پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جها

دسته بندي : بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی
دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه حمل و نقل و ارسال بسته های پستی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۲۸۳اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین مدیران فروش و بازاریابی ،اساتید دانشگاه ها دانشجویان کلیه رشته ها و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی مخاطبان را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

محورهای اصلی

. استراتژی بازاریابی درشرکت حمل و نقل فدکس

توسعه بازار و محصول با رویکرد ماتریس آنسوف

مزیت های رقابتی در شرکت حمل و نقل فدکس

بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس ۵ نیروی پورتر

بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس SWOT

بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس VIRO

بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس PESTEL

بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس BCG

بررسی شرکت فدکس با رویکرد استراتژی بازاریابی

بررسی شرکت فدکس با رویکرد بخش بندی بازار

بررسی شرکت فدکس با رویکرد زنجیره تامین هوشمند و منعطف



مخاطبین

۱) کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت کاری در زمینه حمل ونقل هستند

۲) مدیرانی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اند

۳) کارشناسان بازاریابی شرکتها و سازمانها

۴) مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند

۵) کارافرینانی که به دنبال اجرای مفاهیم بازاریابی هستند

۶)سئو کارانی که میخواهند حرفه ای تر عمل کنند

۷) اساتید محترم دانشگاه برای تدریس با مثال های مورد و ماتریس های تخصصی

۸)دانشجویان عزیز برای ارائه پژوهش و کارتحقیقی با مثال های موردی و تخصصی و ماتریس های کاربردی

و تمام وبمسترانی که به دنبال رشد سایت و کسب و کار خود هستند



داستان برند: FedEX، پیوند خلاقیت با بزرگ‌ترین ناوگان کارگوی جهان



فدکس که بیشتر با برند FedEx شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حوزه‌ی لجستیک است که با دراختیار داشتن ناوگانی متشکل از ۶۸۸ فروند هواپیما، روش‌هایی نوین را پایه گذاشته است.

فدکس (FedEx) از جمله‌ی سه شرکت بزرگ در حوزه‌ی لجستیک در سطح جهان است که با در پیش گرفتن روش‌های خلاقانه تحولات بزرگی را در حوزه‌ی ارسال کالا رقم زده است. فدکس را باید هلدینگی مشتمل بر شرکت‌هایی نظیر فدکس اکسپرس، تی‌ان‌تی اکسپرس، فدکس گراند، فدکس فرایت و فدکس سرویس بدانیم که در مجموع کسب و کار لجستیک این هلدینگ را تشکیل می‌دهند. هر یک از زیر مجموعه‌های این شرکت حوزه‌ای را پوشش داده‌اند. تی‌ان‌تی اکسپرس وظیفه‌ی حمل و نقل بسته‌های کوچک در حوزه‌ی بین‌الملل را بر عهده دارد. فدکس اکسپرس تمرکز خود را روی بسته‌هایی قرارداده که باید در یک محدوده‌ی زمانی مشخص به دست گیرنده برسند. فدکس فرایت وظیفه‌ی حمل بسته‌های بزرگی را بر عهده دارد که باید با استفاده از کشنده‌ها و کامیون‌ها انتقال یابند. فدکس گراند که در ایالات متحده‌ی آمریکا و کانادا فعال است، انتقال زمینی بسته‌ها را بر عهده دارد. فدکس سرویس نیز در حوزه‌ی فروش، بازاریابی، ارتباطات و پشتیبانی از سایر کسب و کارها را بر عهده دارد.

شرکت آمریکایی فدکس توسط فردریک والاک اسمیت (Frederick Wallac Smith) در ۱۸ ژوئن سال ۱۹۷۱ تاسیس شده است. دلیل اصلی موفقیت فدکس را باید در ابداع روش‌های خلاقانه‌ای خواند که توسط این شرکت بنیان‌ گذاشته شده و امروز توسط رقبایی نظیر یو پی اِس و دی‌اچ‌ال نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فعالیت اصلی فدکس از ساعت ۲۲ آغاز و ۶ صبح پایان می‌یابد

از جمله‌ی روش‌های خلاقانه‌ای که برای اولین بار توسط فدکس برای مدیریت بسته‌های جمع‌آوری شده پیاده شده باید به جمع‌آوری، پردازش و ارسال بسته‌ها پس از غروب خورشید اشاره کرد. فدکس اکسپرس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فدکس که وظیفه‌ی اصلی را بر عهده دارد، کار اصلی خود را که همان انتقال بسته‌های جمع‌آوری شده به فرودگاه‌های هاب و دسته‌بندی و ارسال است را از ساعت ۱۰ شب آغاز می‌کند، بطوریکه با وجود حساسیت و فشردگی فرایند جداسازی و ارسال، تمام بسته‌ها صبح روز بعد به دست گیرندگان می‌رسد. علاوه بر تمرکز بخش عمده‌ای از فعالیت‌های فدکس در ساعات شب و بامداد، باید به سیستم رهگیری بسته‌ها بصورت آنی اشاره کرد. با استفاده از این روش فدکس قادر است تا در هر لحظه مشخص کند که بسته‌ی مورد نظر در کدام مرحله و در چه فاصله‌ای از مبدا یا مقصد قرار دارد.

یکی دیگر از عواملی را که باعث پایین نگه داشتن هزینه‌ها و بهره‌وری هر چه بیشتر فدکس می‌شود، استفاده از هواپیماهای قدیمی است. هرچند بسیاری از خطوط هوایی در سراسر جهان در تلاشند تا همواره از جدیدترین هواپیماهای تولید شده که مصرف سوخت به مراتب کمتری دارند، استفاده کنند، اما این موضوع در مورد فدکس صادق نیست. فدکس ترجیح می‌دهد تا هواپیماهای قدیمی را با هزینه‌ای به مراتب کمتر خریداری کند. یکی دیگر از سیاست‌های فدکس که آن را در نقطه‌ی مقابل ایرلاین‌ها قرار می‌دهد، استفاده از هواپیماها تنها در ساعات مشخصی از روز است. هرچند ایرلاین‌های تجاری ترجیح می‌دهند تا برای بهره‌وری بیشتر، هواپیمای خود را در طول روز بصورت ممتد مورد استفاده قرار دهند، اما فدکس با توجه به آغاز فعالیتش از ساعت ۱۰ شب، هواپیماهای خود را در ساعات محدودی مورد استفاده قرار می‌دهد. همچنین باید استفاده از آخرین فناوری‌های دسته‌بندی مکانیزه در فرودگاه‌های هاب را عامل دیگری برای کاهش اشتباه و همچنین بهره‌وری بیشتر توسط آمازون خواند.

از نظر بنیان‌گذار فدکس، زمان سرمایه‌ای ارزشمند است

فدکس با شعار The World On Time براساس اعتقاد فردریک اسمیت، بنیان‌گذار این شرکت با در نظر داشتن زمان به عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌ها، به بهینه‌ترین شکل ممکن عمل کرده و در مسیر بهبود هر چه بیشتر این بهینگی نیز قدم برمی‌دارد. فرودگاه‌های هاب را باید از جمله‌ی اصلی‌ترین ابزارهای فدکس برای تحقق این روش خواند. فدکس هاب اصلی خود را با عنوان سوپرهاب در ممفیس ایالات متحده مستقر کرده و هاب‌های بین‌المللی آن در شهرهای گوانگژو، اوزاکا، شانگهای، سنگاپور، اینچئون، تورنتو، دبی، پاریس، کلن و میلان مستقر شده‌اند. علاوه بر سوپرهاب ممفیس، هفت هاب دیگر در ایالات متحده قرار گرفته که هر یک در بهینه‌ترین موقعیت مکانی ممکن و براساس داده‌های آماری حاصل از ترافیک میزان بسته‌ها در مقاصد مورد نظر و شهرهای اطراف که شامل کوچک‌ترین شهرها نیز می‌شوند، انتخاب شده‌اند.

از ایده تا تاسیس

ایده‌ی تاسیس یک شرکت لجستیک در دهه‌ی ۶۰ میلادی همزمان با دوران تحصیل فردریک والاک اسمیت به ذهن این دانشجوی دانشگاه Yale رسید. وی ایده‌ی خود را در قالب مقاله‌ای در کلاس اقتصاد ارائه کرد. اسمیت در مقاله‌ی خود زمان را یکی از سرمایه‌های بزرگ جامعه‌ خوانده و ارزش آن را حتی با پول برابر عنوان کرده بود. اسمیت در مقاله‌ی خود عنوان کرده بود که محصولات ارزشمند زیادی نظیر محصولات الکترونیک تولید شده و مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرند، حال آنکه نبود سیستم توزیع خوب یک مشکل اساسی برای این شرکت‌ها است. فردریک اسمیت سیستم کارگوی مورد استفاده در ایالات متحده را به دلیل وجود مشکلات ساختاری و همچنین محدودیت قوانین، ناکارآمد خوانده و پیشنهادی را ارائه کرده بود که نتیجه‌ی آن همان فدرال اکسپرس (فدرال اکسپرس نامی بود که در ابتدا برای شرکت اسمیت انتخاب شده بود) بود.

اسمیت در مقاله‌ی خود لزوم ایجاد یک سیستم جامع لجستیک را عنوان کرده بود که وظیفه‌ی آن تحویل بسته از مبدا و تحویل آن در مقصد با استفاده از انواع روش‌های حمل و نقل نظیر هواپیما، ایستگاه‌های پستی، دپو کردن و خودروهای ون بود. وی پیش‌بینی کرده بود که برای حصول اطمینان از اینکه بسته‌ها به روش درستی دسته‌بندی می‌شوند، وجود مراکز دسته‌بندی ضروری خواهد بود، بطوریکه بسته‌های دریافتی باید پس از دسته‌بندی به سمت مقاصد حرکت کنند.

هرچند این ایده در دانشگاه چندان مورد استقبال قرار نگرفت، اما اسمیت در سال ۱۹۷۱ شرکت خود را با استفاده از ارثیه‌ی چهار میلیون دلاری و خرید دو فروند هواپیما راه‌اندازی کرد. اسمیت پس از دو سال از زمان آغاز فعالیت خود، در سال ۱۹۷۴ با جذب سرمایه‌ای ۹۱ میلیون دلاری به ممفیس و فرودگاه این شهر که اکنون به سوپرهاب فدرال اکسپرس تبدیل شده، نقل مکان کرد. جذب سرمایه‌ی ۹۱ میلیون دلاری این امکان را در اختیار اسمیت قرار داد تا با خرید ۲۵ فروند هواپیمای فالکون ۲۰ اس، بتواند شبکه‌ای از ۲۵ شهر را در ایالات متحده‌ی آمریکا به هم وصل کرده و راه‌اندازی کند. همزمان با این انتقال، او فرایند پردازش و ارسال در طول شب را نیز در پیش گرفته شد.

هرچند فدرال اکسپرس در ابتدا موفق شده بود تا سرمایه‌ی خوبی جذب کند، اما این شرکت همواره در حال از دست دادن پول بود، بطوریکه تا آستانه‌ی ورشکستگی پیش رفت. تلاش‌های اسمیت برای جذب سرمایه‌ نتیجه داد و این شرکت موفق شد تا سرمایه‌ای ۵۰ تا ۷۰ میلیون دلاری را در روزهایی که به شدت در حال ضرردهی بود، جذب کند. تلاش‌های اسمیت بالاخره نتیجه داد و این شرکت تقریبا ۵ سال پس از تاسیس و سه سال پس از آغاز به کار رسمی برای جابجایی بسته‌های ارسالی، به سوددهی برسد. فدرال اکسپرس در سال ۱۹۷۶ با میانگین روزانه ۱۹ هزار بسته سودده شد و و از آن پس روند رشد و درآمدزایی را با سرعتی ایده‌آل و مثال زدنی طی کرد.

بازنگری قوانین و شکوفایی فدرال اکسپرس

بازنگری در قوانین هوایی ایالات متحده و امکان استفاده از هواپیما بصورت کامل برای مصارف کارگو، در سال ۱۹۷۷ این امکان را در اختیار فدرال اکسپرس قرار داد و تا اولین هواپیماهای پهن پیکر خود را خریداری کرده و با استفاده از آن‌ها به جمع آوری و پخش مرسوله‌ها اقدام کند. این شرکت ابتدا ۷ فروند بوئینگ ۱۰۰-۷۲۷ خریداری کرد. فدرال اکسپرس همواره سعی کرده تا از آخرین فناوری‌های موجود استفاده کند. این شرکت پس از ورود به تالار بورس در سال ۱۹۸۷ لقب اولین شرکت حمل ونقل را به خود اختصاص داد که از یک رایانه‌ی مرکزی برای پیاده‌سازی انواع سناریوها با داشتن فاکتورهایی نظیر وضعیت آب و هوا، مشتریان، انواع عملیات و سرویس‌ها استفاده می‌کرد.

فدرال اکسپرس در سال ۱۹۸۱ با قدرت هر چه بیشتر به فعالیتش ادامه داد، بطوریکه با معرفی سرویس ارسال نامه و مستندات طی ساعات شب و تحویل در صبح فردا به رقابت با سرویس تحویل فوری اداره‌ی پست آمریکا برخاست. این شرکت در همان سال با آغاز سرویس‌دهی در کانادا به خارج از مرزهای آمریکا رفت و سوپرهاب خود در ممفیس را نیز افتتاح کرد.

درآمد فدکس برای اولین بار در سال ۱۹۸۳ از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد

در سال ۱۹۸۳ فدکس از مرز فروش یک میلیارد دلاری عبور کرد. فدرال اکسپرس در سال ۱۹۸۶ یکی از فناوری‌های خلاقانه و ماندگار خود را با نام SuperTracker معرفی کرد. سوپرترکر در واقع یک بارکدخوان دستی بود که در سال ۱۹۸۶ برای اولین بار توسط فدرال اکسپرس در حوزه‌ی لجستیک معرفی شد. این بارکدخوان سیار و دستی امکان رهگیری بسته‌ها را بسیار راحت کرد. دهه‌ی ۸۰ میلادی را باید بازه‌ای خواند که فدرال اکسپرس در حال تثبیت جای پایش همزمان با رشد بسیار سریع بود. این شرکت با وجود حضور در کانادا و آمریکا سودای حضور در بازارهای بین‌المللی را نیز در سر می‌پروراند و همزمان با افتتاح هاب‌های محلی بیشتر در داخل آمریکا، کیفیت سرویس‌دهی خود را نیز افزایش می‌داد. استفاده از این هاب‌ها به نوعی بهینگی سیستم جمع آوری و توزیع فدرال اکسپرس را تضمین می‌کرد.

فدرال اکسپرس از اواخر دهه‌ی ۸۰ میلادی تصاحب شرکت‌های رقیب را برای رشد و حضور در سایر قاره‌های جهان آغاز کرد که همزمان با افتتاح هاب‌های جدیدی در کشور‌های مختلف بود.

رشد با تصاحب رقبا در کنار ظهور آمازون

فدکس در سال ۱۹۸۹ میلادی با خرید شرکت Flying Tiger Line و افتتاح هابی در آلاسکا، عملا زمینه‌ی حضور در بازار شرق آسیا را فراهم کرد. فدرال اکسپرس با پیشرفت فناوری‌های مبتنی بر الکترونیک، استفاده از ابزارهای رهگیری پیشرفته‌تر را در دستور کار قرار داد. فدرال اکسپرس در سال ۱۹۹۴ نام خود را عوض کرده و به فدکس (FedEx) تغییر داد. همزمان با تغییر نام، وب‌سایتی به همین نام نیز تاسیس شد که امکان رهگیری آنلاین بسته‌های ارسالی را برای کاربران فراهم می‌کرد. استفاده از فناوری اینترنت در میان شرکت‌های حمل و نقل توسط فدکس برای اولین بار صورت گرفت.

فدکس در دهه‌ی نود میلادی گسترش خود به آسیا و اقیانوسیه را بصورت کامل انجام داد و برای تحقق این امر، مسیرهای هوایی مورد نیاز خود را از Evergreen International خرید. پس از خریداری این مسیرهای هوایی رسما سرویس‌دهی به کشور‌هایی نظیر چین و استرالیا آغاز شد. در پایان دهه‌ی ۹۰ میلادی فرودگاه شارل دوگل پاریس به عنوان هاب اروپایی این شرکت در نظر گرفته شد. در سال ۲۰۰۰ رسما نام فدکس اکسپرس به عنوان نام این سرویس مورد استفاده قرار گرفت که یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ FedEx Corporation به شمار می‌رود.

آغاز قرن بیست و یکم با قراردادی بین فدکس و سرویس پستی ایالات متحده‌ی آمریکا یا USPS آغاز شد که چندبار شامل تمدید شده و از این‌رو سرویس پستی ایالات متحده‌ی آمریکا را تا سال ۲۰۲۴ به بزرگ‌ترین مشتری فدکس تبدیل کرده است. فدکس در سال ۲۰۱۵ میلادی با هدف گسترش فعالیت‌های خود در اروپا، شرکت هلندی TNT را با پرداخت مبلغ ۴.۸ میلیارد دلاری تصاحب کرد. فدکس با تصاحب تی‌ان‌تی یکی از اصلی‌ترین رقبای خود در سطح بین‌الملل را ازآن خود کرد، چراکه تی‌ان‌تی چهارمین شرکت بزرگ حمل و نقل در سطح جهان بود.

آمازون با اجاره ۲۰ فروند بوئینگ ۷۶۷، فدکس را تهدید می‌کند

در کنار قرارداد سرویس پستی آمریکا، ظهور فروشگاه‌های آنلاین و افزایش خریدهای اینترنتی در کشور‌های مختلف جهان را نیز باید یکی از عواملی خواند که باعث شده تا فدکس مشتریان جدیدی پیدا کند. برای مثال می‌توان به شرکت آمازون اشاره کرد که از جمله‌ی بزرگ‌ترین مشتریان فدکس است، حال آنکه به نظر می‌رسد جاه‌طلبی‌های آمازون می‌تواند فدکس را نیز نگران کند. از سال گذشته‌ی میلادی آمازون با اجازه‌ی ۲۰ فروند بوئینگ ۷۶۷ قدم در حوزه‌ای گذاشته که فدکس در آن یکی از پیشروان است. آمازون به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان که لجستیک بخشی جدانشدنی از آن است، در پی آن است تا وابستگی خود به شرکت‌هایی نظیر فدکس را کاهش دهد. هرچند بسیاری از کارشناسان این موضوع را یک دغدغه‌ی جدید برای فدکس، یو‌پی‌اس یا دی‌اچ‌ال می‌دانند، اما در مقابل شمار دیگری از کارشناسان نیز بر این باورند که آمازون نمی‌تواند با راه‌اندازی سرویس حمل و نقل خود، بازار غول‌های لجستیک را به خطر اندازد.

فدکس از زبان آمار

فدکس در رتبه‌بندی با ارزش‌ترین برندهای فوربز در رده‌ی ۸۳ قرار دارد. ارزش برند این شرکت فعال در حوزه‌ی لجستیک، ۷.۵ میلیارد دلار است. فدکس در سال ۲۰۱۷ میلادی موفق شده تا درآمدی ۶۰.۳۱۹ میلیارد دلاری به دست بیاورد که در مقایسه با سال‌های پیش از آن رشد داشته است. سود خالص کسب شده توسط فدکس نزدیک به سه میلیارد دلار اعلام شده است. ارزش سهام فدکس در زمان نگارش این مقاله ۲۴۳ دلار است که از این‌رو ارزش بازار فدکس را ۵۲.۳ میلیارد دلار رقم می‌زند.

ناوگان فدکس شامل ۶۸۸ فروند هواپیمای کارگو است

این شرکت که سابقه‌ای کمتر از نیم قرن دارد هم اکنون با در اختیار داشتن ۶۸۸ فروند هواپیمای کارگو، بزرگ‌ترین ناوگان را در بین شرکت‌های حمل و نقل در اختیار داشته و پنجمین شرکت در میان تمام ایرلاین‌ها است. فدکس از نظر وزن بسته‌هایی که روزانه حمل می‌کند نیز رتبه‌ی بزرگ‌ترین شرکت هوایی جهان را برعهده می‌گیرد. ۶۸۸ فروند هواپیمای فدکس اکسپرس روزانه به بیش از ۴۰۰ مقصد پرواز کرده و بیش از ۶ میلیون بسته را هر روز به دست صاحبان آن می‌رساند. ناوگان هواپیماهای فدکس به تنهایی بیشتر از تعداد هواپیماهایی است که سه شرکت هواپیمایی شناخته‌ی شده‌ی منطقه‌ی خاورمیانه یعنی امارات، اتحاد و قطر ایرویز در اختیار دارند. فدکس در نظر دارد تا طی ۵ سال آینده بیش از ۱۵۰ فروند هواپیمای دیگر را نیز به ناوگان خود اضافه کند.

کسب و کار در فدکس

برندشناسی برند فدکس

فدکس در آغاز کار، تنها چهارده هواپیمای کوچک داشت و امروز با بیش از پانصد و شصت هواپیمای خود بزرگترین ناوگان هوایی حمل و نقل دنیا را در اختیار دارد.

چرا فدرال اکسپرس ؟
شرکت به این دلیل فدرال اکسپرس نام نهاده شد تا کلمه فدرال القا کننده علاقه شرکت به فعالیت در سراسر کشور آمریکا باشد. دلیل دیگر این نامگذاری به موافقتنامه ای مربوط می شود که قرار بود با بانک مرکزی ایالات متحده منعقد شود.

هر چند که آن قرارداد به سرانجامی نرسید ولی این نام انتخاب گردید، چرا که اسمیت اعتقاد داشت نام فدرال اکسپرس، برای جلب توجه عامه مردم بسیار مناسب است و همچنین به خاطر سپاری آن نیز آسان است.

از همان آغاز، فدکس می خواست شرکت اصلی حمل کالاهای با اهمیت باشد. هر چند که فدکس در آغاز رقیبی نداشت ولی تا سال ۱۹۷۵ نیز سودی بدست نیاورد. اما در اواخر سال ۱۹۹۵، فدکس کاملاً جا افتاده بود و نرخ رشد سالانه اش به چهل درصد رسید.

هسته مرکزی برند فدکس
ایده خطوط سریع السیر – که ۱۵۰ سال تا ۲۰۰ سال قبل در آمریکا شکل گرفته بود – هسته مرکزی برند فدکس را تشکیل می دهد. خطوط مذکور برای انتقال کالاهای بسیار مهم، با مسئولیت یک متولی معین و در مدت زمان مشخص، ایجاد شده بودند. این مفهوم در قلب کسب و کار فدکس جا گرفته است. تمرکز برند فدکس بر حمل سریع السیر است. همچنین امنیت و قابل اعتماد بودن، تداعی گرهای عمومی و مهم فدکس اند.

جایگزینی فدکس با فدرال اکسپرس
به مرور، مشتریان کلمه خلاصه شده “فدکس” را به جای فدرال اکسپرس مورد استفاده قرار دادند. همچنین این عبارت به عنوان فعل نیز مورد استفاده قرار گرفت و فدکس کردن به معنی ارسال یک شبهِ، به کار می رود. نهایتاً شرکت در سال ۱۹۹۴ تصمیم گرفت که برندش را از فدرال اکسپرس به فدکس تغییر دهد.

ورود فدکس به بازارهای جهانی ( کسب و کار در فدکس )
در اوایل دهه نود، شرکت پا به عرصه بازارهای جهانی گذاشت و تصمیم گرفت برندش را مدرن کند. به زودی فدکس دریافت برای رسیدن به این هدف باید تلاش های زیادی انجام دهد.

بنابراین یک بازسازی اساسی در هویت برند شرکت را آغاز نمود. تحقیقات حاکی از این بود که در بسیار از موارد، واژه های مخففی که فدکس برای محصولات و خدماتش بکار می برد، باعث شده بود مشتریان بسیاری خدمات فدکس را به درستی درک نکنند.

سیستم نامگذاری جدید فدکس
به منظور اصلاح نظام نامگذاری، فدکس سیستم نامگذاری جدیدی را ایجاد نمود که از برند فدکس به علاوه کلمات کامل (و نه مخفف) فرآیندها، کالاها و یا خدمات تشکیل می شد. این اقدامات برندینگ مجدد، باعث اصلاح موفقیت آمیز پورتفولیو برند قدیمی ناکارآمد فدکس شد.

در سال ۲۰۰۰، فدکس دومین اصلاح را در هویت شرکت انجام داد و نامش را به فدکس اکسپرس تغییر داد. هدف از این اقدام جایگاه یابی بهتر در بازار بود.

چرا که UPS (رقیب فدکس) لوگو خود را تغییر داده بود و با برندینگ مجدد خود، حوزه فعالیت های خود را افزایش داده بود.. لذا برای رقابت با UPS – که حوزه فعالیت خود را از حمل و نقل زمینی گسترده تر نموده و به حمل هوایی نیز روی آورده بود – خدمات فدکس نیز می باید فراتر از خدمات تحویلی هوایی یک شبهِ می شد و می بایست حمل زمینی را نیز شامل می گردید.

توسعه برند فدکس ( کسب و کار در فدکس )
فدکس به منظور گسترش و متنوع کردن فعالیت هایش، اقدام به خرید شرکت های مختلفی نمود. از طرفی برای متمرکز کردن پورتفولیو خدمات شرکت و همچنین اجرای استراتژی خانه برند، تمام برندهای شرکت های خریداری شده، برندینگ مجدد شدند.

امروزه شرکت فدکس، شرکت های مختلفی را تحت یک برند در سراسر جهان هدایت می کند و از طرفی این شعار – “مستقل فعالیت کنید، دسته جمعی رقابت کنید و با تشریک مساعی مدیریت کنید”- را سرلوحه ی کار شرکت های مختلف قرار داده است. این شیوه ای است که اطمینان می دهد همه شرکت های زیرمجموعه می توانند از مزایای قوی ترین و مورد اطمینان ترین برند جهان یعنی فدکس بهره مند گردند.

تقسیم بندی بازار فدکس
باید گفت فدکس عملکرد خود را، بهترین کانال ارتباطی می داند. از طرفی بر خلاف بسیاری از برندها که یا صرفاً بر بازار مصرف کنندگان نهایی تمرکز می کنند یا بر بازار مشتریان صنعتی، فدکس به هر دو نوع مشتری توجه دارد. هدف اصلی بازار صنعتی تجاری است ولی برای اطمینان از رهبر بودن برند در همه جا، فدکس در بازار مصرف کنندگان نیز به فعالیت می پردازد.

ارتباطات بازاریابی فدکس ( کسب و کار در فدکس )
همه ی شیوهای ارتباطی – تبلیغات، تبلیغات مستقیم، حامی شدن، نیروی فروش و … – به کار گرفته می شوند تا به تصویر و شهرت برند فدکس کمک شود. حفظ شهرت و تصویر برند فدکس، دارای بالاترین اولویت می باشد، چرا که با ارزش ترین دارایی شرکت است.

عبارت “آسوده باشید، این فدکس است” یکی از شعارهای موفق فدکس بود که در برنامه های تبلیغاتی سال ۲۰۰۵ به کار رفته و همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. عناصر ارتباطی شامل تلویزیون، روزنامه و مجلات، رادیو و تبلیغات اینترنتی می باشد.

از طرفی فدکس کسب و کارهای کوچک را نیز هدف قرار داده است. بدین ترتیب برنامه های بازاریابی، کسب و کارهای کوچک را هدف قرار گرفته و ارسال کننده پیام مشترکی هستند. پیامی که بیان می کند خدمات فدکس برای رفع نیازهایشان، به آنان کمک می کند.

تبلیغات فدکس
فدکس در تبلیغات تا حدی صاحب سبک بوده و تبلیغاتش دارای طنزهای مناسبی است. تبلیغات تلویزیونی، صحنه های خنده داری از حوادث کسب و کارهای کوچک را مورد استفاده قرار داده و به گونه ای حرفه ای مطالب کلیدی را به مخاطب انتقال می دهد.

اطلاعاتی که در قالب سرگرمی و تفریح ارائه می گردد بیشتر در ذهن مردم می ماند. لازم به ذکر است که بررسی ها نشان می دهد واکنش مالکان کسب و کارهای کوچک به این برنامه های بازاریابی بسیار مثبت بوده است.

حامی شدن فدکس برای افزایش سهم بازار ( کسب و کار در فدکس )
بیش تر مشتریان فدکس را مردان بین ۲۵ تا ۵۵ ساله تشکیل می دهند. نمایش برند در مکان هایی که این گروه از مشتریان بیشتر رفت و آمد دارند، از اهداف کلیدی می باشد. به همین علت، شرکت به مدت سه سال حامی لیگ راگبی آمریکا بود. همچنین از مسابقات اتومبیل رانی نیز حمایت نمود و در این برنامه حمایت، از شعار “هر روز، مسابقه سرعت است” استفاده کرد.

فدکس از روش حامی شدن، زیاد استفاده می کند. ویژگی هایی مانند سرعت، کار گروهی، و دقت در بزرگترین شرکت حمل و نقل سریع السیر از ارزش بالایی برخوردار است. همین خصوصیات در فعالیت هایی که شرکت، حامی آن می شود بسیار برجسته است .

این باعث ایجاد نوعی پیوند در ذهن مخاطب بین آن ویژگی ها و فدکس می شود. شرکت این ابزار بازاریابی را فرصتی برای پیشرفت خود می داند و حتی از حامی شدن به عنوان فعالیت هماهنگ کننده آمیخته بازاریابی استفاده می کند. همچنین از این رویکرد برای استراتژی تهاجم به بازارهای جدید استفاده می نماید و بدین ترتیب نرخ رشد خود را افزایش می دهد.

برخی اوقات شانس به فدکس رو آورده و صرفاً به واسطه سناریو فیلم، شرکت و / یا برند فدکس در فیلم ها نمایش داده شده است. فدکس در سال ۲۰۰۳ در یک فیلم سینمایی به نام دور افتاده بی هیچ هزینه ای به نمایش در آمد و از این راه سود فراوان برد. در واقع می توان گفت این فیلم، یک فیلم تبلیغاتی دو ساعته از فدکس بود که مردم برای دیدن آن پول هم می پرداختند. از طرفی تعداد زیادی کامیون و هواپیمای فدکس وجود دارد که نام این شرکت را به نمایش می گذارند.



فهرست

داستان برند فِدکس Fedex

شناسایی نیاز و ارائه راهکار در فدکس

تبدیل شدن به بزرکترین شرکت حمل و نقل کالاهای در جه یک پس از تاسیس

اصطلاح فدکس به عنوان یک فعل و به معنای “ارسال یک محموله ی شب هنگام” است.

۱۰قانون موفقیت فدکس

درس هایی که باید از برند FedEx آموخت

انعطاف استراتژیک در حمل بسته های فدکس اکسپرس

تثبیت رهبری فدرال اکسپرس درصنعت حمل ونقل

داستان شکل گیری شرکت های موفق دنیا

بازاریابی پنهان: تبلیغاتی که ناخودآگاه شما را هدف می‌گیرند!

فدکس نجات بخش (FedEX)

راز برندهای معتبر Secrets of Brands

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فدکس

حمایت از مشتریان درفدکس

حمل و نقل ۶×۶

شش ناحیه حمل ونقل ۶*۶

فدکس و دنیای پساکرونا

استراتژی بازاریابی فدکس (FEDEX )

مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی فدکس

ماتریس گروه مشاوران بستون در استراتژی بازاریابی فدکس

ماتریس گروه مشاوران بستون در استراتژی بازاریابی فدکس

ارزش ویژه برند در استراتژی فدکس

استراتژی آمیخته بازاریابی فدکس

مقیاس پذیری در طراحی لوگوی حرفه ای به سبک فدکس

شعار تبلیغاتی فدکس

تشخیص عملکرد استراتژی های تدوین شده

موردکاوی تشخیص عملکرد: یو پی اس در برابر فدکس

نقش تحلیل مالی در عملکرد استراتژی های تدوین شده

پورت فولیوی محصول در فدکس

FEDEXدر عصر پیشرفت شرکت های لجستیکی همیشه برنده خواهد بود

داستان طراحی لوگوی فدکس توسط لیندون لیدر (Lindon Leader)

لوگوی فدکس در بیش از۶۰۰شرکت هواپیمایی و۳۰۰۰۰شرکت حمل و نقل زمینی به کار گرفته شده است

لوگوی فدس یکی از ۸لوگوی برتر۳۵سال اخیر.

استراتژی بازاریابی مبتنی بر ارزش مشتری

بخش بندی بازاردر فدکس

تحلیل استراتژیک FedEx

تحلیل SWOT FedEx در محیط کسب و کار جهانی

تحلیل عوامل حیاتی موفقیت فدکس

ماتریس BCG برای فدکس

تجزیه و تحلیل PESTEL شرکت FedEx

کاربرد تحلیلVRIOدرشرکت فدکس

تجزیه و تحلیل نیروهای پنج نیروی پورتر شرکت فدکس

مزیت رقابتی تجارت Fedex

مدل کسب و کار FedEx – بینش عملیاتی و جریان های درآمد

آنچه در آینده برای فدکس در انتظار است

زنجیره تامین درفدکس

مدیریت استراتژیک شرکت فدکس

ماتریس آنسوف در شرکت فدرال اکسپرس

شرکت FedEx از ماتریس Ansoff برای رشد موفق بین المللی استفاده می کند



با ۲۸۳اسلاید تخصصی
دسته بندی: بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

تعداد مشاهده: 4788 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 283

حجم فایل:5,265 کیلوبایت

 قیمت: 160,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    283



پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

مدیریت استراتژیک منابع انسانی روندی است که طی آن نیازهای فعلی و آیندهٔ منابع انسانی برای رسیدن یک سازمان به اهدافش تعیین می‌گردد. به برنامه‌ریزی منابع انسانی باید به عنوان حلقهٔ پیوند بین مدیریت منابع انسانی و اهداف کلی یک سازمان نگریسته شود.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک منابع انسانی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی به زبان انگلیسی در 17 اسلاید

قیمت : 128,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت ریکو با رویکرد نوآوری و تبدیل کسب و کار به محیط دیجیتال(پاورپوینت)

Ricoh، یک نام مشهور در صنعت اتوماسیون اداری، یک استراتژی بازاریابی چشمگیر برای سال 2024 ایجاد کرده است.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت اینتل با رویکردتبدیل استراتژی بر رفتارو تعامل هوشمند با مشتریان

اینتل شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در تولید تجهیزات کامپیوتری خصوصا ریزپردازنده ها و مادربورد و چیپست های تلفن همراه، سرآمد سایر شرکت هاست. اینتل مرزهای تکنولوژی را برای تجربه بیشترین ها گسترش می دهد.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت سیرزبا رویکرد پیش بینی محیط و تحلیل رفتار مصرف کنندگان

ریچارد سیرز در سال ۱۸۹۳ مجموعه فروشگاه های زنجیره ای سیرز را تأسیس کرد. سیرز تا سال ۱۹۸۹ در عرصه خرده فروشی در آمریکا بی رقیب بود تا اینکه وال مارت جایگاه این برند را تصاحب کرد.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت سیسکو،رهبر شبکه جهانی و آینده ساز فناوری آینده

کمپانی سیسکو سیستمز یک سازنده ی پیشرو در عرصه ی تجهیزات شبکه ، روتر ها، سوئیچ ها، سرور ها و همچنین نرم افزار ها، می باشد که اطلاعات را در اینترنت و شبکه های یکپارچه به حرکت در می آورد.

قیمت : 360,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق

شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام این شرکت از نام بنیانگذار آن گرفته شده است و از دو بخش “دای” به معنای بزرگ و “وو” که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده، تشکیل شده است.

قیمت : 250,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت زاپوس برندی که دانشگاه مشتری نوازی جهان است

زاپوس در سال ۱۹۹۹ توسط تونی زیه در سانفرانسیسکو و در آپارتمانی شخصی شروع به کار کرد و در مدت ۱۰ سال توانست از فروش هیچ به فروش خالص سالانه یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه وپیشرو درفناوری اطلاعات

مدیریت استراتژیک درشرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه وپیشرو درفناوری اطلاعات تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن ؛ فعالیت های برند Hitachi سیر تحولی عظیمی را پشت سر گذاشته است.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت پپسی غول دنیای نوشیدنی

پپسی‌کو(PepsiCo)، شرکت مادر پپسی، با فعالیت در بیش از دویست کشور و برخورداری از بیش از صد سال تجربه در صنعت غذا و نوشیدنی همواره در این بازار پیشگام بوده است.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ برند با کیفیت و پیشگاه درخلاقیت و نوآوری

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است و شارپ به معنی تیز است. اولین تولیدی از این برند مداد نوکی است! امروز شرکت شارپ در زمینه سامسونگ، ال جی، سونی و همینطور پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک درشرکت ژیلت،شرکتی با اندیشه های برتر جهانی

تولید و عرضه ی یک قلم محصول جدید کاری بسیار پیچیده و پرهزینه است، ولی مهارت بی چون چرای شرکت در این زمینه باعث شده است که شرکت ژیلت در خلاقیت و نوآوری به عنوان یک نمونه درآید.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف(ZF).بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین driveline

زد اف (فریدریشسهافن آگ)، که به اختصار zf نیز نامیده میشود، یکی از شرکت های خوشنام و نامدار آلمانی است که کار اصلی این کمپانی طراحی و تولید اکسل و گیربکس کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، ماشین‌آلات کشاورزی، راهسازی و معدنی، توربین‌های بادی و تجهیزات سنگین در جهان می‌باشد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در آدیداس، شرکتی که مادرصنعت برندینگ جهانی کفش است

آدیداس یک هولدینگ است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت می‌کند.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدما

شرکت هیولت پاکارد (که به آن HP گفته میشود) (/ˈhjuːlɪt ˈpækərd/ HEW-lit PAK-ərd) یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی است که مقر اصلی آن در پالو آلتو، کالیفرنیا واقع شده است

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دی اچ ال .غول آلمانی -آمریکایی صنعت حمل و نقل بین المللی

دی.اچ.ال نخستین شرکت خدمات پستی هوایی بود که در بازار اروپای شرقی ظهور کرد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فورد”

وقتی کارمندان از برنامه ها، الویت ها و مشکلات سازمان آگاه باشند و سازمان پذیرای راهکارها و ایده های آنها باشد آنها تمایل بیشتری برای مشارکت در امور سازمان خواهند داشت و این موضوع تاثیر به سزایی در افزایش اثربخشی و بهبود بهره وری سازمان دارد.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد افزایش بهره وری ویادگیری سازمانی درشرکت سونی”

مدیریت استراتژیک منابع انسانی، عبارتست از: مرتبط ساختن مدیریت منابع انسانی با هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت استراتژیک سازمان برای بهبود عملکرد آن و ایجاد فرهنگ سازمانی که بتوان انعطاف پذیری و خلاقیت را تقویت کرد. هدفهای سیستم مدیریت منابع انسانی متاثر از هدفهای استراتژیک هر موسسه است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"حمل ونقل هوشمندباتکنولوژی هوش مصنوعی،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند درترازجهانی

تجزیه و تحلیل و هماهنگی عملکرد لجستیکی، به منظور اطمینان از اجرای صحیح عملیات به شیوه ای مقرون به صرفه انجام می پذیرد. صنعت لجستیک باید بتواند از ابرداده ها و هوش تجاری استفاده کند، مادامی که می داند چگونه می تواند از آنها بهترین بهره را ببرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

اپل همیشه چیزی را تولید کرده است که مدیرانش آرزو داشته‌اند که روزی چنین چیزی را داشته باشند. در نتیجه، اپل با ارائه محصولاتی که مشتریانش نمی‌دانستند که می‌خواهند، آنها را خوشحال و حیرت‌زده می‌کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودروبرای مشتریان امروز وآینده”

هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

هیچگاه اپل تنها با هدف کسب درآمد به یک حوزه کاری جدید وارد نشده است ولی البته پول و درآمد را فراموش نمی‌کند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس.رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره

UPS یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در صنعت ‌حمل‌و‌نقل جهانی است که امروز در شاخه‌های گسترده‌ی آن، به‌عنوان بازیگری بزرگ شناخته می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جها

فدکس که بیشتر با برند FedEx شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حوزه‌ی لجستیک است که با دراختیار داشتن ناوگانی متشکل از ۶۸۸ فروند هواپیما، روش‌هایی نوین را پایه گذاشته است.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و... ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت شرکت ال جی،درک فرصت های استراتژیک و مدیریت برذائقه مشتریان

دربررسی عملکرد شرکت ال جی آنچه که مهم است این که مدیران شرکت و تحلیل گران آن بخوبی با مشتریان خویش ارتباط برقرار نموده و برآنند تا ضمن مدیریت عاطفی مشتریان ،موجب ایجاد رضایت پایدار درآنها گشته و در رقابت نفسگیر با تولیدگنندگان داخلی کشورشان و تولید کنندگان اژدهای زرد به رقابت بپردازند

قیمت : 72,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت شل بارویکرد آینده پژوهی در بازارنفت ومحیط زیست

شل کمپانی نفتی است که در ایالات متحده واقع شده و زیرمجموعه کمپانی نفت و گاز هلندی-بریتانیایی رویال داچ شل است. رویال داچ شل، یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"مدیریت دانش در سازمان ها وشرکت های موفق"

اطمینان از اینکه کارکنان وظایف خود را به‌شکل مؤثر انجام می‌دهند،‌ با فراهم کردن دانش صحیح در مکان و زمان صحیح.»

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت. مدیریت استراتژیک در شرکت کانن برند مشهورصنعت عکاسی وپیشگام درنوآوری

کانن یکی از مشهورترین برندهای دنیای عکاسی هم در دوران آنالوگ و هم دیجیتال است که تاریخچه‌ای نزدیک به یک قرن هم در صنعت اپتیک دارد.

قیمت : 78,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت زیراکس

شرکت زیراکس با سابقه ای صدساله و دریافت دهها جایزه ملی و بین المللی، پرونده پربرگ و باری دارد. اختراع فناوری عکسبرداری الکتریکی یا زیروگرافی خیلی سریع، شرکت را از دنیای فناوریهای قدیمی به فناوریهای نوین منتقل کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی روان شناسی تبلیغات برای مدیریت ذهن واحساسات مخاطبان

به طور کلی، روانشناسی تبلیغات ترکیبی از متغیر های متفاوت است که سعی می کنند گرایشات ذهنی مصرف گرایی را پیش بینی کنند. امروزه تبلیغات فقط به تلویزیون، رادیو و حتی اینترنت محدود نمی شود و عملا هر چیزی که در اطراف مان است این نقش را ایفا می کند

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان

کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز  در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت خلاقیت در مدیریت (Creativity in management)

تعداد اسلاید : 38 فرمت : pptx مقدمه : خلاقیت دارای سه مؤلفه است: تخصص ، تفكر خلاق و انگیزش كه می تواند درونی و بیرونی باشد ، مدیران روی هر سه این خصوصیات می توانند اثر گذارند ولی بر روی انگیزش كاركنان بیشتر از دو مؤلفه دیگر تأثیر گذار هستند . با شتاب روز افزون تحولات و دگرگونیها در دنیای كن

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

هوش استراتژیک(هوش مصنوعی ،هوش تجاری ، هوش رقابتی ،مدیریت دانش)

هوش استراتژیک(هوش مصنوعی ،هوش تجاری ، هوش رقابتی ،مدیریت دانش)

قیمت : 24,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت 1مدیریت تلفیقی آفت

دانلود پاورپوینت 1مدیریت تلفیقی آفت - مدیریت تلفیقی آفت بسم الله الرحمن الرحیم Integrated Pest Management IPM Integrated Pest Management in...

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت رویکرد بالینی به درمان اعتیاد

پاورپوینت رویکرد بالینی به درمان اعتیاد - بنام خدا رویکرد بالینی به درمان اعتیاد تخمین زده می شود که 7/4% از جمعیت جهانی 15 تا 64 ساله یا 184...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی (با کیفیت)

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی (با کیفیت) - بنام خدا برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (مورد شرکت لبنیات پاک) تجزیه ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (با کیفیت)

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (با کیفیت) - بنام خدا برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی تجزیه و تحلیل پرتفوی ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت رویکرد شرکتهای فعال در حوزه مکانیک خاک در مباحث فنی، کالیبراسیون و حاکمیتی (⭐⭐⭐)

پاورپوینت رویکرد شرکتهای فعال در حوزه مکانیک خاک در مباحث فنی, کالیبراسیون و حاکمیتی (⭐⭐⭐) - بنام آنکه جان را فکرت آموخت رویکرد شرکتهای فعال د...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت رویکرد شرکت در مباحث فنی، کالیبراسیون و حاکمیتی (⭐⭐⭐)

پاورپوینت رویکرد شرکت در مباحث فنی, کالیبراسیون و حاکمیتی (⭐⭐⭐) - بنام آنکه جان را فکرت آموخت موضوع: رویکرد شرکت در مباحث فنی، کالیبراسیون و ...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت خلاقیت در بازی کودکان (⭐⭐⭐)

پاورپوینت خلاقیت در بازی کودکان (⭐⭐⭐) - بنام خدا نقش خلاقیت در بازی کودکان 1- بازی های ابتکاری را تعریف کنید؟ در میان اقسام بازی ، بازی هایی ک...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات (پاورپوینت )

مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات (پاورپوینت ) - 1 مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات 2 فصل اول آنچه در این فصل میخوانیم: نظریه منبع محور سازما...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط 29 اسلاید (پاورپوینت )

مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط 29 اسلاید (پاورپوینت ) - بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs ( Akram....

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مسائل فقهی پیوند اعضا (پاورپوینت )

مسال فقهی پیوند اعضا (پاورپوینت ) - مسائل فقهی پیوند اعضا ارزش انسان در نظام خلقت انسان کيست ؟ حقيقت انسان و اصل او, مظهر و مجلاي وجه الله و ج...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت و خلاقیت و حل مسئله (پاورپوینت )

مدیریت و خلاقیت و حل مسله (پاورپوینت ) - ب ه ن ا م خ د ا مرواريد م د ي ر ي ت ؛ خ ل ا ق ي ت ؛ ح ل م س أل ه و ت ح و ل س ا ز م ا ن ي ديد گاه...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط) SMEs( (پاورپوینت )

مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط) SMEs( (پاورپوینت ) - مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs ( کلیات مقدمه و تعاریف 1 مدل مدیریت...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مداخله و مدیریت بحران (پاورپوینت )

مداخله و مدیریت بحران (پاورپوینت ) - مداخله و مدیریت بحران مقدمه : ايران جزء 10 كشور اصلي بلاخيز دنيا است . 160 هزار نفر طي يك قرن از بلاياي ط...

قیمت : 47,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مباني نظري رابطه بین حاکمیت شرکتی و مدیریت سود

دانلود مباني نظري رابطه بین حاکمیت شرکتی و مدیریت سود - ‏فصل ‏د‏و‏م‏ ‏........................‏..........‏.........‏...............................

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپن

پاورپوینت مدیریت سیلاب در ژاپن - مدیریت سیلاب در ژاپن آمار بارش سالیانه دنیا ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت گزارش عملکرد مدیریت هماهنگی ترویج درسال 1387

پاورپوینت گزارش عملکرد مدیریت هماهنگی ترویج درسال 1387 - بسم الله الرحمن الرحيم گزارش عملکرد مدیریت هماهنگی ترویج درسال 1387 رشد وتوسع...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل

پاورپوینت مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل - بنام خدا strategy مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مروری بر مدیریت پسماند در شرکت ملی گاز

پاورپوینت مروری بر مدیریت پسماند در شرکت ملی گاز - مروری بر مدیریت پسماند در شرکت ملی گاز کاهش پسماند-چگونه؟ کاهش پسماند نتیجه یک عملکرد سیستم...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت و خلاقیت و حل مسئله

پاورپوینت مدیریت و خلاقیت و حل مسله - ب ه ن ا م خ د ا مرواريد م د ي ر ي ت ؛ خ ل ا ق ي ت ؛ ح ل م س أل ه و ت ح و ل س ا ز م ا ن ي ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت صادرات و واردات

پاورپوینت مدیریت صادرات و واردات - بنام خدا مدیریت صادرات و واردات از کتاب ”فرصت ها- موانع و الزامات حضور ایران در بخش های پویای صادرات جهانی“...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت سیستم های حمل ونقل

پاورپوینت مدیریت سیستم های حمل ونقل - بسم الله الرحمن الرحیم سمینار مدیریت سیستم های حمل ونقل و مهندسی ترافیک شهری عنوان تحلیل هزینه - فاید...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت سیستم های حمل ونقل و مهندسی ترافیک شهری

پاورپوینت مدیریت سیستم های حمل ونقل و مهندسی ترافیک شهری - بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سیستم های حمل ونقل و مهندسی ترافیک شهری عناوین اصل ی...

قیمت : 17,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها

پاورپوینت مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت, زیرساخت ها و چالش ها - بسم الله الرحمن الرحیم 1 مدیریت دانش در دانشگاه: اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت برنامه های حمایتی در

پاورپوینت مدیریت برنامه های حمایتی در - مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک

پاورپوینت مدیریت استراتژیک - مدیریت استراتژیک ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت اطلاعات بهداشتی با رویکردی به آمار بیمارستانی

پاورپوینت مدیریت اطلاعات بهداشتی با رویکردی به آمار بیمارستانی - مدیریت اطلاعات بهداشتی با رویکردی به آمار بیمارستانی ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل - بنام خدا 1 2 مديريت استراتژیك ازایده تا عمل ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک کارآفرینی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک کارآفرینی - بنام خدا مدیریت استراتژیک کارآفرینی موضوع : تاثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات

پاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات - 1 مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات 2 ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما - تاریخچه شرکت شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص) در سال 1351 با سرمایه فکری ، مادی و معنوی آقای ح...

قیمت : 40,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی - 1 بسم الله الرحمن الرحیم 2 مدیریت ا ستراتژیک منابع انسانی جان براتون ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در ورزش

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در ورزش - بنام خدا ( Management) مديريّت فرآيند انجام كارها به‏طور اثربخش و كارآ به‏وسيله ديگران ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط) SMEs(

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط) SMEs( - مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs ( کلیات مقدمه و تعاریف 1 مدل مدیریت ا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت adidas

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت adidas - بنام خدا مدیریت استراتژیک در شرکت adidas ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک با روش ارزیابی متوازن

پاورپوینت مدیریت استراتژیک با روش ارزیابی متوازن - بنام خدا مدیریت استراتژیک با روش ارزیابی متوازن (BSC) ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک تکنولوژی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک تکنولوژی - مدیریت استراتژی ک تکنولوژی مقدمه گرچه تدوين استراتژي تکنولوژي تا حد زيادي از منطق تدوين ديگر استراتژي‌ه...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک 1

پاورپوینت مدیریت استراتژیک 1 - به نام خدا مدیریت استراتژیک آرم تجاری خودروهای معروف از کجا آمده اند؟ ژاپنی ها در مورد نشانهای جنون آمیز کمی ض...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت محیط در مدیریت استراتژیک

پاورپوینت محیط در مدیریت استراتژیک - محیط در مدیریت استراتژیک به نام خدا اهمیت موضوع نقطه آغازین فرآیند مدیریت استراتژیک بررسی محیط اس...

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت محیط در مدیریت استراتژیک 1

پاورپوینت محیط در مدیریت استراتژیک 1 - عنوان: محیط در مدیریت استراتژیک به نام خدا اهمیت موضوع نقطه آغازین فرآیند مدیریت استراتژیک بررسی...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مبانی مدیریت استراتژیک

پاورپوینت مبانی مدیریت استراتژیک - بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت استراتژیک 2 ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت فصل اول ماهیت مدیریت استراتژیک

پاورپوینت فصل اول ماهیت مدیریت استراتژیک - 1 2 فصل اول: ماهیت مدیریت استراتژیک ...

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت علم هنر و علم مدیریت

پاورپوینت علم هنر و علم مدیریت - بنام خدا علم-هنر و علم مدیریت ...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت سمینار مدیریت سیستم های حمل ونقل

پاورپوینت سمینار مدیریت سیستم های حمل ونقل - بسم الله الرحمن الرحیم سمینار مدیریت سیستم های حمل ونقل و مهندسی ترافیک شهری عنوان تحلیل هزین...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت درس مبانی مدیریت دولتی 1

پاورپوینت درس مبانی مدیریت دولتی 1 - بنام خدا درس: مبانی مدیریت دولتی (1) پیام نور ...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت خلاقیت و نوع آوری در مدیریت

پاورپوینت خلاقیت و نوع آوری در مدیریت - بنام خدا خلاقیت و نوآوری در مدیریت ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک

پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک - بنام خدا درس: مدیریت استراتژیک مطالعه استراتژیک رستورانهای زنجیره ای مک دونالد ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی - نا م به خدا ی بان مهر اگر همت والای اصلاح مردم را در سرداری، از خودت آغاز کن، زیرا پرداختن تو به...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی در شرکت گوگل

پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی در شرکت گوگل - بنام خدا www.prozhe.com استراتژی های مدیریت منابع انسانی در شرکت گوگل ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ارائه مدیریت استراتژیک

پاورپوینت اراه مدیریت استراتژیک - بسم الله الرحمن الرحیم ارائه مدیریت استراتژیک 1 بومباردیر Bombardier آلستوم Alstom زیمنس Siemens هولدين...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل