدنی تیره رنگ بیدار کردند.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان عصر دیجیتال

تکنولوژی با ساده‌تر کردن کارها به زندگی انسان کمک می‌کند. تکنولوژی بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارها است که باعث ساده‌تر و اثربخش‌تر شدن فعالیت‌های بازاریابان می‌شود.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک ایکیابا رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی

فروشگاههاى آیکیا ، مشتریان را به صورتى فعال درگیر فرآیند خرید مى کنند. مشتریان مى توانند لوازم را لمس کرده و آن را بردارند ، باز کنند ، روى آن نشسته و یا دراز بکشند.

قیمت : 46,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه وپیشرفت دربازار پیچیده امروز

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است.

قیمت : 55,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،وال مارت پرفروش ترین خرده فروشی جهانی که با استراتژی بازاریابی و فروش خود،دنیای تجارت را ت

انگیزه اصلی استراتژی تجاری والمارت ورود به هر بخش از بازار و تسلط بر بازار با ارائه محصولات با قیمت پایین است. استراتژی اصلی بازاریابی شرکت مبتنی بر پیشبرد قیمت ، رقابت پذیری و ارائه تجربه ای عالی با شعار Everyday Low Price است.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

شامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد

قیمت : 200,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نرم افزار بازاریابی فایل ,نرم افزار تولید محتوا

شاید نرم افزار فروش فایل یا,نرم افزار بازاریابی سیدا,بهترین نرم افزار بازاریابی,نرم افزار بازاریابی رایگان,نرم افزار بازاریابی مویرگی,نرم افزار بازاریابی حضوری,نرم افزار فروش و بازاریابی شبکه ای,نرم افزارهای مدیریتی را شنیده باشید

قیمت : 100,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بهداشت روان و مهارتهای مقابله با استرس ، اضطراب ، خشم 40 ص

تحقیق بهداشت روان و مهارتهای مقابله با استرس , اضطراب , خشم 40 ص - 2 ‏بهداشت روان و مهارتهای مقابله با استرس ، اضطراب ، خشم ‏—‏ قسمت اول ‏—‏...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی 8ص

تحقیق بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی 8ص - ‏1 ‏بسته بند‏ی‏ آخر‏ی‏ن‏ ترفند بازار‏ی‏اب‏ی ‏ بسته بند‏ی‏ چهره كالاست. در ‏ی‏ك‏ تقس‏ی‏م‏ بند‏ی‏ كل‏ی‏...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها

تحقیق بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها - ‏بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها ‏ Seyedamir.hosseini@gmail.com 1 www.sportculture.ir ‏باز...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی تک به تک 36ص

تحقیق بازاریابی تک به تک 36ص - ‏1 ‏در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت,‏ > است,‏ ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت,‏ <<سهم از مشتری...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی مناسب با APH 25ص

تحقیق بازاریابی مناسب با APH 25ص - 88 ‏ ‏مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد 89 ‏انتخاب آمیخته بازا‏ریابی مناسب با استفاده از‏... ‏مجله دانشکده علو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای - ‏بازاریابی ‏جهانی ‏در ‏مقابل ‏بازاریابی ‏منطقه‌‏ای ‏یکی ‏از ‏موضوعات ‏بحث ‏برانگیز ‏که ‏امرو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق ایران و منطقه خلیج فارس

تحقیق ایران و منطقه خلیج فارس - 2 ‏ا‏ي‏ران و منطقه خل‏ي‏ج فارس: ‏سنار‏ي‏وها‏يي‏ برا‏ي‏ مقابله با تحر‏ي‏م * ‏این مقاله در کنفرانس خلیج فارس در دف...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق اهداف سياسي آمريكا در منطقه خليج فارس بعد از 11 سپتامبر 50 ص

تحقیق اهداف سياسي آمريكا در منطقه خليج فارس بعد از 11 سپتامبر 50 ص - 1 ‏اهداف سياسي آمريكا در منطقه خليج فارس بعد از 11 سپتامبر‏ 1 ‏اهداف سيا...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق استراتژیهای بازاریابی 20ص

تحقیق استراتژیهای بازاریابی 20ص - ‏1 ‏ ‏استراتژیهای ‏ ‏ ‏بازاریابی ‏ ‏مقدمه ‏رقابت شديد كشورهايي كه قادر به توليد با هزينه هاي پايين هستند، م...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق اخلاق معاشرت و اخلاق ادیان جهانی 33 ص

تحقیق اخلاق معاشرت و اخلاق ادیان جهانی 33 ص - ‏1 ‏هـــو الحق ‏اخــــلاق معـــاشــرت ‏و ‏اخلاق ادیان جهانی ‏فهرست مطالب ‏2 ‏ ‏مقدمه‏................

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق اثر شوري بر گياهان زراعي و راههاي مقابله با آن 41 ص

تحقیق اثر شوري بر گياهان زراعي و راههاي مقابله با آن 41 ص - ‏اثر شوري بر گياهان زراعي و راههاي مقابله با آن‏ ÿ‏ 2 ‏اثر شوري بر گياهان زراعي و را...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص

تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص - 1 ‏آشنایی با مفهوم ‏« صادرات و بازاریابی » ‏و ‏برخی ‏اصطلاحات بازرگانی 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی

تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی - ‏آسيب‌شناسي‌ مديريت‌ بازاريابي‌ ‏تخصص‌ در قرون‌ جديد، ابزارها و شرايط‌ جديد پديد آورده‌ است. ‏وظيفه‌ بازاري...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق پایان نامه بهبود عملکرد سازمان ( شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران ) 135 ص

تحقیق پایان نامه بهبود عملکرد سازمان ( شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران ) 135 ص - 121 ‏فصل اول ‏کلی‏ـ‏ات تحقیق ‏فصل اول ‏کلیات تحقیق 3 ‏مقدم...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی در ایران

تحقیق بازاریابی در ایران - ‏بازاریابی در ایران ‏----------------------------------------------------- 2 ‏مقدمه ‏كشور ايران‌ با تنوع‌ وسيع‌ آب‌ و...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی کليماتیکی منطقه بابلسر و طراحی هتل 4 ستاره در این منطقه 77 ص

تحقیق بررسی کليماتیکی منطقه بابلسر و طراحی هتل 4 ستاره در این منطقه 77 ص - ‏1 ‏دانشگاه آزاد اسلامی ‏دانشک‏د‏ه هنر ومعماری ‏کارشناسی معماری ‏بررس...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری - ‏1 ‏بررسي نقش بازاريابي در توسعه صنعت گردشگري ‏1- ‏شيما مردان‏:‏ دانشجوي كارشنا‏ ‏سي رشته مدير...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی افیولیت منطقه دهشیر و مقایسه آن با دیگر مناطق 20 ص

تحقیق بررسی افیولیت منطقه دهشیر و مقایسه آن با دیگر مناطق 20 ص - ‏2019/04/29 ‏بررسی افیولیت منطقه دهشیر و مقایسه آن با دیگر مناطق ‏چکيده ‏ سنگه...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسي آلودگي هوا ناشي از صنايع بزرگ در شهرستان سمنان و راه‌هاي مقابله با آن 70

تحقیق بررسي آلودگي هوا ناشي از صنايع بزرگ در شهرستان سمنان و راه‌هاي مقابله با آن 70 - ‏«‏بررسي آلودگي هوا ناشي از صنايع بزرگ در شهرستان سمنان و...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق برخی از روشهای نفوذ به شبکه و راههای مقابله به آن 33 ص

تحقیق برخی از روشهای نفوذ به شبکه و راههای مقابله به آن 33 ص - ‏1 ‏عنوان‏ ‏: ‏ ‏تقدير و تشكر ‏ : ‏سپاس فراوان خدایی را که به مدد اوست‏ ‏. هر آ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهانی شدن، قواعد مالیاتی و حاکمیت ملی ( ورد)

تحقیق جهانی شدن, قواعد مالیاتی و حاکمیت ملی ( ورد) - 1 ‏جهانی شدن، ‏قواعد مالیاتی و حاکمیت ملی ‏مقدمه ‏امروزه همه جا سخن از تاثیر جهانی شدن اقتص...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهانی شدن و مسلمانان معاصر 13ص ( ورد)

تحقیق جهانی شدن و مسلمانان معاصر 13ص ( ورد) - ‏جهانی شدن و مسلمانان معاصر ‏اشاره: ‏متن حاضر، پیاده شده از ‏نوار سخنرانی رحیم پور ازغدی استاد و مح...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهان جهانی دوم و اشغال ایران ( ورد)

تحقیق جهان جهانی دوم و اشغال ایران ( ورد) - ‏پس از آغاز ‏جنگ جهانی دوم‏ در ‏۹ شهریور‏ ‏۱۳۱۸‏ (‏۱ سپتامبر‏ ‏۱۹۳۹‏)، ایران بی‌طرفی خود را اعلام کرد...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تهاجم فرهنگي و راه‌كارهاي مقابله با آن 14 ص ( ورد)

تحقیق تهاجم فرهنگي و راه‌كارهاي مقابله با آن 14 ص ( ورد) - ‏1 ‏تهاجم فرهنگي و راه‏‌‏كارهاي مقابله با آن ‏تهاجم‏ ‏فرهنگی ‏تهاجم‏ ‏و‏ ‏هجوم‏ ‏یک‏ ‏...

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهانی شدن تئوری های اجتماعی و فرهنگ جهانی 30 ص ( ورد)

تحقیق جهانی شدن توری های اجتماعی و فرهنگ جهانی 30 ص ( ورد) - ‏جهانی شدن تئوری های اجتماعی ‏و فرهنگ جهانی ‏معنی جهانی شدن ‏جهانی شدن عبارت است ...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جنگ جهانی دوم و تاثیر آن بر ایران ( ورد)

تحقیق جنگ جهانی دوم و تاثیر آن بر ایران ( ورد) - ‏.‏ انفعال حکومت رضاشاه در قبال جنگ جهانی دوم و ورود سهل متفقین به کشور، از فقدان ‏حمایت مردمی و...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جنگ جهانی اول ( ورد)

تحقیق جنگ جهانی اول ( ورد) - 2 ‏جنگ جهانی اول ‏ ‏جنگ جهانی اول‏ (با نام‌های ‏جنگ جهانگیر یکم‏، ‏نخستین جنگ جهانی‏، ‏جنگ بزرگ‏ و ‏جنگ برای پایان ه...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تورم و اقدامات دولت در مقابل آن 32 ص ( ورد)

تحقیق تورم و اقدامات دولت در مقابل آن 32 ص ( ورد) - ‏1 ‏نرخ تورم در ایران ‏تورم در ‏اقتصاد‏ به افزایش سطح عمومی قیمت‌ها در مقایسه با مقداری پایه‌...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت بازاریابی (پاورپوینت )

مدیریت بازاریابی (پاورپوینت ) - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . منابع درس: مدیریت بازاریابی؛ دکتر احمد روستا، داور ونوس، ابراهیمی؛ انتش...

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله با استرس و اختلالات اضطرابی (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله با استرس و اختلالات اضطرابی (فصل دوم پایان نامه) - ‏فصل دوم: ‏پیشینه پژوهش ‏2-1. مقدمه ‏در این فصل اب...

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار - بنام خدا 1 2 نام درس : بازاریابی و مدیریت بازار ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی)

پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) - بسم الله الرحمن الرحیم بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) ...

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش) - 1 به نام خداوند جان وخرد که رزاق است و غنی و بخشنده 2 مباحث بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کارگاه بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت کارگاه بازاریابی (قابل ویرایش) - به نام خدا کارگاه بازار یابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش) - به نامش و به ياريش کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط ...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش) - نا م به خدا ی بان مهر اگر همت والای اصلاح مردم را در سرداری، از خودت آغاز ک...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مدیر بازاریابی و تبلیغات (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت مدیر بازاریابی و تبلیغات (قابل ویرایش) - بنام خدا مدیر بازاریابی و تبلیغات ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی (قابل ویرایش) - بررسی محیط بازاریابی Marketing Environment 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی و فروش حرفه ای ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود تحقیق روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش)

روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش) - ‏دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم وتحقيقات ‏دانشكده علوم ومهندسي صن...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی محتوایی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی محتوایی (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی محتوایی ...

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و بهینه سازی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و بهینه سازی (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی و بهینه سازی ریاضی چهارم انسانی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی (قابل ویرایش) - به نام خدا بازاریابی اینترنتی ) Digital Marketing ( Page 2 دیجیتال مارکتینگ چیست؟ چرا...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش) - بازاریابی اجتماعی و نقش آن در توسعه اقتصادی مناطق...

قیمت : 19,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) (قابل ویرایش) - بسمه تعالي ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) توليد قبل از فروش يا فر...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی (قابل ویرایش) - بنام خدا اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله ارتباطات یکپارچه بازاریابی (ورد قابل ویرایش )

در اين مقاله پس از تشريح مدل ارتباطات منسجم بازاريابي و نقش آن بر هدفگذاري تبليغات تجاري به بررسي و تبيين جايگاه اين مدل در فرآيند مديريت بازاريابي پرداخته خواهد شد. سپس به توصيف و تشريح انواع اهداف تبليغات در مدل ارتباطات منسجم بازاريابي عوامل تاثيرگذار بر اين اهداف پرداخته خواهد شد.

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

موانع ارتباط موثر در بازاریابی

در این فایل ورد به ده عاملی که مانع از روابط موثر در بازاریابی و روابط مدیران میشود و اثرات آن و اقدامات مورد توجهی که عوامل بازدارنده را از بین خواهند بود اشاره کردیم

قیمت : 2,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل