پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

دسته بندي : انسانی » مدیریت
هر کسب و کاری – البته با احتیاط – می‌تواند برای انجام کارهایش به مدل اپل، این روش‌های مدیریت، تولید، تبلیغات و بازاریابی را بکار گیرد.
در نوشته بعدی ۵ مورد دیگر را اضافه خواهم کرد.

۱- اولویت با طراحی است:

هر تولید کننده‌ای بر روی طراحی مناسب محصولاتش به اندازه خود تأکید می‌نماید. اما اپل، زیر نظر مدیریت «جاناتان آیو» به ما آموخت که طراحی، چیزی فراتر از یک تأکید است. طراحی در نظر اپل، بالاترین چیز است. استیو جابز به معنای واقعی کلمه، باقی پروسه تولید یک محصول را تابع طراحی آن محصول قرار می‌داد. این دیدگاه جدید، در دنیایی که ابتدا مدیران تولید و افراد مالی باید ویژگی‌ها و مشخصات محصول مورد نظرشان را در بیاورند، و سپس به طراحان بگویند آن ها چه چیزی را باید طراحی کنند، یک دیدگاه انقلابی به حساب می‌آید.

تاکید بسیار اپل بر طراحی، دلیل اصلی زیبایی محصولات و بدون شک، موفقیت مالی اپل است.

۲- پنهان‌کاری و رازداری، مهمتر از هر چیز دیگریست:

اپل قوانین رازداری سازمانی را تغییر داد. اپل، جزئی‌ترین و شاید کوچک‌ترین مسائل را از چشم ناظران بیرونی و حتی کارکنان خود پنهان نگه می‌دارد. کارمندان اپل همیشه با این ترس زندگی می‌کنند که اگر کوچکترین چیزی را در ارتباط با کار و شرکتشان فاش نمایند، بی‌تردید اخراج خواهند شد.

برای نمونه، یک کارمند اپل تنها حق دارد که در مشخصات شغل خود در صفحه فیس‌بوک‌اش، محل کار خود را اپل بنویسد. او حق ندارد که به عنوان شغل خود، و یا پروژه‌هایی که بر روی آن کار می‌کند؛ اشاره نماید.

ظاهرا این ترس، مؤثر بوده است، چرا که هیچ شرکتی نتوانسته است به خوبی اپل بر روی برنامه‌هایش سرپوش بگذارد.

افزون بر این، کارمندانش به این دلیل که به اندازه کافی از برنامه‌های شرکت، اطلاعات ندارند در نتیجه از پرس و جوی رسانه‌ها و شایعات و سیاست بازی‌های مطبوعاتی به دور خواهند بود و بر روی کارشان تمرکز خواهند کرد.

۳- بی‌خیالِ درآمد باشید:

هیچگاه اپل تنها با هدف کسب درآمد به یک حوزه کاری جدید وارد نشده است ولی البته پول و درآمد را فراموش نمی‌کند. در واقع، اپل دیدگاه پیچیده‌ای برای قیمت‌گذاری بر روی محصولاتش به صورت جهانی دارد. اما هدف اصلی از طراحی و تولید یک محصول جدید هرگز بهبود درآمد نبوده است. همواره هر ابزار و وسیله جالبی که توسط اپل تولید شده است، آن چیزی بوده است که مدیرانش واقعا دوست داشته‌اند داشته باشند و از آن استفاده کنند.

یک جورهایی می‌توان گفت: «آن کاری را که دوست داری انجام بده، پول خودش می‌آید» و البته در اپل به این صورت است که: «آنچه دوست داری را بساز، درآمدِ سرشار به جیب تو هجوم می‌آورد.»

۴- شما بهتر از مشتریانتان می‌دانید که آنها چه می‌خواهند!

از زمان رهبری استیو جابز هیچ گاه اپل، هزینه چندانی برای به‌کارگیری «گروه‌های تمرکز» صرف نکرده است.

گروه تمرکز در اصل به معنای انجام یک نوع پژوهش کیفی است که در آن از یک گروه از مردم در مورد برداشت‌ها، عقاید، باورها، و نگرش نسبت به یک محصول، خدمات، مفهوم، تبلیغات، ایده، یا بسته‌بندی تحقیق می‌شود. این یک روش معمول در شرکت‌های بزرگ و کوچک است که می‌خواهند بدانند مردم چه می‌خواهند تا تولید آن چیز را در برنامه خود قرار دهند. اما همانطور که گفته شد، اپلِ قانون شکن، در این زمینه کاملا بر خلاف همه شرکت های دنیا رفتار می‌کند و به اعتقاد رهبر فقیدش، استیو جابز: «ما نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت انجام تحقیقات بازاریابی نداریم چرا که ما بهتر از مشتریانمان می دانیم که آنها چه می‌خواهند.»

از طرف دیگر، اپل همیشه چیزی را تولید کرده است که مدیرانش آرزو داشته‌اند که روزی چنین چیزی را داشته باشند. در نتیجه، اپل با ارائه محصولاتی که مشتریانش نمی‌دانستند که می‌خواهند، آنها را خوشحال و حیرت‌زده می‌کند.

این دیدگاه در سال ۱۹۷۷ با ورود یک سرمایه‌گذار جدید به اپل، شکل گرفت. در این سال که جابز و وزنیاک مشتاقانه برای اپل I سفارش می‌گرفتند و به دنبال ریسک‌های بزرگتری در نتیجه طراحی و تولید اپل II بودند، سرمایه‌گذاری را به نام «مایک مارکولا» به تجارت خود وارد کردند، او با تزریق ۲۵۰ هزار دلار به کمپانی و تبدیل شدن به سومین شریک، فلسفه بازاریابی اپل را در ۳ مرحله، از ایده تا عمل که تاکنون این شرکت را پشتیبانی و حفاظت کرده شکل داده است که می‌تواند مثال مفیدی برای راه‌اندازی کسب و کارهای دیگر نیز باشد.

بر اساس اولین مرحله از فلسفه بازاریابی اپل، که «همدلی» نام دارد، این شرکت همواره در جهت ایجاد «یک رابطه صمیمانه» با مشتریانش می‌کوشد و همانطور که «مارکولا»  نیز می‌گوید: «حقیقتا ما خواسته‌های مشتریانمان را بهتر از هر شرکت و کمپانی دیگری دنبال می کنیم.»

اما چطور می‌توان نظر یک مشتری را درباره چیزی که نمی‌داند که می‌خواهد، پرسید؟ آیا این کار ریسک نیست؟ بله، البته که ریسک است. یک ریسک بزرگ، برای یک پاداش بزرگ!

۵– یک شرکت، یک برند، و نه بیشتر.

یکی دیگر از روش‌های انقلابی مدیریت در اپل، ساختن و نگه داشتن یک شرکت به این بزرگی است در حالی که در این سازمان عظیم، بر خلاف شرکت‌های بزرگ دیگر، انواع زیرشرکت‌های مختلف، بودجه‌های تبلیغاتی جداگانه، و املاک و دارایی‌های تفکیک شده و … وجود ندارد. استیو جابز کل شرکت را تحت رهبری خود تنها در یک جهت واحد پیش برده است. درست مانند یک کاری که یک استارت‌آپ می‌کند.

نشان تجاری (برند) اپل را در نظر بگیرید. تنها و تنها یکی است. و اپل به شدت و قدرت آن را حفظ کرده است. تعداد کمی از شرکت‌ها در اندازه اپل می‌توانند مانند آن، برندشان را کنترل کنند. یکی از روش‌هایی که اپل توانسته برند خود را به این خوبی حفظ و کنترل کند، این است که این برند را به عنوان تنها نماینده و پایه هر چیزی که در درون شرکت رخ می‌دهد، قرار داده است.

خلاف این کار را برای نمونه می تواند در شرکتی مانند Sony مشاهده کرد که شرکت‌های مشترکی را با برندهای دیگر راه اندازی نمود مانند Sony-Ericson و یا شرکت های کوچکی را با بودجه‌های مجزا و مدیران متفاوت از درون خود متولد کرد تا هر کدام یکی از زمینه‌های مختلف کاری و تولیدی‌اش را بر عهده بگیرد.
اما هر آنچه که مربوط به اپل است و در اپل اتقاق می افتد، تنها تحت نام تجاری اپل معرفی می‌شود.

استراتژی های بازاریابی شرکت اپل



معرفی شرکت اپل

شرکت اپل یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی ونرم افزار کامپیوتر فعالیت می کند.که در کشور آمریکا تاسیس شد کمپانی اپل در سال ۱۹۷۶با دوستی استیو وزنیاک و استیو جابز راه اندازی شد. شرکت اپل معمولا به تولید سخت افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است مثل آی پد وآی مک و مک بوک و ای فون. این شرکت همچنین در زمینه تولید نرم افزار ها نیز فعالیت می کند. امروزه اپل به باارزش ترین برند جهان تبدیل شده شرکت اپل با ارزش ۶۲۲ملیارد دلار توانست عنوان با ارزش ترین برند جهان را به خود اختصاص دهد.
استراتژی های بازاریابی کسب و کار اپل
بزرگترین رمز پیروزی اپل در جهان و گسترش آن به کارگیری استراتژی بازاریابی مناسب است اپل با به کارگیری اصول بازار نم و برند خود را جهانی کرده است به طوری که امروزه کمتر کسی در دنیا وجود دارد که این برند را نشناسد و لیکن اصول بازاریابی و استراتژی های بازار اپل چیست؟ اپل چگونه مشتریان را به اصطلاح درگیر می کند؟
فلسفه بازاریابی اپل سه اصل همدلی،تمرکز و نحوه ارائه محصولات به مشتریان را دنبال میکند
اپل همواره با استراتژی همدلی در جهت ایجاد رابطه صمیمانه با مشتریان می کوشد تا جایی که به گفته مدیران شرکت اپل خواسته مشتریان را بهتر از هر شرکت و کمپانی دنبال می کند . اپل بر اساس اصل تمرکز در بازاریابی خود موظف است در راستای رسیدن به موفقیت تلاش هایش را حول تحقق اهداف اصلی خود متمرکز کند و فرصت های بی اهمیت را حذف کند . مسله تاثیر گذار دیگر در بازرایابی نحوه ارائه محصولات به مشتریان است اپل همواره باید آگاه که کمپانی و محصولاتشان را از روی ظاهرشان،مورد قضاوت قرار می گیرند .همانطورکه یکی از سرمایه گذاران آن به نام مارکولا میکوید:مردم یک کتاب را از روی جلدش قضاوت می کنند ماممکن است بهترین محصول با بالاترین کیفیت ،مفید ترین نرم افزار و غیره داشته باشیم و آن را در قالبی نامناسب ارائه دهیم موفق نخواهیم شد ولی اگر در چهار چوب حرفه ای و خلاق ارائه شود به ظرفیت دلخواه خود می رسد.
اپل در هماهنگ سازی این استراتژی های بازاریابی بسیار ماهرانه عمل کرده است و تولید آی پد سر آغاز موفقیت های بعدی اپل بود که توانست شهرت بسیاری برای این شرکت به دست آورد و این امر موجب شد بازار همیشه منتظرمعرفی کالاهای جدید اپل باشد .
فهرست پاورپوینت

تاریخچه ی اپل

چرا اپل، اپل نام گرفت؟

لوگوی اپل

ایده طراحی لوگوی اپل

فروش اپل

بازگشت به امپراطوری کوچک

مدیریت خلاقیت در شرکت اپل

فرصت­های خلاقیت در شرکت اپل

پیاده سازی خلاقیت در شرکت اپل

کارکنان بهترین منبع خلاقیت شرکت اپل

موانع خلاقیت در شرکت اپل

برخورد با مشتریان  وحفظ خلاقیت در شرکت اپل

موفقیت اپل ۲: گرافیک رنگارنگ

ماجرای خروج استیو جابز از اپل

شرکت اپل چگونه به شکوه امروز رسید؟

تولدی از جنس تکنولوژی ( ظهور اپل)

افشای ۱۲ راز موفقیت استیو جابز

پنج استراتژی بازاریابی برای رشد

چرا اپل هیچ‌گاه خود را با رقبا مقایسه نمی‌کند؟

مقایسه اولین روش تبلیغ

چرا اپل رقبا را نادیده می‌گیرد

فقط اپل می تواند

استراتژی های برندینگ تحقیق بسیار کوچک من درباره تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی اپل

تفاوت بازاریابی و برندینگ در اپل

اصول برندینگ و برندسازی

چه عواملی اپل را به شرکتی تریلیون دلاری تبدیل کرد

اپل،طرزتفکر «توانستن»

فهرست ورد پی دی اف

رازهای بازاریابی شرکت اپل. ۹


ساده نگهش دارید. ۹


استفاده از افراد تاثیرگذار شبکه های اجتماعی.. ۹


استفاده از بازخورد مشتریان. ۹


به جای قیمت بر ارزشی که ارائه می کنید متمرکز باشید. ۹


پیامی مشخص داشته باشید. ۱۰


تجربه خلق کنید، نه محصول. ۱۰


با زبان خود مشتریان با آنها صحبت کنید. ۱۰


پنج درس موفقیت از شرکت اپل. ۱۰


ثبات.. ۱۰


تمرکز. ۱۱


انتخاب بهترین محصول. ۱۳


تمایز. ۱۳


جذابیت.. ۱۳


راز های موفقیت شرکت اپل. ۱۴


• سادگی را انتخاب کنید. ۱۵


• ذهن خود را مانند افراد مبتدی نگه دارید. ۱۵


• از خودتان انتظار تعالی داشته باشید. ۱۵


• استعدادها را شناسایی و تربیت کنید. ۱۶


• ایمان داشته باشید و پروژه های عجیبتان را رها نکنید. ۱۶


• از متفاوت بودن نترسید. ۱۶


• به آنچه انجام می دهید عشق بورزید. ۱۶


شرکت اپل چگونه به شکوه امروز رسید؟. ۱۹


گذری به زمان، نگاهی به پیدایش اپل. ۱۹


تولدی از جنس تکنولوژی ( ظهور اپل). ۲۰


اولین محصول شرکت اپل. ۲۰


اولین کامپیوتر شرکت اپل. ۲۰


دلیل نام گذاری شرکت به نام اپل. ۲۰


ایده لگوی اپل از کجا آمد؟. ۲۰


شروع فروش Apple I 21


Apple II 21


اولین برنامه برای روی کامپیوتر شرکت اپل چه بود؟. ۲۱


چرا استیو جابز از شرکت اپل رفت؟. ۲۱


چه شد که موبایل‌های اپل روانه بازار شدند؟. ۲۱


تحقیقات بازاریابی و نحوه ی انجام آن. ۲۲


یک مثال واقعی از مراحل تحقیقات بازاریابی.. ۲۵


قدم اول: مساله را تعریف کنید. ۲۵


قدم دوم: برنامه‌ریزی برای تحقیقات بازار. ۲۶


قدم سوم: جمع‌آوری داده ۲۷


قدم سوم: تحلیل داده‌ها ۳۵


قدم چهارم: ارائه یافته‌ها ۳۶


قدم پنجم: تصمیم‌گیری.. ۳۷


تحقیقات بازار (Market Research) چیست؟. ۳۷


تحلیل جامع اپل درسال ۲۰۱۶. ۳۹


نقاط قوت.. ۴۰


نقاط ضعف.. ۴۱


موقعیت‌ها در سال ۲۰۱۶ میلادی.. ۴۱


خطرات و ریسک‌ها ۴۱


فیل شیلر؛ مردی که فروش بالای اپل مدیون اوست.. ۴۲


اپل به دنبال بازاریابی گسترده محصولات در شرکت‌ های تجاری.. ۴۷


بررسی عوامل موثر در موفقیت شرکت اپل. ۴۷


طراحی محصول کاربردی و منحصر به فرد. ۴۸


امکان استفاده آسان از محصولات شرکت اپل. ۴۸


تمرکز بر روی تولید یک محصول. ۴۸


تسهیل ارائه خدمات به مشتریان. ۴۹


ارائه محصول بهتر و با کیفیت بیشتر. ۴۹


شرکت اپل همواره دو سال از رقبای خود جلوتر است.. ۴۹


مسیر موفقیت اپل و فراز و نشیب ‌های آن. ۵۰


استیو جابز که بود؟. ۵۰


موفقیت اپل آغاز شد. ۵۱


بازاریابی رویدادی جابز. ۵۱


حذف جابز؛ آیا موفقیت اپل به پایان رسید؟. ۵۱


بازگشت جابز به اپل. ۵۲


لوگوی شرکت اپل. ۵۴


برندینگ احساسی چیست؟. ۵۴


توجه به قدرت لمس کاربران. ۵۵


زندگینامه استیو جابز. ۵۵


قدرت حسی لمس انگشت در محصولات شرکت اپل. ۵۶


قدرتمندترین ایده‌ها در قدرتمندترین برندها ازجمله اپل. ۵۶


آنچه در اپل خوب است ‌و در شرکت‌های دیگر فاجعه. ۵۷


داستان برند: اپل، برندی که جهان را فتح کرد. ۶۳


پایه‌گذاری اپل. ۶۴


پایه‌گذاری اپل - ملاقات جابز و وزنیاک.. ۶۵


ملاقات جابز با وزنیاک منجر به شهرت کامپیوتر وزنیاک شد. ۶۶


انتخاب نام اپل. ۶۶


فروش کامپیوتر اپل وان. ۶۶


معرفی اپل ۲، نقطه‌ی آغاز صنعت رایانه‌های شخصی بوده است.. ۶۸


نرم‌افزار Visicalc محرکی برای افزایش فروش اپل ۲. ۶۸


ورود اپل به بازار بورس.




با ۷۲ اسلاید ppt و ۱۸۰صفحه ورد pdf
دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3602 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt+pdf

تعداد صفحات: 252

حجم فایل:10,080 کیلوبایت

 قیمت: 52,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    با ۷۲ اسلاید ppt و ۱۸۰صفحه ورد pdf



مدیریت استراتژیک منابع انسانی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی به زبان انگلیسی در 17 اسلاید

قیمت : 128,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت هواپیمایی امارات،برند موفق هواپیمایی با رویکرد مزیت برتر در بخش بندی مشتر

برند Fly Emirate که سال ها اسپانسر باشگاه چلسی بود، متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است و پروازهای منظم روزانه ای را از دوبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاوردور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می دهد.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق در مورد جنگ جهانی اول

جنگ جهانی اول که از سال ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸ میلادی به‌ طول انجامید و ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی های عمومی کسب کار از دیدکاه مایکل پورتر ونقش آن درموفقیت کسب کارهای جهانی

استراتژی‌های عمومی پورتر سه راهبرد تمایز، رهبری هزینه و تمرکز می‌باشند که شرکت‌ها برای کسب مزیت رقابتی در بازار هدف استفاده می‌کنند.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت سیرزبا رویکرد پیش بینی محیط و تحلیل رفتار مصرف کنندگان

ریچارد سیرز در سال ۱۸۹۳ مجموعه فروشگاه های زنجیره ای سیرز را تأسیس کرد. سیرز تا سال ۱۹۸۹ در عرصه خرده فروشی در آمریکا بی رقیب بود تا اینکه وال مارت جایگاه این برند را تصاحب کرد.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت سیسکو،رهبر شبکه جهانی و آینده ساز فناوری آینده

کمپانی سیسکو سیستمز یک سازنده ی پیشرو در عرصه ی تجهیزات شبکه ، روتر ها، سوئیچ ها، سرور ها و همچنین نرم افزار ها، می باشد که اطلاعات را در اینترنت و شبکه های یکپارچه به حرکت در می آورد.

قیمت : 360,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق

شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام این شرکت از نام بنیانگذار آن گرفته شده است و از دو بخش “دای” به معنای بزرگ و “وو” که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده، تشکیل شده است.

قیمت : 250,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی عوامل موفقیت پروژه‌های برنامه نویسی موبایل

بررسی عوامل موفقیت پروژه‌های برنامه نویسی موبایل

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت زاپوس برندی که دانشگاه مشتری نوازی جهان است

زاپوس در سال ۱۹۹۹ توسط تونی زیه در سانفرانسیسکو و در آپارتمانی شخصی شروع به کار کرد و در مدت ۱۰ سال توانست از فروش هیچ به فروش خالص سالانه یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت فرصت های کارآفرینی،کلید موفقیت مدیران کهنه کار

فرصت‌های کارآفرینی Entrepreneurial opportunities عبارتند از نیازهایی که هنوز توسط کسب‌وکارها ارضا نشده‌اند یا به طور کامل پاسخ داده نشده‌اند. کارآفرینی فرآیند شناسایی و بهره برداری از فرصت‌ها است.

قیمت : 55,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه وپیشرو درفناوری اطلاعات

مدیریت استراتژیک درشرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه وپیشرو درفناوری اطلاعات تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن ؛ فعالیت های برند Hitachi سیر تحولی عظیمی را پشت سر گذاشته است.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)

رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.

قیمت : 170,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی

پایان نامه بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی

قیمت : 90,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دستنامه برنامه ریزی استراتژیک

دستنامه برنامه ریزی استراتژیک

قیمت : 21,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک درشرکت ژیلت،شرکتی با اندیشه های برتر جهانی

تولید و عرضه ی یک قلم محصول جدید کاری بسیار پیچیده و پرهزینه است، ولی مهارت بی چون چرای شرکت در این زمینه باعث شده است که شرکت ژیلت در خلاقیت و نوآوری به عنوان یک نمونه درآید.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف(ZF).بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین driveline

زد اف (فریدریشسهافن آگ)، که به اختصار zf نیز نامیده میشود، یکی از شرکت های خوشنام و نامدار آلمانی است که کار اصلی این کمپانی طراحی و تولید اکسل و گیربکس کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، ماشین‌آلات کشاورزی، راهسازی و معدنی، توربین‌های بادی و تجهیزات سنگین در جهان می‌باشد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در آدیداس، شرکتی که مادرصنعت برندینگ جهانی کفش است

آدیداس یک هولدینگ است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت می‌کند.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدما

شرکت هیولت پاکارد (که به آن HP گفته میشود) (/ˈhjuːlɪt ˈpækərd/ HEW-lit PAK-ərd) یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی است که مقر اصلی آن در پالو آلتو، کالیفرنیا واقع شده است

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”کارکنان ماهر،سرمایه استراتژیک سازمان هادرعصراقتصاددانش محور”

در دنیای امروز سازمان ها با تلاش فراوان به دنبال رقابت هستند و بخش مهمی از انرژی سازمان صرف توجه به کارکنان آن می شود.سازمان ها با اتکابه منابع انسانی باعث بهبود هرچه بیشتر فعالیت های خود شده ودر بازا رهای مختلف حضور فعال دارند

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد افزایش بهره وری ویادگیری سازمانی درشرکت سونی”

مدیریت استراتژیک منابع انسانی، عبارتست از: مرتبط ساختن مدیریت منابع انسانی با هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت استراتژیک سازمان برای بهبود عملکرد آن و ایجاد فرهنگ سازمانی که بتوان انعطاف پذیری و خلاقیت را تقویت کرد. هدفهای سیستم مدیریت منابع انسانی متاثر از هدفهای استراتژیک هر موسسه است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"حمل ونقل هوشمندباتکنولوژی هوش مصنوعی،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند درترازجهانی

تجزیه و تحلیل و هماهنگی عملکرد لجستیکی، به منظور اطمینان از اجرای صحیح عملیات به شیوه ای مقرون به صرفه انجام می پذیرد. صنعت لجستیک باید بتواند از ابرداده ها و هوش تجاری استفاده کند، مادامی که می داند چگونه می تواند از آنها بهترین بهره را ببرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

اپل همیشه چیزی را تولید کرده است که مدیرانش آرزو داشته‌اند که روزی چنین چیزی را داشته باشند. در نتیجه، اپل با ارائه محصولاتی که مشتریانش نمی‌دانستند که می‌خواهند، آنها را خوشحال و حیرت‌زده می‌کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"سرمایه انسانی،رمزموفقیت وماندگاری شرکت های برتر جهانی"

مدیریت استعداد، مهارت جذب کارمندان بسیار ماهر، یکپارچه سازی کارمندان جدید و بهبود و حفظ کارمندان فعلی برای دستیابی به اهداف کسب و کار می باشد.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بخش بندی بازارهای هدف داخلی وبین المللی رمز موفقیت وماندگاری برندهای مطرح جهانی

بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای بازاریابی بیان شده در کتب و متون است. با گسترده‌تر شدنِ جمعیت و ترجیح مشتریان و دسترسی بیشتر به گزینه‌های رقابتی، بخش بندی بازار در هر کسب‌و‌کار یا طرح بازاریابی اهمیت زیادی یافته است.

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “

اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمی‌دانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا

شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

هیچگاه اپل تنها با هدف کسب درآمد به یک حوزه کاری جدید وارد نشده است ولی البته پول و درآمد را فراموش نمی‌کند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و… ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر هستند و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در حال تغییر است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره

UPS یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در صنعت ‌حمل‌و‌نقل جهانی است که امروز در شاخه‌های گسترده‌ی آن، به‌عنوان بازیگری بزرگ شناخته می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جها

فدکس که بیشتر با برند FedEx شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حوزه‌ی لجستیک است که با دراختیار داشتن ناوگانی متشکل از ۶۸۸ فروند هواپیما، روش‌هایی نوین را پایه گذاشته است.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.زنجیره تامین دیجیتال،رمز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی درتاب آوری و پیش بینی تحولات

زنجیره تأمین امروز مجموعه­ای از اقدامات کاملاً گسسته و جداگانه است که محصول را از طریق بازاریابی، توسعه محصول، تولید و توزیع در نهایت به دست مشتری می‌رساند.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”تحلیل داده هادرکسب وکار،ابزاراستراتژیک مدیران امروزی برای اتخاذتصمیم های حیاتی”

امروزه شرکت های موفق به دنبال استفاده استراتژیک از داده همسو با کسب و کار خود می باشند . داشتن یک استراتژی داده که روح خود را از استراتژی کسب و کار می گیرد ، یکی از الزامات اولیه و حیاتی جهت نیل به موفقیت پایدار در عصر حاضر است

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، بازاریابی سیاسی و نقش آن درموفقیت نامزدهای انتخاباتی

حیطه سیاست بیش تر به یک صنعت خدماتی شباهت داردوآنچه که مهم است نگرش بازاریابی نامزدهای انتخابات به جلب آرای رای دهندگان می باشد.واین نگرش بدون شناخت روش های تاثیرگذار بازار یابی،موفق نخواهد شد.

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استارتاپ های گردشگری،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند وتوسعه پایدارکسب وکارها

استارت آپ یک کمپانی نوپا می‌باشد که برای یک مسئله راه حلی نوین را ارائه می‌دهد

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت:کارت امتیازی متوازن ،نقطه عطف و رمز موفقیت شرکت های بزرگ و برندهای مطرح جهانی

دربازار پیچیده و متلاطم امروزی ،مدیرانی موفق خواهند بود که سازمان ها را باداشتن مزیت رقابتی به سمت بهره وری پایدارسوق دهند که از ابزارقدرتمند کارت امتیازی متوازن با مولفه ها و وجه های آن بصورت مناسب استفاده نمایند.زیراکه درکارت امتیازی متوازن ؛وضعیت بازار،مشتریان و ذی نفعان و حتی کارکنان سازمان ها ب

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله بحران مالی جهانی بحران عدم اعتماد و مشروعيت 17 ص (ورد)

دانلود مقاله بحران مالی جهانی بحران عدم اعتماد و مشروعيت 17 ص (ورد) - 2 ‏بحران مالی جهانی، ‏بحران عدم اعتماد و ‏مشروعيت ‏انسان الگوی مطلوب ...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله جوان ،موفقيت وعوامل آن

مقاله جوان ,موفقيت وعوامل آن - ‏1 ‏جوان‏ ‏، ‏موفقيت وعوامل آن ‏بزهکاري ‏ ‏بزهكارى نوجوانان و جوانان يكى از مقوله‌هاى مهم در ‏حوزه مسائل جوانان...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

جنبه های مهم اقتصادی و مالی جهانی 3 doc

جنبه های مهم اقتصادی و مالی جهانی 3 doc - ‏1 ‏1 ‏مقدمه : ‏هر روز میلیاردها دلار کالا و خدمت بین کشورهای جهان مبادله می شود. امروزه ملتهای جهان ا...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله مصلح جهانی در کتب ادیان

دانلود مقاله مصلح جهانی در کتب ادیان - ‏ ‏ ‏مصلح جهاني‏ در كتب اديان‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 1‏ ‏مقدمه : ‏انتظار ظهور يك مصلح بزرگ آسمانى، و اميد به آين...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله كارآفرين موفق ( بنز و فورد )

دانلود مقاله كارآفرين موفق ( بنز و فورد ) - 37 ‏زندگینامه (بیوگرافی) بنز کارل موسس شرکت مرسدس بنز ‏كمتر كسي را سراغ داريم كه با نام ماشين بنز آش...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بررسی تطبیقی مالکیت معنوی در حقوق ایران و (wtoسازمان تجارت جهانی (

پاورپوینت بررسی تطبیقی مالکیت معنوی در حقوق ایران و (wtoسازمان تجارت جهانی ( - بررسی تطبیقی مالکیت معنوی در حقوق ایران و (wto سازمان تجارت جها...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت زیراکس

شرکت زیراکس با سابقه ای صدساله و دریافت دهها جایزه ملی و بین المللی، پرونده پربرگ و باری دارد. اختراع فناوری عکسبرداری الکتریکی یا زیروگرافی خیلی سریع، شرکت را از دنیای فناوریهای قدیمی به فناوریهای نوین منتقل کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان عصر دیجیتال

تکنولوژی با ساده‌تر کردن کارها به زندگی انسان کمک می‌کند. تکنولوژی بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارها است که باعث ساده‌تر و اثربخش‌تر شدن فعالیت‌های بازاریابان می‌شود.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک، کلید موفقیت در برندهای مطرح جهانی

سرعت سریع جهانی شدن کسب و کار نتایجی در ظهور یک رشته جدید، مدیریت استراتژیک جهانی که ترکیبی از مدیریت استراتژیک و کسب و کار جهانی است، داشته است. مدیریت استراتژیک عبارت است از شناسایی و عکس العمل به فرصت ها و تهدیدات در محیط

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک ایکیابا رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی

فروشگاههاى آیکیا ، مشتریان را به صورتى فعال درگیر فرآیند خرید مى کنند. مشتریان مى توانند لوازم را لمس کرده و آن را بردارند ، باز کنند ، روى آن نشسته و یا دراز بکشند.

قیمت : 46,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،کارآفرینی درورزش، رمز موفقیت کارآفرینان اجتماعی دربازارهای جهانی

فرایند کارآفرینی در ورزش دربردارنده‌ فعالیت‌های کارآفرینی اجتماعی و نوآوری اجتماعی است که در زمینه‌ ورزشی انجام می‌شوند.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مک دونالدموفق ترین فست فود جهانی که با استراتژی بازسازی برند خویش جهان را تسخیر کرد

مک‌ دونالد یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فودی در جهان است و به خاطر همبرگرهای خود شهرت فراوان دارد. دفتر مرکزی مک‌ دونالد در شهر اوک بروکِ ایلینویز واقع شده است.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی اثربخشی تجارب جهانی استفاده از بازی های آموزشی در کلاس درس در مقطع ابتدایی دوره اول

این مقاله ی پژوهشی به بررسی استفاده از بازی های آموزشی در کلاس درس،در دوره ی اول دبستان می پردازد. روش تحقیق و پژوهش از نوع مشاهده ی عینی به شیوه ی میدانی است

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ

دانلود پاورپوینت بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ - به نام خدا 1 2 موضوع : بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ در اجراي فرآيند مديريت ...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت جنگ جهانی اول

دانلود پاورپوینت جنگ جهانی اول - جنگ جهانی اول زمینه های بروز جنگ رقابت امپراتوری های روسیه،اتریش-مجارستان و عثمانی بر سر شبه جزیره بالکان اخ...

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود سازمانهای نوین جهانی

دانلود سازمانهای نوین جهانی - بنام خدا 1 2 سازمانهای نوین جهانی د ر حال حاضر سه عامل مهم که بیش از عوامل دیگر بر وضعیت آینده سازمانها مؤثر...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله در مورد مطالعه ی موفق با تمرکز 80 تا 120 ص

دانلود مقاله در مورد مطالعه ی موفق با تمرکز 80 تا 120 ص - 1 1 1 1...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق برنامهریزی استراتژیک در سازمانهای 2آموزشی

تحقیق برنامهریزی استراتژیک در سازمانهای 2آموزشی - ‏2 ‏بسمه تعالی ‏دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند ‏موضوع : ‏برنامه ریزی استراتژیک در نظام آموزشی ‏...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق برنامه ریزی استراتژیک 24ص

تحقیق برنامه ریزی استراتژیک 24ص - 2 ‏برنامه ریزی استراتژیک ‏تعریف برنامه‌ریزی ‏برنامه‌ریزی عبارتست از فرایندی دارای مراحل مشخص و ‏به هم پیوسته...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای - ‏بازاریابی ‏جهانی ‏در ‏مقابل ‏بازاریابی ‏منطقه‌‏ای ‏یکی ‏از ‏موضوعات ‏بحث ‏برانگیز ‏که ‏امرو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی (با کیفیت)

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی (با کیفیت) - بنام خدا برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (مورد شرکت لبنیات پاک) تجزیه ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت راههای رسیدن به موفقیت (⭐⭐⭐)

پاورپوینت راههای رسیدن به موفقیت (⭐⭐⭐) - بنام خدا راههای رسیدن به موفقیت گاه زخمی که به پا داشته ام ... زیر و بمهای زمین را به من آموخته است ...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تعامل موفق با رسانه (⭐⭐⭐)

پاورپوینت تعامل موفق با رسانه (⭐⭐⭐) - تعامل موفق با رسانه مقدمه اهمیت و ضرورت تعامل با رسانه ها شرایط و چگونگی تحقق این مسله مباحث کلیدی و اس...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهانی شدن، قواعد مالیاتی و حاکمیت ملی ( ورد)

تحقیق جهانی شدن, قواعد مالیاتی و حاکمیت ملی ( ورد) - 1 ‏جهانی شدن، ‏قواعد مالیاتی و حاکمیت ملی ‏مقدمه ‏امروزه همه جا سخن از تاثیر جهانی شدن اقتص...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهان جهانی دوم و اشغال ایران ( ورد)

تحقیق جهان جهانی دوم و اشغال ایران ( ورد) - ‏پس از آغاز ‏جنگ جهانی دوم‏ در ‏۹ شهریور‏ ‏۱۳۱۸‏ (‏۱ سپتامبر‏ ‏۱۹۳۹‏)، ایران بی‌طرفی خود را اعلام کرد...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهانی سازی حقوق بشر ( ورد)

تحقیق جهانی سازی حقوق بشر ( ورد) - ‏2 ‏جهانی سازی حقوق بشر ‏مقدمه‏: ‏ب‏رسید حقوق افرادو فعالیتهایشان، باید با این سوال که آیا گروهی از حقوق بشر ب...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق توان رقابت جهانی ( ورد)

تحقیق توان رقابت جهانی ( ورد) - 1 ‏موضوع تحقیق: ‏توان رقابت جهانی 2 ‏فهرست مطالب ‏عنوان: ‏مقدمه ‏ مشکلات توان رقابت تکنولوژیکی‏ ‏تغییرات توان رق...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

چهار مقاله در ارتباط با کارآفرینی استراتژیک از Hitt & Ireland

چهار مقاله در ارتباط با کارآفرینی استراتژیک از Hitt Ireland - بنام خدا چهار مقاله در ارتباط با کارآفرینی استراتژیک از Hitt & Ireland مقدمه: ...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک کارآفرینی

مدیریت استراتژیک کارآفرینی - بنام خدا مدیریت استراتژیک کارآفرینی موضوع : تاثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نو تاثیر...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بحران اقتصاد جهانی | پاورپوینت

بحران اقتصاد جهانی پاورپوینت - بنام خدا بحران اقتصاد جهانی بحران اقتصادی چیست درنظر اول عبارت است از پیدا شدن " اضافه تولید " یعنی پرشدن باز...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مروري بر چالش‌های استراتژیک صنعت برق کشور

پاورپوینت مروري بر چالش‌های استراتژیک صنعت برق کشور - مروري بر چالش‌های استراتژیک صنعت برق کشور ميزان توليد برق در جهان و ايران صنعت برق ایر ا...

قیمت : 11,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

هستة پژوهشی موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی

هستة پژوهشی موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی - هستة پژوهشی موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی تبیین زمینه ها و مدل های تحقیقاتی موق...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک ( ppt )

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک ( ppt ) - خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فصل اول : ماهیت مدیریت استراتژیک در این فصل چندین موضوع بر همه...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت کنترل استراتژیک

پاورپوینت کنترل استراتژیک - بنام خدا کنترل استراتژیک کنترل تدریجی استراتژیک به تفصیل در مورد سه رویکرد گسترده برای کنترل تدریجی استراتژیک همچ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مروری بر موافقت نامه کشاورزی و راهنمای تکمیل جداول 4ACC جهت الحاق به سازمان جهانی تجارت

پاورپوینت مروری بر موافقت نامه کشاورزی و راهنمای تکمیل جداول 4ACC جهت الحاق به سازمان جهانی تجارت - بسم الله الرحمن الرحيم مروری بر موافقت نام...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات (پاورپوینت )

مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات (پاورپوینت ) - 1 مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات 2 فصل اول آنچه در این فصل میخوانیم: نظریه منبع محور سازما...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مديریت موفق (پاورپوینت )

مديرت موفق (پاورپوینت ) - مديرت موفق و تفاوت آنها موفقيت در مديريت نيازمند اراده خستگي نا پذير به بهترين بودن است. بهترين مهارتهاي مديران ار...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نقش انگيزه كاركنان در موفقيت استقرار نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها (پاورپوینت )

نقش انگيزه كاركنان در موفقيت استقرار نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها (پاورپوینت ) - بنام خدا نقش انگيزه كاركنان در موفقيت استقرار نظام پذيرش و بررس...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مطالعه موفق در هشت گام (پاورپوینت )

مطالعه موفق در هشت گام (پاورپوینت ) - 1 2 مطالعه موفق در هشت گام 6-clip 3 تعداد تقر ی ب ی كلمات مطالب ی كه ی ك دانشجو ی سال اول با ی د بخوا...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

عوامل موفقيت يك تحليل‌گر سيستم (پاورپوینت )

عوامل موفقيت يك تحليل‌گر سيستم (پاورپوینت ) - عوامل موفقيت يك تحليل‌گر سيستم مهارتهاي تحليلي براي تحليل‌گر سيستم چهار مجموعه از مهارتهاي تحليلي...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پروژه مالی حسابداری کالادرشرکت گاز 85 ص

پروژه مالی حسابداری کالادرشرکت گاز 85 ص - ‏1 ‏آموزشکده فنی وحرفه ای ‏دختران نیشابور‏ ‏ ‏موضوع: ‏1 ‏آموزشکده فنی وحرفه ای ‏دختران نیشابور‏ ...

قیمت : 1,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت علوم اجتماعی درس دوم(فرهنگ جهانی)

پاورپوینت علوم اجتماعی درس دوم(فرهنگ جهانی) - بنام خدا علوم اجتماعی (سال چهارم انسانی) درس دوم(فرهنگ جهانی) ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت علوم اجتماعی درس دهم(جنگ ها، بحران ها و تقابل های جهانی)

پاورپوینت علوم اجتماعی درس دهم(جنگ ها, بحران ها و تقابل های جهانی) - بنام خدا علوم اجتماعی (سال چهارم انسانی) درس دهم(جنگ ها، بحران ها و تقابل...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت درس 7(جامعه جهانی)

پاورپوینت درس 7(جامعه جهانی) - بنام خدا علوم اجتماعی (سال چهارم انسانی) درس 7(جامعه جهانی) ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت جهانی شدن و شهر جان رناي شورت يونگ هيون كيم

پاورپوینت جهانی شدن و شهر جان رناي شورت يونگ هيون كيم - بنام خدا 1 2 جهاني شدن و شهر جان رناي شورت-يونگ هيون كيم ...

قیمت : 9,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

‏گزارش تخصصی دبیر شیمی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش

‏گزارش تخصصی دبیر شیمی چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش - ‏گزارش تخصصی دبیر شیمی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش ‏شیمی در عصر ارتباطا...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک

پاورپوینت مدیریت استراتژیک - مدیریت استراتژیک ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل - بنام خدا 1 2 مديريت استراتژیك ازایده تا عمل ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما - تاریخچه شرکت شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص) در سال 1351 با سرمایه فکری ، مادی و معنوی آقای ح...

قیمت : 40,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در ورزش

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در ورزش - بنام خدا ( Management) مديريّت فرآيند انجام كارها به‏طور اثربخش و كارآ به‏وسيله ديگران ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک با روش ارزیابی متوازن

پاورپوینت مدیریت استراتژیک با روش ارزیابی متوازن - بنام خدا مدیریت استراتژیک با روش ارزیابی متوازن (BSC) ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مبانی مدیریت استراتژیک

پاورپوینت مبانی مدیریت استراتژیک - بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت استراتژیک 2 ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک

پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک - بنام خدا درس: مدیریت استراتژیک مطالعه استراتژیک رستورانهای زنجیره ای مک دونالد ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ارائه مدیریت استراتژیک

پاورپوینت اراه مدیریت استراتژیک - بسم الله الرحمن الرحیم ارائه مدیریت استراتژیک 1 بومباردیر Bombardier آلستوم Alstom زیمنس Siemens هولدين...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت آموزه های مدیریت رمزموفقیت

پاورپوینت آموزه های مدیریت رمزموفقیت - بنام خدا آموزه های مدیریت:رمزموفقیت ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل