بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته

دسته بندي : بازاریابی » بازاریابی کسب و کارهای کوچک
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 6 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته‏
‏«بازاریابی شبکه‌ای» با «بازاریابی وابسته» تفاوت دارد. در این مقاله به این تفاوت پرداخته‌ام و تعریفی هرچند کوتاه درباره هریک به طور جداگانه ارائه کرده‌ام.
‏بازاریابی شبکه‌ای چیست؟ آینده بازاریابی شبکه‌ای را چگونه می بینم؟ روانشناسی و جامعه‌شناسی بازاریابی شبکه‌ای چیست و ... - اکنون در ادامه مقاله‌ی کوتاهی که چندی پیش در خصوص توضیح و تعریف مختصری از اینکه بازاریابی شبکه‌ای چیست نوشتم قصد دارم در این مقاله به برخی از سوالات بالا بپردازم.
آمار و ارقام دقیقی در اختیار نداریم و البته در ایران این چندان هم موضوع تازه ای نیست و تقریباً همه ما به آن عادت کرده‌ایم اما گفته می‌شود که گویا در ایران در حال حاضر، نزدیک به ‏۱۳۰‏ هزار نفر (و به روایتی دیگر تا ‏۳۵۰‏ هزار نفر) تنها روی بازاریابی شبکه‌ای گلدکوئست کار می‌کنند، اما با توجه به اتفاقاتی که اخیراً برای فعالیت این شرکت در ایران رخ داده است، فعالیت‌ها تا زمانی که گلدکوئست مراحل قانونی‌اش را پشت سر بگذارد و دفترش را به صورت قانونی در ایران راه‌اندازی کند به نوعی کند یا متوقف شده است. این حقیقتاً جالب است که اکثر افرادی که در زمینه بازاریابی شبکه‌ای کار می‌کنند، فکر می‌کنند که بازاریابی شبکه‌ای یعنی گلدکوئست و گلدکوئست یعنی بازاریابی شبکه‌ای، علت این موضوع، سابقه‌ی دیرینه دارد در فرهنگ شنیداری - و اکثراً بدون مطالعه و تحقیق - ما ایرانی‌ها، حتماً شما هم این را شنیده‌اید که در زمانهایی نه چندان دور، اکثر کالاهایی که توسط تجار برای اولین بار به کشور وارد می‌شدند و مورد استفاده عموم قرار می‌گرفتند، به نوعی نام تجاری خود را تا آن حد بین مردم جا می‌انداختند که گویی تنها نوع کالای تولید شده، فقط همان «مارک» تجاری بوده است و بس. یک زمانی اگر مردم می‌خواستند بگویند آبگرم‌کن یا بخاری جدیدی خریده‌اند، می‌گفتند یک «دئوترم» جدید گرفته‌اند، برای «دستمال کاغذی»، می‌گفتند «کلینکس»، مایع نرم‌کننده لباس را می‌گفتند و برخی هنوز هم می‌گویند «سوسافت»، یا وقتی می‌خواهند به مته و درل (دستگاهی برای سوراخ کردن دیوار یا سقف) اشاره کننده، می‌گویند «بلک‌انددکر» حال آنکه، اینها نام‌های تجاری هستند و دهها مارک تجاری دیگر نیز دارند همان نوع کالا را عرضه می‌کنند.
حالا حکایت «بازاریابی شبکه‌ای» است. مدلی برای بیزنس یا کسب و کار، برای داشتن نوعی درآمد که به آن
‏بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته‏
‏«بازاریابی شبکه‌ای» با «بازاریابی وابسته» تفاوت دارد. در این مقاله به این تفاوت پرداخته‌ام و تعریفی هرچند کوتاه درباره هریک به طور جداگانه ارائه کرده‌ام.
‏بازاریابی شبکه‌ای چیست؟ آینده بازاریابی شبکه‌ای را چگونه می بینم؟ روانشناسی و جامعه‌شناسی بازاریابی شبکه‌ای چیست و ... - اکنون در ادامه مقاله‌ی کوتاهی که چندی پیش در خصوص توضیح و تعریف مختصری از اینکه بازاریابی شبکه‌ای چیست نوشتم قصد دارم در این مقاله به برخی از سوالات بالا بپردازم.
آمار و ارقام دقیقی در اختیار نداریم و البته در ایران این چندان هم موضوع تازه ای نیست و تقریباً همه ما به آن عادت کرده‌ایم اما گفته می‌شود که گویا در ایران در حال حاضر، نزدیک به ‏۱۳۰‏ هزار نفر (و به روایتی دیگر تا ‏۳۵۰‏ هزار نفر) تنها روی بازاریابی شبکه‌ای گلدکوئست کار می‌کنند، اما با توجه به اتفاقاتی که اخیراً برای فعالیت این شرکت در ایران رخ داده است، فعالیت‌ها تا زمانی که گلدکوئست مراحل قانونی‌اش را پشت سر بگذارد و دفترش را به صورت قانونی در ایران راه‌اندازی کند به نوعی کند یا متوقف شده است. این حقیقتاً جالب است که اکثر افرادی که در زمینه بازاریابی شبکه‌ای کار می‌کنند، فکر می‌کنند که بازاریابی شبکه‌ای یعنی گلدکوئست و گلدکوئست یعنی بازاریابی شبکه‌ای، علت این موضوع، سابقه‌ی دیرینه دارد در فرهنگ شنیداری - و اکثراً بدون مطالعه و تحقیق - ما ایرانی‌ها، حتماً شما هم این را شنیده‌اید که در زمانهایی نه چندان دور، اکثر کالاهایی که توسط تجار برای اولین بار به کشور وارد می‌شدند و مورد استفاده عموم قرار می‌گرفتند، به نوعی نام تجاری خود را تا آن حد بین مردم جا می‌انداختند که گویی تنها نوع کالای تولید شده، فقط همان «مارک» تجاری بوده است و بس. یک زمانی اگر مردم می‌خواستند بگویند آبگرم‌کن یا بخاری جدیدی خریده‌اند، می‌گفتند یک «دئوترم» جدید گرفته‌اند، برای «دستمال کاغذی»، می‌گفتند «کلینکس»، مایع نرم‌کننده لباس را می‌گفتند و برخی هنوز هم می‌گویند «سوسافت»، یا وقتی می‌خواهند به مته و درل (دستگاهی برای سوراخ کردن دیوار یا سقف) اشاره کننده، می‌گویند «بلک‌انددکر» حال آنکه، اینها نام‌های تجاری هستند و دهها مارک تجاری دیگر نیز دارند همان نوع کالا را عرضه می‌کنند.
حالا حکایت «بازاریابی شبکه‌ای» است. مدلی برای بیزنس یا کسب و کار، برای داشتن نوعی درآمد که به آن

 
دسته بندی: بازاریابی » بازاریابی کسب و کارهای کوچک

تعداد مشاهده: 12136 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .zip

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:10 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل


پاورپوینت استراتژی بازاریابی ورزشی در شرکت ریباک

برند ریبوک (Reebok) یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای ورزشی در جهان است. با بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت ورزش، ریبوک توانسته است به عنوان یک برند خاص و منحصر به فرد شناخته شود

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی محتوا- مطالعه موردی شرکت هواپیمایی امارات(پاورپوینت)

استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و توزیع محتوای ارزشمند برای جذب و جذب مخاطب هدف است. هدف آن ایجاد آگاهی از نام تجاری، ایجاد سرنخ، و هدایت اقدامات مشتری است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی و شیوه مدیریت در شرکت کداک

کداک (با نام کامل Eastern Kodak Company) یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه‌ی عکاسی است. این شرکت قدیمی پایه‌های خود را در سرزمین عکاسی بنا کرد و زمانی بزرگ‌ترین برند آن حوزه بود. مرکز مدیریتی کداک در راچستر نیویورک قرار دارد و مرکز اجرایی آن، در نیوجرسی واقع شده است.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک مشتریان

مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیه‌های کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروه‌های اصلاح‌طلب، بانک‌ها و – مهم‌تر از همه – دولت‌ها هستند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)

رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.

قیمت : 170,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

سوالات تستی و تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر به همراه جواب pdf

نمونه سوالات تستی و تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر با جواب تعداد سوالات تستی: 380 تعداد سوالات تشریحی: 180 تعداد صفحات: 130 فرمت: pdf استاندارد و فصل به فصل همراه با جواب دانلود تست های کتاب بازاریابی کاتلر نمونه سوالات تستی مدیریت بازاریابی کاتلر با جواب نمونه سوالات تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر با

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ برند با کیفیت و پیشگاه درخلاقیت و نوآوری

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است و شارپ به معنی تیز است. اولین تولیدی از این برند مداد نوکی است! امروز شرکت شارپ در زمینه سامسونگ، ال جی، سونی و همینطور پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی استراتژیک فست فود برای نسل هزاره”

کلید موفقیت در بازار فست فود امروز، متخصص شدن به زبان احساسات و عقاید مردم است. برندهایی در بازار فست فود امروز برنده می شوند که به طور احساسی و عاطفی مردم (مشتریان فعلی و بالقوه) را جذب می نمایند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مشاوره دربازاریابی وفروش رمزموفقیت مدیران عصر دیجیتال”

مشاوران بازاریابی فرصتهایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کند

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.بازاریابی بین المللی وصادرات درعصر دیجیتال،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند امروز

بازاریابی بین‌ المللی عبارت است از عملیات تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک کشور به مشتریان در سایر کشورها، به منظور کسب سود. بازاریابی بین‌ الملل همچنین شامل عملیات تولید و فروش کالا و خدمات در بیش از یک کشور است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی بین المللی ورزش ،شناخت دقیق ذائقه مشتریان جهانی درنگاه مدیران تیز بین”

جام‌جهانی فوتبال یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای ورزشی در جهان است که هر چهار سال یکبار حدود یک میلیارد نفر را در سراسر دنیا برای یک ماه درگیر خود می‌کند.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “

اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمی‌دانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودروبرای مشتریان امروز وآینده”

هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید

قیمت : 82,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و… ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر هستند و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در حال تغییر است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی وصادرات عسل بانگاه به رعایت الزامات واستانداردهای بین المللی دربازارهای

بازاریابی فروش عسل طبیعی یکی از مهمترین نکاتی است که هم در بهره وری شرکت های عرضه کننده عسل اثرگذار است و هم نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.

قیمت : 110,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.استراتژی بازاریابی وصادرات فرش با نگاه به بخش بندی بازارهای داخلی وبین المللی

وضعیت فرشبافی در بسیاری از کشورهای جهان همچون ایران، ترکیه، هند، پاکستان، افغانستان، چین، مراکش، مصر و… از دیرباز گسترده بوده است و مردم این کشورها به کار بافتن قالی آشنایی داشته‌اند و این کشورها را می‌توان به عنوان قدیمی‌ترین مراکز بافت فرش در جهان قلمداد کرد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و... ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی به سبک جنرال الکتریک با رویکرد تحلیل تجاری کسب وکارها

جنرال الکتریک با یک جمله تعریف می شود : ارزش ها همه چیز است . این دیدگاه بود که شرکت جنرال الکتریک را سالهای سال متمایز و منحصر به فرد ساخت و کلید موفقیت جنرال الکتریک محسوب می شود . این چیزیست که فراتر از کلمات و توصیفات محسوب می شود

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی ورزشی،صنعت مدرن در نگاه استراتژیک مدیران فردا

در عصر حاضر، ورزش به عنوان یک بخش اقتصادی، چه از بعـد عملـی و چـه تماشـایی، در تولید و مصرف کالاها و خدمات ورزشی و توسعه اقتصادی جوامع مختلف نقش اساسـی دارد و هم اکنون یکی از مؤثرترین عوامل اثرگذار در رشد اقتـصادی ملـی و یکـی از درآمـدزاترین ،صنایع در قرن ۲۱ به شمار میرود .

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

معیار های بازاریابی اینترنتی

اموزش کامل فوت و فن های بازاریابی اینترنتی

قیمت : 40,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژیهای بازاریابی ورد

استراتژیهای بازاریابی ورد - ‏1 ‏ ‏استراتژیهای ‏ ‏ ‏بازاریابی ‏ ‏گرداورنده:حسن پورعیدی ‏زیر نظر استاد :تورج صادقی ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏بهار 13...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM - ‏بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM‏ ‏چکیده: بسياري از مردم در داخل يا خارج از ايران دركي...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix

بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix - ‏بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix‏ ‏تابان خواجه نصیری ‏در این مقاله به رابطه‌ی بین Marketing mix‏ و بازاریا...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی هرمی چیست

بازاریابی هرمی چیست - ‏بازاریابی هرمی چیست؟‏ ‏بسیاری از بازدیدکنندگان از سایت، خوانندگان مقالاتم و تعداد بسیاری از اعضای خبرنامه‌هایم این سوال ر...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای

تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای - 2 ‏بازاريابی ‏تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای‏ ‏آنچه در اين شماره از خبرنامه ارائه مي گردد، قرار است تاریخچه‌ی مختصری...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته

بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته - ‏بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته‏ ‏«بازاریابی شبکه‌ای» با «بازاریابی وابسته» تفاوت دار...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی چیست

مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی چیست - ‏مطالعه بازار یا مطالعات بازاریابی چیست؟‌‏ ‏تابان خواجه نصیری ‏در این مقاله‌ی کوتاه می‌خواهم تعریف یا ت...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تاثیرگذاری موثر در بازاریابی حرفه‌ای

تاثیرگذاری موثر در بازاریابی حرفه‌ای - ‏تاثیرگذاری موثر در بازاریابی حرفه‌ای‏ ‏در بازاریابی حرفه ای، تاثیرگذاری مثبت در ایجاد، حفظ و گسترش ارتبا...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP doc

انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP doc - 80 ‏ ‏مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد 91 ‏انتخاب آمیخته بازا‏ریابی مناسب با استفاده...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی doc

استراتژی بازاریابی doc - ‏استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی ‏بهترين استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی‏ الکترون‏ی‏ک‏ی‏: ارتباط مناسب و دائم با مشتر‏ی‏ان‏ بر خط اکنون...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک

با نگاهی به تعداد بالای طرفداران و مشتریان کمپانی نایک، می توان مطمئن شد که استراتژی بازاریابی برند نایک عمیق تر از استفاده موفق از استراتژی های بازاریابی کلاسیک و قدیمی ست.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،رازموفقیت واستراتژی بازاریابی کوکاکولا،دانشگاه رقابت درجهان

شرکت‌های کمی‌وجود دارند که مانند شرکت کوکاکولا، تک محصولی باشند و تنها با همان یک محصول شناخته شوند. این شرکت از سال ۱۸۸۶ همین نوشیدنی سیاهِ شیرین را می‌فروخته و با همان نیز شناخته شده است. آنها با تبلیغات و آگهی‌های هوشمندانه خود ،جهانی را نسبت به این نوشیدنی تیره رنگ بیدار کردند.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت توشیبا

توشیبا از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری محسوب می‌شود که در بسیاری از حوزه‌های صنعت،‌ نقش پیش‌گام داشت و با بحران‌های متعددی هم دست‌وپنجه نرم کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان

کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز  در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کتاب ،هنردر بازاریابی،کلیدطلایی ایجادقیمت سایه درکالاهاوذائقه مشتریان

بازارهای امروز، بازارهایی هستند به برپایه آینده بناشده اندومدیرانی دراین بازارموفق خواهند بود که ازآینده آمده باشند و شناخت کافی به آینده داشته باشند

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه راهبردهای بازاریابی درشرکت پاناسونیک

پاناسونیک یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی تجهیزات و لوازم الکترونیکی در دنیا است. این برند ژاپنی، به مدت یک قرن در این صنعت فعالیت دارد

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک ایکیابا رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی

فروشگاههاى آیکیا ، مشتریان را به صورتى فعال درگیر فرآیند خرید مى کنند. مشتریان مى توانند لوازم را لمس کرده و آن را بردارند ، باز کنند ، روى آن نشسته و یا دراز بکشند.

قیمت : 46,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمر

 فیلیپس یکی از قدیمی‌ترین برندهای اروپایی صنعت الکتریک و الکترونیک محسوب می‌شود که از روزهای اول اختراع لامپ روشنایی، مشغول به کار بوده است.

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی صنعتی،تحلیل بازاربه سبک مدیران هوشمندورمزموفقیت کسب وکارهاهای بزرگ ومتوسط

بازاریابی صنعتی که از آن تحت عنوان b2b marketing هم نام‌برده می‌شود، شامل فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر می‌شود.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه وپیشرفت دربازار پیچیده امروز

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است.

قیمت : 55,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،وال مارت پرفروش ترین خرده فروشی جهانی که با استراتژی بازاریابی و فروش خود،دنیای تجارت را ت

انگیزه اصلی استراتژی تجاری والمارت ورود به هر بخش از بازار و تسلط بر بازار با ارائه محصولات با قیمت پایین است. استراتژی اصلی بازاریابی شرکت مبتنی بر پیشبرد قیمت ، رقابت پذیری و ارائه تجربه ای عالی با شعار Everyday Low Price است.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی دیجیتال مارکتینگ ،کلید طلایی مدیران هوشمندبرای بازاریابی دردنیای مدرن

دنیای مدرن ،دنیای پاروکردن پول و کسب درآمد هنگفت است که بایستی الزامات آن را رعایت کرد.دنیای امروز ما حتی ازدنیای مدرن هم عبور کرده و وارد دنیای پسا مدرن شده است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

شامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد

قیمت : 200,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نرم افزار بازاریابی فایل ,نرم افزار تولید محتوا

شاید نرم افزار فروش فایل یا,نرم افزار بازاریابی سیدا,بهترین نرم افزار بازاریابی,نرم افزار بازاریابی رایگان,نرم افزار بازاریابی مویرگی,نرم افزار بازاریابی حضوری,نرم افزار فروش و بازاریابی شبکه ای,نرم افزارهای مدیریتی را شنیده باشید

قیمت : 100,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی 8ص

تحقیق بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی 8ص - ‏1 ‏بسته بند‏ی‏ آخر‏ی‏ن‏ ترفند بازار‏ی‏اب‏ی ‏ بسته بند‏ی‏ چهره كالاست. در ‏ی‏ك‏ تقس‏ی‏م‏ بند‏ی‏ كل‏ی‏...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها

تحقیق بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها - ‏بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها ‏ Seyedamir.hosseini@gmail.com 1 www.sportculture.ir ‏باز...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی تک به تک 36ص

تحقیق بازاریابی تک به تک 36ص - ‏1 ‏در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت,‏ > است,‏ ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت,‏ <<سهم از مشتری...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی مناسب با APH 25ص

تحقیق بازاریابی مناسب با APH 25ص - 88 ‏ ‏مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد 89 ‏انتخاب آمیخته بازا‏ریابی مناسب با استفاده از‏... ‏مجله دانشکده علو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای - ‏بازاریابی ‏جهانی ‏در ‏مقابل ‏بازاریابی ‏منطقه‌‏ای ‏یکی ‏از ‏موضوعات ‏بحث ‏برانگیز ‏که ‏امرو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص

تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص - 1 ‏آشنایی با مفهوم ‏« صادرات و بازاریابی » ‏و ‏برخی ‏اصطلاحات بازرگانی 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی

تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی - ‏آسيب‌شناسي‌ مديريت‌ بازاريابي‌ ‏تخصص‌ در قرون‌ جديد، ابزارها و شرايط‌ جديد پديد آورده‌ است. ‏وظيفه‌ بازاري...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری - ‏1 ‏بررسي نقش بازاريابي در توسعه صنعت گردشگري ‏1- ‏شيما مردان‏:‏ دانشجوي كارشنا‏ ‏سي رشته مدير...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید | پاورپوینت

مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید پاورپوینت - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کا...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی)

ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) - بسمه تعالي ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) توليد قبل از فروش يا فروش قبل از توليد توليد منهاي ف...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt )

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt ) - تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری تعریف :...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت بازاریابی (پاورپوینت )

مدیریت بازاریابی (پاورپوینت ) - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . منابع درس: مدیریت بازاریابی؛ دکتر احمد روستا، داور ونوس، ابراهیمی؛ انتش...

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کار...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازاریابی - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی - نا م به خدا ی بان مهر اگر همت والای اصلاح مردم را در سرداری، از خودت آغاز کن، زیرا پرداختن تو به...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار - بنام خدا 1 2 نام درس : بازاریابی و مدیریت بازار ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی)

پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) - بسم الله الرحمن الرحیم بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) ...

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش) - 1 به نام خداوند جان وخرد که رزاق است و غنی و بخشنده 2 مباحث بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش) - 1 به نام خداوند جان وخرد که رزاق است و غنی و بخشنده 2 مباحث بازاریابی ...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش) - به نامش و به ياريش کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط ...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش) - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . ...

قیمت : 34,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی (قابل ویرایش) - بررسی محیط بازاریابی Marketing Environment 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 2 نام درس : بازاریابی و مدیریت بازار ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی و فروش حرفه ای ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش) - 1 بازاریابی وفروش بیمه 2 ...

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود تحقیق روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش)

روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش) - ‏دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم وتحقيقات ‏دانشكده علوم ومهندسي صن...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(1) (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(1) (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 2 ...

قیمت : 100,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و بهینه سازی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و بهینه سازی (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی و بهینه سازی ریاضی چهارم انسانی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) (قابل ویرایش) - بسم الله الرحمن الرحیم بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی (قابل ویرایش) - 1 ‏معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی ‏بدون داشتن معیارهایی بر...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی (قابل ویرایش) - به نام خدا بازاریابی اینترنتی ) Digital Marketing ( Page 2 دیجیتال مارکتینگ چیست؟ چرا...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش) - بازاریابی اجتماعی و نقش آن در توسعه اقتصادی مناطق...

قیمت : 19,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین در بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت ایده ها وپدیده های نوین در بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی 2 ...

قیمت : 145,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 دانشگاه قم اصول بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 اصول بازاریابی (Marketin Principles ) 2 ...

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی (قابل ویرایش) - بنام خدا اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت استراتژی های تجاری و بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت استراتژی های تجاری و بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا استراتژی های تجاری و بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله ارتباطات یکپارچه بازاریابی (ورد قابل ویرایش )

در اين مقاله پس از تشريح مدل ارتباطات منسجم بازاريابي و نقش آن بر هدفگذاري تبليغات تجاري به بررسي و تبيين جايگاه اين مدل در فرآيند مديريت بازاريابي پرداخته خواهد شد. سپس به توصيف و تشريح انواع اهداف تبليغات در مدل ارتباطات منسجم بازاريابي عوامل تاثيرگذار بر اين اهداف پرداخته خواهد شد.

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل