پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

دسته بندي : بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی
تعریف گردشگری ورزشی
| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است. البته ، ممکن است که بسیاری از افراد نام این نوع از گردشگری را نشنیده باشند و همچنان برای دیدن یا شرکت در رقابت های ورزشی به کشورهای برگزار کننده رقابت ها سفر کنند. برگزاری هر کدام از مسابقات و رویدادهای ورزشی، فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری و میزبانی و به تبع آن، رشد اقتصادی به وجود می آورد. به همین دلیل، گردشگری ورزشی ، صنعت رو به رشدی بوده و همه کشورها تلاش می کنند تا پیش زمینه های این صنعت سود آور را در کشورشان فراهم کنند.
تاریخچه صنعت گردشگری
تاریخچه صنعت گردشگری به ۲۰۰۰ سال قبل و زمان روم باستان بر میگردد. در آن دوره، شهروندان روم باستان ثروتمند مصمم شدند که برای تعطیلات تابستان از شهر کمی فاصله بگیرند. بنابراین، مسئولین صنعت گردشگری، نیازهای گردشگران را تامین کردند و اقتصاد و وضعیت گردشگری کشور برای مدت های طولانی رشد چشمگیری داشت اما با پایان دوره امپراطوری روم، این دوره هم به پایان رسید. علاوه بر این، در قرون وسطا ، علاقمندان به گردشگری مجددا توانستند زمینه گردشگری را با برنامه ریزی برای سفر و تهیه مکان هایی برای خوردن و خوابیدن فراهم کنند. علاوه بر علاقه به گردشگری ، عواملی مانند سلامت و فرهنگ نیز موجب شد تا افراد زیادی از آبگرم ها و ساحل های شهرهای اروپا بازدید کنند. یکی دیگر از دلایل ایجاد و رشد گردشگری ، صنعتی شدن جوامع اروپا و افزایش اوقات فراغت طبقه ثروتمندان بود. در این دوره، کارآفرینان شروع به ساخت انواع هتل ها ، جاده ها و کشتی های مسافرتی کردند. صنعت گردشگری در سال ۱۳۰۰ شمسی به طور پیوسته موفق و پررونق بوده اما در کل، موفقیت آن به خواسته های گردشگران و شرایط اقتصادی بستگی داشت. موضوعات مورد بحث در این مقاله شامل انواع گردشگری ورزشی، تاثیر گردشگری ورزشی، آموزش گردشگری ورزشی ،گردشگری ورزشی در ایران وگردشگری ورزشی و اقتصاد هستند.
خرید بلیط هواپیما برای گردشگری ورزشی
انواع گردشگری ورزشی
با توجه به هدف گردشگر از سفر به کشور مقصد، گردشگری ورزشی به سه گروه تقسیم بندی میشود که عبارتند از: گردشگری رویدادهای ورزشی گردشگری رویدادهای ورزشی، رویدادهای بزرگی مانند مسابقه های جام جهانی فوتبال و بازی های المپیک را در بر میگیرد. این دو رویداد ورزشی مهم، جز رودادهایی هستند که هر چهار سال یکبار، تعداد زیادی از طرفداران این رشته های ورزشی را در یک جا جمع می کند. گردشگری ورزشی فعال گردشگران گردشگری ورزشی فعال، افرادی هستند که برای انجام یک ورزش خاص و یا شرکت در یک رویداد ورزشی سفر می کنند. این رویدادها شامل انواع ورزش ها و تورنمنت ها است. به طور معمول افراد برای انجام و شرکت در مسابقه هایی مانند شنا، قایق رانی، موج سواری و ماهیگیری به کشورهای دیگر سفر می کنند. این نوع از گردشگری ورزشی به دو گروه تقسیم می شود: شرکت کنندگان در رویداد این افراد، ورزشکارهای آماتور و یا حرفه ای هستند که برای رقابت کردن در رشته های ورزشی مختلف به کشور مقصد سفر می کنند. علاقمندان به رویداد علاقمندان به ورزش، افرادی هستند که صرفا به قصد تفریح و سرگرمی در رقابت های ورزشی شرکت می کنند. گردشگری ورزشی نوستالژیک و مشاهیر در این نوع از گردشگری ، گردشگران از جاذبه های گردشگری ورزشی بازدید می کنند. از جمله نمونه های گردشگری نوستالژیک میتوان به بازدید از تالارهای مشاهیر ، موزه ها و ورزشگاه های مشهور و حتی دیدار با قهرمان ها و مشاهیر ورزشی اشاره کرد.
تاثیر گردشگری ورزشی
گردشگری می تواند از نظر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر میزان درآمد و رشد کشورها تاثیر گذاشته و یکی از منابع مهم اشتغال زایی و کسب درآمد نیز محسوب می شود. امروزه رویدادهای ورزشی بسیار مورد علاقه و توجه عامه مردم و ورزشکاران هستند. یکی از تاثیرات گردشگری ورزشی این است که گردشگران می توانند با جنبه های مختلف فرهنگ و جاذبه های کشور میزبان (کشور برگزار کننده مسابقات) اشنا شده و تبادل فرهنگی کنند. علاوه بر این، ترکیب ورزش و گردشگری، مفهوم و ساختار جدیدی را برای پرکردن اوقات فراعت و ایجاد شادی و نشاط فراهم آورده است. از این جهت، گردشگری ورزشی میتواند در ارتقا سرزندگی و بهبود سلامت جوامع نقش موثری داشته باشد. همچنین، کشورهای پیشرفته در زمینه ورزش سرمایه گذاری کرده و به صورت جدی و پیوسته از ورزش حمایت می کنند. زیرا ، توجه به شور و نشاط افراد و مخصوصا نیروی کار، منجر به افزایش کارایی و کاهش چشمگیر میزان جرم و بزه می شود.
آموزش گردشگری ورزشی

از آنجایی که صنعت گردشگری در حال رشد و توسعه بوده و مفاهیم این حوزه نیز به طور چشمگیری در حال توسعه و تغییر هستند، بنابراین ، تور لیدرها باید با این مفاهیم آشناشوند تا بتوانند گردشگران زیادی را جذب کنند. در همین راستا، مرکز آموزش مجازی پارس، بسته های آموزشی تحت عنوان گردشگری ورزشی را برای علاقمندان به این حوزه ارائه کرده است. آموزش گردشگری ورزشی شامل اشنایی با انواع گردشگری، تاثیر گردشگری ورزشی بر اقتصاد کشورها، عوامل موثر بر گردشگری ورزشی و تاثیر گردشگری ورزشی بر مبادلات فرهنگی می شود. همچنین، شرکت کنندگان در دوره گردشگری ورزشی می توانند در امتحان پایان دوره آنلاین این مرکز شرکت کرده و مدرک معتبر دریافت کنند. بعضی از سرفصل های ان دوره شامل: فصل اول اصول گردشگری تاریخچه گردشگری انواع گردشگری فصل دوم گردشگری ورزشی شناخت و تاثیر ورزش تاثیرات گردشگری ورزشی فصل سوم انواع رشته های ورزشی گردشگری کوهنوردی جت اسکی اسکی در برف فصل چهارم گردشگری رویدادهای ورزشی گردشگری ورزشی فعال گردشگری ورزشی نوستالژیک و مشاهیر مخاطبان گردشگری ورزشی گردشگری ورزشی و اقتصاد تأثیرات فرهنگی و اجتماعی گردشگری ورزشی تأثیرات گردشگری ورزشی بر محیط زیست گردشگری ورزشی در ایران کشور ما ایران، به دلیل شرایط منحصر به فرد تاریخی و فرهنگی و جغرافیایی ، پتانسیل های زیادی برای جذب گردشگر مخصوصا در زمینه گردشگری ورزشی دارد. در مقایسه با کشورهای عربی و اروپایی که شرایط آب و هوایی شان در برخی از فصول طاقت فرسا گزارش شده، ایران یک کشور چهار فصل است که در اکثر مواقع می تواند میزبان گردشگران ورزشی باشد. بنابراین، با در نظر گرفتن محدودیت های کشور برای جذب گردشگر، مسئولین و سیاست گذران می توانند وضعیت گردشگری ورزشی در ایران را بهبود بخشیده و شرایط کشور را از نظر فرهنگی و ارزشی تعدیل کنند. به همین منظور، تفاهم نامه ای بین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و کمیته ملی المپیک منعقد شده که با برنامه ریزی دقیق و اصولی به جذب گردشگر ورزشی و رونق اقتصادی کمک می کند. گردشگری-ورزشی-در-ایران گردشگری ورزشی و اقتصاد گردشگری ، یکی از صنایع اصلی هر کشور است که به طور مستقیم بر اقتصاد تاثیر می گذارد. با توجه به تعداد زیاد گردشگران و علاقمندان به ورزش، گردشگری ورزشی ، یکی از استراتژی های مهم اقتصادی و تجاری برای توسعه زیر ساخت های اقتصادی و اشتغال محسوب میشود. همچنین، در بحث گردشگری ورزشی و اقتصاد، ورزش جز فعالیت هایی است که به گردشگری مرتبط بوده و در نتیجه، موجب رونق اقتصادی کشور می شود. علاوه بر این، ورزش و گردشگری میتوانند توامان بر اقتصاد جهان تاثیر بگذارند و از این جهت ، گردشگری ورزشی بسیار مورد توجه برنامه ریزان، سیاستمداران و اقتصاد دان ها قرار گرفته است. طبق تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۷، گردشگری ورزشی یک تجارت ارزشمند و پول ساز است که به سرعت در سطح جهان رشد کرده و انتظار میرود که رشد آن در سالهای بعدی به ۴۰ درصد برسد. به همین دلیل، گردشگری ورزشی ، شیوه ای مطمئن برای توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در همه کشورها مخصوصا کشورهای کمتر توسعه یافته است.

منبع:
https://elearnpars.org/article/what-is-sporting-tourism

خرید بلیط هواپیما برای گردشگری ورزشی
علت رشد گردشگری ورزشی

دلایل رشد گردشگری ورزشی
۵ علت رشد گردشگری ورزشیReviewed by تحریریه بلیط هواپیما on Mar 7Rating: 4.05 علت رشد گردشگری ورزشی – جاذبه های مختلف گردشگری ورزشی چیست؟خرید بلیط هواپیما به مقاصد توریستی. گردشگری ورزشی. اهداف گردشگری ورزشی. مقاله گردشگری ورزشی. قیمت بلیط ارزان هواپیما به مقاصد توریستی و گردشگری ورزشی.
۵ علت رشد گردشگری ورزشی

شاید بهترین و ساده‌ترین تعریف برای گردشگری ورزشی هر سفری با قصد دیدن یک رویداد یا اتفاق ورزشی باشد. امروزه تعطیلات و سفرها فقط به ساحل خورشید، دریا و تپه محدود نمی‌شود. در عوض، گردشگران نسل جدید تمایل بیشتری نسبت به تعطیلات فعال دارند، به همین دلیل است که گردشگری ورزشی توجه و محبوبیت زیادی را به خود جلب کرده است.

گردشگری ورزشی از نظر دولت‌ها به‌عنوان یک پیشرفت عمده برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود. گردشگری ورزشی با ارزش یک تریلیون دلار در صنعت گردشگری و گردشگری جهانی قرار دارد.


دلایل رشد گردشگری ورزشی

گرچه در حال حاضر صنعت گردشگری ورزشی منفعل شاهد رشد بیشتری است، اما گردشگران ورزشی به‌تدریج گردشگری ورزشی فعال را نیز تجربه می‌کنند. حتی در کشورهایی مانند فیجی، برزیل، آفریقا و کره‌جنوبی، صنعت گردشگری ورزشی به‌سرعت در حال رشد است. در زیر پنج روند برتر در بازار جهانی گردشگری ورزشی که توسط متخصصان صنعت شناسایی شده‌اند را معرفی می‌کنیم:


شمار رویدادهای ورزشی
خرید بلیط هواپیما برای گردشگری ورزشی
شمار رویدادهای ورزشی

قبل از این هرگز ورزش‌ها شاهد رشد این‌چنینی در تعداد طرفدارانشان نشده بودند. با رویدادهای ورزشی مانند بازی‌های المپیک، لیگ قهرمانان اروپا، تنیس ویمبلدون، جام جهانی کریکت، جام جهانی فوتبال و سوپربول شمار گردشگران ورزشی شاهد افزایش شدید بوده است. برای رویدادهای ورزشی مانند لیگ ملی فوتبال، یا حتی سوپر بول پایگاه بیننده بیش از میلیون‌ها نفر است. با توجه به این روند، تبدیل‌شدن به حامی مالی برای بازی‌های مختلف و تولید درآمد از هر گوشه و کنار جهان آسان‌تر شده است. این عامل باعث شده که ایرلاین‌ها و خطوط هواپیمایی در این صنعت سرمایه‌گذاری زیادی بکنند.
ظرفیت خرج کردن خوب توده مردم
خرید بلیط هواپیما برای گردشگری ورزشی
ظرفیت اقتصادی توده مردم

حدود ده سال پیش، گردشگری به‌خصوص گردشگری ورزشی به‌عنوان یک کار لوکس به شمار می‌رفت که فقط عده محدودی می‌توانستند آن را تجربه کنند. بدیهی است که گردشگری ورزشی نیز مانند دیگر شکل‌های گردشگری هزینه‌های زیادی دارد؛ اما با افزایش افراد علاقه‌مند و بیشتر شدن ظرفیت خرج کردنشان، سرمایه‌گذاران گردشگری ورزشی نیز افزایش می‌یابد. نه‌تنها در کشورهای توسعه‌یافته، بلکه اقتصادهای درحال‌توسعه هم با توجه به سطح درآمد سرانه و قابلیت پیشرفت این کار را انجام می‌دهند.
ظهور تکنولوژی مانند تجزیه‌وتحلیل ورزشی
خرید بلیط هواپیما برای گردشگری ورزشی
تجزیه‌وتحلیل ورزشی

تکنولوژی کمک زیادی به محبوبیت گردشگری ورزشی کرده است. مثلاً فکر کنید در خانه نشسته‌اید و با اینترنت هم بلیط مسابقه تیم موردعلاقه‌تان را می‌خرید و هم بلیط هواپیما به شهری که بازی در آن جریان دارد. به‌ویژه ابزارهایی مانند تحلیل‌های ورزشی که روند کل کار را با جمع‌کردن همه ذینفعان در جامعه ورزشی در یک پلت فرم مشترک ساده می‌کند و این روند نقش مهمی در افزایش محبوبیت یک ورزش خاص بازی می‌کند. برای پیشرفت در تجزیه‌وتحلیل ورزشی، تعداد زیادی از افراد از محلی به محل دیگر سفر می‌کنند تا شاهد رویدادهای ورزشی و تجزیه‌وتحلیل تیم‌های مختلف و مدیران در سطح دقیقه‌به‌دقیقه باشند.
ترجیح دادن یک شیوه زندگی فعال
خرید بلیط هواپیما برای گردشگری ورزشی
ترجیح دادن یک شیوه زندگی فعال

با افزایش شمار مسائل سلامت مربوط به شیوه زندگی، تمایل برای یک زندگی فعال وجود دارد. در حال حاضر برنامه‌های شلوغ‌کاری باعث می‌شود مردم برای انجام حداقل فعالیت‌های بدنی هم وقت نداشته باشند. به همین دلیل نسل جدید ترجیح می‌دهد در تفریحات و سفرهایشان از لحاظ فیزیکی فعال‌تر باشند. خانواده‌های دارای دو درآمد، بیشتر چنین سفرهایی را انتخاب می‌کنند که تعطیلات را درجایی باشند که هم خوش بگذرد و هم با انجام ورزش به‌سلامتی بدنشان کمک کنند.
هزینه‌های کم مسافرت
خرید بلیط هواپیما برای گردشگری ورزشی
هزینه‌های کم مسافرت ورزشی

امروزه مسافرت در سراسر جهان بسیار ساده‌تر از قبل انجام می‌شود. راه‌اندازی چند خطوط هوایی ارزان‌قیمت باعث شده گردشگران ورزشی برای کشف تقریباً تمام مقصدهای ورزشی در دنیا کار راحتی داشته باشند و با خرید بلیط هواپیما آن‌هم به‌صورت ارزان‌قیمت و چارتر سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشند.



۱-تعریف گردشگری ورزشی

۲-ﻧﻘﺶ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﮔﺮدﺷﮕﺮی ورزﺷﻲ در ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺑﻪ ﺑﺎزﮔﺸﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮان ورزﺷﻲ

۳-اهمیت توجه به توریسم ورزشی
۴-تجارت ورزش و صنعت گردشگری درایران وجهان

۵-ماهیت و توسعه گردشگری ورزشی

۶-توریست‌های ورزشی چه کسانی هستند

۷-تاثیرات اقتصادی گردشگری ورزشی

۸-مزیت های اقتصادی رویدادهای ورزشی

۹-نقش گردشگری ورزشی درکارآفرینی اجتماعی

۱۰-مصرف کنندگان رویداد ورزشی آنلاین: نگرش، کیفیت رضایت

۱۱-گردشگری جغرافیایی برای افراد دارای معلولیت در کشورپرتقال: فرصت ها و چالش ها

۱۲-گردشگری ورزشی و کمک به زندگی معلولان

۱۳-آگاهی از انتظارات مشتریان ورزشی ومدیریت ذائقه آنان

۱۴-نقش کیفیت خدمات گردشگری دررضایتمندی گردشگران ورزشی

۱۵-اهمیت تماشاگران برای سازمان های ورزشی

۱۶-درک عمیق خواسته های مشتریان

۱۷-جهانی شدن ورزش

۱۸-ﻣﺤﻮر اﺳﺎﺳﻲ در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺟﺎﻣﻊ، ﻣﺸﺘﺮی اﺳﺖ.

۱۹-مشتریان آکادمی المپیک چه کسانی هستند.

۲۰-نقش رسانه های ورزشی درشکل گیری هویت تیمی و رابطه آن با وفاداری درهواداران فوتبال

۲۱-نکات پژوهشی از مقاله:بررسی انگیزه های حضورتماشاگرانونقش آن بروفاداری به مقصددر توردوچرخه سواری بین المللی آذربایجان

۲۲-استقبال شهروندان از مسابقات ورزشی

۲۳-ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ در ﺟﺬب ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮان و ﺑﺎزدﻳﺪ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن مسابقات ورزشی

۲۴-اهمیت گردشگری ورزشی

۲۵-اهمیت بازاریابی برای گردشگری ورزشی

۲۶-انواع گردشگری ورزشی

……

۳۸-پژوهش های انجام شده در زمینه موضوع

…….

۴۴-فرآیند بازاریابی

۴۵- متغیرهای پژوهش

۴۶- مدل مفهومی پژوهش

…….

۷۳-پیشنهادات پژوهش (ادامه)

۷۶-چالش های توریسم ورزشی ایران

۷۷- فرصت های توسعه توریسم ورزشی ایران
۷۸-رویکردمدیریتِ مطلوبِ عملیاتی و استراتژیکِ توریسم ورزشی

۷۹- پیشنهاد ها و راهبردها در راستای موفقیت گردشگری ورزشی-ادامه
دسته بندی: بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

تعداد مشاهده: 3835 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 80

حجم فایل:3,795 کیلوبایت

 قیمت: 92,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    80اسلاید



پاورپوینت استراتژی بازاریابی ورزشی در شرکت ریباک

برند ریبوک (Reebok) یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای ورزشی در جهان است. با بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت ورزش، ریبوک توانسته است به عنوان یک برند خاص و منحصر به فرد شناخته شود

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت ریکو با رویکرد نوآوری و تبدیل کسب و کار به محیط دیجیتال(پاورپوینت)

Ricoh، یک نام مشهور در صنعت اتوماسیون اداری، یک استراتژی بازاریابی چشمگیر برای سال 2024 ایجاد کرده است.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت هواپیمایی امارات،برند موفق هواپیمایی با رویکرد مزیت برتر در بخش بندی مشتر

برند Fly Emirate که سال ها اسپانسر باشگاه چلسی بود، متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است و پروازهای منظم روزانه ای را از دوبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاوردور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می دهد.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی نت فلکس با رویکردتمرکز برنیاز مشتری و گسترش دایره مخاطب(پاورپوینت)

نتفلیکس بر خلاف سرویس‌های تلویزیونی کابلی یا سایر روش‌های انتقال محتوای ویدیویی، با درک اهمیت زمان برای مخاطبانش، دسترسی به برنامه‌های ویدیویی را در هر زمان و با استفاده از هر گجتی در هر مکان فراهم کرده است.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

طرح درس ریاضی پنجم با رویکرد سازنده گرایی با عنوان درصد

دانلود طرح درس ریاضی پنجم با روش ساخت گرایی با موضوع درصد

قیمت : 47,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت اینتل با رویکردتبدیل استراتژی بر رفتارو تعامل هوشمند با مشتریان

اینتل شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در تولید تجهیزات کامپیوتری خصوصا ریزپردازنده ها و مادربورد و چیپست های تلفن همراه، سرآمد سایر شرکت هاست. اینتل مرزهای تکنولوژی را برای تجربه بیشترین ها گسترش می دهد.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت سیرزبا رویکرد پیش بینی محیط و تحلیل رفتار مصرف کنندگان

ریچارد سیرز در سال ۱۸۹۳ مجموعه فروشگاه های زنجیره ای سیرز را تأسیس کرد. سیرز تا سال ۱۹۸۹ در عرصه خرده فروشی در آمریکا بی رقیب بود تا اینکه وال مارت جایگاه این برند را تصاحب کرد.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی و شیوه مدیریت در شرکت کداک

کداک (با نام کامل Eastern Kodak Company) یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه‌ی عکاسی است. این شرکت قدیمی پایه‌های خود را در سرزمین عکاسی بنا کرد و زمانی بزرگ‌ترین برند آن حوزه بود. مرکز مدیریتی کداک در راچستر نیویورک قرار دارد و مرکز اجرایی آن، در نیوجرسی واقع شده است.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت جامعه شناسی دربازاریابی با رویکرد شناخت وبخش بندی مشتریان دربازارهای داخلی و بین المللی

جامعه شناسی را می‌توان علمی دانست که به مطالعه تعامل انسان‌ها با یکدیگر می‌پردازد. در واقع زمانی که ما به مطالعه رفتار انسان‌ها (فردی و گروهی) با یکدیگر بپردازیم به جامعه شناسی می‌رسیم.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

سوالات تستی و تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر به همراه جواب pdf

نمونه سوالات تستی و تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر با جواب تعداد سوالات تستی: 380 تعداد سوالات تشریحی: 180 تعداد صفحات: 130 فرمت: pdf استاندارد و فصل به فصل همراه با جواب دانلود تست های کتاب بازاریابی کاتلر نمونه سوالات تستی مدیریت بازاریابی کاتلر با جواب نمونه سوالات تشریحی مدیریت بازاریابی کاتلر با

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیـریت صادرات و واردات در حمل ونقل خارجي

مدیـریت صادرات و واردات . نقش حمل ونقل در بازرگاني خارجي

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فورد”

وقتی کارمندان از برنامه ها، الویت ها و مشکلات سازمان آگاه باشند و سازمان پذیرای راهکارها و ایده های آنها باشد آنها تمایل بیشتری برای مشارکت در امور سازمان خواهند داشت و این موضوع تاثیر به سزایی در افزایش اثربخشی و بهبود بهره وری سازمان دارد.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد افزایش بهره وری ویادگیری سازمانی درشرکت سونی”

مدیریت استراتژیک منابع انسانی، عبارتست از: مرتبط ساختن مدیریت منابع انسانی با هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت استراتژیک سازمان برای بهبود عملکرد آن و ایجاد فرهنگ سازمانی که بتوان انعطاف پذیری و خلاقیت را تقویت کرد. هدفهای سیستم مدیریت منابع انسانی متاثر از هدفهای استراتژیک هر موسسه است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی بین المللی ورزش ،شناخت دقیق ذائقه مشتریان جهانی درنگاه مدیران تیز بین”

جام‌جهانی فوتبال یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای ورزشی در جهان است که هر چهار سال یکبار حدود یک میلیارد نفر را در سراسر دنیا برای یک ماه درگیر خود می‌کند.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوایی درکمپانی رد بول بارویکردجذب وفادارترین مخاطبان کره زمین

ردبول به معنای «گاو نر قرمز» نام تجاری یک نوشابهٔ انرژی‌زا است که اکنون به یکی از برندهای شناخته شده در جامعه ی فعالیت های ورزشی تبدیل شده است.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی چندکاناله با رویکردخلق بهترین تجربه مشتری و تسهیل فرآیند خرید

امروزه بازاریابی چند کاناله به طور چشمگیری در میان بازاریابان برتر دنیا محبوب شده است. بازاریابی چند کاناله هنر استفاده ترکیبی از کانال‌های ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم برای تعامل با مشتریان است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودروبرای مشتریان امروز وآینده”

هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جها

فدکس که بیشتر با برند FedEx شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حوزه‌ی لجستیک است که با دراختیار داشتن ناوگانی متشکل از ۶۸۸ فروند هواپیما، روش‌هایی نوین را پایه گذاشته است.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت شرکت ال جی،درک فرصت های استراتژیک و مدیریت برذائقه مشتریان

دربررسی عملکرد شرکت ال جی آنچه که مهم است این که مدیران شرکت و تحلیل گران آن بخوبی با مشتریان خویش ارتباط برقرار نموده و برآنند تا ضمن مدیریت عاطفی مشتریان ،موجب ایجاد رضایت پایدار درآنها گشته و در رقابت نفسگیر با تولیدگنندگان داخلی کشورشان و تولید کنندگان اژدهای زرد به رقابت بپردازند

قیمت : 72,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت شل بارویکرد آینده پژوهی در بازارنفت ومحیط زیست

شل کمپانی نفتی است که در ایالات متحده واقع شده و زیرمجموعه کمپانی نفت و گاز هلندی-بریتانیایی رویال داچ شل است. رویال داچ شل، یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی به سبک جنرال الکتریک با رویکرد تحلیل تجاری کسب وکارها

جنرال الکتریک با یک جمله تعریف می شود : ارزش ها همه چیز است . این دیدگاه بود که شرکت جنرال الکتریک را سالهای سال متمایز و منحصر به فرد ساخت و کلید موفقیت جنرال الکتریک محسوب می شود . این چیزیست که فراتر از کلمات و توصیفات محسوب می شود

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی ورزشی،صنعت مدرن در نگاه استراتژیک مدیران فردا

در عصر حاضر، ورزش به عنوان یک بخش اقتصادی، چه از بعـد عملـی و چـه تماشـایی، در تولید و مصرف کالاها و خدمات ورزشی و توسعه اقتصادی جوامع مختلف نقش اساسـی دارد و هم اکنون یکی از مؤثرترین عوامل اثرگذار در رشد اقتـصادی ملـی و یکـی از درآمـدزاترین ،صنایع در قرن ۲۱ به شمار میرود .

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت فرایند حوادث doc

مدیریت فرایند حوادث doc - 1 ‏مدیریت فرایند حوادث ‏یکی از وظایف مدیران در کنار تولید کالا یا خدمات، به حداقل رساندن حوادث، رعایت مسائل زیست‌محی...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت برنامه ریزی doc

مدیریت برنامه ریزی doc - ‏1 ‏مدیریت برنامه ریزی ‏ ‏چكيده ‏برنامه توسعه فردي يك برنامه زمان‌بندي شده مكتوب براي برآورده شدن نيازهاي حرفه اي افرا...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان

کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز  در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کتاب ،هنردر بازاریابی،کلیدطلایی ایجادقیمت سایه درکالاهاوذائقه مشتریان

بازارهای امروز، بازارهایی هستند به برپایه آینده بناشده اندومدیرانی دراین بازارموفق خواهند بود که ازآینده آمده باشند و شناخت کافی به آینده داشته باشند

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک ایکیابا رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی

فروشگاههاى آیکیا ، مشتریان را به صورتى فعال درگیر فرآیند خرید مى کنند. مشتریان مى توانند لوازم را لمس کرده و آن را بردارند ، باز کنند ، روى آن نشسته و یا دراز بکشند.

قیمت : 46,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمر

 فیلیپس یکی از قدیمی‌ترین برندهای اروپایی صنعت الکتریک و الکترونیک محسوب می‌شود که از روزهای اول اختراع لامپ روشنایی، مشغول به کار بوده است.

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا بارویکردتسخیرقلوب مشتریان وتبدیل شدن به موفق ترین خودروسازج

یکی از شرکت های مطرح جهان که درطول ۷۵سال فعالیت خویش توانسته است با شناخت بازارهای جهانی و مدیریت ذائقه مشتریان خویش و به ویژه با شعار احترام به مشتریان ،بقا و دوام خویش به صورت مستمر رقم بزند،شرکت تویوتا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه وپیشرفت دربازار پیچیده امروز

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است.

قیمت : 55,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر"

حداکثر کردن ارزش مشتری با بهره برداری از رابطه بلند مدت شرکت با وی حاصل می‌شود. از این رو، شرکت‌ها در حال کنار گذاشتن ابزارهای بی‌فایده بازاریابی انبوه و استفاده از ابزارهای جدید برای برقراری رابطه دقیق و قوی با مشتریان هستند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

برندسازی درکسب وکار،کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان و ماندگاری دربازار امروز

برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا بی تو بی ‌است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس ،محبوب ترین برند صنعت قهوه و کافی شاپ زنجیره ای جها

استارباکس فعالیت اولیه‌ی خودش را با عرضه‌ی قهوه‌ی بوداده آغاز کرد، بعد از مدتی اولین کافی‌شاپ خود را راه‌اندازی کرد و تبدیل به بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان شد.

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نرم افزار بازاریابی فایل ,نرم افزار تولید محتوا

شاید نرم افزار فروش فایل یا,نرم افزار بازاریابی سیدا,بهترین نرم افزار بازاریابی,نرم افزار بازاریابی رایگان,نرم افزار بازاریابی مویرگی,نرم افزار بازاریابی حضوری,نرم افزار فروش و بازاریابی شبکه ای,نرم افزارهای مدیریتی را شنیده باشید

قیمت : 100,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک تکنولوژی

مدیریت استراتژیک تکنولوژی

قیمت : 11,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مديريت سازمان هاي ورزشي

دانلود پاورپوینت مديريت سازمان هاي ورزشي - 1 بسم الله الرحمن الرحيم 2 مديريت سازمان هاي ورزشي 3 فصل اول مروري كوتاه بر اصول و مباني سازمان...

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

1مدیریت توسعه تامین کنندگان - بنام خدا ارزيابي و ارتقاء مديريت عملكرد مديريت توسعه تامين كنندگان ارزيابي و ارتقاء تامين كنندگان مديريت توسع...

قیمت : 4,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود بررسی قوانین ، مقررات و استانداردهای جدید ناظر بر نهادهای مالی و پولی با رویکرد شفافیت

دانلود بررسی قوانین , مقررات و استانداردهای جدید ناظر بر نهادهای مالی و پولی با رویکرد شفافیت - بنام خدا 1 بررسی قوانین ، مقررات و استاندارد...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها

پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها - 1 برندسازی شخصی در ورزش: بایدها و نبایدها 1000،0000،0000،000 ریال = ؟ 3 1000،0000،0000،...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها

تحقیق بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها - ‏بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها ‏ Seyedamir.hosseini@gmail.com 1 www.sportculture.ir ‏باز...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق انجمن علمی مدیریت اطلاعات بهداشتی و درمانی ایران و جهان 83 ص

تحقیق انجمن علمی مدیریت اطلاعات بهداشتی و درمانی ایران و جهان 83 ص - ‏انجمن علمی مدیریت اطلاعات بهداشتی و درمانی ایران و جهان ‏در دنیای پیشرفت...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی

تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی - ‏آسيب‌شناسي‌ مديريت‌ بازاريابي‌ ‏تخصص‌ در قرون‌ جديد، ابزارها و شرايط‌ جديد پديد آورده‌ است. ‏وظيفه‌ بازاري...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق پرخاشگري تماشاگران در ورزشگاهها 45 ص

تحقیق پرخاشگري تماشاگران در ورزشگاهها 45 ص - ‏فهرست مطالب سپاسگزاري 3 تقدیم به 4 بررسي جامعه شناسانه خشونت و پرخاشگري تماشاگران در ورزشگاهها 5 چ...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی در ایران

تحقیق بازاریابی در ایران - ‏بازاریابی در ایران ‏----------------------------------------------------- 2 ‏مقدمه ‏كشور ايران‌ با تنوع‌ وسيع‌ آب‌ و...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق توسعه منابع انسانی با رویکرد مدیریت دانش 17 ص ( ورد)

تحقیق توسعه منابع انسانی با رویکرد مدیریت دانش 17 ص ( ورد) - ‏توسعه منابع انسانی با رویکرد مدیریت دانش:‏ ‏مقدمه : ‏در ‏دهه ‏هاي ‏اخير، ‏موسسات، ...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کارآفرینی در مدیریت علوم انسانی 44 ص

کارآفرینی در مدیریت علوم انسانی 44 ص - ‏کارآفرینی در ‏مدیریت ‏علوم انسانی ‏مقدمه ‏رويكرد اكثر كشورهاي جهان در دهه‌هاي اخير به موضوع كارآفريني و ...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید | پاورپوینت

مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید پاورپوینت - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کا...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt )

تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری ( ppt ) - تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری تعریف :...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت فشار خون و تمرینات ورزشی

پاورپوینت فشار خون و تمرینات ورزشی - فشار خون و تمرینات ورزشی بسم الله الرحمن الرحیم بالاترین فشار تولید شده در طی انقباض بطن چپ را می گویند...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت بازاریابی (پاورپوینت )

مدیریت بازاریابی (پاورپوینت ) - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . منابع درس: مدیریت بازاریابی؛ دکتر احمد روستا، داور ونوس، ابراهیمی؛ انتش...

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت و تشکیلات کارگاهی (پاورپوینت )

مدیریت و تشکیلات کارگاهی (پاورپوینت ) - به نام خدا مدیریت و تشکیلات کارگاهی سرفصل های درس سرفصل هاي درس : تعريف پروژه و چگونگي شكل گيري آن ...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت منابع انسانی در ورزش و تفریحات سالم (پاورپوینت )

مدیریت منابع انسانی در ورزش و تفریحات سالم (پاورپوینت ) - بنام خدا ارزش ها فصل ششم مديريت منابع انساني در ورزش و تفریحات سالم به معادل یا به...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط) SMEs( (پاورپوینت )

مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط) SMEs( (پاورپوینت ) - مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs ( کلیات مقدمه و تعاریف 1 مدل مدیریت...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پروژه درس سمینار در مدیریت ورزشی بررسی وضعیت حمایت مالی از ورزش در بخش غیر دولتی مطالعه موردی شهر

پروژه درس سمینار در مدیریت ورزشی بررسی وضعیت حمایت مالی از ورزش در بخش غیر دولتی مطالعه موردی شهر - ‏دانشگاه آزاد اسلامی ‏دانشکده تربیت بدنی و ...

قیمت : رایگان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پروژه مجتمع ورزشي و تفريحي

پروژه مجتمع ورزشي و تفريحي - ‏2 ‏بسمه تعالي ‏طرح اجرائي و پيشنهادي ‏پروژه مجتمع ورزشي و تفريحي ‏با توجه به فقر فرهنگي موجود در جامعه و افزايش بي...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیـریت رفـتار سـازمانی پیشرفته

پاورپوینت مدیـریت رفـتار سـازمانی پیشرفته - 1 Advanced Organizational Behavior Management Dr.Varzeshkar Ahmad.2010 مدیـریت رفـتار سـازمانی...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت تکنولوژی

پاورپوینت مدیریت تکنولوژی - بنام خدا مدیریت تکنولوژی ...

قیمت : 70,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری

پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری - مدیریت هزینه در صنعت بانکداری ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت عمومی

پاورپوینت مدیریت عمومی - مدیریت عمومی دانش کهن ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کار...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازاریابی - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت اماکن و تجهیزات ورزشی

پاورپوینت مدیریت اماکن و تجهیزات ورزشی - مدیریت اماکن و تجهیزات ورزشی تقسیم بندی کلی اماکن ورزشی اماکن طبیعی سرزمینی : کوهها، سرزمینهای ب...

قیمت : 29,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت اطلاعات بهداشتی با رویکردی به آمار بیمارستانی

پاورپوینت مدیریت اطلاعات بهداشتی با رویکردی به آمار بیمارستانی - مدیریت اطلاعات بهداشتی با رویکردی به آمار بیمارستانی ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در ورزش

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در ورزش - بنام خدا ( Management) مديريّت فرآيند انجام كارها به‏طور اثربخش و كارآ به‏وسيله ديگران ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت اردو های ورزشی

پاورپوینت مدیریت اردو های ورزشی - به نام اول معلم هستی موضوع: مدیریت اردو های ورزشی ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مبانی سیستم های اطلاعات مدیریت

پاورپوینت مبانی سیستم های اطلاعات مدیریت   - مبانی سیستم های اطلاعات مدیریت   مدیریت منابع داده ها ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحلیلی بر پایان نامه ها و رساله های مدیریت ورزشی(نیاز یابی ویا نیاز بازی)

پاورپوینت تحلیلی بر پایان نامه ها و رساله های مدیریت ورزشی(نیاز یابی ویا نیاز بازی) - بنام خدا تحلیلی بر پایان نامه ها و رساله های مدیریت ورزشی...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت برند سازی,برند ورزشی و مدیریت برند

پاورپوینت برند سازی برند ورزشی و مدیریت برند - برند سازی , برند ورزشی و مدیریت برند 2 مدل های مدیریت برند ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی - نا م به خدا ی بان مهر اگر همت والای اصلاح مردم را در سرداری، از خودت آغاز کن، زیرا پرداختن تو به...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار - بنام خدا 1 2 نام درس : بازاریابی و مدیریت بازار ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی)

پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) - بسم الله الرحمن الرحیم بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) ...

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت آشوب در مدیریت

پاورپوینت آشوب در مدیریت - بنام خدا آشوب در مدیریت ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش) - مدیریت بازاریابی Marketing Mgt . ...

قیمت : 34,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی (قابل ویرایش) - نا م به خدا ی بان مهر اگر همت والای اصلاح مردم را در سرداری، از خودت آغاز ک...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی های بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی های بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا بررسی استراتژی های بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 2 نام درس : بازاریابی و مدیریت بازار ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگانی) (قابل ویرایش) - بسم الله الرحمن الرحیم بازاریابی بین المللی ( رشته مدیریت بازارگ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی (قابل ویرایش) - 1 ‏معیارهای مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی ‏بدون داشتن معیارهایی بر...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله ارتباطات یکپارچه بازاریابی (ورد قابل ویرایش )

در اين مقاله پس از تشريح مدل ارتباطات منسجم بازاريابي و نقش آن بر هدفگذاري تبليغات تجاري به بررسي و تبيين جايگاه اين مدل در فرآيند مديريت بازاريابي پرداخته خواهد شد. سپس به توصيف و تشريح انواع اهداف تبليغات در مدل ارتباطات منسجم بازاريابي عوامل تاثيرگذار بر اين اهداف پرداخته خواهد شد.

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل