پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوایی درکمپانی رد بول بارویکردجذب وفادارترین مخاطبان کره زمین

دسته بندي : بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی
دراین نوشتار،علاوه برتحلیل موفقیت کمپانی رد بول از منظرموفقیت دربازاریابی که توانسته است سهم بازار ۴۳درصدی نوشیدنی های انرژی زا را ازآن خود بنماید؛به رمز موفقیت برندهای موفق جهانی ازجمله:
شرکت آگوست ارتکر.نایک.جان دییر.کوکاکولا.میشلن.پراکتراندگمبل.لگو.خطوط هوایی دلتا.جیکو.مسترکارت.اوراق بهادارETF.مینت.Zappos.اوبرسونی.آدیداس.ولوازم خانگیIkea.و….به صورت مطالعه موردی پرداخته شده است.
غفاری
آشنایی با روش های بازاریابی خلاقانه “دیتریش ماتشیتز” در برند ردبول (Red bull)
دیتریش ماتشیتز، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ردبول (Red Bull) است که با ثروت خالص ۱۶ میلیارد دلاری خود ثروتمندترین فرد اتریشی به شمار می آید.

وی و شریک تایلندی خود چالیو یوویدیا در ابتدا شرکتشان را در سال ۱۹۸۷ و در حوزه ی تولید نوشابه های گازدار تاسیس نموده و به سرعت راه های جالبی را برای سرعت بخشیدن به اعتبار برند خود برگزیدند؛ از جمله خرید یک تیم در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک و مشارکت با یک چترباز اتریشی به نام فلیکس باومگارتنر برای انجام پرشی در ارتفاع ۱۲۰٫۰۰۰ پایی در سال ۲۰۱۲ میلادی. بر اساس آمار مجله ی فوربز در سال ۲۰۱۶ بیش از ۶ میلیارد قوطی از نوشابه های ردبول در جهان به فروش رفته است.

این مرد ثروتمند و کارآفرین ۷۲ ساله به ندرت در انظار عمومی به ابراز عقیده پرداخته و خود را از تیررس رسانه ها دور نگه می دارد. با این وجود وی ماه گذشته در مصاحبه ای با روزنامه ی اتریشی «Kleine Zeitung» نظرات خود در مورد دونالد ترامپ را بیان کرده و از دولت اتریش برای اجازه دادن به مهاجران جهت وارد شدن به این کشور انتقاد کرده است. او از رییس جمهور ایالات متحده دفاع کرده و گفته است:” به نظر من او به اندازه ای که نشان می دهد نادان نیست”.

همچنین وی اعلام کرده است که قصد دارد یک سایت خبری به زبان آلمانی را به نام «Nä her an die Wahrheit» (به معنای نزدیک تر به واقعیت) راه اندازی کند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم به بررسی تاریخچه ی شرکت ردبول و تلاش های ماتشیتز برای تبدیل کردن برند ردبول به یک برند جهانی و معتبر بپردازیم. با ما همراه باشید.

مروری بر استراتژی های بازاریابی و تحلیل SWOT شرکت «ردبول»

ردبول به معنای «گاو نر قرمز» نام تجاری یک نوشابهٔ انرژی‌زا است که اکنون به یکی از برندهای شناخته شده در جامعه ی فعالیت های ورزشی تبدیل شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ – ۲۳ آذر ۱۳۹۷ – ۲۰۱۸ December 14

این شرکت به‌جای تبلیغ نوشیدنی خود، سبکی از زندگی را نمایش می‌دهد که بسیاری از جوانان و در واقع خریداران اصلی نوشابه‌های انرژی‌زا از آن لذت می‌برند. جامعه‌ی هدف ردبول، افراد بین بازه‌ی سنی ۱۸ تا ۳۴ سال هستند؛ از این‌رو هیجان و ورزش‌های پرتنش، مسیری است که ردبول برای همراه کردن مخاطبان به سراغ آن‌ها رفته است

در ادامه آمیخته بازاریابی شرکت ردبول را بررسی می کنیم:
استراتژی های محصول:
محصول این شرکت اولین نوشیدنی انرژی زا در نوع خودش است و همچنان تلاش می کند، جایگاه خود را حفظ کند. ردبول به طور خاص با هدف افزایش فعالیت ذهنی و جسمی، افزایش عملکرد در زمان استرس و بهبود سرعت واکنش افراد تولید شد و به جایی رسید که شعار خود را با عنوان «ردبول به شما بال می دهد» انتخاب کرد.

استراتژی های توزیع:
ردبول محصول خود را از طریق کانال های توزیع مختلف، پخش می کند. اولین کانال مستقیم است که در آن ردبول با راه اندازی غرفه هایی برای فروش محصولش، خود برقرارکننده تعامل با مصرف کننده است کانال توزیع دیگر، کانال عمده است که در آن ردبول محصول خود را به یک عمده فروش مانند فروشگاه ها می دهد تا آن را به دست مصرف کننده برسانند.

استراتژی های ترفیع:
۱٫ فعالیت های مربوط به رویدادهای ورزشی و فرهنگی
۲٫ ابداع ورزش جدید.
۳٫ تبلیغات متفاوت

استراتژی های قیمت:
ردبول درباره استراتژی های قیمت گذاری خود بسیار جدی است چراکه خود را به عنوان شرکتی با کیفیت که تولید کننده محصولی بسیار با کیفیت است، معرفی می کند. محصول این شرکت در میان رقبایش گران ترین است. زیرا برندی معتبر و شناخته شده است و وفاداری مصرف کننده هایش را دارد.

مروری بر استراتژی های بازاریابی و تحلیل swot شرکت ردبول تحلیل SWOT شرکت ردبول

نقاط قوت
• رهبری بازار قوی: در میان بازار نوشیدنی های انرژی زا رد بول رهبر این صنعت در سراسر جهان است. تصویر جهانی این برند بسیار قوی است و در بسیاری از کشورها انتخاب اول مردم است.

• استراتژی بازاریابی قوی: بسیاری از طرح های تبلیغاتی، کمپین های موفق و حمایت های مالی مثل فرمول یک به گسترش نام تجاری ردبول و افزایش آگاهی از برند مصرف کنندگان کمک کرده است. همچنین حمایت های مالی ورزشی، هویتی قوی برای برند ایجاد کرده است و وفاداری مصرف کننده را برای این برند به وجود آورده است.


• برند قوی و به روز
• گستردگی جغرافیایی: در سال ۲۰۱۵ در ۱۶۹ کشور فعالیت می کند.
• سهم بازار قوی: یک بازار قوی نوشیدنی را مدیریت کرده است.
• توسعه بازار پخش: همه جا حضور دارد: مثل فودکورتها، بیمارستانها و …
• وفاداری بازار هدف
• تبلیغات قوی
• بازیافت صد در صد قوطی های بازمانده• Wall to Wall production: تولید و پر شدن همزمان قوطی ها که باعث افزایش سرعت تولید می شود.
• کمک به حفظ محیط زیست: با تغییر در سیستم پخش در بازار به این صورت که با استفاده از قطار و کشتی برای انتقال به جای کامیون، به کاهش CO2 در هوا کمک می کنند.
• کمک به کاهش مصرف انرژی: با طراحی هوشمند قوطی ها. قوطی های طراحی شده برای سرد شدن ۴۵ % کمتر از قوطی های معمولی انرژی مصرف می کنند.

نقاط ضعف

• قیمت بالاتر از حد متوسط
• عدم نوآوری محصول: محصولات بسیاری از رقبا در بازار ردبول را پشت سر گذاشته اند. این شرکت متکی به یک محصول کوچک پایه ای است. شرکت فقط روی برند محصول کارکرده است. همچنین عدم نواوری باعث شده هر کسی بتواند آن را کپی کند.
• ناتوانی در مقابله با نوشابه های گازدار بدون الکل
• کاهش سهم بازار در ۵ ساله گذشته (مارچ ۲۰۱۵)
• امکانات محدود تولید یک محصول
• هزینه های حمل و نقل و تولید خیلی بالا
• قند بالای محصول
• کافئین بالای محصول: که منجر به سمی بودن محصول شده است و ممکن است تعدادی از مشتریان که نگران سلامتی هستند را از دست بدهد
• هزینه های بالای بازاریابی گسترده

فرصت ها
• توسعه ی خط تولید محصول: توسعه ی خط تولید محصول می تواند به حفظ سهم بازار کمک کند.
• تنوع سبد محصولات اصلی
• بازار چین و آسیای دور
• بیشتر شناخته شدن توسط مشتریان به واسطه ی حمایت های ورزشی
• سرمایه گذاری های جدید مانند همکاری با Facebook
• وجود روش های تبلیغات بیشتر
• ابتکار عمل در فروش با اهداف افزایش فروش
• وجود فضا برای افزایش مرزهای جغرافیایی
• امکانات تولید جدید در برزیل که منجر به ایجاد قیمت رقابتی با محصولات وارداتی

تهدیدها
• نگرانی عمومی جامعه نسبت به موضوع سلامتی (دولت و مردم) عدم پذیرش در بازارهای جدید و عدم توانایی رقابت با محصولات ارگانیک
• ممکن است رقبایی نظیر پپسی و کوکاکولا برای دوباره گرفتن سهم بازار اقدام به تولید نوشابه های انرژی زا کنند.
• تصویر منفی برند در بعضی قسمت های جهان
• اشباع شدن بازار
• حوادث طبیعی

موفقیت ردبول در بازاریابی گوشه‌ای

ردبول توانست با هدف قرار دادن گوشه خاصی از بازار طرفدار پیدا کند، فروش غیرقابل پیش‌بینی داشته باشد و رشد بی‌وقفه‌ای را تجربه کند. در حال حاضر ردبول را می‌توانید تقریبا در هر رویداد ورزشی ببینید.

شرکت‌های کوچک و متوسط برای رقابت و مقابله با رقبای بزرگتر در بازار و صنعت، باید بر روی مشتری‌های پایه تمرکز کنند. این مشتریان می‌توانند گستره‌ای از دانشجویان تا جمعیتی خاص باشند. شناسایی و بازاریابی برای مشتریان پایه فروش سریع و درآمد بیشتر را به وجود خواهد آورد و امکان گسترش و توسعه کار را می‌دهد.

شرکت Red Bull مثال بسیار خوبی است. Dietrich Mateschitz هم‌مؤسس ردبول فروش نوشیدنی‌های انرژی‌زا را بدون در نظر گرفتن بازار خاصی شروع کرد، در آن زمان حتی رقیبی هم در صنعت نوشیدنی‌های انرژی‌زا وجود نداشت، ولی با این وجود فروش بسیار کمی داشت. مصرف کنندگان نمی‌دانستند که این یک نوشیدنی ورزشی است یا یک نوشیدنی بدون الکل که به طور معمول می‌توان آن را مصرف کرد.

به همین دلیل ماتزشیتز دوباره پشت میز کارش برگشت و بعد از بخش‌بندی بازار، دانشجویان و دانش‌آموزان را به عنوان بازار هدف خود انتخاب کرد و بی‌وقفه شروع به بازاریابی این قشر کرد. وی اسپانسر رویداد‌های مختلف شد، کمپین‌های تبلیغاتی اجرا کرد و چالش‌های اجتماعی با تعامل بسیار زیادی را راه اندازی کرد.

ردبول توانست با هدف قرار دادن گوشه خاصی از بازار طرفدار پیدا کند، فروش غیرقابل پیش‌بینی داشته باشد و رشد بی‌وقفه‌ای را تجربه کند. در حال حاضر ردبول را می‌توانید تقریبا در هر رویداد ورزشی ببینید. و این در حالی است که ۴۰٪ سهم بازار نوشیدنی‌های انرژی‌زا در کانادا و ۴۳٪ سهم این بازار در ایالات متحده آمریکا را تا سال ۲۰۱۵ داشته است.

نکته کلیدی: اگر در حال راه‌اندازی کسب و کاری هستید در قصد ورود به بازاری را دارید که رقبای بزرگی در آن مشغول به فعالیت هستند، برای کسب موفقیت باید گوشه‌ای از بازار را برای خودتان انتخاب کنید. خوب بگردید و بخشی از بازار که بکر و دست نخورده است را انتخاب کنید، و به مشتریان در همان قسمت بفروشید، سپس از همان‌جا کارتان را توسعه دهید.

استراتژی بازاریابی ویدئویی برند ردبول

بررسی روند تغییر استراتژی بازاریابی ویدئویی برند ردبول

با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در سال‌های آینده، داشتن یک استراتژی قوی برای بازاریابی ویدئویی رمز موفقیت در دنیای امروز است. بنابراین در کنار برندینگ، داشتن یک استراتژی بازاریابی مناسب نیز اهمیت زیادی خواهد داشت.

هر چند بسیاری از برندهای معروف دنیا از محتوای ویدئویی برای پیشبرد استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کنند. اما در این میان برند ردبول با ایجاد تحولی بزرگ در روند بازاریابی ویدئویی موفق شده است توجه همه را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی روند تغییر استراتژی بازاریابی ویدئویی برند ردبول می‌پردازیم.
ردبول : قهرمان بازاریابی ویدئویی جهان

در سال‌های گذشته محتواهای ویدئویی برند ردبول بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده است. به عنوان مثال سقوط آزاد Felix Baumgartner از ارتفاع ۱۲۸ کیلومتری که مربوط به پروژه ردبول استراتوس بود، نمونه‌ای از این ویدئوها است.

پخش زنده این ویدئو در ۱۴ام اکتبر سال ۲۰۱۴ بیش از ۹٫۵ میلیون بازدید را به خود اختصاص داد و همزمان در یوتیوب نیز رکورد بیشترین بازدید ویدئو را ازان خود کرد. با توجه به مثال فوق می‌توان یکی از دلایل موفقیت بازاریابی ویدئویی برند ردبول را جذابیت و هیجان انگیز بودن محتوای آن دانست.

بازاریابی ویدئویی برند ردبول

اگر نگاه دقیقی به نرخ بازدید محتواهای ویدئویی که برند ردبول برای پیشبرد استراتژی بازاریابی خود تهیه می‌کند داشته باشید. متوجه خواهید شد که در ۹ ماه از سال گذشته این برند رتبه اول میزان بازدید از ویدئوهای یوتیوب را به خود اختصاص داده است.

البته لازم به ذکر است که در سه ماه اولیه سال نیز با واگذاری رتبه اول به برند لگو، جایگاه دوم را کسب نموده است. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت هر چند محتوای ویدئویی برند ردبول ماهانه هزاران کامنت و میلیون‌ها بازدید به خود اختصاص می‌دهد.

اما اگر بازخورد این ویدئوها به صورت بازه‌های زمانی چندین ماهه مورد بررسی قرار گیرد این میزان چندین برابر می‌شود. همین امر نیز باعث شده است که طی یک سال گذشته ویدئوهای این برند با بیش از ۲٫۵ میلیارد بازدید رتبه اول بازاریابی ویدئویی را ازآن ردبول کنند.

هر چند در نگاه اول ممکن است تنظیم استراتژی مناسب برای بازاریابی ویدئویی نسبتا ساده به نظر برسد. اما بررسی محتوای ویدئویی برند ردبول این موضوع را کاملا روشن می‌کند که ارائه ایده‌های جذاب برای تهیه‌ی محتوای مناسب و توجه به هیجانات و علاقه‌ی مخاطبان یکی از رموز موفقیت این برند محبوب است. زیرا از با استفاده از ترکیب معنا دار انرژی و هیجان موفق شده است کنترل ذهن مردم را به دست بگیرد. امروزه بسیاری از مردم برای انتشار ویدئوهای جدید از سوی این برند انتظار می‌کشند تا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارند. این موضوع نشان‌دهنده این امر است که برند ردبول موفق شده است که جایگاه ویژه‌ای را در ذهن مشتریانش به خود اختصاص دهد.
رمز موفقیت استراتژی بازاریابی ویدئویی برند ردبول

همانگونه که می‌دانید درک نیاز و شناخت مشتری و پس از آن انتخاب لحن و شیوه‌ی مناسب برای انتقال پیام و معرفی محصول یکی از مهمترین اصولی است که در بازاریابی و فروش باید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به این‌که برند ردبول، نوشابه انرژی زا ارائه می‌کند بنابراین بیشتر مخاطبان و مشتریان این برند، قشر جوان و ورزشکاران خواهند بود.

از این رو انتخاب ورزش‌های هیجان‌انگیز و مسابقاتی که بیشتر مورد توجه قشر جوان و ورزشکار قرار می‌گیرد ایده‌ی فوق‌العاده‌ای برای تولید محتوای ویدیویی برای این برند است. همین ایده‌ی ناب و خلاقانه انتخاب شده توسط ردبول به یک مزیت رقابتی برای آن تبدیل شده است. از این رو بسیاری از بازاریابان ویدئویی معتقدند که اگر برندی قصد رقابت با ردبول را دارد باید با ایده‌ی بسیار متفاوت‌تری وارد میدان رقابت شود. زیرا در غیر این صورت شکست خواهد خورد.

امروزه دیگر برند ردبول تنها یک برند تولیدکننده نوشابه‌های انرژی زا نیست بلکه یک شرکت فعال در زمینه‌ی تولید رسانه‌های قوی نیز محسوب می‌شود. بنابراین می‌توان گفت روشی که ردبول در پیش گرفته است تنها یک استراتژی بازاریابی ویدئویی موفق نیست. بلکه یک روش کاملا متفاوت برای کسب درآمد و افزایش فروش و تبلیغات است. بنابراین می‌توان گفت این شرکت در صورت تمایل می‌تواند با در نظر گرفتن یک چشم‌انداز بلند مدت خدمات تولید محتوای ویدئویی برای تبلیغات را در اختیار سایر برندها نیز قرار دهند.
دسته بندی: بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

تعداد مشاهده: 3420 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 105

حجم فایل:1,279 کیلوبایت

 قیمت: 98,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    105اسلاید



پاورپوینت استراتژی بازاریابی ورزشی در شرکت ریباک

برند ریبوک (Reebok) یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای ورزشی در جهان است. با بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت ورزش، ریبوک توانسته است به عنوان یک برند خاص و منحصر به فرد شناخته شود

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت ریکو با رویکرد نوآوری و تبدیل کسب و کار به محیط دیجیتال(پاورپوینت)

Ricoh، یک نام مشهور در صنعت اتوماسیون اداری، یک استراتژی بازاریابی چشمگیر برای سال 2024 ایجاد کرده است.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی محتوا- مطالعه موردی شرکت هواپیمایی امارات(پاورپوینت)

استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و توزیع محتوای ارزشمند برای جذب و جذب مخاطب هدف است. هدف آن ایجاد آگاهی از نام تجاری، ایجاد سرنخ، و هدایت اقدامات مشتری است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی نت فلکس با رویکردتمرکز برنیاز مشتری و گسترش دایره مخاطب(پاورپوینت)

نتفلیکس بر خلاف سرویس‌های تلویزیونی کابلی یا سایر روش‌های انتقال محتوای ویدیویی، با درک اهمیت زمان برای مخاطبانش، دسترسی به برنامه‌های ویدیویی را در هر زمان و با استفاده از هر گجتی در هر مکان فراهم کرده است.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق

شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام این شرکت از نام بنیانگذار آن گرفته شده است و از دو بخش “دای” به معنای بزرگ و “وو” که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده، تشکیل شده است.

قیمت : 250,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحلیل داده هادرکسب وکار ابزاراستراتژیک مدیران امروزی برای اتخاذتصمیم های حیاتی

تحلیل داده (Data Analysis) به‌عنوان یکی از مهارت‌های سخت در سازمان‌های امروز شناخته می‌شود. منظور از مهارت‌های سخت مهارت‌هایی است که برای موفقیت شغلی به آن احتیاج دارید. این مهارت‌ها به تناسب هر شغل متفاوت است و فراگیری آن‌ها از طریق آموزش‌های رسمی و غیررسمی یا کسب تجربه عملی در محیط کار حاصل می‌شود

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت جامعه شناسی دربازاریابی با رویکرد شناخت وبخش بندی مشتریان دربازارهای داخلی و بین المللی

جامعه شناسی را می‌توان علمی دانست که به مطالعه تعامل انسان‌ها با یکدیگر می‌پردازد. در واقع زمانی که ما به مطالعه رفتار انسان‌ها (فردی و گروهی) با یکدیگر بپردازیم به جامعه شناسی می‌رسیم.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک مشتریان

مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیه‌های کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروه‌های اصلاح‌طلب، بانک‌ها و – مهم‌تر از همه – دولت‌ها هستند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)

رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.

قیمت : 170,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ برند با کیفیت و پیشگاه درخلاقیت و نوآوری

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است و شارپ به معنی تیز است. اولین تولیدی از این برند مداد نوکی است! امروز شرکت شارپ در زمینه سامسونگ، ال جی، سونی و همینطور پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف(ZF).بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین driveline

زد اف (فریدریشسهافن آگ)، که به اختصار zf نیز نامیده میشود، یکی از شرکت های خوشنام و نامدار آلمانی است که کار اصلی این کمپانی طراحی و تولید اکسل و گیربکس کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، ماشین‌آلات کشاورزی، راهسازی و معدنی، توربین‌های بادی و تجهیزات سنگین در جهان می‌باشد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”گردشگری دریایی ظرفیت استراتژیک نهفته و نقطه عطفی درپیشرفت کشورها”

ردشگری دریایی به عنوان یکی از پر مخاطب ترین انواع گردشگری، شامل آن دسته از فعالیت های تفریحی است که در محیط دریا صورت می پذیرد.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در آدیداس، شرکتی که مادرصنعت برندینگ جهانی کفش است

آدیداس یک هولدینگ است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت می‌کند.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"حمل ونقل هوشمندباتکنولوژی هوش مصنوعی،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند درترازجهانی

تجزیه و تحلیل و هماهنگی عملکرد لجستیکی، به منظور اطمینان از اجرای صحیح عملیات به شیوه ای مقرون به صرفه انجام می پذیرد. صنعت لجستیک باید بتواند از ابرداده ها و هوش تجاری استفاده کند، مادامی که می داند چگونه می تواند از آنها بهترین بهره را ببرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی استراتژیک فست فود برای نسل هزاره”

کلید موفقیت در بازار فست فود امروز، متخصص شدن به زبان احساسات و عقاید مردم است. برندهایی در بازار فست فود امروز برنده می شوند که به طور احساسی و عاطفی مردم (مشتریان فعلی و بالقوه) را جذب می نمایند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مشاوره دربازاریابی وفروش رمزموفقیت مدیران عصر دیجیتال”

مشاوران بازاریابی فرصتهایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کند

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.بازاریابی بین المللی وصادرات درعصر دیجیتال،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند امروز

بازاریابی بین‌ المللی عبارت است از عملیات تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک کشور به مشتریان در سایر کشورها، به منظور کسب سود. بازاریابی بین‌ الملل همچنین شامل عملیات تولید و فروش کالا و خدمات در بیش از یک کشور است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل استراتژیک بندر چابهار با نگاه به مزیت های رقابتی جمهوری اسلامی ایران

بندر چابهار یک مورد کلیدی در همکاری و رقابت بین المللی است و می‌تواند یک انقلاب تجاری در منطقه ایجاد کند، اما همچنین می‌تواند رقابت‌های منطقه ای را تشدید کند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوایی درکمپانی رد بول بارویکردجذب وفادارترین مخاطبان کره زمین

ردبول به معنای «گاو نر قرمز» نام تجاری یک نوشابهٔ انرژی‌زا است که اکنون به یکی از برندهای شناخته شده در جامعه ی فعالیت های ورزشی تبدیل شده است.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی چندکاناله با رویکردخلق بهترین تجربه مشتری و تسهیل فرآیند خرید

امروزه بازاریابی چند کاناله به طور چشمگیری در میان بازاریابان برتر دنیا محبوب شده است. بازاریابی چند کاناله هنر استفاده ترکیبی از کانال‌های ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم برای تعامل با مشتریان است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و… ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر هستند و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در حال تغییر است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.استراتژی بازاریابی وصادرات فرش با نگاه به بخش بندی بازارهای داخلی وبین المللی

وضعیت فرشبافی در بسیاری از کشورهای جهان همچون ایران، ترکیه، هند، پاکستان، افغانستان، چین، مراکش، مصر و… از دیرباز گسترده بوده است و مردم این کشورها به کار بافتن قالی آشنایی داشته‌اند و این کشورها را می‌توان به عنوان قدیمی‌ترین مراکز بافت فرش در جهان قلمداد کرد.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و... ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت شرکت ال جی،درک فرصت های استراتژیک و مدیریت برذائقه مشتریان

دربررسی عملکرد شرکت ال جی آنچه که مهم است این که مدیران شرکت و تحلیل گران آن بخوبی با مشتریان خویش ارتباط برقرار نموده و برآنند تا ضمن مدیریت عاطفی مشتریان ،موجب ایجاد رضایت پایدار درآنها گشته و در رقابت نفسگیر با تولیدگنندگان داخلی کشورشان و تولید کنندگان اژدهای زرد به رقابت بپردازند

قیمت : 72,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت شل بارویکرد آینده پژوهی در بازارنفت ومحیط زیست

شل کمپانی نفتی است که در ایالات متحده واقع شده و زیرمجموعه کمپانی نفت و گاز هلندی-بریتانیایی رویال داچ شل است. رویال داچ شل، یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی ورزشی،صنعت مدرن در نگاه استراتژیک مدیران فردا

در عصر حاضر، ورزش به عنوان یک بخش اقتصادی، چه از بعـد عملـی و چـه تماشـایی، در تولید و مصرف کالاها و خدمات ورزشی و توسعه اقتصادی جوامع مختلف نقش اساسـی دارد و هم اکنون یکی از مؤثرترین عوامل اثرگذار در رشد اقتـصادی ملـی و یکـی از درآمـدزاترین ،صنایع در قرن ۲۱ به شمار میرود .

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژیهای بازاریابی ورد

استراتژیهای بازاریابی ورد - ‏1 ‏ ‏استراتژیهای ‏ ‏ ‏بازاریابی ‏ ‏گرداورنده:حسن پورعیدی ‏زیر نظر استاد :تورج صادقی ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏بهار 13...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت پاورپوینت سفره های آب زیر زمین 28 اسلاید

پاورپوینت پاورپوینت سفره های آب زیر زمین 28 اسلاید - عنوان ارائه : سفره های آب زیرزمینی ارائه دهنده : حمید ارجمند – مرتضی باقری زیر نظر استا...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،رازموفقیت واستراتژی بازاریابی کوکاکولا،دانشگاه رقابت درجهان

شرکت‌های کمی‌وجود دارند که مانند شرکت کوکاکولا، تک محصولی باشند و تنها با همان یک محصول شناخته شوند. این شرکت از سال ۱۸۸۶ همین نوشیدنی سیاهِ شیرین را می‌فروخته و با همان نیز شناخته شده است. آنها با تبلیغات و آگهی‌های هوشمندانه خود ،جهانی را نسبت به این نوشیدنی تیره رنگ بیدار کردند.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت توشیبا

توشیبا از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری محسوب می‌شود که در بسیاری از حوزه‌های صنعت،‌ نقش پیش‌گام داشت و با بحران‌های متعددی هم دست‌وپنجه نرم کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان عصر دیجیتال

تکنولوژی با ساده‌تر کردن کارها به زندگی انسان کمک می‌کند. تکنولوژی بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارها است که باعث ساده‌تر و اثربخش‌تر شدن فعالیت‌های بازاریابان می‌شود.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی روان شناسی تبلیغات برای مدیریت ذهن واحساسات مخاطبان

به طور کلی، روانشناسی تبلیغات ترکیبی از متغیر های متفاوت است که سعی می کنند گرایشات ذهنی مصرف گرایی را پیش بینی کنند. امروزه تبلیغات فقط به تلویزیون، رادیو و حتی اینترنت محدود نمی شود و عملا هر چیزی که در اطراف مان است این نقش را ایفا می کند

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک ایکیابا رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی

فروشگاههاى آیکیا ، مشتریان را به صورتى فعال درگیر فرآیند خرید مى کنند. مشتریان مى توانند لوازم را لمس کرده و آن را بردارند ، باز کنند ، روى آن نشسته و یا دراز بکشند.

قیمت : 46,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،وال مارت پرفروش ترین خرده فروشی جهانی که با استراتژی بازاریابی و فروش خود،دنیای تجارت را ت

انگیزه اصلی استراتژی تجاری والمارت ورود به هر بخش از بازار و تسلط بر بازار با ارائه محصولات با قیمت پایین است. استراتژی اصلی بازاریابی شرکت مبتنی بر پیشبرد قیمت ، رقابت پذیری و ارائه تجربه ای عالی با شعار Everyday Low Price است.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی دیجیتال مارکتینگ ،کلید طلایی مدیران هوشمندبرای بازاریابی دردنیای مدرن

دنیای مدرن ،دنیای پاروکردن پول و کسب درآمد هنگفت است که بایستی الزامات آن را رعایت کرد.دنیای امروز ما حتی ازدنیای مدرن هم عبور کرده و وارد دنیای پسا مدرن شده است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس ،محبوب ترین برند صنعت قهوه و کافی شاپ زنجیره ای جها

استارباکس فعالیت اولیه‌ی خودش را با عرضه‌ی قهوه‌ی بوداده آغاز کرد، بعد از مدتی اولین کافی‌شاپ خود را راه‌اندازی کرد و تبدیل به بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان شد.

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی

عنوان فایل:پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی تعداد اسلاید: 28 قسمتی از متن اسلاید ها: با ورود آبهای جدیدتر و تجمع آنها در آن نقطه زیر زمینی ، بمرور یک انبار و مخزن زیرزمینی از آب تشکیل میشود که بعلت عبور از لایه های مختلف شن و ماسه و سنگهای متنوع دچار تغییراتی نیز شده اند . این تغییرات از نوع کیفی

قیمت : 3,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت در مورد مروري بر قوانين بين المللي و ملي درزمینه اخلاق در پژوهش های پزشکی

دانلود پاورپوینت در مورد مروري بر قوانين بين المللي و ملي درزمینه اخلاق در پژوهش های پزشکی - مروري بر قوانين بين المللي و ملي در زمينه اخلاق د...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کاربری زمین و روش های طبقه بندی آن

دانلود پاورپوینت کاربری زمین و روش های طبقه بندی آن - کاربری زمین و روش های طبقه بندی آن طرح مساله حفظ ، تقسیم و ساماندهی اراضی شهری و استفاد...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت زمین شناسی ایران

دانلود پاورپوینت زمین شناسی ایران - 1 زمین شناسی ایران (4 واحد درسی) 3 هدفهای کلی آشنایی با پوسته اقیانوسی و قاره ای ومسائل زمین ساخت ایرا...

قیمت : 87,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بررسی تغییرات اقلیمی برآگرو اکوسیستم کره زمین

دانلود پاورپوینت بررسی تغییرات اقلیمی برآگرو اکوسیستم کره زمین - بسم الله الرحمن الرحيم 1 بررسی تغییرات اقلیمی برآگرو اکوسیستم کره زمین زمین ...

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مروري بر قوانين بين المللي و ملي درزمینه اخلاق در پژوهش های پزشکی

دانلود پاورپوینت مروري بر قوانين بين المللي و ملي درزمینه اخلاق در پژوهش های پزشکی - مروري بر قوانين بين المللي و ملي در زمينه اخلاق در پژوهشه...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت استراتژی توسعه منابع

دانلود پاورپوینت استراتژی توسعه منابع - بنام خدا استراتژی توسعه منابع استراتژی های توسعه منابع گردشگری استراتژی توسعه بازار استراتژی توسعه م...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تاثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نو (با کیفیت)

پاورپوینت تاثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نو (با کیفیت) - مدیریت استراتژیک کارآفرینی موضوع : تاثیر نوآوری در تغییرا...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (با کیفیت)

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (با کیفیت) - بنام خدا برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی تجزیه و تحلیل پرتفوی ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برنامه استراتژیک سوپرکورس (با کیفیت)

پاورپوینت برنامه استراتژیک سوپرکورس (با کیفیت) - بنام خدا برنامه استراتژیک: سوپرکورس قطر Ahmed Ismail Amy Sandridge کامرون Charles Shey...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت سد های زیر زمینی (⭐⭐⭐)

پاورپوینت سد های زیر زمینی (⭐⭐⭐) - بنام خدا سد های زیر زمینی سدهای زیرزمینی سازه هایی هستند که مسیر جریان آب زیرزمینی را قطع کرده و ذخیره ای ا...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تدوین استراتژی آمار و اطلاعات شرکت برق منطقه ای یزد

پاورپوینت تدوین استراتژی آمار و اطلاعات شرکت برق منطقه ای یزد - 1 تدوین استراتژی آمار و اطلاعات شرکت برق منطقه ای یزد 2 سر فصل 1. ضرورت مطا...

قیمت : 11,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت موضوع علوم ( زمین و همسایگان آن )

پاورپوینت موضوع علوم ( زمین و همسایگان آن ) - موضوع : علوم ( زمین و همسایگان آن ) فهرست : توجه : روی هرکدام که می خواهید کلیک کنید . تعریف من...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط 29 اسلاید (پاورپوینت )

مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط 29 اسلاید (پاورپوینت ) - بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs ( Akram....

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

معرفی و آشنایی با زمین الکتریکی(ارت) (پاورپوینت )

معرفی و آشنایی با زمین الکتریکی(ارت) (پاورپوینت ) - بنام خدا معرفی و آشنایی با زمین الکتریکی(ارت) زمیـن الکتریکـی یا ارت در مهندسی برق، واژه S...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مبحث سفر به اعماق زمین

پاورپوینت مبحث سفر به اعماق زمین - بنام خدا علوم تجربی ششم دبستان مبحث : سفر به اعماق زمین ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مبحث سفره آب روی زمین

پاورپوینت مبحث سفره آب روی زمین - بنام خدا « علوم هفتم » مبحث : سفره آب روی زمین ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مبحث زمین خانه ی پر آب ما

پاورپوینت مبحث زمین خانه ی پر آب ما - بنام خدا علوم تجربی اول دبستان مبحث : زمین خانه ی پر آب ما ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت عنوان مبحث سفر به اعماق زمین

پاورپوینت عنوان مبحث سفر به اعماق زمین - بنام خدا عنوان مبحث: سفر به اعماق زمین ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت علوم دوم دبستان زندگی ما و گردش زمین

پاورپوینت علوم دوم دبستان زندگی ما و گردش زمین - بنام خدا 1 علوم دوم دبستان زندگی ما و گردش زمین -1 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت علوم تجربی دبستان مبحث زمین خانه سنگی ما

پاورپوینت علوم تجربی دبستان مبحث زمین خانه سنگی ما - بنام خدا علوم تجربی اول دبستان مبحث : زمین خانه سنگی ما ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت علوم اول دبستان موضوع زمین ، خانه خاکی ما

پاورپوینت علوم اول دبستان موضوع زمین , خانه خاکی ما - بنام خدا علوم اول دبستان موضوع: زمین ، خانه خاکی ما ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت سفر اب درون زمین

پاورپوینت سفر اب درون زمین - بنام خدا ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت سفر اب روی زمین علوم هفتم

پاورپوینت سفر اب روی زمین علوم هفتم - بنام خدا سفر آب روی زمین علوم هفتم ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت زمین شناسی سال چهارم تجربی فصل سوم

پاورپوینت زمین شناسی سال چهارم تجربی فصل سوم - بنام خدا زمین شناسی سال چهارم تجربی فصل سوم ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک

پاورپوینت مدیریت استراتژیک - مدیریت استراتژیک ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل - بنام خدا 1 2 مديريت استراتژیك ازایده تا عمل ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما - تاریخچه شرکت شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص) در سال 1351 با سرمایه فکری ، مادی و معنوی آقای ح...

قیمت : 40,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک 1

پاورپوینت مدیریت استراتژیک 1 - به نام خدا مدیریت استراتژیک آرم تجاری خودروهای معروف از کجا آمده اند؟ ژاپنی ها در مورد نشانهای جنون آمیز کمی ض...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک

پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک - بنام خدا درس: مدیریت استراتژیک مطالعه استراتژیک رستورانهای زنجیره ای مک دونالد ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی در شرکت گوگل

پاورپوینت استراتژی های مدیریت منابع انسانی در شرکت گوگل - بنام خدا www.prozhe.com استراتژی های مدیریت منابع انسانی در شرکت گوگل ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کارگاه بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت کارگاه بازاریابی (قابل ویرایش) - به نام خدا کارگاه بازار یابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش) - به نامش و به ياريش کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط ...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی های بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی های بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا بررسی استراتژی های بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش) - بسم الله الرحمن الرحیم صوتی ...

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش) - 1 بازاریابی وفروش بیمه 2 ...

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی محتوایی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی محتوایی (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی محتوایی ...

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش) - بازاریابی اجتماعی و نقش آن در توسعه اقتصادی مناطق...

قیمت : 19,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 دانشگاه قم اصول بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 اصول بازاریابی (Marketin Principles ) 2 ...

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت استراتژی های تجاری و بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت استراتژی های تجاری و بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا استراتژی های تجاری و بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی (قابل ویرایش) - استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی استراتژی رشد انواع انتخاب های رشد ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل