پاورپوینت،وال مارت پرفروش ترین خرده فروشی جهانی که با استراتژی بازاریابی و فروش خود،دنیای تجارت را ت

دسته بندي : بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال
داستان والمارت بزرگترین فروشگاه جهان


دراین فایل مطالب ارزشمند درموضوع وال مارت بزرگترین خرده فروشی جهان ، شناخت بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی درصنعت خرده فروشی ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۸۵ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

داستان و تاریخچه والمارت در سال ۱۹۶۲ توسط سام والتون در راجرز آرکانزاس تاسیس شد و رشد اولیه خود را در مناطق روستایی متمرکز کرد و بدین ترتیب از رقابت مستقیم با غول های خرده فروشی مانند سیرز و کمارت پیشروی کرد. همزمان با رشد ، شرکت فرمت های خرده فروشی جدیدی از جمله انبارهای تخفیف (Sam’s Club 1983) و (Wal-Mart Supercenters 1988) را توسعه داد. در طی یک دهه از افتتاحیه مواد غذایی ترکیبی و فروشگاه های supercenters ، وال مارت به یکی از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای ایالات متحده تبدیل شده بود.

تأکید بر توجه مشتری (به عنوان مثال ، تبلیغات مستقیم پست الکترونیکی) ، کنترل هزینه ها (به عنوان مثال ، واردات ارزان قیمت) و کارایی در شبکه های توزیع آن (به عنوان مثال انبارهای منطقه ای) به وال مارت کمک کرد تا به بزرگترین فروشگاه جهان در ایالات متحده در سال ۱۹۹۰ تبدیل شود.
تاریخچه والمارت

یک سال بعد با افتتاح فروشگاه در مکزیک به بازارهای بین المللی منتقل شد و رشد یا از طریق فروشگاه های جدید و یا خرید خرده فروشان مستقر در کشورهایی مانند کانادا ، چین ، آلمان و انگلستان ادامه یافت. این شرکت بلافاصله پس از مرگ والتون در سال ۱۹۹۲ با افت فروش روبرو شد اما با معرفی نام تجاری بزرگ شرکت در سال ۱۹۹۳ مجدداً به بازار برگشت.

در سال های پس از مرگ والتون ، این شرکت از نظر مالی صرفه اقتصادی کم تری داشت و برای تأمین مالی سریعاً بدهی شرکت ها را جمع کرد. تا سال ۱۹۹۵ فروش وال مارت دو برابر شد ، تا سال ۱۹۹۹ این شرکت به بزرگ ترین کارفرمای خصوصی جهان تبدیل شد و تا سال ۲۰۰۱ فروش کلی آن از فروش اکسون موبیل پیشی گرفت و وال مارت را به عنوان بزرگ ترین شرکت در جهان رتبه بندی کرد و داستان والمارت بزرگترین فروشگاه جهان آغاز شد.

اهداف والمارت

دفتر مرکزی این شرکت در ایالات متحده واقع شده است. هدف اصلی این شرکت ارائه تخفیف های مداوم ، خدمات مشتری وفادار و خدمات سریع و دوستانه است.

اهداف والمارت برای گسترش تجارت خود در شهرهای بزرگ و همچنین گسترش فروشگاه های زنجیره ای در سراسر جهان است. فروشگاه های زنجیره ای والمارت به چهار بخش Walmart Supercentres ، فروشگاه های تخفیف ، بازارهای همسایگی و انبارهای Sam’s Club ها تقسیم شده اند که بیش از ۱۰۰ میلیون مشتری از این فروشگاه ها بازدید می کنند.

این فروشگاه برای تجار کوچک و جوامع در آمریکا بسیار ناخوشایند است. چون پیشنهادات ارزان قیمت و بهترین خدمات به مشتریان را ارائه می دهد. این وضعیت برای بازرگانان و تجار کوچک در آمریکا بسیار بد است.

والمارت می آید و تمام فروشگاه های کوچک را تصاحب می کند. قدرت خرید ، بازاریابی تهاجمی و ارائه قیمت های پایین به مشتری توسط والمارت ، تمایل به جذب تجارت توسط بازرگانان کوچک دارد.

به تدریج رویای شرکت والمارت برای تبدیل شدن به بزرگترین فروشگاه در جهان روز به روز در حال پر شدن است. اما متاسفانه ، آن ها با اقدامات اشتباه تجارت خود را افزایش می دهند و به فرهنگ جوامع احترام نمی گذارند.

تاریخچه رویدادهای والمارت

رویداد های موجود در تاریخچه والمارت به ترتیب زیر است:

۱۹۶۰ : سام والتون اولین فروشگاه تخفیف خود را در راجرز ، آرکانزاس افتتاح کرد.
۱۹۸۱: والمارت بزرگ ترین شرکت در آمریکا شد.
۱۹۸۱: پس از تبدیل شدن به بزرگ ترین شرکت در آمریکا ، آنها فروشگاه های خود را در یک شهر کوچک لوئیزیانا افتتاح کردند.
۱۹۸۳: والمارت فروشگاه های خود را در پاوهوسکا و اوکلاهما افتتاح کرد.
۱۹۸۶: والمارت ادعا کرد که می تواند بیش از ۴۰۰۰ شغل را به انجمن های آمریکایی بازگرداند.
۱۹۸۹: آن ها کمپینی را درباره آگاهی از محیط زیست که والمارت از زمین ، آب و هوا آگاه است ، هدایت می کنند.
۱۹۹۰: برخی از گروه های فعال علیه گسترش فروشگاه والمارت وجود دارند.
۳۱ دسامبر ۱۹۹۰: والمارت فروشگاه های خود را در لوئیزیانا تعطیل کرد.
پنجم نوامبر ۱۹۹۱: والمارت فروشگاه خود را در شهر Lowa افتتاح کرد.
۶ اکتبر ۱۹۹۸: بنیانگذار والمارت ، سام والتون ، یک خیریه خانوادگی به نام بنیاد حمایت خیرخواهانه خانواده Walton ایجاد کرد.
ژوئن ۱۹۹۹: والمارت زنجیره Asda را به دست گرفت ، اکنون آن ها فروشگاه ها و انبارهایی در سراسر ایالات متحده دارند.
۲۰۰۱: به بزرگ ترین فروشگاه زنجیره ای جهان تبدیل می شود و فروشی عظیم ۱۹۱ میلیارد دلاری دارد.
۲۰۰۳: والمارت فروشگاه های خود را در پکن افتتاح کرد و تاکنون ۲۲ فروشگاه در چین دارند.
۲۰۰۶: والمارت فروشگاه های خود را در آلمان تعطیل کرد.
جولای ۲۰۰۷: والمارت بیش از ۲۵۰۰ واحد فروشگاه در سراسر جهان و بیش از ۵۰۰۰۰۰ کارفرما در برخی کشورها در حال فعالیت دارد.
۲۰۰۷: تا پایان سال جاری ، آن ها ۴۵ میلیارد دلار خالص فروش داشته اند.
۲۰۰۸: والمارت امکانات عمده فروشی خود را در هند افتتاح کرد.
فهرست؛
– فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
– آشنایی بیشتر با فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
آشنایی با داستان برند وال مارت
حوزه‌های فعالیت فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
. عوامل موفقیت فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
استفاده از فناوری روز در فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
ویژگی‌های فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
اصول ده‌گانه فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
اصول و ارزش های وال مارت
چشم‌انداز آینده فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
ابتکارات فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
کمک به طوفان‌زدگان
قوانین طلایی والتون برای ایجاد کسب‌وکارهای موفق
شکست وال مارت اکسپرس
شکست وال مارت در هند
شکست وال مارت در روسیه
شکست وال مارت در آلمان
شکست وال مارت در کره جنوبی
وضعیت کنونی برند وال مارت
محصولات وال مارت
چشم بینای دنیای خرده‌فروشی
تکنولوژی برتر
استراتژی‌های عملیات و توزیع
انعطاف پذیری در برآورده کردن نیاز های مشتریان
تاریخچه
رشد وال – مارت
روح کارآفرینی والتون
حوزه فعالیت
عوامل موفقیت
فناوری روز
کنترل هزینه ها
وال – مارت در کاهش هزینه های توزیع نیز بسیار موفق بود.
وال مارت ،حامی محیط زیست
شعار وال مارت –هر روز قیمت کمتر
وال مارت – قاعده ۱۰قدم برای مشتری
منشور وال مارت -کاری را که امروز می توانند برای مشتری انجام دهند
فرهنگ و ارزشهای سازمانی
. بیانیه اخلاق و ارزشهای وال مارت
منابع انسانی
بنیانگذار
۱۰قانون کسب وکار از نگاه سام وال تون
چشم انداز آینده
مواظب مردم باشید:
به سمت دریچه فرصت استراتژیک بروید:
ترکیب ایده هـــای قدیمی با فناوری جدید
داستان والمارت بزرگترین فروشگاه جهان
اهداف والمارت
تاریخچه رویدادهای والمارت
مدل تجاری والمارت بزرگ ترین فروشگاه جهان
تاریخچه والمارت : بخش های اصلی والمارت
استراتژی بازاریابی والمارت
والمارت چگونه درآمد ایجاد می کند؟
درآمد محصول
عامل موفقیت کمپانی بزرگ والمارت
تفاوت های فرهنگی را دست کم نگیرید
خود را با قوانین دولت های خارجی وفق دهید
سلایق محلی را بشناسیم
تطبیق پیدا کردن با یک فرهنگ خارجی
توافق عمومی کارساز نیست
شبکه‌ی ماهواره‌ای شخصی
ابتکارات والمارت
پنتاگون و والمارت چه نقطه اشتراکی دارند؟
گذری بر تاریخچه لوگوی وال مارت
روند تکامل لوگوی وال مارت
رشد لوگوی وال مارت با انتخاب یک ستاره
آنالیز SWOT والمارت
نقاط ضعف‌ والمارت- عوامل استراتژیک داخلی
فرصت‌های والمارت – عوامل استراتژیک خارجی
تهدیدهای والمارت – عوامل استراتژیک خارجی
هوش مصنوعی به کمک کارکنان فروشگاه والمارت می‌آید
استراتژی والمارت در حوزه های فعالیت خود
بیانیه ماموریت و چشم انداز در استراتژی والمارت
Walmart برای ارائه خدمات بهتر از فناوری‌های نوین استفاده می‌کند
درک اهمیت و تاثیرگذاری فناوری‌های نوین
بزرگترین شرکت‌های خرده‌فروشی جهان کدامند؟/ چشم‌انداز فروش در سال۲۰۲۰
رقابت ۲خرده فروشی بزرگ جهان
مشتریانی که با یک «پیامک» خرید می‌کنند
خدمت Jetblack دروال مارت
روند رو به رشد والمارت چگونه بوده است؟
دلایل موفقیت فروشگاه والمارت
ورود به حوزه‌ی فروش اینترنتی کالا دروال مارت
وال مارت به‌عنوان پردرآمدترین شرکت دنیا شناخته می‌شود
سرمایه گذاری والمارت بر روی خرده فروشی آنلاین
سرمایه گذاری بر روی فناوری آنلاین امکان خدمت ‎رسانی به مشتریان هرچه بیشتری در طول دوران کرونا
ارائه سفارشات بدون برخورد مستقیم میان کارکنان و مشتریان دروال مارت
مدیریت موفق زنجیره تامین و لجستیک فروشگاه اینترنتی Walmart
استراتژی هایی هزینه ای دروال مارت
لینک های کمتر در زنجیره تامین
زنجیره تأمین اتوماتیک شرکت Walmart
چگونه «والمارت» دنیای تجارت را تکان داد
ماجرای کارت عضویت
تامین کنندگان جهانی وال مارت
هرروز قیمت کمترفاسفه وال مارت
والمارت یکی از بزرگترین مشتریان GS1 در دنیا
تکنیک و استراتژی های بازاریابی وال مارت
استراتژی رشد وال مارت
استراتژی های تبلیغ و ترویج در وال مارت
کمک به صرفه جویی در زمان مصرف کننده:
تبلیغات درنقطه خرید
استراتژی های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی
استراتژی های فروش
استراتژی فعالیت فروشگاه
. استراتژی شبکه پخش و توزیع
تربیت کارکنان مشتری‌مدار
قیمت پایین و جذب مشتری وفادار
هر کجا و هر لحظه می‌توانید از وال‌مارت خرید کنید
کمپین‌های متعدد در رسانه‌های اجتماعی
بازاریابی آمیخته در وال‌مارت
بازاریابی ویروسی وال‌مارت
وال‌مارت چگونه از رقبای خود پیشی گرفت
رقبای اصلی وال‌مارت در صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای،
رقبای انبارداری وال مارت
موقعیت وال‌مارت در بازار
استراتژی وال‌مارت
استراتژی‌های عملیات و توزیع وال‌مارت
وال‌مارت نسبت به رقبایش هزینه بسیار کمتری صرف تبلیغات می‌کند
فعالیت‌های حمایتی در استراتژی وال‌مارت
تحلیل استراتژیک وال‌مارت
دسته اول خریداران ارزشگذار به قیمت
دسته دوم خریداران توفیق طلب برند دوست
دسته سوم خریداران پولدار حساس به قیمت
برنامه تجاری و بازاریابی وال مارت
۱٫پوشش خبری برای مصرف کنندگان
روشهای بازاریابی وال مارت
سبک تبلیغات وال مارت
– کروگرو والمارت با تحویل خواروبار در خودرو به مقابله با آمازون میروند
تحلیل رقابتی والمارت
رونق غول های خرده فروشی در دوران کرونا
افزایش حقوق کارمندان وکارگران
وال مارت دستمزدها را بالا برد.
افزایش حقوق و پاداش کرونایی
جذب و حفظ کارکنان در شرایط کرونایی
استخدام کارمند جدید و افزایش شبکه لجستیک درآمازون
استراتژی های تبلیغاتی وال مارت
اجاره ه ای های جدید در ترکیب تبلیغات وال مارت
تحلیل فروشگاه‌های افق کوروش درمقایسه با وال مارت
هدف وال مارت: کاهش هزینه‌های مشتریان (زنجیره کارا)
پروژه های زنجیره تامین وا مارت
در ارتباط با فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش
دو نکته بسیار کلیدی در، فرهنگ خرید مشتریان کشورمان
وال مارت در مواجهه با پویایی های بازار
چالش های وال مارت در بازار
وال مارت در مواجهه با پویایی های بازار
وال مارت و مسائل زیست محیطی
توسعه ۳۶۰ وال مارت
موفقیت های وال مارت در مواجه با مشکلات بازار
مشتری نقطه پرگار فرآیند بازاریابی
بررسی عوامل موثربرمحیط بازاریابی
محدوده های ویژه برای تحلیل محیط
. تحقیقات بازاریابی در وال مارت
فروشگاه والمارت بازاری مبتنی بر بلاک چین ایجاد می کند
اختراع وال مارت و رقابت فزاینده
وال مارت نمونه موفق در پیاده‌سازی مدیریت دانش مشتری
دسته بندی: بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال

تعداد مشاهده: 3922 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:5,883 کیلوبایت

 قیمت: 68,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    185اسلاید تخصصی



پاورپوینت استراتژی بازاریابی ورزشی در شرکت ریباک

برند ریبوک (Reebok) یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای ورزشی در جهان است. با بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت ورزش، ریبوک توانسته است به عنوان یک برند خاص و منحصر به فرد شناخته شود

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی درشرکت بونیلیور

محصولات یونیلیور در زمینهٔ مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات مراقبت‌های شخصی، شوینده‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی می‌باشد.

قیمت : 250,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت ریکو با رویکرد نوآوری و تبدیل کسب و کار به محیط دیجیتال(پاورپوینت)

Ricoh، یک نام مشهور در صنعت اتوماسیون اداری، یک استراتژی بازاریابی چشمگیر برای سال 2024 ایجاد کرده است.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی محتوا- مطالعه موردی شرکت هواپیمایی امارات(پاورپوینت)

استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و توزیع محتوای ارزشمند برای جذب و جذب مخاطب هدف است. هدف آن ایجاد آگاهی از نام تجاری، ایجاد سرنخ، و هدایت اقدامات مشتری است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت هواپیمایی امارات،برند موفق هواپیمایی با رویکرد مزیت برتر در بخش بندی مشتر

برند Fly Emirate که سال ها اسپانسر باشگاه چلسی بود، متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است و پروازهای منظم روزانه ای را از دوبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاوردور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می دهد.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی نت فلکس با رویکردتمرکز برنیاز مشتری و گسترش دایره مخاطب(پاورپوینت)

نتفلیکس بر خلاف سرویس‌های تلویزیونی کابلی یا سایر روش‌های انتقال محتوای ویدیویی، با درک اهمیت زمان برای مخاطبانش، دسترسی به برنامه‌های ویدیویی را در هر زمان و با استفاده از هر گجتی در هر مکان فراهم کرده است.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی های عمومی کسب کار از دیدکاه مایکل پورتر ونقش آن درموفقیت کسب کارهای جهانی

استراتژی‌های عمومی پورتر سه راهبرد تمایز، رهبری هزینه و تمرکز می‌باشند که شرکت‌ها برای کسب مزیت رقابتی در بازار هدف استفاده می‌کنند.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت سیسکو،رهبر شبکه جهانی و آینده ساز فناوری آینده

کمپانی سیسکو سیستمز یک سازنده ی پیشرو در عرصه ی تجهیزات شبکه ، روتر ها، سوئیچ ها، سرور ها و همچنین نرم افزار ها، می باشد که اطلاعات را در اینترنت و شبکه های یکپارچه به حرکت در می آورد.

قیمت : 360,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی و شیوه مدیریت در شرکت کداک

کداک (با نام کامل Eastern Kodak Company) یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه‌ی عکاسی است. این شرکت قدیمی پایه‌های خود را در سرزمین عکاسی بنا کرد و زمانی بزرگ‌ترین برند آن حوزه بود. مرکز مدیریتی کداک در راچستر نیویورک قرار دارد و مرکز اجرایی آن، در نیوجرسی واقع شده است.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت جامعه شناسی دربازاریابی با رویکرد شناخت وبخش بندی مشتریان دربازارهای داخلی و بین المللی

جامعه شناسی را می‌توان علمی دانست که به مطالعه تعامل انسان‌ها با یکدیگر می‌پردازد. در واقع زمانی که ما به مطالعه رفتار انسان‌ها (فردی و گروهی) با یکدیگر بپردازیم به جامعه شناسی می‌رسیم.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک مشتریان

مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیه‌های کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروه‌های اصلاح‌طلب، بانک‌ها و – مهم‌تر از همه – دولت‌ها هستند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)

رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.

قیمت : 170,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ برند با کیفیت و پیشگاه درخلاقیت و نوآوری

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است و شارپ به معنی تیز است. اولین تولیدی از این برند مداد نوکی است! امروز شرکت شارپ در زمینه سامسونگ، ال جی، سونی و همینطور پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک درشرکت ژیلت،شرکتی با اندیشه های برتر جهانی

تولید و عرضه ی یک قلم محصول جدید کاری بسیار پیچیده و پرهزینه است، ولی مهارت بی چون چرای شرکت در این زمینه باعث شده است که شرکت ژیلت در خلاقیت و نوآوری به عنوان یک نمونه درآید.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف(ZF).بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین driveline

زد اف (فریدریشسهافن آگ)، که به اختصار zf نیز نامیده میشود، یکی از شرکت های خوشنام و نامدار آلمانی است که کار اصلی این کمپانی طراحی و تولید اکسل و گیربکس کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، ماشین‌آلات کشاورزی، راهسازی و معدنی، توربین‌های بادی و تجهیزات سنگین در جهان می‌باشد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در آدیداس، شرکتی که مادرصنعت برندینگ جهانی کفش است

آدیداس یک هولدینگ است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت می‌کند.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مشاوره دربازاریابی وفروش رمزموفقیت مدیران عصر دیجیتال”

مشاوران بازاریابی فرصتهایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کنند

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"حمل ونقل هوشمندباتکنولوژی هوش مصنوعی،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند درترازجهانی

تجزیه و تحلیل و هماهنگی عملکرد لجستیکی، به منظور اطمینان از اجرای صحیح عملیات به شیوه ای مقرون به صرفه انجام می پذیرد. صنعت لجستیک باید بتواند از ابرداده ها و هوش تجاری استفاده کند، مادامی که می داند چگونه می تواند از آنها بهترین بهره را ببرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

اپل همیشه چیزی را تولید کرده است که مدیرانش آرزو داشته‌اند که روزی چنین چیزی را داشته باشند. در نتیجه، اپل با ارائه محصولاتی که مشتریانش نمی‌دانستند که می‌خواهند، آنها را خوشحال و حیرت‌زده می‌کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی استراتژیک فست فود برای نسل هزاره”

کلید موفقیت در بازار فست فود امروز، متخصص شدن به زبان احساسات و عقاید مردم است. برندهایی در بازار فست فود امروز برنده می شوند که به طور احساسی و عاطفی مردم (مشتریان فعلی و بالقوه) را جذب می نمایند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مشاوره دربازاریابی وفروش رمزموفقیت مدیران عصر دیجیتال”

مشاوران بازاریابی فرصتهایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کند

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کتاب(pdf)،استراتژی های تاب آوری ونقشه راه شرکت های بزرگ جهانی برای حضوردربازار پسا کرونا

دربحران کرونا ثابت شد که تاب آوری شرکت ها از جمله مولفه های تاثیرگذار در ادامه فعالیت و ماندگار شرکت هاست

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.بازاریابی بین المللی وصادرات درعصر دیجیتال،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند امروز

بازاریابی بین‌ المللی عبارت است از عملیات تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک کشور به مشتریان در سایر کشورها، به منظور کسب سود. بازاریابی بین‌ الملل همچنین شامل عملیات تولید و فروش کالا و خدمات در بیش از یک کشور است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی بین المللی ورزش ،شناخت دقیق ذائقه مشتریان جهانی درنگاه مدیران تیز بین”

جام‌جهانی فوتبال یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای ورزشی در جهان است که هر چهار سال یکبار حدود یک میلیارد نفر را در سراسر دنیا برای یک ماه درگیر خود می‌کند.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوایی درکمپانی رد بول بارویکردجذب وفادارترین مخاطبان کره زمین

ردبول به معنای «گاو نر قرمز» نام تجاری یک نوشابهٔ انرژی‌زا است که اکنون به یکی از برندهای شناخته شده در جامعه ی فعالیت های ورزشی تبدیل شده است.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “

اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمی‌دانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی چندکاناله با رویکردخلق بهترین تجربه مشتری و تسهیل فرآیند خرید

امروزه بازاریابی چند کاناله به طور چشمگیری در میان بازاریابان برتر دنیا محبوب شده است. بازاریابی چند کاناله هنر استفاده ترکیبی از کانال‌های ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم برای تعامل با مشتریان است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا

شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

هیچگاه اپل تنها با هدف کسب درآمد به یک حوزه کاری جدید وارد نشده است ولی البته پول و درآمد را فراموش نمی‌کند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید

قیمت : 82,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و… ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر هستند و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در حال تغییر است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره

UPS یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در صنعت ‌حمل‌و‌نقل جهانی است که امروز در شاخه‌های گسترده‌ی آن، به‌عنوان بازیگری بزرگ شناخته می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جها

فدکس که بیشتر با برند FedEx شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حوزه‌ی لجستیک است که با دراختیار داشتن ناوگانی متشکل از ۶۸۸ فروند هواپیما، روش‌هایی نوین را پایه گذاشته است.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.استراتژی بازاریابی وصادرات فرش با نگاه به بخش بندی بازارهای داخلی وبین المللی

وضعیت فرشبافی در بسیاری از کشورهای جهان همچون ایران، ترکیه، هند، پاکستان، افغانستان، چین، مراکش، مصر و… از دیرباز گسترده بوده است و مردم این کشورها به کار بافتن قالی آشنایی داشته‌اند و این کشورها را می‌توان به عنوان قدیمی‌ترین مراکز بافت فرش در جهان قلمداد کرد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و... ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی ورزشی،صنعت مدرن در نگاه استراتژیک مدیران فردا

در عصر حاضر، ورزش به عنوان یک بخش اقتصادی، چه از بعـد عملـی و چـه تماشـایی، در تولید و مصرف کالاها و خدمات ورزشی و توسعه اقتصادی جوامع مختلف نقش اساسـی دارد و هم اکنون یکی از مؤثرترین عوامل اثرگذار در رشد اقتـصادی ملـی و یکـی از درآمـدزاترین ،صنایع در قرن ۲۱ به شمار میرود .

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی طراحی شبکه

عنوان فایل:استراتژی طراحی شبکه تعداد اسلاید:24

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژیهای بازاریابی ورد

استراتژیهای بازاریابی ورد - ‏1 ‏ ‏استراتژیهای ‏ ‏ ‏بازاریابی ‏ ‏گرداورنده:حسن پورعیدی ‏زیر نظر استاد :تورج صادقی ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏بهار 13...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی doc

استراتژی بازاریابی doc - ‏استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی ‏بهترين استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی‏ الکترون‏ی‏ک‏ی‏: ارتباط مناسب و دائم با مشتر‏ی‏ان‏ بر خط اکنون...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود رایگان پاورپوینت استراتژی های کسب و کار برای ایجاد توسعه پایدار

دانلود رایگان پاورپوینت استراتژی های کسب و کار برای ایجاد توسعه پایدار - بنام خدا 1 2 استراتژی های کسب و کار برای ایجاد توسعه پایدار 3 تعری...

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله گران فروشی یا ورشکستگی 10ص

دانلود مقاله گران فروشی یا ورشکستگی 10ص - ‏1 ‏گران فروشی: ‏ عبارت است از عرضه يا فروش کالا يا ارائه خدمت به بهائی بيش از نرخ های تعيين شده به وس...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله مقايسه رفتار تخته خرده چوب و تخته كاه در برابر پرس 26 ص

دانلود مقاله مقايسه رفتار تخته خرده چوب و تخته كاه در برابر پرس 26 ص - ‏مقايسه رفتار تخته خرده چوب و تخته كاه در برابر پرس ‏  ‏  ‏  ‏چكيده: ‏ب...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب - ‏1 ‏فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب ‏ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات كامل محصولات یك شرکت ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله سازمان تجارت جهانی

دانلود مقاله سازمان تجارت جهانی - 1 ‏سازمان تجارت جهانی(WTO‏) چیست؟ ‏به طور خلاصه سازمانی است که با قوانین تجارت در سطح جهانی و یا نزدیک جهانی ع...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بررسی تطبیقی مالکیت معنوی در حقوق ایران و (wtoسازمان تجارت جهانی (

پاورپوینت بررسی تطبیقی مالکیت معنوی در حقوق ایران و (wtoسازمان تجارت جهانی ( - بررسی تطبیقی مالکیت معنوی در حقوق ایران و (wto سازمان تجارت جها...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک

با نگاهی به تعداد بالای طرفداران و مشتریان کمپانی نایک، می توان مطمئن شد که استراتژی بازاریابی برند نایک عمیق تر از استفاده موفق از استراتژی های بازاریابی کلاسیک و قدیمی ست.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،رازموفقیت واستراتژی بازاریابی کوکاکولا،دانشگاه رقابت درجهان

شرکت‌های کمی‌وجود دارند که مانند شرکت کوکاکولا، تک محصولی باشند و تنها با همان یک محصول شناخته شوند. این شرکت از سال ۱۸۸۶ همین نوشیدنی سیاهِ شیرین را می‌فروخته و با همان نیز شناخته شده است. آنها با تبلیغات و آگهی‌های هوشمندانه خود ،جهانی را نسبت به این نوشیدنی تیره رنگ بیدار کردند.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت توشیبا

توشیبا از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری محسوب می‌شود که در بسیاری از حوزه‌های صنعت،‌ نقش پیش‌گام داشت و با بحران‌های متعددی هم دست‌وپنجه نرم کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک، کلید موفقیت در برندهای مطرح جهانی

سرعت سریع جهانی شدن کسب و کار نتایجی در ظهور یک رشته جدید، مدیریت استراتژیک جهانی که ترکیبی از مدیریت استراتژیک و کسب و کار جهانی است، داشته است. مدیریت استراتژیک عبارت است از شناسایی و عکس العمل به فرصت ها و تهدیدات در محیط

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک ایکیابا رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی

فروشگاههاى آیکیا ، مشتریان را به صورتى فعال درگیر فرآیند خرید مى کنند. مشتریان مى توانند لوازم را لمس کرده و آن را بردارند ، باز کنند ، روى آن نشسته و یا دراز بکشند.

قیمت : 46,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،وال مارت پرفروش ترین خرده فروشی جهانی که با استراتژی بازاریابی و فروش خود،دنیای تجارت را ت

انگیزه اصلی استراتژی تجاری والمارت ورود به هر بخش از بازار و تسلط بر بازار با ارائه محصولات با قیمت پایین است. استراتژی اصلی بازاریابی شرکت مبتنی بر پیشبرد قیمت ، رقابت پذیری و ارائه تجربه ای عالی با شعار Everyday Low Price است.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مک دونالدموفق ترین فست فود جهانی که با استراتژی بازسازی برند خویش جهان را تسخیر کرد

مک‌ دونالد یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فودی در جهان است و به خاطر همبرگرهای خود شهرت فراوان دارد. دفتر مرکزی مک‌ دونالد در شهر اوک بروکِ ایلینویز واقع شده است.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی دیجیتال مارکتینگ ،کلید طلایی مدیران هوشمندبرای بازاریابی دردنیای مدرن

دنیای مدرن ،دنیای پاروکردن پول و کسب درآمد هنگفت است که بایستی الزامات آن را رعایت کرد.دنیای امروز ما حتی ازدنیای مدرن هم عبور کرده و وارد دنیای پسا مدرن شده است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس ،محبوب ترین برند صنعت قهوه و کافی شاپ زنجیره ای جها

استارباکس فعالیت اولیه‌ی خودش را با عرضه‌ی قهوه‌ی بوداده آغاز کرد، بعد از مدتی اولین کافی‌شاپ خود را راه‌اندازی کرد و تبدیل به بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان شد.

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نرم افزار بازاریابی فایل ,نرم افزار تولید محتوا

شاید نرم افزار فروش فایل یا,نرم افزار بازاریابی سیدا,بهترین نرم افزار بازاریابی,نرم افزار بازاریابی رایگان,نرم افزار بازاریابی مویرگی,نرم افزار بازاریابی حضوری,نرم افزار فروش و بازاریابی شبکه ای,نرم افزارهای مدیریتی را شنیده باشید

قیمت : 100,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مديريت استراتژیك ازایده تا عمل

دانلود مديريت استراتژیك ازایده تا عمل - 1 حضرت علی (علیه السلام) آنکس که به استقبال آینده می رود ، بیناترین است و آنکس که به آینده پشت می کند ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت سازمان تجارت جهانی wto

پاورپوینت سازمان تجارت جهانی wto - بنام خدا سازمان تجارت جهانی ( WTO ) رویکرد های تجارت خارجی رویکرد درون نگر رویکرد برون نگر دیدگاه های م...

قیمت : 50,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای - ‏بازاریابی ‏جهانی ‏در ‏مقابل ‏بازاریابی ‏منطقه‌‏ای ‏یکی ‏از ‏موضوعات ‏بحث ‏برانگیز ‏که ‏امرو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق انواع تجارت الکترونیکی و مدلهای کسب و کار 32 ص

تحقیق انواع تجارت الکترونیکی و مدلهای کسب و کار 32 ص - ‏موضوع: انواع تجارت الکترونیکی و مدلهای کسب و کار ‏تجارت الکترونیکی یکی از پدیده های نوین...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق استراتژیهای بازاریابی 20ص

تحقیق استراتژیهای بازاریابی 20ص - ‏1 ‏ ‏استراتژیهای ‏ ‏ ‏بازاریابی ‏ ‏مقدمه ‏رقابت شديد كشورهايي كه قادر به توليد با هزينه هاي پايين هستند، م...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي (با کیفیت)

پاورپوینت تجارت, فروشگاه , بازار و حراجی های الکترونيکي (با کیفیت) - تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي ( e-Commerce Models, Inter...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه استراتژیک سوپرکورس (با کیفیت)

پاورپوینت برنامه استراتژیک سوپرکورس (با کیفیت) - بنام خدا برنامه استراتژیک: سوپرکورس قطر Ahmed Ismail Amy Sandridge کامرون Charles Shey...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت آشنایی با سازمان جهانی تجارت (با کیفیت)

پاورپوینت آشنایی با سازمان جهانی تجارت (با کیفیت) - بنام خدا آشنایی با سازمان جهانی تجارت اصول ، مقررات و شرایط...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد 30 ص

تحقیق بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد 30 ص - ‏2 ‏موضوع تحقيق : ‏بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد ‏م‏س...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی 50ص

تحقیق تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی 50ص - ‏1 ‏فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب ‏ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات كامل محصولات یك شرکت...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تجارت الكترونيك (طراحی سایتی برای خرید و فروش گیاهان دارویی)

تحقیق تجارت الكترونيك (طراحی سایتی برای خرید و فروش گیاهان دارویی) - ‏طراحی سایتی برای خرید و فروش گیاهان دارویی تجارت الکترونیک (EC) 7 1 ‏مقدمه...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهانی سازی، پايان تاريخ و مهدويت 24 ص ( ورد)

تحقیق جهانی سازی, پايان تاريخ و مهدويت 24 ص ( ورد) - ‏2 ‏جهانی سازی، پايان تاريخ و مهدويت ‏تعابیر بسیار بلندی از همه انبیاء، از ازل تا خاتم (ص) ر...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری

بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری - بازاریابی اجتماعی و نقش آن در توسعه اقتصادی مناطق زعفرانکاری به نام خدا مقدمه ...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt )

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt ) - تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری تعریف :...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مروری بر موافقت نامه کشاورزی و راهنمای تکمیل جداول 4ACC جهت الحاق به سازمان جهانی تجارت

پاورپوینت مروری بر موافقت نامه کشاورزی و راهنمای تکمیل جداول 4ACC جهت الحاق به سازمان جهانی تجارت - بسم الله الرحمن الرحيم مروری بر موافقت نام...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک

پاورپوینت مدیریت استراتژیک - مدیریت استراتژیک ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک

پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک - بنام خدا درس: مدیریت استراتژیک مطالعه استراتژیک رستورانهای زنجیره ای مک دونالد ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی های بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی های بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا بررسی استراتژی های بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی و فروش حرفه ای ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش) - 1 بازاریابی وفروش بیمه 2 ...

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت استراتژی های تجاری و بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت استراتژی های تجاری و بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا استراتژی های تجاری و بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی (قابل ویرایش) - استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی استراتژی رشد انواع انتخاب های رشد ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل