پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

دسته بندي : بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی
فولکس واگن
دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه بازسازی برند استراتژی تحلیل محیط استراتژی تبلیغات اثربخش و ماندگاری کسب وکار ،مدیریت تغییر و ذائقه مشتریان،آنالیز رقبا راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان در برند بزرگترین خودور سازی جهان (فولکس واگن) از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی و ترجمه مطالب از زبان اصلی با۱۷۳ اسلاید ویژه و فیلم ویدئویی، ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

داستان موفقیت فولکس واگن

گروه فولکس واگن یک شرکت خودروسازی آلمانی است که دفتر مرکزی آن در شهر وولفسبورگ واقع در استان « Lower Saxony» آلمان قرار دارد. این شرکت تولیدکننده خودرو‌های تجاری و مسافربری، خودرو‌های مسافربری خود را تحت نام برند‌های اسکانیا، «MAN»، « Neoplan» و فولکس واگن می‌فروشد. برند‌های خودروی تجاری این شرکت را آئودی، Skoda، بنتلی، پورشه، لامبورگینی و فولکس واگن تشکیل می‌دهند.

شرکت فولکس واگن در سال ۱۹۳۷ میلادی توسط « Deutxche Arbetsfront » (جبهه کارگری آلمان) تأسیس شد و بعد از یک سال اسم آن به «Volkswagenwerk » تغییر یافت.


فهرست

چرا تحقیقات بازار مهم است؟

چرا تحقیقات بازار برای درک مشتری مهم است ؟

تقسیم بندی دقیق – هدف قرار دادن موقعیت (STP)

تصمیم گیری بهتر را تقویت کنید

بهتر بدانید که قرار است چه کاری انجام دهید

استفاده از تحقیقات بازاریابی برای توسعه تجارت بین الملل

پیشینه – تلفن های همراه و تلویزیون کابلی در دهه ۱۹۹۰

تحقیقات بازاریابی و تجزیه و تحلیل تقاضا

درک فرهنگ محلی

سه داستان برای نشان دادن اهمیت تحقیقات بازاریابی بین المللی

چرا شرکت ها از تحقیقات بازار استفاده می کنند؟

تحقیقات بازار: اولین قدم برای گسترش بین المللی

چه چیزی تحقیقات بازار بین المللی را متفاوت می کند؟

مهمترین دلیل تحقیقات بازار بین المللی

یک تحقیق کلاسیک ممکن است برای ارائه اطلاعات در مورد موارد زیر انجام شود

تحقیقات بازار بین المللی برای دستیابی به اهداف زیر در پروژه های تجاری استراتژیک مانند توسعه تجارت جدید قابل استفاده است:

چگونه می توان یک تحقیق بین المللی در بازار انجام داد

کمک به تصمیمات تجاری

مزایای تحقیقات بین المللی بازار

یک شرکت می تواند تصمیم بگیرد که تحقیقات بازار بین المللی چقدر گسترده باشد.

محلی سازی برای بازار بین المللی

قرار دادن مشتری در صندلی جلو: VOLKSWAGEN DRIVES

موتور جدیدی برای خدمات مشتری و بازاریابی

چالش جدیدمدیریت ارتباط با مشتریان در فولکس واگن

نیاز استراتژیک فولکس واگن به سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتریان

در جاده دیدار با مشتری

مزیت رقابتی نرم افزار mySAP CRM

راه های زیادی برای گوش دادن به صدای مشتری وجود دارد

مطالعه موردیCRM /چند برند در VOLKSWAGEN FS

مطالعه موردیCRM /چند برند در VOLKSWAGEN FS

پشت صحنه استراتژی جدید تجربه مشتری با فولکس واگن

ترسیم صدای مشتری

نذر فولکس واگن

اهمیت طراحی میز مشتری

تجدید ساختار فولکس واگن در راستای مدیریت ارتباط با مشتریان

تدوین استاندارد های امنیت سایبری

اهداف استراتژی کیفیت گروه فولکس واگن

اهداف استراتژی کیفیت گروه فولکس واگن

احصاء نیاز مشتریان منطقه ای

استراتژی منابع انسانی و اصول سیاست منابع انسانی

۵هدف اصلی استراتژی منابع انسانی در گروه فولکس واگن

استراتژی دستیابی به اهداف KPI

شاخص استراتژیک برای تجارت خدمات مالی

اجرای استراتژِی رهبری قوی

پیاده سازی سیستم جدید برای توسعه کارکنان

ارزش های اساسی مشترک درفولکس واگن

آموزش و پیشرفت حرفه ای در فولکس واگن

دسترسی کارکنان به طیف وسیعی از آموزش ها درفولکس واگن

گسترش دامنه فرصت های یادگیری برای کارکنان

پیشرفت حرفه ای کارکنان

توسعه دانش آموختگان دانشگاه

مشخص نمودن مخاطب

افزایش جذابیت به عنوان یک کارفرما و برنامه های توسعه خاص گروه هدف

تعادل بین زندگی و کار درفولکس واگن

داده پردازی و جمع آوری اطلاعات درفولکس واگن

استفاده از مدیریت ایده مشارکت کارمندان

دیجیتالی سازی درفولکس واگن

همگرایی بیشتر مناطق مختلف کسب و کار با فناوری اطلاعات

حفاظت از داده ها و سیستم ها در گروه فولکس واگن

استراتژی زیست محیطی فولکس واگن

تمرکز بر۴حوزه اولویت دار درفولکس واگن

هماهنگی استراتژیک درفولکس واگن

مخاطبان فولکس واگن

چشم انداز گروه فولکس واگن برای سال ۲۰۲۵

بیانیه ماموریت فولکس واگن چیست؟

استراتژی بازار هدف فولکس واگن

مطالعه موردی در مورد استراتژی بازاریابی فولکس واگن

تحلیل رقبا در یافته های بازاریابی فولکس واگن

تحقیقات بازاریابی فولکس واگن در بازارآمریکا

تحقیقات بازاریابی فولکس درمورد ماهیت محصولات و فرهنگ کشورهای مختلف

تحقیقات بازاریابی فولکس واگن درمورد نوسات ارز

تحقیقات بازاریابی فولکس واگن درمورد توزیع محصولات درآمریکا

مزیت رقابتی استراتژیک فولکس واگن با دارا بودن سبد محصولات متنوع

. استراتژی جدید “TOGETHER – 2025”

استراتژی متنوع سازی

سرمایه گذاری مشترک با خودروسازان محلی چینی

تبلیغات منفی باعث تضعیف کل برند فولکس واگن می شود

بالاترین میزان فراخوان در بازار ایالات متحده

تقاضا برای وسایل نقلیه خودران

تضعیف نرخ ارز یورو

تمرکز بر بهبود قابل توجه سیاست های پایداری برای اصلاح اعتبار نام تجاری آسیب دیده

شرکت خودروهای فولکس واگن: اجزای بازاریابی حرفه ای

ایجادمشاغل تجاری در شرکت فولکس واگن

تجزیه و تحلیل مصرف کننده محصولات فنی و مهندسی شرکت

تولید محصولات متناسب با نیاز مشتریان

روند فروش محصولات فلوکس واگن

تجزیه و تحلیل کانال های توزیع محصولات فنی و مهندسی فولکس واگن

بخش بندی جغرافیایی فولکس واگنَ

ارزیابی مخلوط بازاریابی ۴Ps فولکس واگن برای یک محصول مهندسی

تحقیقات بازاریابی برای مشتریان در همه مناطق

تجزیه و تحلیل بازار حرفه ای محصولات مصرفی فولکس واگن

اقتصادی ترین وسیله نقلیه در جهان

استقبال از تولیدات فولکس واگن

تجزیه و تحلیل بازاریابی محصولات مصرفی فولکس واگن

نسل های برتر فولکس واگن

تجزیه و تحلیل رقابتی محصولات مصرفی فولکس واگن

کانال توزیع فولکس واگن جتا

توزیع خودروها با استفاده از پایگاه قدرتمند شبکه فروشنده

ارزیابی محصولات مصرفی فولکس واگن با استفاده از چهارچوب مخلوط بازاریابی ۴Ps

نیازسنجی مشتریان درساخت فولکس واگن پولو

تولید محصولات متناسب با توان مالی مشتریان

تیم متخصص فولکس واگن

تجزیه و تحلیل رقابتی خدمات چرخه محصولات فولکس واگن

خدمات ویژه فولکس واگن به مشتریان برای همگام شدن دربازاررقابتی ایالات متحده

تجزیه و تحلیل خدمات اجاره بها و مالکیت فولکس واگن با استفاده از چهارچوب مخلوط بازاریابی ۴Ps

استراتژی های بازاریابی حرفه ای موفقیت یک سازمان را تعیین می کند
دسته بندی: بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

تعداد مشاهده: 4337 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:7,961 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    173اسلاید تخصصی



مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق در مورد جنگ جهانی دوم

جنگ جهانی دوم بزرگ‌ترین و پرتلفات‌ترین جنگ در تاریخ جهان است و ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت اینتل با رویکردتبدیل استراتژی بر رفتارو تعامل هوشمند با مشتریان

اینتل شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در تولید تجهیزات کامپیوتری خصوصا ریزپردازنده ها و مادربورد و چیپست های تلفن همراه، سرآمد سایر شرکت هاست. اینتل مرزهای تکنولوژی را برای تجربه بیشترین ها گسترش می دهد.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت سیسکو،رهبر شبکه جهانی و آینده ساز فناوری آینده

کمپانی سیسکو سیستمز یک سازنده ی پیشرو در عرصه ی تجهیزات شبکه ، روتر ها، سوئیچ ها، سرور ها و همچنین نرم افزار ها، می باشد که اطلاعات را در اینترنت و شبکه های یکپارچه به حرکت در می آورد.

قیمت : 360,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی و شیوه مدیریت در شرکت کداک

کداک (با نام کامل Eastern Kodak Company) یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه‌ی عکاسی است. این شرکت قدیمی پایه‌های خود را در سرزمین عکاسی بنا کرد و زمانی بزرگ‌ترین برند آن حوزه بود. مرکز مدیریتی کداک در راچستر نیویورک قرار دارد و مرکز اجرایی آن، در نیوجرسی واقع شده است.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت جامعه شناسی دربازاریابی با رویکرد شناخت وبخش بندی مشتریان دربازارهای داخلی و بین المللی

جامعه شناسی را می‌توان علمی دانست که به مطالعه تعامل انسان‌ها با یکدیگر می‌پردازد. در واقع زمانی که ما به مطالعه رفتار انسان‌ها (فردی و گروهی) با یکدیگر بپردازیم به جامعه شناسی می‌رسیم.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک مشتریان

مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیه‌های کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروه‌های اصلاح‌طلب، بانک‌ها و – مهم‌تر از همه – دولت‌ها هستند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

سوالات تستی و تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر به همراه جواب pdf

نمونه سوالات تستی و تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر با جواب تعداد سوالات تستی: 380 تعداد سوالات تشریحی: 180 تعداد صفحات: 130 فرمت: pdf استاندارد و فصل به فصل همراه با جواب دانلود تست های کتاب بازاریابی کاتلر نمونه سوالات تستی مدیریت بازاریابی کاتلر با جواب نمونه سوالات تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر با

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک درشرکت ژیلت،شرکتی با اندیشه های برتر جهانی

تولید و عرضه ی یک قلم محصول جدید کاری بسیار پیچیده و پرهزینه است، ولی مهارت بی چون چرای شرکت در این زمینه باعث شده است که شرکت ژیلت در خلاقیت و نوآوری به عنوان یک نمونه درآید.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف(ZF).بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین driveline

زد اف (فریدریشسهافن آگ)، که به اختصار zf نیز نامیده میشود، یکی از شرکت های خوشنام و نامدار آلمانی است که کار اصلی این کمپانی طراحی و تولید اکسل و گیربکس کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، ماشین‌آلات کشاورزی، راهسازی و معدنی، توربین‌های بادی و تجهیزات سنگین در جهان می‌باشد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در آدیداس، شرکتی که مادرصنعت برندینگ جهانی کفش است

آدیداس یک هولدینگ است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت می‌کند.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

اپل همیشه چیزی را تولید کرده است که مدیرانش آرزو داشته‌اند که روزی چنین چیزی را داشته باشند. در نتیجه، اپل با ارائه محصولاتی که مشتریانش نمی‌دانستند که می‌خواهند، آنها را خوشحال و حیرت‌زده می‌کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی بین المللی ورزش ،شناخت دقیق ذائقه مشتریان جهانی درنگاه مدیران تیز بین”

جام‌جهانی فوتبال یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای ورزشی در جهان است که هر چهار سال یکبار حدود یک میلیارد نفر را در سراسر دنیا برای یک ماه درگیر خود می‌کند.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوایی درکمپانی رد بول بارویکردجذب وفادارترین مخاطبان کره زمین

ردبول به معنای «گاو نر قرمز» نام تجاری یک نوشابهٔ انرژی‌زا است که اکنون به یکی از برندهای شناخته شده در جامعه ی فعالیت های ورزشی تبدیل شده است.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “

اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمی‌دانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودروبرای مشتریان امروز وآینده”

هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

هیچگاه اپل تنها با هدف کسب درآمد به یک حوزه کاری جدید وارد نشده است ولی البته پول و درآمد را فراموش نمی‌کند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره

UPS یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در صنعت ‌حمل‌و‌نقل جهانی است که امروز در شاخه‌های گسترده‌ی آن، به‌عنوان بازیگری بزرگ شناخته می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی وصادرات عسل بانگاه به رعایت الزامات واستانداردهای بین المللی دربازارهای

بازاریابی فروش عسل طبیعی یکی از مهمترین نکاتی است که هم در بهره وری شرکت های عرضه کننده عسل اثرگذار است و هم نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.

قیمت : 110,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت شرکت ال جی،درک فرصت های استراتژیک و مدیریت برذائقه مشتریان

دربررسی عملکرد شرکت ال جی آنچه که مهم است این که مدیران شرکت و تحلیل گران آن بخوبی با مشتریان خویش ارتباط برقرار نموده و برآنند تا ضمن مدیریت عاطفی مشتریان ،موجب ایجاد رضایت پایدار درآنها گشته و در رقابت نفسگیر با تولیدگنندگان داخلی کشورشان و تولید کنندگان اژدهای زرد به رقابت بپردازند

قیمت : 72,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت شل بارویکرد آینده پژوهی در بازارنفت ومحیط زیست

شل کمپانی نفتی است که در ایالات متحده واقع شده و زیرمجموعه کمپانی نفت و گاز هلندی-بریتانیایی رویال داچ شل است. رویال داچ شل، یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی

بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری‎

داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری‎

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت سرمایه در گردش (ورد)

پاورپوینت مدیریت سرمایه در گردش (ورد) - مدیریت سرمایه در گردش مدیریت سرمایه در گردش مانند هر تصمیم دیگر مالی ، مستلزم توجه به ایجاد تعادل بین ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت مالی ppt

پاورپوینت مدیریت مالی ppt - مدیریت مالی فصل اول جلد دوم EMBA سیاست سرمایه در گردش مدیریت سرمایه در گردش از مهمترین بخش های مدیریت در ساز...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مالی 2 تالیف مهدی تقوی

پاورپوینت قابل ویرایش با 616 اسلاید شامل خلاصه مطالب مهم کتاب مدیریت مالی 2

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت نوین در عرصه جهانی doc

مدیریت نوین در عرصه جهانی doc - 1 ‏دانشگاه آزاد اسلامي ‏–‏ واحد نيشابور ‏عنوان: ‏مدیریت نوین در عرصه جهانی ‏استاد مربوطه : ‏جناب آقای دکتر کری...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت ارتباط با مشتری doc

مدیریت ارتباط با مشتری doc - ‏1 ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ارتباط با مشتر‏ی ‏ ضرورت بهره‌گ‏ی‏ر‏ی‏ گسترده از فناور‏ی‏ اطلاعات، سازمانها را ملزم م‏ی‏ سازد تا بر...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی doc

استراتژی بازاریابی doc - ‏استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی ‏بهترين استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی‏ الکترون‏ی‏ک‏ی‏: ارتباط مناسب و دائم با مشتر‏ی‏ان‏ بر خط اکنون...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان عصر دیجیتال

تکنولوژی با ساده‌تر کردن کارها به زندگی انسان کمک می‌کند. تکنولوژی بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارها است که باعث ساده‌تر و اثربخش‌تر شدن فعالیت‌های بازاریابان می‌شود.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

چگونگی ارتباطات در داخل سازمانهاو مشاوره مدیریت با کارکنان

چگونگی ارتباطات در داخل سازمانهاو مشاوره مدیریت با کارکنان

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان

کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز  در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کتاب ،هنردر بازاریابی،کلیدطلایی ایجادقیمت سایه درکالاهاوذائقه مشتریان

بازارهای امروز، بازارهایی هستند به برپایه آینده بناشده اندومدیرانی دراین بازارموفق خواهند بود که ازآینده آمده باشند و شناخت کافی به آینده داشته باشند

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک ایکیابا رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی

فروشگاههاى آیکیا ، مشتریان را به صورتى فعال درگیر فرآیند خرید مى کنند. مشتریان مى توانند لوازم را لمس کرده و آن را بردارند ، باز کنند ، روى آن نشسته و یا دراز بکشند.

قیمت : 46,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر"

حداکثر کردن ارزش مشتری با بهره برداری از رابطه بلند مدت شرکت با وی حاصل می‌شود. از این رو، شرکت‌ها در حال کنار گذاشتن ابزارهای بی‌فایده بازاریابی انبوه و استفاده از ابزارهای جدید برای برقراری رابطه دقیق و قوی با مشتریان هستند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،وال مارت پرفروش ترین خرده فروشی جهانی که با استراتژی بازاریابی و فروش خود،دنیای تجارت را ت

انگیزه اصلی استراتژی تجاری والمارت ورود به هر بخش از بازار و تسلط بر بازار با ارائه محصولات با قیمت پایین است. استراتژی اصلی بازاریابی شرکت مبتنی بر پیشبرد قیمت ، رقابت پذیری و ارائه تجربه ای عالی با شعار Everyday Low Price است.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی ارتباط بین سود و قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران

بررسی ارتباط بین سود و قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

برندسازی درکسب وکار،کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان و ماندگاری دربازار امروز

برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا بی تو بی ‌است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کناب.استراتژی توسعه بازاربارویکرد شناسایی مشتریان ایده آل و ارتباط بلند مدت با آنها

بازارامروزمحل کشمکش و نبرد برندهاست و مدیران و صاحبان کسب وکارهابا هوشمندی ویژه ای این بازاررا رصد می کنند و به این نکته کلیدی دقت نظر دارندکه محصول و خدمت جدید تخصصی به منظور بهره مندی جامعه هدف از مزایای آن درزمره اقداماتی است که سبب توسعه هرچه بیشتر بازار خواهد شد.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

300 نکته درباره مدیریت اسلامی

دانلود کتاب 300 نکته در مدیریت اسلامی حاج آقا قرائتی

قیمت : 3,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت در مورد نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در جهانی شدن

دانلود پاورپوینت در مورد نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در جهانی شدن - بنام خدا نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در جهانی شدن موانع ارتباط صنعت با دانش...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت جنگ جهانی اول

دانلود پاورپوینت جنگ جهانی اول - جنگ جهانی اول زمینه های بروز جنگ رقابت امپراتوری های روسیه،اتریش-مجارستان و عثمانی بر سر شبه جزیره بالکان اخ...

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای - ‏بازاریابی ‏جهانی ‏در ‏مقابل ‏بازاریابی ‏منطقه‌‏ای ‏یکی ‏از ‏موضوعات ‏بحث ‏برانگیز ‏که ‏امرو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟

تحقیق ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست - 2 ‏سازمانهای کامیاب امروز ‏سازمانهای یادگیرنده و دانش آفرین ‏تعریف سازمان عبارت است از کوشش جمعی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی

تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی - ‏آسيب‌شناسي‌ مديريت‌ بازاريابي‌ ‏تخصص‌ در قرون‌ جديد، ابزارها و شرايط‌ جديد پديد آورده‌ است. ‏وظيفه‌ بازاري...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق اتوماسيون صنعتي و شبكه هاي ارتباطي 37 ص

تحقیق اتوماسيون صنعتي و شبكه هاي ارتباطي 37 ص - ‏2 ‏اتوماسيون صنعتي و شبكه هاي ارتباطي ‏خلاصه ‏پيشرفت فن آوري اينترنت و شبكه هاي ارتباطي در دهه ...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسي ماهيت نور و ارتباط آن با پديده ليزر 124 ص

تحقیق بررسي ماهيت نور و ارتباط آن با پديده ليزر 124 ص - ‏1 ‏فصل اول ‏بررسي ماهيت نور و ارتباط آن با پديده ليزر ‏1-1- ماهيت نور ‏يوناني ها ا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری

تحقیق تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری - 2 ‏تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری ‏چکیده: ‏هدف ا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق چالش های مدیریت دیجیتال در عصر ارتباطات 13 ص ( ورد)

تحقیق چالش های مدیریت دیجیتال در عصر ارتباطات 13 ص ( ورد) - ‏1 ‏چالش های مدیریت دیجیتال در عصر ارتباطات ‏پیشگفتار‏ -‏ تا همین گذشته نه چندان دور...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کارآموزی چشم پزشکی یا مدیریت 24 ص

کارآموزی چشم پزشکی یا مدیریت 24 ص - ‏1 ‏اسامی ‏1. منصور اسلامی ‏2. سید سینا شاهرخی. ‏3. عنوان پروژه: چشم پزشکی یا مدیریت. ‏4. محل پروژه: شهر ع...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید | پاورپوینت

مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید پاورپوینت - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کا...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt )

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt ) - تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری تعریف :...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مروری بر موافقت نامه کشاورزی و راهنمای تکمیل جداول 4ACC جهت الحاق به سازمان جهانی تجارت

پاورپوینت مروری بر موافقت نامه کشاورزی و راهنمای تکمیل جداول 4ACC جهت الحاق به سازمان جهانی تجارت - بسم الله الرحمن الرحيم مروری بر موافقت نام...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت بازاریابی (پاورپوینت )

مدیریت بازاریابی (پاورپوینت ) - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . منابع درس: مدیریت بازاریابی؛ دکتر احمد روستا، داور ونوس، ابراهیمی؛ انتش...

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نظریه های نوین در مدیریت آموزشی (پاورپوینت )

نظریه های نوین در مدیریت آموزشی (پاورپوینت ) - بسم الله الرحمن الرحیم نظریه های نوین در مدیریت آموزشی فهرست: 1)مدیریت پاداش 2) مدیریت قارچی ...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت و تشکیلات کارگاهی (پاورپوینت )

مدیریت و تشکیلات کارگاهی (پاورپوینت ) - به نام خدا مدیریت و تشکیلات کارگاهی سرفصل های درس سرفصل هاي درس : تعريف پروژه و چگونگي شكل گيري آن ...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت کنفرانس بین المللی مدیریت اجرایی

پاورپوینت کنفرانس بین المللی مدیریت اجرایی - کنفرانس بین المللی مدیریت اجرایی هدف كارگاه آشنایی با مبانی و مفاهيم اصلی مديريت پروژه محور، مدیر...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت چالش های مدیریتی استقرار سیستم‌های اطلاعات مدیریت

پاورپوینت چالش های مدیریتی استقرار سیستم‌های اطلاعات مدیریت - بنام خدا چالش های مدیریتی استقرار سیستم‌های اطلاعات مدیریت MIS ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات

پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات - بنام خدا مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات با مدل CMMI جلسات اول و دوم ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک

پاورپوینت مدیریت استراتژیک - مدیریت استراتژیک ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کار...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازاریابی - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استرس های خانوادگی

پاورپوینت مدیریت استرس های خانوادگی - مدیریت استرس های خانوادگی بنام دانای توانا تعریف استرس استرس يعني دوباره سازگار شدن فرد با شرايط و موقع...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما - تاریخچه شرکت شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص) در سال 1351 با سرمایه فکری ، مادی و معنوی آقای ح...

قیمت : 40,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت قانون مدیریت خدمات کشوری

پاورپوینت قانون مدیریت خدمات کشوری - قانون مدیریت خدمات کشوری ...

قیمت : 21,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت سیستمهای اطلاعات مدیریت

پاورپوینت سیستمهای اطلاعات مدیریت - سیستمهای اطلاعاتی - هزینه ها و فایده ها سیستمهای اطلاعات مدیریت بسم الله الرحمن الرحیم فناوری اطلا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت زبان تخصصی 1 مدیریت بازرگانی و دولتی

پاورپوینت زبان تخصصی 1 مدیریت بازرگانی و دولتی - بنام خدا زبان تخصصی 1 مدیریت بازرگانی و دولتی ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت دوره مدیریت تولید

پاورپوینت دوره مدیریت تولید - بنام خدا دوره مديريت توليد ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت خلاقیت و نوع آوری در مدیریت

پاورپوینت خلاقیت و نوع آوری در مدیریت - بنام خدا خلاقیت و نوآوری در مدیریت ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تشکیل کسب و کارهای سودآور در رده جهانی بر پایه مدیریت بازار

پاورپوینت تشکیل کسب و کارهای سودآور در رده جهانی بر پایه مدیریت بازار - بنام خدا تشکیل کسب و کارهای سودآور در رده جهانی بر پایه مدیریت بازار ا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی - نا م به خدا ی بان مهر اگر همت والای اصلاح مردم را در سرداری، از خودت آغاز کن، زیرا پرداختن تو به...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار - بنام خدا 1 2 نام درس : بازاریابی و مدیریت بازار ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی)

پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) - بسم الله الرحمن الرحیم بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) ...

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان

پاورپوینت اراه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان - بنام خدا CRM systems ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش) - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . ...

قیمت : 34,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش) - نا م به خدا ی بان مهر اگر همت والای اصلاح مردم را در سرداری، از خودت آغاز ک...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 2 نام درس : بازاریابی و مدیریت بازار ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) (قابل ویرایش) - بسم الله الرحمن الرحیم بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی (قابل ویرایش) - 1 ‏معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی ‏بدون داشتن معیارهایی بر...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله ارتباطات یکپارچه بازاریابی (ورد قابل ویرایش )

در اين مقاله پس از تشريح مدل ارتباطات منسجم بازاريابي و نقش آن بر هدفگذاري تبليغات تجاري به بررسي و تبيين جايگاه اين مدل در فرآيند مديريت بازاريابي پرداخته خواهد شد. سپس به توصيف و تشريح انواع اهداف تبليغات در مدل ارتباطات منسجم بازاريابي عوامل تاثيرگذار بر اين اهداف پرداخته خواهد شد.

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

موانع ارتباط موثر در بازاریابی

در این فایل ورد به ده عاملی که مانع از روابط موثر در بازاریابی و روابط مدیران میشود و اثرات آن و اقدامات مورد توجهی که عوامل بازدارنده را از بین خواهند بود اشاره کردیم

قیمت : 2,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل