مدیریت استراتژیک درشرکت ژیلت،شرکتی با اندیشه های برتر جهانی

دسته بندي : انسانی » مدیریت

دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه محصولات مراقبت شخصی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۲۳۶ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته ها و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.
در این نوشتار شرکت ژیلت مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد که شناخته شده ترین برند بین محصولات مراقبت شخصی در جهان است ومالکیت آن در اختیار شرکت پراکتر اند گمبل قرار دارد.
محورهای مورد بررسی درشرکت ژیلت:
-تحلیل SWOT در شرکت ژیلت
-تحلیل PESTELدرشرکت ژیلت
-تحلیل VRIO درشرکت ژیلت
-آمیخته بازاریابی شرکت ژیلت
-5C MARKETING درشرکت ژیلت
-استراتژی بازاریابی درشرکت ژیلت
-تحلیل ماتریس آنسوف در شرکت ژیلت
- تحلیل وکاربرد اقیانوس آبی درشرکت ژیلت

مخاطبین
۱) کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند
۲) مدیرانی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اند
۳)کارشناسان بازاریابی شرکتها و سازمانها
۴)مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند
۵) کارافرینانی که به دنبال اجرای مفاهیم بازاریابی هستند
۶)سئو کارانی که میخواهند حرفه ای تر عمل کنند
۷)مشاوران بازاریابی و فروش
۸)مدیران و صاحبان کلیه کسب وکارهای تولیدی و خدماتی
۹)اساتید محترم دانشگاه ها
۱۰)دانشجویان عزیز

نگاهی به تاریخچه ژیلت و بیک
در سال ۱۹۸۶، ژوزف ماریو، معاون بازاریابی شرکت ژیلت، نگران آینده این صنعت بود. ژیلت در آن زمان با فروش سالیانه ۲٫۴ میلیارد دلار در سطح جهان، بزرگترین تولیدکننده تیغ اصلاح در جهان بود. در بازار آمریکا نیز که یک بازار ۷۰۰ میلیون دلاری محسوب می‌شد، حدود ۶۲% از سهم بازار در اختیار ژیلت بود.
رشد بازار تولید تیغ، در سالهای اخیر کند شده بود. در طول سه سال رشد فروش مجموعاً در حدود ۳ درصد بود در حالی که سود سالانه شرکت، تنها ۱% رشد کرده و به ۱۶۰ میلیون دلار رسیده بود. ژیلت مجبور بود هر روز، محصول جدیدی را تولید و به بازار معرفی کند، تنها با این هدف که موقعیت قبلی خود را در بازار حفظ نماید.
عامل نگران‌کننده دیگر، مطرح شدن تیغ‌های یک‌بار مصرف بود که با قیمت بسیار پایین در بازار عرضه می‌شدند. ۱۲ سال پیش، زمانی که برای نخستین بار تیغ‌های یک‌بار مصرف مطرح شدند، هیچکس آنها را جدی نمی‌گرفت اما امروز، این تیغ‌ها نیمی از بازار آمریکا را به خود اختصاص داده بودند. البته در آن زمان ژیلت در تیغ‌های یک‌بار مصرف نیز سهم‌بازاری بیشتر از سایر رقبا داشت. اما واقعیت این بود که حاشیه سود تیغ‌های یک‌بار مصرف بسیار پایین بود.
برای شرکتی که یک سوم فروش و دو سوم سود خود را از تیغ‌های کارتریجی (قابل تعویض بر روی یک دسته ثابت) به دست می‌آورد این وضعیت خبر ناخوشایندی بود.
صادرات (که ۵۷% فروش و ۶۱% سود را به خود اختصاص می‌داد) نیز در شرایط مناسبی قرار نداشت. بازار تیغ در بیرون مرزها هم به بلوغ رسیده بود. تنها دلخوشی مدیران ژیلت، کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزها بود، شاید این تغییر بتواند در کوتاه‌مدت به کمک ژیلت بیاید.
تکنولوژی تیغ
از سال ۱۹۰۳ که کینگ‌ژیلت اولین سری تیغ‌های اصلاح ایمن (با احتمال پایین بریدن صورت) را معرفی کرد، طی چندین دهه، مردم به دیدن تبلیغات ژیلت عادت کرده بودند.
شرکت سالیانه ۲۰ میلیون دلار خرج تحقیق و توسعه می‌کرد. ۲۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز، در حوزه متالورژی و بیوشیمی، با دقت و حوصله بسیار، به مطالعه و تحقیق در مورد چگونی رشد موی صورت می‌پرداختند.
هر روز، ۱۰۰۰۰ نفر با دقت تمام، نتایج اصلاح خود را بر روی فرم‌های مخصوصی که توسط ژیلت تهیه شده بود با دقت و جزییات زیاد ثبت می‌کردند. از این ۱۰۰۰۰ نفر، ۵۰۰ نفر در اتاقک‌های خاصی که با دوربین‌های ویدئویی کنترل می‌شد، اصلاح می‌کردند. گاهی موهای اصلاح شده، جمع می‌شد، وزن آنها اندازه‌گیری و ثبت می‌شد و برنامه‌های آماری پیچیده، به تحلیل این اطلاعات می‌پرداختند.


تحقیقات بازاریابی تیغ ژیلت
یکی از ابزارهایی که شرکت های بزرگ برای پیشبرد اهدافشان استفاده می کنند تحقیقات بازاریابی است. در زیر داستان تحقیقات بازاریابی شرکت ژیلت برای تیغ های اصلاح خانمها را میخوانیم که باعث شد این شرکت در این زمینه موفقیت های فراوانی را کسب کند.
نوشته زیر از کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر است:

ژیلت بعنوان بخشی از برنامه ۳۰۰ میلیون دلاری توسعه تیغ های اصلاح مخصوص بانوان ، تحقیقات بازاریابی و تست های بازار مختلفی را طراحی و اجرا کرده است. این تیغ مخصوص بانوان که ونوس نام دارد در حقیقت نسخه توسعه یافته تیغ های اصلاح قبلی مخصوص خانم ها بودند که تنها رنگ و نوع بسته بندی آنها متفاوت بودند.
ژیلت بعد از تحقیقات بازاریابی گسترده متوجه شد که اصلاح خانم ها بطور متوسط ۳۰ دقیقه طول می کشد. ازین رو، ژیلت تیغ ونوس را به گونه ای طراحی کرد که دسته آن راحت تر و قابل کنترل باشد تا فرد بتواند به راحتی آن را برای مدت طولانی در دست بگیرد و استفاده کند.
علاوه براین، دسته های تیغ ونوس بگونه ای طراحی شده اند که فرد بتواند آن را به پایه دوش حمام آویزان کند.
این حجم از تحقیقات بازاریابی و خرج این میزان بودجه، جواب داده است، بگونه ای که با توجه به طراحی مناسب تیغ های ونوس، ژیلت توانست تنها ظرف مدت ۴ سال بعد از معرفی این تیغ در سال ۲۰۰۱ بیش از ۲ میلیارد دلار از این محصول را بفروشد و بیش از ۵۰% از بازار تیغ های اصلاح خانم ها را تصاحب نماید.


استراتژی تولید و عرضه ی محصول جدید در ژیلت

نوآوری در ژیلت
آلفرد زاین رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل ژیلت می گوید : “محصولات جدید! این نمی تواند چیزی جز نام یک مسابقه باشد.” ژیلت از زمان تأسیس، 1901، تعهد بسیار زیادی بر نوآوری داشته و توانسته است دم تیغ برنده شرکت را کماکان تیز نگه دارد. شهرت ژیلت در این است که بر بازار ماشین و تیغ صورت تراشی سلطه ی مطلق دارد. ولی، همه ی واحدهای مستقل شرکت (باتری دوراسل) وسایل آرایش و حمام ژیلت (رایت گارد و سافت اند درای)، نوشت افزار (پارکر، روان نویس و مدادهای واترمن)، مسواک اورال و وسایل الکتریکی براون همگی دارای ویژگی های مشترک هستند: هر یک از این واحدها سودآور است، رشد بسیار سریعی دارد، در سراسر جهان در بازار مربوطه شماره ی یک است و خود را پای بند عرضه ی محصولات جدید به بازار نموده است. مدیر عامل شرکت پیش بینی می کند که 50% محصولات جدیدی که به بازار می آید پنج سال پیش وجود نداشته است ( یعنی دو برابر متوسط میزان نوآوری در محصولات مصرفی که این شرکت تولید می کند). یک تحلیلگر “وال استریت” می گوید : “ژیلت دستگاه تولید محصول جدید است.”
محصولات جدید در ژیلت
محصولات جدید به صورت تصادفی در ژیلت عرضه نمی شوند. موفقیت محصول جدید ریشه در فرهنگ کل شرکت دارد که نوآوری را مورد حمایت قرار می دهد. در حالیکه بسیار از شرکت ها می کوشند موفقیت محصولات کنونی خود را حفظ نمایند، ژیلت همواره نوآوری را تشویق می نماید و این نوآوری ها می توانند محصولات پیشین و آنها را که در بازار پایگاه محکمی دارند از عرصه ی حیات خارج کنند. یک مشاور صنعت می گوید : “آنها می دانند که اگر محصول جدیدی را به بازار عرضه نکنند، کس دیگری این کار را خواهد کرد.” شرکت ژیلت در صحنه ی خلاقیت و نوآوری، سر خوردگیها و بن بست ها را هم می پذیرد. شرکت خوب می داند که باید ده ها محصول جدید ارائه کرد تا یکی از آنها در بازار موفق شود. مدیر عامل شرکت ” قرار دادن چند دانه ی آبی رنگ در یک کیسه ی گرد دستشوئی، ظاهر محصولی را تغییر دادن و برچسب نوآوری بر آن زدن” را نوعی توهین به خود می داند. ولی، شرکت افراد را تشویق می نماید تا ریسک های سنگین را بپذیرد و در صحنه ی فنآوری های پیشرفته دست به ابتکار عمل و خلاقیت بزنند و سرانجام به محصولاتی دست یابند که زندگی را بر مشتریان راحت تر نماید.
تولید و عرضه ی یک قلم محصول جدید کاری بسیار پیچیده و پرهزینه است، ولی مهارت بی چون چرای شرکت در این زمینه باعث شده است که شرکت در خلاقیت و نوآوری به عنوان یک نمونه درآید.
برای مثال، ژیلت 275 میلیون دلار هزینه کرد تا بتواند محصولی جدید به نام “سنسر” که تیغ صورت تراشی خانوادگی است طرح ریزی و تولید نماید و در زمان کنونی بیش از 29 نوع محصول و اختراع جدید در راه است. محصولاتی را که شرکت با نام ها و نشان های تجاری بیک و ولکینسون به بازار عرضه کرده، توانسته است درصد عمده ای از بازار تیغ یکبار مصرف را به خود تخصیص دهد. شرکت هایی مانند شیک، نورلکو و رمینگتون با ماشین های صورت تراشی برقی ژیلت (تولید واحد مستقل براون) سخت در رقابت هستند.
در شرکت ژیلت، چنین به نظر می رسد که همه ی کارکنان به گونه ای خود را در گیر تولید و عرضه ی محصول جدید کرده اند. حتی کسانی که به صورت مستقیم درگیر طرح ریزی و عرضه ی محصول جدید نمی باشند، در صحنه ی ارائه ی خدمات در این زمینه احساس نوعی مسئولیت می نمایند. در هر روز کاری 200 نفر از کارکنان به صورت داوطلبانه وارد بخش های متعدد شرکت می شوند، در حالیکه صورتهای خود را اصلاح نکرده اند. هر یک از آنها به یک دسشتوئی کوچک می رود که دارای دستشویی و آینه است. افرادی در طرف دیگر دستشویی از یک پنجره ی کوچک به این کارکنان دستور می دهند و راهنمایی می کنند که از کدام تیغ، خمیر صورت و یا روغن پس از اصلاح استفاده نمایند. این افراد در مورد میزان تیزی تیغها، حرکت آرام بر روی پوست و کارکرد راحت با آنها قضاوت می نمایند. هنگامی که کار آنها پایان یافت نظر خود را به یک رایانه می دهند.
شرکت در عرضه ی محصولات جدید به بازار نسبت به همگان پیشی گرفته است. شرکت این مطلب را درک می کند که در یک بازار مصرف بسیار پررقابت محصولی که بخواهد به بازار عرضه شود باید از نظر تولید در سطحی بالا قرار گیرد و از نظر بازاریابی از هیچ حمایتی فروگذار نشود. شرکت برای ارائه ی حمایت های لازم از محصولات جدید دستورالعملی را تعیین کرده است که واحد تحقیق و توسعه باید سرمایه گذاری زیادی بنماید، و هزینه ی تبلیغات به میزان زیادی تعیین شده است و شرکت این مجموعه را “محرک های رشد” می نامد و از دیدگاه شرکت افزایش این مجموعه باید با افزایش فروش هماهنگ باشد.
قدرت محصولات جدید ژیلت به اندازه ای است که گاهی مشتریان درباره ی این محصولات جدید نکاتی طنز آمیز ابراز می نمایند. یکی از طنزپردازان معروف به نام “یو باری” گفته است : “روزی فراخواهد رسید که شرکت ژیلت اعلان می کند تیغی را تولید کرده است که می تواند از زمان پیشی بگیرد و موهایی که هنوز بر بدن نروییده است، بتراشد. باید از تلاش های رایانه متشکر باشیم.
استراتژی بازاریابی برند ژیلت در شبکه‌های اجتماعی


ژیلت برندی مطرح در زمینه تیغ‌های اصلاح یک بار مصرف، محصولات مراقبت از پوست، ژل‌های اصلاح در دنیا است. تمام دارایی‌های ژیلت در سال 2007 به عنوان زیر مجموعه‌ای از شرکت P&G و تحت نام Global Gillette یا ژیلت جهانی با هم ترکیب شدند. امروزه برند ژیلت در سرتاسر دنیا دارای دفاتر کاری متعددی است و در این میان کسی نمی‌تواند تاثیر یک استراتژی درست را انکار کند.
ژیلت نیز مانند تمام برندهای مطرح از استراتژی‌های مختلفی جهت بازاریابی و فروش بیشتر استفاده کرده است. استفاده از تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات روزنامه‌ای و مجله‌ای، و یا تبلیغات چندرسانه‌ای تنها بخشی از کارهای این برند است.
ژیلت در شبکه‌های اجتماعی
امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی دارند. این شبکه‌ها به صورت فزاینده‌ای توسط برندهای مطرح مورد استفاده قرار می گیرند و در این میان ژیلت نیز از این ابزارها جهت موفقیت هر چه بیشتر و رقابت در بازار کسب و کار استفاده می‌کند. اما آیا تا کنون توانسته است به نتیجه مطلوب و دلخواه دست یابد؟ در پاسخ به این پرسش کارشناسان گروه رسانه‌ای کاما به بررسی استراتژی این برند در شبکه‌های اجتماعی پرداخته‌اند تا نقاط قوت و ضعف در عملکرد این برند برای شما همراهان گرامی مشخص شود.

استراتژی ژیلت در فیسبوک
صفحه رسمی ژیلت در فیسبوک حدود 2.1 میلیون لایک دارد که در مقایسه با دیگر برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی عدد قابل توجهی به نظر می‌رسد. میانگین پست‌های منتشر شده در صفحه ژیلت در هفته 4 عدد است.
محتوای پست‌ها بیشتر مطالب آموزشی از نحوه کارکرد با انواع تیغ و ژل‌ها است که در میان آنها به تبلیغات این برند نیز پرداخته می‌شود. با اینکه از یک برند مطرح چنین انتظار می‌رود، اما کیفیت تصاویر چندان مطلوب نیست و کپشن پست‌ها لحن تبلیغاتی دارد. میانگین لایک پست‌ها 250 عدد است که واقعا رقم مایوس کننده‌ای است و نشان از وجود فالوئرهای فیک یا عدم تعامل مخاطبان با صفحه دارد. ادمین‌های این صفحه به ندرت به کامنت‌ها پاسخ می‌دهند و نتیجه آن چیزی جز کاهش تعامل با مخاطبان نخواهد بود.

استراتژی ژیلت در اینستاگرام
صفحه رسمی ژیلت در اینستاگرام حدود 136 هزار فالوئر دارد. استراتژی محتوا در این صفحه دقیقا شبیه چیزی است که در فیسبوک مشاهده می‌شود و مجموعه‌ای از مطالب آموزشی در کنار محتوای تبلیغاتی درون مایه پست‌های این صفحه است. کیفیت تصاویر در این صفحه در حد مطلوب است و فیلم‌های تبلیغاتی با بهترین کیفیت تهیه شده‌اند.
اما درباره صفحه اینستاگرام ژیلت نیز همان نقطه ضعف قبلی وجود دارد و آن تعداد میانگین لایک و کامنت پست‌ها است که چیزی حدود 300 لایک و 20 کامنت است. بی‌تردید با توجه به شاخص‌هایی که برای این اعداد می‌تواند در نظر گرفت باید بگوییم که نرخ تعامل در این صفحه نیز بسیار مایوس کننده است و نشان از وجود فالوئرهای فیک یا عدم جذابیت محتوا برای مخاطبان دارد.

استراتژی ژیلت درتوییتر
حساب کاربری رسمی ژیلت در توییتر حدود 131 هزار فالوئر دارد و استراتژی محتوا در این شبکه اجتماعی درست مانند دو شبکه قبلی است. به بیان دیگر، همان محتوایی که در دو رسانه دیگر منتشر می‌شود در این رسانه نیز انتشار می‌یابد. البته در این میان، توئیت کاربران دیگر را نیز بازنشر می‌دهد که معمولا حاوی نظرات مثبت و پیشنهاد کاربران هستند.
اما در توئیتر نیز عدم تطابق تعداد فالوئرها با تعداد لایک، کامنت و بازنشر وجود دارد و اختلاف آن بسیار فاحش است. با وجود ویژگی‌های برجسته‌ای که محصولات ژیلت دارند، شکی نیست که این برند باید برای بهبود کیفیت، پیشرفت و موفقیت بیشتر در شبکه‌های اجتماعی به طور پیوسته تلاش کند.
فهرست:
 ژیلت، یکی از برترین برندهای محصولات بهداشت شخصی در جهان است.
 این برند در حال حاضر تحت مالکیت شرکت پروکتر و گمبل (P&G) قرار دارد.
 داستان برند: ژیلت؛ بُرندگی واقعی در دنیای تجارت
 تاریخچه تأسیس
 کاربرروی بهبود در ژیلت
 Gillette Razor Companyتغییرنام در
 روند رو به رشدفروش محصولات ژیلت
 مدیریت درشرکت ژیلت
 جنگ جهانی اول و تولید انبوه تیغ اصلاح
 ظهور مشکلات
 ورود به بازارهای جدید
 دسته‌بندی کلی محصولات ژیلت
 رقابت با بیک
 خریداران وارد می‌شوند
 خودتراش‌های مدرن
 عرضه محصولات جدید توسط ژیلت
 نوآوری‌های ژیلت در صنعت خودتراش‌
 توسعه‌ی محصول جدید در ژیلت
 وضعیت کنونی برند ژیلت
 دورکاری با مدل «ژیلت»
 شناسایی معیارهایی که برای موفقیت یک شرکت حیاتی هستند
 بررسی تاریخچه لوگوی Gillette
 همکاری بوگاتی و ژیلت
 تحقیقات بازاریابی تیغ ژیلت
 نوآوری در ژیلت
 محصولات جدید در ژیلت
 استراتژی بازاریابی برند ژیلت در شبکه‌های اجتماعی
 داستان برند ژیلت(دریک نگاه)
 تبلیغ ژیلت برای SuperBowl سال 2022
 نگاهی به آینده صنعت بسته بندی(ژیلت)
 معرفی برندهای مطرح جهان؛ ژیلت
 ماتریس آنسوف در شرکت ژیلت
 ژیلت از ماتریس آنسوف برای رشد موفق بین المللی استفاده می کند
 نفوذ در بازار
 افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی
 مشارکت و سرمایه گذاری مشترک
 توسعه بازار
 تحقیق و توسعه
 گسترش منطقه ای
 گسترش بین المللی
 بخش های جدید مشتریان
 آموزش مشتری
 توسعه محصول
 تغییرات در محصولات موجود
 راه اندازی محصولات چدید/تحقیق وتوسعه
 مشارکت های استراتژیک/کیفیت محصول
 تنوع بخشی
 تحلیل بازاریابی ژیلت 5C
 استفاده از مدل 5C در ژیلت
 شرکت
 جدول زیر SWOT را به صورت خلاصه شده ارائه می کند:
 مشتریان/بخش های بازار
 همکاران
 محتوا/زمینه سیاسی
 استراتژی های رشد عمومی و فشرده ژیلت
 عناصر تاثیرگذار براستراتژی های عمومی پورتر
 چگونه ژیلت از استراتژی رهبری هزینه استفاده می کند؟
 مزایای رهبری هزینه برای ژیلت
 چگونه ژیلت از استراتژی تمرکز استفاده می کند؟
 چگونه ژیلت از استراتژی تمایز استفاده می کند؟
 استراتژی های رشد فشرده
 هدف ژیلت استفاده از استراتژی های رشد فشرده
 نفوذ در بازار (استراتژی اولیه)
 چگونه ژیلت استراتژی نفوذ در بازار را اعمال می کند؟
 هدف استراتژیک ژیلت مرتبط با استراتژی نفوذ در بازار
 اتخاذنفوذدربازارتوسط ژیلت
 توسعه محصول (استراتژی ثانویه)
 چگونه ژیلت استراتژی توسعه محصول را اعمال می کند؟
 رویکردهای اصلی ژیلت درتوسعه محصول
 سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه درژیلت
 راهکارهای اعمال استراتژی رشد فشرده درژیلت
 اهمیت درک فرهنگ و هنجارها در ژیلت
 تنوع (استراتژی حمایتی)
 تنوع (استراتژی حمایتی)
 چگونه ژیلت از استراتژی تنوع استفاده می کند؟
 محدودیت ها و محدودیت های مدل
 رقبای شرکت ژیلت
 محصول در آمیخته بازاریابی ژیلت
 قیمت در ترکیب بازاریابی ژیلت
 مکان درآمیخته بازاریابی ژیلت
 تبلیغات در آمیخته بازاریابی ژیلت
 استفاده از سفیران برند در ژیلت
 لوگو وبسته بندی درژیلت
 سیاست های تبلیغاتی ژیلت
 آنالیزPESTELدر ژیلت
 کاربرد PESTELدرژیلت
 عوامل سیاسی تأثیرگذار
 عوامل اقتصادی موثر
 عوامل اجتماعی تاثیرگذار
 عوامل تکنولوژیکی که تاثیر می گذارند
 عوامل محیطی تاثیرگذار
 عوامل قانونی تاثیرگذار
 تحلیل زنجیره ارزش درشرکت ژیلت
 بهبود جریان مواد، اطلاعات و امور مالی
 تدوین استراتژی های موثر ویژه شرکت
 چالش های مرتبط با تحلیل زنجیره ارزش ژیلت
 تحلیل زنجیره ارزش پورتر از ژیلت
 فعالیت های زنجیره ارزش اولیه
 بازاریابی و فروش
 پیشرفت تکنولوژی
 مزایای رقابتی از طریق تحلیل زنجیره ارزش ژیلت
 مزیت هزینه از طریق تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش ژیلت
 محرک های هزینه تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش ژیلت
 مزیت تمایز شرکت
 تمایز از طریق فعالیت های زنجیره ارزش اولیه
 مثال تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
 ژیلت می تواند از شیوه های زنجیره ارزش Dow AgroSciences بیاموزد.
 استراتژی اقیانوس آبی درشرکت ژیلت
 نقش اقیانوس آبی برای مشاغل
 اقیانوس آبی در مقابل اقیانوس سرخ
 استراتژی اقیانوس قرمز و آبی برای ژیلت به روش های زیر متفاوت است
 چهار چارچوب عمل
 چهار اقدام استراتژیک برای توسعه منحنی های ارزش خریدار جدید
 شش مسیری که ژیلت از آنها استفاده می کند
 سه طبقه غیر مشتری
 تحلیل سه طبقه غیر مشتری
 دنباله ایجاد یک نوآوری ارزش اقیانوس آبی
 دنباله خلق ارزش اقیانوس آبی
 نقشه سودمند خریدار
 نقشه های ابزار مبتنی بر دو بعد هستند - چرخه تجربه خریدار (BEC) و اهرم های ابزار.
 اجزای بیانیه چشم انداز
 چگونه یک بیانیه چشم انداز ایجاد کنیم
 نحوه اجرای بیانیه چشم انداز
 بیانیه ماموریت ژیلت
 نحوه تدوین بیانیه ماموریت
 نحوه اجرای بیانیه ماموریت
 اهداف ژیلت
 تجزیه و تحلیل VRIN/VRIO درشرکت ژیلت
 عناصرو ویژگی های تجزیه و تحلیل VRIO
 ارزشمند
 تصویر برند از نظر مسئولیت اجتماعی
 بی نظیر
 سازمان
 یکپارچگی و پیشرفت فناوری
 References





دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3959 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 234

حجم فایل:4,701 کیلوبایت

 قیمت: 150,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    234اسلاید تخصصی



پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

مدیریت استراتژیک منابع انسانی روندی است که طی آن نیازهای فعلی و آیندهٔ منابع انسانی برای رسیدن یک سازمان به اهدافش تعیین می‌گردد. به برنامه‌ریزی منابع انسانی باید به عنوان حلقهٔ پیوند بین مدیریت منابع انسانی و اهداف کلی یک سازمان نگریسته شود.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک منابع انسانی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی به زبان انگلیسی در 17 اسلاید

قیمت : 128,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت اینتل با رویکردتبدیل استراتژی بر رفتارو تعامل هوشمند با مشتریان

اینتل شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در تولید تجهیزات کامپیوتری خصوصا ریزپردازنده ها و مادربورد و چیپست های تلفن همراه، سرآمد سایر شرکت هاست. اینتل مرزهای تکنولوژی را برای تجربه بیشترین ها گسترش می دهد.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت سیرزبا رویکرد پیش بینی محیط و تحلیل رفتار مصرف کنندگان

ریچارد سیرز در سال ۱۸۹۳ مجموعه فروشگاه های زنجیره ای سیرز را تأسیس کرد. سیرز تا سال ۱۹۸۹ در عرصه خرده فروشی در آمریکا بی رقیب بود تا اینکه وال مارت جایگاه این برند را تصاحب کرد.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت سیسکو،رهبر شبکه جهانی و آینده ساز فناوری آینده

کمپانی سیسکو سیستمز یک سازنده ی پیشرو در عرصه ی تجهیزات شبکه ، روتر ها، سوئیچ ها، سرور ها و همچنین نرم افزار ها، می باشد که اطلاعات را در اینترنت و شبکه های یکپارچه به حرکت در می آورد.

قیمت : 360,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق

شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام این شرکت از نام بنیانگذار آن گرفته شده است و از دو بخش “دای” به معنای بزرگ و “وو” که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده، تشکیل شده است.

قیمت : 250,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت زاپوس برندی که دانشگاه مشتری نوازی جهان است

زاپوس در سال ۱۹۹۹ توسط تونی زیه در سانفرانسیسکو و در آپارتمانی شخصی شروع به کار کرد و در مدت ۱۰ سال توانست از فروش هیچ به فروش خالص سالانه یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه وپیشرو درفناوری اطلاعات

مدیریت استراتژیک درشرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه وپیشرو درفناوری اطلاعات تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن ؛ فعالیت های برند Hitachi سیر تحولی عظیمی را پشت سر گذاشته است.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت پپسی غول دنیای نوشیدنی

پپسی‌کو(PepsiCo)، شرکت مادر پپسی، با فعالیت در بیش از دویست کشور و برخورداری از بیش از صد سال تجربه در صنعت غذا و نوشیدنی همواره در این بازار پیشگام بوده است.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک / دکتر مرتضی سلطانی

جزوه درست مدیریت استراتژیک / دکتر مرتضی سلطانی

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پرسشنامه مدیریت دانش نوناکا و تاکوچی 1995

پرسشنامه مدیریت دانش نوناکا و تاکوچی 1995

قیمت : 4,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک درشرکت ژیلت،شرکتی با اندیشه های برتر جهانی

تولید و عرضه ی یک قلم محصول جدید کاری بسیار پیچیده و پرهزینه است، ولی مهارت بی چون چرای شرکت در این زمینه باعث شده است که شرکت ژیلت در خلاقیت و نوآوری به عنوان یک نمونه درآید.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف(ZF).بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین driveline

زد اف (فریدریشسهافن آگ)، که به اختصار zf نیز نامیده میشود، یکی از شرکت های خوشنام و نامدار آلمانی است که کار اصلی این کمپانی طراحی و تولید اکسل و گیربکس کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، ماشین‌آلات کشاورزی، راهسازی و معدنی، توربین‌های بادی و تجهیزات سنگین در جهان می‌باشد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در آدیداس، شرکتی که مادرصنعت برندینگ جهانی کفش است

آدیداس یک هولدینگ است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت می‌کند.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدما

شرکت هیولت پاکارد (که به آن HP گفته میشود) (/ˈhjuːlɪt ˈpækərd/ HEW-lit PAK-ərd) یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی است که مقر اصلی آن در پالو آلتو، کالیفرنیا واقع شده است

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دی اچ ال .غول آلمانی -آمریکایی صنعت حمل و نقل بین المللی

دی.اچ.ال نخستین شرکت خدمات پستی هوایی بود که در بازار اروپای شرقی ظهور کرد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فورد”

وقتی کارمندان از برنامه ها، الویت ها و مشکلات سازمان آگاه باشند و سازمان پذیرای راهکارها و ایده های آنها باشد آنها تمایل بیشتری برای مشارکت در امور سازمان خواهند داشت و این موضوع تاثیر به سزایی در افزایش اثربخشی و بهبود بهره وری سازمان دارد.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد افزایش بهره وری ویادگیری سازمانی درشرکت سونی”

مدیریت استراتژیک منابع انسانی، عبارتست از: مرتبط ساختن مدیریت منابع انسانی با هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت استراتژیک سازمان برای بهبود عملکرد آن و ایجاد فرهنگ سازمانی که بتوان انعطاف پذیری و خلاقیت را تقویت کرد. هدفهای سیستم مدیریت منابع انسانی متاثر از هدفهای استراتژیک هر موسسه است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"حمل ونقل هوشمندباتکنولوژی هوش مصنوعی،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند درترازجهانی

تجزیه و تحلیل و هماهنگی عملکرد لجستیکی، به منظور اطمینان از اجرای صحیح عملیات به شیوه ای مقرون به صرفه انجام می پذیرد. صنعت لجستیک باید بتواند از ابرداده ها و هوش تجاری استفاده کند، مادامی که می داند چگونه می تواند از آنها بهترین بهره را ببرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

اپل همیشه چیزی را تولید کرده است که مدیرانش آرزو داشته‌اند که روزی چنین چیزی را داشته باشند. در نتیجه، اپل با ارائه محصولاتی که مشتریانش نمی‌دانستند که می‌خواهند، آنها را خوشحال و حیرت‌زده می‌کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"سرمایه انسانی،رمزموفقیت وماندگاری شرکت های برتر جهانی"

مدیریت استعداد، مهارت جذب کارمندان بسیار ماهر، یکپارچه سازی کارمندان جدید و بهبود و حفظ کارمندان فعلی برای دستیابی به اهداف کسب و کار می باشد.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

هیچگاه اپل تنها با هدف کسب درآمد به یک حوزه کاری جدید وارد نشده است ولی البته پول و درآمد را فراموش نمی‌کند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره

UPS یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در صنعت ‌حمل‌و‌نقل جهانی است که امروز در شاخه‌های گسترده‌ی آن، به‌عنوان بازیگری بزرگ شناخته می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جها

فدکس که بیشتر با برند FedEx شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حوزه‌ی لجستیک است که با دراختیار داشتن ناوگانی متشکل از ۶۸۸ فروند هواپیما، روش‌هایی نوین را پایه گذاشته است.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت شرکت ال جی،درک فرصت های استراتژیک و مدیریت برذائقه مشتریان

دربررسی عملکرد شرکت ال جی آنچه که مهم است این که مدیران شرکت و تحلیل گران آن بخوبی با مشتریان خویش ارتباط برقرار نموده و برآنند تا ضمن مدیریت عاطفی مشتریان ،موجب ایجاد رضایت پایدار درآنها گشته و در رقابت نفسگیر با تولیدگنندگان داخلی کشورشان و تولید کنندگان اژدهای زرد به رقابت بپردازند

قیمت : 72,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت شل بارویکرد آینده پژوهی در بازارنفت ومحیط زیست

شل کمپانی نفتی است که در ایالات متحده واقع شده و زیرمجموعه کمپانی نفت و گاز هلندی-بریتانیایی رویال داچ شل است. رویال داچ شل، یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت. مدیریت استراتژیک در شرکت کانن برند مشهورصنعت عکاسی وپیشگام درنوآوری

کانن یکی از مشهورترین برندهای دنیای عکاسی هم در دوران آنالوگ و هم دیجیتال است که تاریخچه‌ای نزدیک به یک قرن هم در صنعت اپتیک دارد.

قیمت : 78,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک doc

مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک doc - ‏1 ‏مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک‏ ‏تعریف استراتژی: ‏واژه استراتژی به چهار مقوله استناد می کند: ‏نهادینه س...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت نوین در عرصه جهانی doc

مدیریت نوین در عرصه جهانی doc - 1 ‏دانشگاه آزاد اسلامي ‏–‏ واحد نيشابور ‏عنوان: ‏مدیریت نوین در عرصه جهانی ‏استاد مربوطه : ‏جناب آقای دکتر کری...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تعریف مدیریت1 doc

تعریف مدیریت1 doc - ‏2 ‏مقدمه ‏تعریف مدیریت ‏نظریه نقشهای مدیریتی ‏خلاقیت مدیران ‏مدیریت موفق و مؤثر ‏چگونه می توان مدیرموفق ‏ومؤثری بود ؟ ...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تعریف مدیریت استراتژیک doc

تعریف مدیریت استراتژیک doc - ‏1 ‏تعر‏ی‏ف‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ چ‏ی‏ست؟ ‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ استراتژ‏ی‏ک‏ مجموعه تصم‏ی‏م‏ ها و اقدامات مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ی...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت زیراکس

شرکت زیراکس با سابقه ای صدساله و دریافت دهها جایزه ملی و بین المللی، پرونده پربرگ و باری دارد. اختراع فناوری عکسبرداری الکتریکی یا زیروگرافی خیلی سریع، شرکت را از دنیای فناوریهای قدیمی به فناوریهای نوین منتقل کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک، کلید موفقیت در برندهای مطرح جهانی

سرعت سریع جهانی شدن کسب و کار نتایجی در ظهور یک رشته جدید، مدیریت استراتژیک جهانی که ترکیبی از مدیریت استراتژیک و کسب و کار جهانی است، داشته است. مدیریت استراتژیک عبارت است از شناسایی و عکس العمل به فرصت ها و تهدیدات در محیط

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

هوش استراتژیک(هوش مصنوعی ،هوش تجاری ، هوش رقابتی ،مدیریت دانش)

هوش استراتژیک(هوش مصنوعی ،هوش تجاری ، هوش رقابتی ،مدیریت دانش)

قیمت : 24,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک تکنولوژی

مدیریت استراتژیک تکنولوژی

قیمت : 11,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کار گروهی در مورد تاثیر جهانی شدن در توسعه کشور ها

دانلود پاورپوینت کار گروهی در مورد تاثیر جهانی شدن در توسعه کشور ها - بنام خدا کار گروهی در مورد تاثیر جهانی شدن در توسعه کشور ها پیشینه جهانی...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود تبارشناسی توسعه و پیشرفت (در اندیشه غرب)

دانلود تبارشناسی توسعه و پیشرفت (در اندیشه غرب) - 1 بنام خدا تبارشناسی توسعه و پیشرفت (در اندیشه غرب) 2 مرکز اندیشه و پژوهش طرح هزاره نام ک...

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت روش تحقیق د رمدیریت

پاورپوینت روش تحقیق د رمدیریت - بسم الله الرحمان الرحيم نام درس : روش تحقيق در مديريت منبع : مقدمه ای برروش تحقيق در علوم انساني رشته : حسابد...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق انجمن علمی مدیریت اطلاعات بهداشتی و درمانی ایران و جهان 83 ص

تحقیق انجمن علمی مدیریت اطلاعات بهداشتی و درمانی ایران و جهان 83 ص - ‏انجمن علمی مدیریت اطلاعات بهداشتی و درمانی ایران و جهان ‏در دنیای پیشرفت...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟

تحقیق ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست - 2 ‏سازمانهای کامیاب امروز ‏سازمانهای یادگیرنده و دانش آفرین ‏تعریف سازمان عبارت است از کوشش جمعی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (با کیفیت)

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (با کیفیت) - بنام خدا برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی تجزیه و تحلیل پرتفوی ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه استراتژیک سوپرکورس (با کیفیت)

پاورپوینت برنامه استراتژیک سوپرکورس (با کیفیت) - بنام خدا برنامه استراتژیک: سوپرکورس قطر Ahmed Ismail Amy Sandridge کامرون Charles Shey...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تبیین مولفه های مدل مدیریت بهره وری سبز

تحقیق تبیین مولفه های مدل مدیریت بهره وری سبز - ‏1 ‏تبیین مولفه های مدل مدیریت بهره وری سبز در سازمانهای خدماتی ‏ایران (مورد مرکز بهداشت کرج) ‏م...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک کارآفرینی

مدیریت استراتژیک کارآفرینی - بنام خدا مدیریت استراتژیک کارآفرینی موضوع : تاثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نو تاثیر...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

جهانی شدن اقتصاد 42 ص

جهانی شدن اقتصاد 42 ص - ‏پشگفتار ‏آنچه اکنون پیش روی دارید گزیده ای از مطالبی است ‏ک‏ه پس از مطالعه و تحقیق در مورد موضوع جهانی شدن اقتصاد بد...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک ( ppt )

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک ( ppt ) - خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فصل اول : ماهیت مدیریت استراتژیک در این فصل چندین موضوع بر همه...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

خلاصه درس اندیشه اسلامی 1 ( ppt )

خلاصه درس اندیشه اسلامی 1 ( ppt ) - خلاصه درس اندیشه اسلامی 1 قضيه(گزاره) : جمله تام خبري كه قابليت صدق وكذب داشته باشد. (صادق يعني مطابق واقع...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مروری بر موافقت نامه کشاورزی و راهنمای تکمیل جداول 4ACC جهت الحاق به سازمان جهانی تجارت

پاورپوینت مروری بر موافقت نامه کشاورزی و راهنمای تکمیل جداول 4ACC جهت الحاق به سازمان جهانی تجارت - بسم الله الرحمن الرحيم مروری بر موافقت نام...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات (پاورپوینت )

مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات (پاورپوینت ) - 1 مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات 2 فصل اول آنچه در این فصل میخوانیم: نظریه منبع محور سازما...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط 29 اسلاید (پاورپوینت )

مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط 29 اسلاید (پاورپوینت ) - بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs ( Akram....

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط) SMEs( (پاورپوینت )

مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط) SMEs( (پاورپوینت ) - مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs ( کلیات مقدمه و تعاریف 1 مدل مدیریت...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پروژه درس سمینار در مدیریت ورزشی بررسی وضعیت حمایت مالی از ورزش در بخش غیر دولتی مطالعه موردی شهر

پروژه درس سمینار در مدیریت ورزشی بررسی وضعیت حمایت مالی از ورزش در بخش غیر دولتی مطالعه موردی شهر - ‏دانشگاه آزاد اسلامی ‏دانشکده تربیت بدنی و ...

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت علوم اجتماعی درس دوم(فرهنگ جهانی)

پاورپوینت علوم اجتماعی درس دوم(فرهنگ جهانی) - بنام خدا علوم اجتماعی (سال چهارم انسانی) درس دوم(فرهنگ جهانی) ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت چالش های مدیریتی استقرار سیستم‌های اطلاعات مدیریت

پاورپوینت چالش های مدیریتی استقرار سیستم‌های اطلاعات مدیریت - بنام خدا چالش های مدیریتی استقرار سیستم‌های اطلاعات مدیریت MIS ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت پردازش داده ها و مدیریت پایگاه اطلاعات

پاورپوینت پردازش داده ها و مدیریت پایگاه اطلاعات - بنام خدا پردازش داده ها و مدیریت پایگاه اطلاعات ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل

پاورپوینت مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل - بنام خدا strategy مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت تکنولوژی

پاورپوینت مدیریت تکنولوژی - بنام خدا مدیریت تکنولوژی ...

قیمت : 70,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت مزارع کلزا

پاورپوینت مدیریت مزارع کلزا - بنام خدا دوره آموزشی فنّی وحرفه زراعت کلزا ویژه کلزا کاران آفات، بیماری ها وعلف های هرز ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت هماهنگی ترویج كشاورزي

پاورپوینت مدیریت هماهنگی ترویج كشاورزي - باسمه تعالی زراعت سیب زمینی potato cultivation مدیریت هماهنگی ترویج كشاورزي ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی

پاورپوینت مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی - مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی عنوان دوره: مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی هدف: آشنایی مدیرا...

قیمت : 60,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت سیستم های حمل ونقل

پاورپوینت مدیریت سیستم های حمل ونقل - بسم الله الرحمن الرحیم سمینار مدیریت سیستم های حمل ونقل و مهندسی ترافیک شهری عنوان تحلیل هزینه - فاید...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک

پاورپوینت مدیریت استراتژیک - مدیریت استراتژیک ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کار...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل - بنام خدا 1 2 مديريت استراتژیك ازایده تا عمل ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک کارآفرینی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک کارآفرینی - بنام خدا مدیریت استراتژیک کارآفرینی موضوع : تاثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات

پاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات - 1 مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات 2 ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما - تاریخچه شرکت شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص) در سال 1351 با سرمایه فکری ، مادی و معنوی آقای ح...

قیمت : 40,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی - 1 بسم الله الرحمن الرحیم 2 مدیریت ا ستراتژیک منابع انسانی جان براتون ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در ورزش

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در ورزش - بنام خدا ( Management) مديريّت فرآيند انجام كارها به‏طور اثربخش و كارآ به‏وسيله ديگران ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط) SMEs(

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط) SMEs( - مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs ( کلیات مقدمه و تعاریف 1 مدل مدیریت ا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت adidas

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت adidas - بنام خدا مدیریت استراتژیک در شرکت adidas ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک با روش ارزیابی متوازن

پاورپوینت مدیریت استراتژیک با روش ارزیابی متوازن - بنام خدا مدیریت استراتژیک با روش ارزیابی متوازن (BSC) ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک تکنولوژی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک تکنولوژی - مدیریت استراتژی ک تکنولوژی مقدمه گرچه تدوين استراتژي تکنولوژي تا حد زيادي از منطق تدوين ديگر استراتژي‌ه...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک 1

پاورپوینت مدیریت استراتژیک 1 - به نام خدا مدیریت استراتژیک آرم تجاری خودروهای معروف از کجا آمده اند؟ ژاپنی ها در مورد نشانهای جنون آمیز کمی ض...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت محیط در مدیریت استراتژیک

پاورپوینت محیط در مدیریت استراتژیک - محیط در مدیریت استراتژیک به نام خدا اهمیت موضوع نقطه آغازین فرآیند مدیریت استراتژیک بررسی محیط اس...

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت محیط در مدیریت استراتژیک 1

پاورپوینت محیط در مدیریت استراتژیک 1 - عنوان: محیط در مدیریت استراتژیک به نام خدا اهمیت موضوع نقطه آغازین فرآیند مدیریت استراتژیک بررسی...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مبانی مدیریت استراتژیک

پاورپوینت مبانی مدیریت استراتژیک - بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت استراتژیک 2 ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت فصل اول ماهیت مدیریت استراتژیک

پاورپوینت فصل اول ماهیت مدیریت استراتژیک - 1 2 فصل اول: ماهیت مدیریت استراتژیک ...

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک

پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک - بنام خدا درس: مدیریت استراتژیک مطالعه استراتژیک رستورانهای زنجیره ای مک دونالد ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت

پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت - 1 حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری دوره آموزشی نظارت وکنترل در نظام اداری ادا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تشکیل کسب و کارهای سودآور در رده جهانی بر پایه مدیریت بازار

پاورپوینت تشکیل کسب و کارهای سودآور در رده جهانی بر پایه مدیریت بازار - بنام خدا تشکیل کسب و کارهای سودآور در رده جهانی بر پایه مدیریت بازار ا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بهبودی یا نابودی اندیشه های مدیریتی جک ولش

پاورپوینت بهبودی یا نابودی اندیشه های مدیریتی جک ولش - بنام خدا بهبودی یا نابودی اندیشه های مدیریتی جک ولش ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه آموزشی مدیریت پسماند نیروهای خدماتی بیمارستان

پاورپوینت برنامه آموزشی مدیریت پسماند نیروهای خدماتی بیمارستان - بنام خدا برنامه آموزشی مدیریت پسماند نیروهای خدماتی بیمارستان ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت اصول مدیریت(مبانی سازمان و مدیریت)

پاورپوینت اصول مدیریت(مبانی سازمان و مدیریت) - اصول مدیریت( مب انی سازمان و مدیریت ) يا مقلب القلوب والابصار يا مدبر اليل و النهار يا محو...

قیمت : 80,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ارائه مدیریت استراتژیک

پاورپوینت اراه مدیریت استراتژیک - بسم الله الرحمن الرحیم ارائه مدیریت استراتژیک 1 بومباردیر Bombardier آلستوم Alstom زیمنس Siemens هولدين...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت آمار و کاربرد آن در مدیریت 1

پاورپوینت آمار و کاربرد آن در مدیریت 1 - بنام خدا 1 2 نام درس : آمار و کاربرد آن در مدیریت 1 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل