پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

دسته بندي : انسانی » مدیریت

تاریخچه کمپانی آئودی و برترین محصولات آئودی در طول تاریخ!

تاریخچه کمپانی آئودی و برترین محصولات آئودی در طول تاریخ!

­محال است ذره‌ای علاقه نسبت به دنیای خودرو داشته باشید اما نام آئودی را نشنیده باشید؛ این خودروساز آلمانی با ارائه محصولات جذاب و مهیج، روح و روان علاقه‌مندان به دنیای اتومبیل را بازی می‌دهد. بسیار سخت است بتوان کسی را یافت که نسبت به برند آئودی تنفر داشته باشد، چرا که آئودی همواره جزو خوش‌نام‌ترین نشان‌های تجاری در صنعت خودروسازی بین‌المللی به شمار آمده و محصولات نسبتا لوکس و خوش‌ساخت آن لبخند بر لبان مشتریان و خریداران نشانده است.

ریشه این کمپانی آلمانی به اوایل قرن بیستم بازمی‌گردد؛ در واقع این کارخانه خودروسازی آلمانی در سال ۱۸۹۹ توسط «آگوست هورش» بنیان‌گذاری و اولین خودرو آن نیز حدود دو سال بعد از خط تولید خارج شد. حدود هشت سال بعد آگوست هورش شرکای خود را رها و شرکت دیگری به نام آئودی را تاسیس کرد. کلمه هورش به معنای گوش دادن است که در لاتین آئودی گفته می‌شود. اولین خودرو شرکت آئودی در سال ۱۹۱۰ با نام تایپ a فیتون روانه بازار شد. تیپِ b این خودرو نیز طی همان سال به دست مشتریان رسید. این دو خودرو محبوبیت بالایی به دست آوردند و در مسابقات اتومبیلرانی نیز به قهرمانی‌های متعدد دست یافتند. آقای آگوست هورش در سال ۱۹۲۰ به سمتی رده بالا در وزارت حمل‌ونقل آلمان گماشته شد و در نتیجه از آئودی خداحافظی کرد.

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

کمیته بین‌المللی المپیک به دلیل شباهت لوگوی آئودی به نشان المپیک در سال ۱۹۹۵ شکایت‌نامه‌ای را تسلیم دادگاه کرد اما در نهایت این شکایت و دادخواست به جایی نرسید و آئودی اجازه پیدا کرد همچنان با این لوگوی زیبا به کار خود ادامه دهد. همچنین طی جنگ جهانی دوم شرکت آئودی مجبور شد تا وسایل نقلیه جنگی برای ارتش آلمان بسازد. همچنین بعد از جنگ نیز تاسیسات شرکت آئودی واقع در آلمان شرقی تحت کنترل شوروی درآمد و این کارخانه تعطیل شد اما با این حال، مدیران شرکت آئودی به آلمان غربی مهاجرت کرده و در ایالت باواریا به تولید قطعات یدکی پرداختند.

طی سال ۱۹۵۹ کمپانی دایملر بنز به خرید اکثریت سهام auto union (آئودی سابق) اقدام کرد و در سال ۱۹۶۴ نیز گروه فولکس واگن ۵۰% این سهام را به دست آورد و با این اقدام مجددا برند آئودی را احیا شد و محصولاتی همچون آئودی ۶۰، ۷۵ و ۸۰ تولید شد. در سال ۱۹۹۱ آئودی برای سومین سال در بازار ایالات متحده به بالاترین میزان فروش دست یافت و روند صعودی فروش محصولات این شرکت در ایالات متحده و آسیا تا سال ۲۰۰۸ نیز ادامه پیدا کرد. در حال حاضر نیز اکثریت سهام عادی متعلق به شرکت فولکس واگن بوده و محصولات زیبا و جذابی از سوی این شرکت به دست مشتریان می‌رسد که در ادامه به معرفی اجمالی تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت.

فهرست

تاریخچه کمپانی آئودی و برترین محصولات آئودی در طول تاریخ!

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی

احیای برند آئودی

بررسی مدل های تولید آئودی

آشنایی با شرکت خودرو سازی آئودی

تاریخچه

موفقیت‌ها

برند و شعار

مطالعه موردی طراحی لوگو آئودی

شعا ر شرکت آئودی

آئودی ادغام چهار شرکت مختلف است

شکل اولیه طراحی لوگو آئودی

آخرین تغییر در طراحی لوگو آئودی در سال ۲۰۰۹ بود

رنگ آرم نشان دهنده قدرت و ظرافت نام تجاری آئودی است

استفاده از سیاه در تبلیغات

یکی از محبوب ترین لوگو ها

تحلیل استراتژی بازاریابی آئودی در شبکه‌های مجازی

نگاهی به استراتژی بازاریابی آنلاین آئودی

بررسی وضعیت آئودی در شبکه‌های مجازی

فیسبوک و توییتر مجرای اصلی اجرای کمپین‌های بزرگ تبلیغاتی آئودی

نقش توییتر در استراتژی بازاریابی آئودی

کمپین تگبورد آنلاین در نمایشگاه‌های خودرو آئودی

کمپین نمایش دیجیتالی خودروهای آئودی

آئودی؛ نمادی برای نشان دادن اهمیت بازاریابی در شبکه‌های مجازی

دلایلی که شرکت آئودی را سرپانگه داشته است

تحلیل برند آئودی از منظر برندینگ و بازاریابی

نقاط قوت برند آئودی

نقاط ضعف برند آئودی

فرصت های برند آئودی

تهدیدهای برند آئودی

تحلیل برند از نظر وضعیت برند در مخاطبان

آئودی، پیشرو همیشگی در تکنولوژی و استراتژی‌‌های تبلیغاتی

خرید برندبرای آئودی

مشتریان هدف وشعار آئودی

مفهوم لوگوی آئودی

همکاری آئودی با سایر برندها

عوامل موفقیت آئودی

ابتکار در مدل کسب و کار

جدال هوشمندانه آئودی با بی ام وی

کمپین خلاقانه آئودی در اینستاگرام

رسیدن آئودی به نتیجه دلخواهش/هدف قرار دادن مشتریان

رهبری با تکنولوژی

فرستادن ایمیل مستقیم به مشتریان خاص

اسپانسر تیم‌های مشهور

دیده‌شده تحت لوای دیگر برندها

تبلیغات تلویزیونی؛ عامل فروش بیش‌تر آئودی

کانال ۲۴ساعته آئودی

آئودی از دنیای دیجیتال غافل نشده است


جلب نظر مشتریان با تبلیغات رقابتی

مک در برابرپی سی PC

نکته جالب در رقابت آئودی

سامسونگ در برابر اپل

آئودی در برابر بی ام وBMW

دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3620 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 79

حجم فایل:1,967 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    79اسلاید



استراتژی بازاریابی درشرکت بونیلیور

محصولات یونیلیور در زمینهٔ مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات مراقبت‌های شخصی، شوینده‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی می‌باشد.

قیمت : 250,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت ریکو با رویکرد نوآوری و تبدیل کسب و کار به محیط دیجیتال(پاورپوینت)

Ricoh، یک نام مشهور در صنعت اتوماسیون اداری، یک استراتژی بازاریابی چشمگیر برای سال 2024 ایجاد کرده است.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت هواپیمایی امارات،برند موفق هواپیمایی با رویکرد مزیت برتر در بخش بندی مشتر

برند Fly Emirate که سال ها اسپانسر باشگاه چلسی بود، متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است و پروازهای منظم روزانه ای را از دوبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاوردور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می دهد.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی نت فلکس با رویکردتمرکز برنیاز مشتری و گسترش دایره مخاطب(پاورپوینت)

نتفلیکس بر خلاف سرویس‌های تلویزیونی کابلی یا سایر روش‌های انتقال محتوای ویدیویی، با درک اهمیت زمان برای مخاطبانش، دسترسی به برنامه‌های ویدیویی را در هر زمان و با استفاده از هر گجتی در هر مکان فراهم کرده است.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

آراستگی محیط کار (5S)

آراستگی محیط کار (5S)

قیمت : 33,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت سیرزبا رویکرد پیش بینی محیط و تحلیل رفتار مصرف کنندگان

ریچارد سیرز در سال ۱۸۹۳ مجموعه فروشگاه های زنجیره ای سیرز را تأسیس کرد. سیرز تا سال ۱۹۸۹ در عرصه خرده فروشی در آمریکا بی رقیب بود تا اینکه وال مارت جایگاه این برند را تصاحب کرد.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

طرح درس جمع اعداد مخلوط ریاضی پنجم با رویکرد سازنده گرایی

دانلود فایل طرح درس جمع اعداد مخلوط ریاضی پنجم طرح همت

قیمت : 105,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

طرح درس ریاضی ششم با رویکرد سازنده گرایی

دانلود طرح درس زاویه های متقابل به رأس با رویکرد سازنده گرایی

قیمت : 77,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

جزوه کامل درس تنظیم شرایط محیطی 2

جزوه کامل درس تنظیم شرایط محیطی 2

قیمت : 21,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

ملاحظات تاسیسات مکانیکی ساختمان های بلند مرتبه

ملاحظات تاسیسات مکانیکی ساختمان های بلند مرتبه

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت زاپوس برندی که دانشگاه مشتری نوازی جهان است

زاپوس در سال ۱۹۹۹ توسط تونی زیه در سانفرانسیسکو و در آپارتمانی شخصی شروع به کار کرد و در مدت ۱۰ سال توانست از فروش هیچ به فروش خالص سالانه یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت جامعه شناسی دربازاریابی با رویکرد شناخت وبخش بندی مشتریان دربازارهای داخلی و بین المللی

جامعه شناسی را می‌توان علمی دانست که به مطالعه تعامل انسان‌ها با یکدیگر می‌پردازد. در واقع زمانی که ما به مطالعه رفتار انسان‌ها (فردی و گروهی) با یکدیگر بپردازیم به جامعه شناسی می‌رسیم.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)

رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.

قیمت : 170,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ برند با کیفیت و پیشگاه درخلاقیت و نوآوری

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است و شارپ به معنی تیز است. اولین تولیدی از این برند مداد نوکی است! امروز شرکت شارپ در زمینه سامسونگ، ال جی، سونی و همینطور پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد افزایش بهره وری ویادگیری سازمانی درشرکت سونی”

مدیریت استراتژیک منابع انسانی، عبارتست از: مرتبط ساختن مدیریت منابع انسانی با هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت استراتژیک سازمان برای بهبود عملکرد آن و ایجاد فرهنگ سازمانی که بتوان انعطاف پذیری و خلاقیت را تقویت کرد. هدفهای سیستم مدیریت منابع انسانی متاثر از هدفهای استراتژیک هر موسسه است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”کاربرداینترنت اشیاءدربهداشت و درمان با رویکرد امنیت و بهبود زندگی بیماران”

امروزه تعداد زیادی از بیماران وجود دارند که در خانه تحت درمان قرار می گیرند. زمان هایی وجود دارد که این افراد ممکن است وارد یک وضعیت بحرانی شده و نیاز به کمک داشته باشند

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل استراتژیک بندر چابهار با نگاه به مزیت های رقابتی جمهوری اسلامی ایران

بندر چابهار یک مورد کلیدی در همکاری و رقابت بین المللی است و می‌تواند یک انقلاب تجاری در منطقه ایجاد کند، اما همچنین می‌تواند رقابت‌های منطقه ای را تشدید کند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوایی درکمپانی رد بول بارویکردجذب وفادارترین مخاطبان کره زمین

ردبول به معنای «گاو نر قرمز» نام تجاری یک نوشابهٔ انرژی‌زا است که اکنون به یکی از برندهای شناخته شده در جامعه ی فعالیت های ورزشی تبدیل شده است.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی چندکاناله با رویکردخلق بهترین تجربه مشتری و تسهیل فرآیند خرید

امروزه بازاریابی چند کاناله به طور چشمگیری در میان بازاریابان برتر دنیا محبوب شده است. بازاریابی چند کاناله هنر استفاده ترکیبی از کانال‌های ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم برای تعامل با مشتریان است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودروبرای مشتریان امروز وآینده”

هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا

شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

هیچگاه اپل تنها با هدف کسب درآمد به یک حوزه کاری جدید وارد نشده است ولی البته پول و درآمد را فراموش نمی‌کند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید

قیمت : 82,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و… ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر هستند و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در حال تغییر است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی وصادرات عسل بانگاه به رعایت الزامات واستانداردهای بین المللی دربازارهای

بازاریابی فروش عسل طبیعی یکی از مهمترین نکاتی است که هم در بهره وری شرکت های عرضه کننده عسل اثرگذار است و هم نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.

قیمت : 110,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت شل بارویکرد آینده پژوهی در بازارنفت ومحیط زیست

شل کمپانی نفتی است که در ایالات متحده واقع شده و زیرمجموعه کمپانی نفت و گاز هلندی-بریتانیایی رویال داچ شل است. رویال داچ شل، یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"نقش هوش مصنوعی درمحیط بازاریابی دیجیتال"

امروزه هوش مصنوعی تبدیل به یکی از ضروری ترین عناصر تجارت شده و در بسیاری از پلتفرم ها و اپلیکیشن ها جای خود را باز کرده است. بازاریابی دیجیتال نیز یکی از حوزه هایی است که با ورود هوش مصنوعی بسیاری از چالش های آن رفع شده و دچار تغییر و تحول شده است.

قیمت : 48,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی به سبک جنرال الکتریک با رویکرد تحلیل تجاری کسب وکارها

جنرال الکتریک با یک جمله تعریف می شود : ارزش ها همه چیز است . این دیدگاه بود که شرکت جنرال الکتریک را سالهای سال متمایز و منحصر به فرد ساخت و کلید موفقیت جنرال الکتریک محسوب می شود . این چیزیست که فراتر از کلمات و توصیفات محسوب می شود

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

معیار های بازاریابی اینترنتی

اموزش کامل فوت و فن های بازاریابی اینترنتی

قیمت : 40,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی اثرات کاربرد های اورانیوم ضعیف شده برروی انسان و محیط زیست

عنوان فایل: بررسی اثرات کاربرد های اورانیوم ضعیف شده برروی انسان و محیط زیست تعداد اسلاید:52

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM - ‏بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM‏ ‏چکیده: بسياري از مردم در داخل يا خارج از ايران دركي...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix

بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix - ‏بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix‏ ‏تابان خواجه نصیری ‏در این مقاله به رابطه‌ی بین Marketing mix‏ و بازاریا...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته

بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته - ‏بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته‏ ‏«بازاریابی شبکه‌ای» با «بازاریابی وابسته» تفاوت دار...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی doc

استراتژی بازاریابی doc - ‏استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی ‏بهترين استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی‏ الکترون‏ی‏ک‏ی‏: ارتباط مناسب و دائم با مشتر‏ی‏ان‏ بر خط اکنون...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود رایگان پاورپوینت انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها

دانلود رایگان پاورپوینت انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها - بنام خدا سمينار درس روش توليد موضوع سمينار: انواع چرخ دنده شکل هندسی و...

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله راه های حفاظت از محیط زیست و بهبود روش های زندگی 67 ص

دانلود مقاله راه های حفاظت از محیط زیست و بهبود روش های زندگی 67 ص - 1 ‏راه های حفاظت از محیط زیست و بهبود روش های زندگی ‏پیشگفتار ‏هوالذی جعل ل...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله دولت اسلامی و آرمان حفظ محیط زیست

دانلود مقاله دولت اسلامی و آرمان حفظ محیط زیست - ‏2 ‏بسمه تعالی ‏دولت اسلامی و آرمان حفظ محیط زیست ‏چکیده ‏دولت ‏در نظام اقتصادی اسلام ‏كه مراد ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک

با نگاهی به تعداد بالای طرفداران و مشتریان کمپانی نایک، می توان مطمئن شد که استراتژی بازاریابی برند نایک عمیق تر از استفاده موفق از استراتژی های بازاریابی کلاسیک و قدیمی ست.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،رازموفقیت واستراتژی بازاریابی کوکاکولا،دانشگاه رقابت درجهان

شرکت‌های کمی‌وجود دارند که مانند شرکت کوکاکولا، تک محصولی باشند و تنها با همان یک محصول شناخته شوند. این شرکت از سال ۱۸۸۶ همین نوشیدنی سیاهِ شیرین را می‌فروخته و با همان نیز شناخته شده است. آنها با تبلیغات و آگهی‌های هوشمندانه خود ،جهانی را نسبت به این نوشیدنی تیره رنگ بیدار کردند.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت توشیبا

توشیبا از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری محسوب می‌شود که در بسیاری از حوزه‌های صنعت،‌ نقش پیش‌گام داشت و با بحران‌های متعددی هم دست‌وپنجه نرم کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان

کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز  در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه راهبردهای بازاریابی درشرکت پاناسونیک

پاناسونیک یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی تجهیزات و لوازم الکترونیکی در دنیا است. این برند ژاپنی، به مدت یک قرن در این صنعت فعالیت دارد

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک ایکیابا رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی

فروشگاههاى آیکیا ، مشتریان را به صورتى فعال درگیر فرآیند خرید مى کنند. مشتریان مى توانند لوازم را لمس کرده و آن را بردارند ، باز کنند ، روى آن نشسته و یا دراز بکشند.

قیمت : 46,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمر

 فیلیپس یکی از قدیمی‌ترین برندهای اروپایی صنعت الکتریک و الکترونیک محسوب می‌شود که از روزهای اول اختراع لامپ روشنایی، مشغول به کار بوده است.

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی صنعتی،تحلیل بازاربه سبک مدیران هوشمندورمزموفقیت کسب وکارهاهای بزرگ ومتوسط

بازاریابی صنعتی که از آن تحت عنوان b2b marketing هم نام‌برده می‌شود، شامل فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر می‌شود.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه وپیشرفت دربازار پیچیده امروز

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است.

قیمت : 55,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی دیجیتال مارکتینگ ،کلید طلایی مدیران هوشمندبرای بازاریابی دردنیای مدرن

دنیای مدرن ،دنیای پاروکردن پول و کسب درآمد هنگفت است که بایستی الزامات آن را رعایت کرد.دنیای امروز ما حتی ازدنیای مدرن هم عبور کرده و وارد دنیای پسا مدرن شده است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کناب.استراتژی توسعه بازاربارویکرد شناسایی مشتریان ایده آل و ارتباط بلند مدت با آنها

بازارامروزمحل کشمکش و نبرد برندهاست و مدیران و صاحبان کسب وکارهابا هوشمندی ویژه ای این بازاررا رصد می کنند و به این نکته کلیدی دقت نظر دارندکه محصول و خدمت جدید تخصصی به منظور بهره مندی جامعه هدف از مزایای آن درزمره اقداماتی است که سبب توسعه هرچه بیشتر بازار خواهد شد.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

شامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد

قیمت : 200,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نرم افزار بازاریابی فایل ,نرم افزار تولید محتوا

شاید نرم افزار فروش فایل یا,نرم افزار بازاریابی سیدا,بهترین نرم افزار بازاریابی,نرم افزار بازاریابی رایگان,نرم افزار بازاریابی مویرگی,نرم افزار بازاریابی حضوری,نرم افزار فروش و بازاریابی شبکه ای,نرم افزارهای مدیریتی را شنیده باشید

قیمت : 100,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت راهبردهای نوین روابط عمومی

پاورپوینت راهبردهای نوین روابط عمومی - بنام خدا راهبردهای نوین در روابط عمومی تاریخچه روابط عمومی در جهان: پس از رشد تحولات اجتماعی و اقتصاد...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت آلودگی های محیط زیست

پاورپوینت آلودگی های محیط زیست - بنام خدا آلودگی های محیط زیست محيط زيست: محيط زيست موهبتي الهي است كه از مجموعه موجودات ، منابع ، عوامل و ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا

دانلود پاورپوینت آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا - آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا آژانس حفاظت از محیط زیست EPA آژانس حفاظت محیط زیست آمریک...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بهداشت عمومي,فردی و محیط زیست

دانلود پاورپوینت بهداشت عمومي فردی و محیط زیست - بهداشت عمومي , فردی و محیط زیست برخورداري از خدمات بهداشتي و درماني ، يکي از حقوق مسلم فردي و ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود معاون بهداشت محیط ورئیس اداره بهداشت موادغذایی وبهسازی اماکن عمومی

دانلود معاون بهداشت محیط وریس اداره بهداشت موادغذایی وبهسازی اماکن عمومی - بنام یزدان هستی معاون بهداشت محیط ورئیس اداره بهداشت موادغذایی وبهسا...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی

پاورپوینت سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی - سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست ابلاغی رهبر معظم انقلاب اس...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله در مورد روابط زناشوی

دانلود مقاله در مورد روابط زناشوی - ‏نقش هاي شوهر نسبت به زن ‏چگونه مي توانيم براي استحكام خانواده خود شرايط و فضاي مناسبي به وجود آوريم ؟ ‏1‏ ...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی تک به تک 36ص

تحقیق بازاریابی تک به تک 36ص - ‏1 ‏در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت,‏ > است,‏ ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت,‏ <<سهم از مشتری...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای - ‏بازاریابی ‏جهانی ‏در ‏مقابل ‏بازاریابی ‏منطقه‌‏ای ‏یکی ‏از ‏موضوعات ‏بحث ‏برانگیز ‏که ‏امرو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص

تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص - 1 ‏آشنایی با مفهوم ‏« صادرات و بازاریابی » ‏و ‏برخی ‏اصطلاحات بازرگانی 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نمونه سوال روانشناسی محیطی پیام نور 96-97+پاسخنامه

نمونه سوال روانشناسی محیطی پیام نور 96-97+پاسخنامه

قیمت : 2,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بدهی های بلندمدت (با کیفیت)

پاورپوینت بدهی های بلندمدت (با کیفیت) - بدهی های بلندمدت بدهی های بلندمدت * در این فصل، ماهیت بدهی های بلندمدت را مورد بررسی قرار می دهیم. شیو...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت روش های نوین برنامه ریزی با رویکرد منطقه ای (⭐⭐⭐)

پاورپوینت روش های نوین برنامه ریزی با رویکرد منطقه ای (⭐⭐⭐) - بنام خدا روش های نوین برنامه ریزی با رویکرد منطقه ای اهداف برنامه ریزی منطقه ای ...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت روابط خارجی و سیاست خارجی ایران (⭐⭐⭐)

پاورپوینت روابط خارجی و سیاست خارجی ایران (⭐⭐⭐) - روابط خارجی و سیاست خارجی ایران درس روابط خارجي ايران تا 57 – 1320 درس روابط خارجي ايران از 1...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بهداشت محیط و بحران | پاورپوینت

بهداشت محیط و بحران پاورپوینت - بهداشت محيط وبحران بحران بحران پديده ايست كه بدنبال وقوع يك اتفاق و يا تغيير ناگهاني ،‌ دگرگوني شرايط محيطي...

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نگرش اقتصادي به روابط عمومي 25 ص

نگرش اقتصادي به روابط عمومي 25 ص - ‏نگرش اقتصادي به روابط عمومي ‏مقدمه ‏روابط عمومي تمنيات و آرزوهايي دارد تا خود را به صورت حرفه‌اي درآورد. ‏فر...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt )

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt ) - تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری تعریف :...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت نقش اقدام پژوهی و رویکرد در افزايش کيفيت آموزشی و کاهش اتلاف آموزشی

پاورپوینت نقش اقدام پژوهی و رویکرد در افزايش کيفيت آموزشی و کاهش اتلاف آموزشی - نقش اقدام پژوهی و رويکرد در افزايش کيفيت آموزشی و کاهش اتلاف...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت بازاریابی (پاورپوینت )

مدیریت بازاریابی (پاورپوینت ) - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . منابع درس: مدیریت بازاریابی؛ دکتر احمد روستا، داور ونوس، ابراهیمی؛ انتش...

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نقش اینترنت و فناوری اطلاعات در روابط عمومی الکترونیک (پاورپوینت )

نقش اینترنت و فناوری اطلاعات در روابط عمومی الکترونیک (پاورپوینت ) - بنام خدا 1 2 نقش اینترنت و فناوری اطلاعات در روابط عمومی الكترونيك 3 ت...

قیمت : 11,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت زیست چهارم فصل ششم (روابط ميان جانداران در يک اجتماع زيستی)

پاورپوینت زیست چهارم فصل ششم (روابط ميان جانداران در يک اجتماع زيستی) - بنام خدا زیست شناسی و آزمایشگاه سال چهارم فصل ششم (روابط ميان جاندار...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ریاضی پنجم دبستان موضوع محیط دایره (قابل ویرایش)

پاورپوینت ریاضی پنجم دبستان موضوع محیط دایره (قابل ویرایش) - بنام خدا ریاضی پنجم دبستان موضوع :محیط دایره ...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کار...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بررسی علل ایجاد و تشدید پدیده یوتروفیکاسیون و ارائه راه کارهای مدیریتی و زیست محیطی

پاورپوینت بررسی علل ایجاد و تشدید پدیده یوتروفیکاسیون و اراه راه کارهای مدیریتی و زیست محیطی - بنام خدا بررسی علل ایجاد و تشدید پدیده یوتروفیکا...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش) - 1 به نام خداوند جان وخرد که رزاق است و غنی و بخشنده 2 مباحث بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی (قابل ویرایش) - بررسی محیط بازاریابی Marketing Environment 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 2 نام درس : بازاریابی و مدیریت بازار ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش) - 1 بازاریابی وفروش بیمه 2 ...

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(1) (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(1) (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 2 ...

قیمت : 100,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 اصول بازاریابی (Marketin Principles ) 2 ...

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله ارتباطات یکپارچه بازاریابی (ورد قابل ویرایش )

در اين مقاله پس از تشريح مدل ارتباطات منسجم بازاريابي و نقش آن بر هدفگذاري تبليغات تجاري به بررسي و تبيين جايگاه اين مدل در فرآيند مديريت بازاريابي پرداخته خواهد شد. سپس به توصيف و تشريح انواع اهداف تبليغات در مدل ارتباطات منسجم بازاريابي عوامل تاثيرگذار بر اين اهداف پرداخته خواهد شد.

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل