بررسی نقش تبلیغات در فضای مجازی در ارزش برند شرکت های عضو بازار بورس

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

چکیده ج‌
فصل اول 10
کلیات پژوهش 10
1.مقدمه 11
1-2بیان مسئله 12
1-3 سوال اصلی 13
1-3-1سوالات فرعی 13
2-3-1سوالات کاربردی 13
1-4پیشینه پژوهش 14
1-5فرضیات پژوهش 15
1-5-1فرضیه اصلی 15
2-5-1فرضیات فرعی 15
3-5-1فرضیات کاربردی 15
1-6 فرضیه اصلی 16
1-6-1فرضیات فرعی 16
1-7 اهداف پژوهش 16
1-7-1اهداف کلی 16
2-7-1اهداف خاص 16
3-7-1اهداف کاربردی 17
1-8 ضرورت و اهمیت پژوهش 17
1-9قلمرو تحقیق 18
1-10روش پژوهش 18
1-11تعریف عملیلتی واژه ها و اصلاحات 19
فصل دوم 21
مبانی پژوهش 21
2.مقدمه 22
2-1 تاریخچه 23
2-2پیشینه نظری 24
2-3عوامل مؤثر بر تبلیغات در فضای مجازی و برند شرکت‌های عضو بورس 25
1-3-2محتوای تبلیغاتی 25
2-3-2تعامل و مشارکت مصرف‌کننده 26
3-3-2پلتفرم‌های تبلیغاتی 26
4-3-2مؤلفه‌های فرهنگی و اجتماعی 26
2-4 بازاریابی اینترنتی 28
2-5 مزایای بازاریابی الکترونیکی 28
2-6تبلیغات 29
2-6-1 تبليغات اينترنتي 29
2-6-2 تاریخچه تبلیغات اینترنتی 29
2-7 مزيت هاي تبليغات اينترنتي 30
2-8 اینترنت در ایران 32
2-9 تبلیغات اینترنتی در ایران 33
2-10 اشکال تبلیغات آنلاین 34
2-11 برند چیست 36
12-2ارزش برند 37
13-2تاریخچه برند 37
2-14 رفتار مصرف کننده 38
2-15 عوامل کلی موثر بر رفتار مصرف‌کننده 38
2-16 رفتار مصرف کننده آنلاین 40
2-16-1دیدگاه مصرف کننده محور و دیدگاه فناوری محور 40
2-16-2عوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف‌کننده آنلاین 41
2-16-3 ویژگی‌های رفتار مصرف‌کننده آنلاین 42
2-16-3 روندهای جدید در رفتار مصرف‌کننده آنلاین 42
2-17فرایند خرید از تبلیغات اینترنتی 43
2-18 رفتار مصرف کننده در برابر آگهی های تبلیغاتی 44
2-18-1مدل های حاکم بر رفتار مصرف کننده 44
2-18-1-1تکنیک آیدا (AIDA 44
2-18-1-2 تکنیکهای تستهای روانی 44
2-18-1-3تكنيك ترغيبي ( داگمار): 45
2-19 شرایط اثر بخشی تبلیغات 46
2-20 رابطه بین درگیری مصرف کننده و تاثیر تبلیغات 47
فصل سوم 52
روش اجرای تحقیق 52
مقدمه 53
3-1 مراحل انجام تحقیق 53
3-2نوع پژوهش 57
3-3جامعه آماری 57
3-4نمونه گیری و تعیین حجم نمونه 58
3-5 ابزار گردآوری اطلاعات 59
3-6تعیین روایی و پایایی مقیاسهای سنجش 62
3-7تحلیل داده ها 63
فصل چهارم 64
تجزیه و تحلیل 64
4-1.ويژگی جمعیت شناختی پاسخ دهندگان 65
4-2توزیع فراوانی پاسخدهندگان بر حسب گروه سنی 65
4-2 توزیع فراوانی پاسخدهندگان بر حسب جنسیت 67
4-3توزیع فراوانی پاسخدهندگان بر حسب تحصیلات 68
جدول 4‏ 3: توزیع فراوانی پاسخ دهندگان برحسب تحصیلات 68
4-3طرح گردآوری دادهها 69
4-5.تحلیل دادهها – بررسی پیمایشی 69
4-6 تاثیر و یا عدم تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر هر یک از مراحل خرید 70
4-7 تاثیر هر یک از 8 شیوه تبلیغات آنلاین به تفکیک بر مراحل خرید 73
4.8.تاثیرهر یک از شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر مراحل خرید به تفکیک جنسیت 75
10-4 تاثیرهر یک از شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر مراحل خرید به تفکیک تحصیلات 78
4-11 رتبه بندی تاثیرشیوه های مختلف تبلیغات بر مراحل خرید 79
4-11رتبه بندی تاثیرهر یک از شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر مراحل خرید 81
فصل پنجم 83
نتیجه گیری وپیشنهادات 83
مقدمه 84
1-5خلاصه‌ای از یافته‌های تحقیق 84
5-2 بررسی نتایج آزمون های آماری 85
5-3 تاثیر و یا عدم تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر مراحل خرید مصرف کنندگان 85
5-4تاثیر هر یک از 8 شیوه تبلیغات آنلاین به تفکیک بر مراحل خرید در رفتار مصرف کننده 87
5-5 رتبه بندی تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات بر مراحل خرید 88
5-6 رتبه بندی تاثیرشیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر مراحل خرید 89
5-7 نتیجه‌گیری 89
5-8 پیشنهادات 89
5-9 محدودیت 90
5-10مشکلات تحقیق 91
منابع 92
پیوست 98

داری شکل و جدول
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

تعداد مشاهده: 860 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 90

حجم فایل:659 کیلوبایت

 قیمت: 230,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دارای عکس و جدول و...



پاورپوینت استراتژی بازاریابی ورزشی در شرکت ریباک

برند ریبوک (Reebok) یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای ورزشی در جهان است. با بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت ورزش، ریبوک توانسته است به عنوان یک برند خاص و منحصر به فرد شناخته شود

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی درشرکت بونیلیور

محصولات یونیلیور در زمینهٔ مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات مراقبت‌های شخصی، شوینده‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی می‌باشد.

قیمت : 250,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی نقش تبلیغات در فضای مجازی در ارزش برند شرکت های عضو بازار بورس

بررسی نقش تبلیغات در فضای مجازی در ارزش برند شرکت های عضو بازار بورس

قیمت : 230,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت ریکو با رویکرد نوآوری و تبدیل کسب و کار به محیط دیجیتال(پاورپوینت)

Ricoh، یک نام مشهور در صنعت اتوماسیون اداری، یک استراتژی بازاریابی چشمگیر برای سال 2024 ایجاد کرده است.

قیمت : 220,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی محتوا- مطالعه موردی شرکت هواپیمایی امارات(پاورپوینت)

استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و توزیع محتوای ارزشمند برای جذب و جذب مخاطب هدف است. هدف آن ایجاد آگاهی از نام تجاری، ایجاد سرنخ، و هدایت اقدامات مشتری است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی در شرکت هواپیمایی امارات،برند موفق هواپیمایی با رویکرد مزیت برتر در بخش بندی مشتر

برند Fly Emirate که سال ها اسپانسر باشگاه چلسی بود، متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است و پروازهای منظم روزانه ای را از دوبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاوردور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می دهد.

قیمت : 350,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی ارتباط بین شیوه‌های تأمین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت

بررسی ارتباط بین شیوه‌های تأمین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق

شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام این شرکت از نام بنیانگذار آن گرفته شده است و از دو بخش “دای” به معنای بزرگ و “وو” که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده، تشکیل شده است.

قیمت : 250,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی و شیوه مدیریت در شرکت کداک

کداک (با نام کامل Eastern Kodak Company) یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه‌ی عکاسی است. این شرکت قدیمی پایه‌های خود را در سرزمین عکاسی بنا کرد و زمانی بزرگ‌ترین برند آن حوزه بود. مرکز مدیریتی کداک در راچستر نیویورک قرار دارد و مرکز اجرایی آن، در نیوجرسی واقع شده است.

قیمت : 320,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت زاپوس برندی که دانشگاه مشتری نوازی جهان است

زاپوس در سال ۱۹۹۹ توسط تونی زیه در سانفرانسیسکو و در آپارتمانی شخصی شروع به کار کرد و در مدت ۱۰ سال توانست از فروش هیچ به فروش خالص سالانه یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

قیمت : 180,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت ساعت سازی سیکو .برندمورد علاقه مشتریان منحصر به فرد جهانی

سیکو یک هلدینگ بزرگ در ژاپن است که با بیش از یک قرن سابقه در زمینه طراحی و ساخت ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی، نیمه‌هادی‌ها، جواهرات و تجهیزات اپتیک فعالیت می‌کند.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه وپیشرو درفناوری اطلاعات

مدیریت استراتژیک درشرکت هیتاچی ژاپن برندی پرآوازه وپیشرو درفناوری اطلاعات تاریخچه شرکت هیتاچی ژاپن ؛ فعالیت های برند Hitachi سیر تحولی عظیمی را پشت سر گذاشته است.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت روان شناسی بازار بورس و شناخت رفتار سرمایه گذاران با نگاه به بازاربورس ایران

موضوع روانشناسی، مطالعه رفتار انسان و فرآیندهای روانی و اهداف قابل پیش بینی، توصیف، تبیین و کنترل است. با توجه به این دو تعریف، وقتی صحبت از روانشناسی بازار می شود، منظور بررسی و تحلیل مکانیسم ها و رفتارهای معامله گران و فعالان بازار مالی است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)

رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.

قیمت : 170,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: Delta Air Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم‌اکنون پس از شرکت‌های لوفت‌هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان قرار دارد.

قیمت : 160,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی پیاده راه هفده شهریور به عنوان یک فضای شهری

بررسی پیاده راه هفده شهریور به عنوان یک فضای شهری

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ برند با کیفیت و پیشگاه درخلاقیت و نوآوری

شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است و شارپ به معنی تیز است. اولین تولیدی از این برند مداد نوکی است! امروز شرکت شارپ در زمینه سامسونگ، ال جی، سونی و همینطور پاناسونیک به عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته می شود.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک در آدیداس، شرکتی که مادرصنعت برندینگ جهانی کفش است

آدیداس یک هولدینگ است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت می‌کند.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

اپل همیشه چیزی را تولید کرده است که مدیرانش آرزو داشته‌اند که روزی چنین چیزی را داشته باشند. در نتیجه، اپل با ارائه محصولاتی که مشتریانش نمی‌دانستند که می‌خواهند، آنها را خوشحال و حیرت‌زده می‌کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کتاب(pdf)،استراتژی های تاب آوری ونقشه راه شرکت های بزرگ جهانی برای حضوردربازار پسا کرونا

دربحران کرونا ثابت شد که تاب آوری شرکت ها از جمله مولفه های تاثیرگذار در ادامه فعالیت و ماندگار شرکت هاست

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

بازاریابی عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود. در حقیقت، عملیات بازاریابی موجب آگاهی بیشتر مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و به منظور جذب و جلب نظر وی به کالا یا خدمت نامبرده در بازار هدف میشود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بخش بندی بازارهای هدف داخلی وبین المللی رمز موفقیت وماندگاری برندهای مطرح جهانی

بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای بازاریابی بیان شده در کتب و متون است. با گسترده‌تر شدنِ جمعیت و ترجیح مشتریان و دسترسی بیشتر به گزینه‌های رقابتی، بخش بندی بازار در هر کسب‌و‌کار یا طرح بازاریابی اهمیت زیادی یافته است.

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “

اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمی‌دانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی به سبک شرکت هیوندای با رویکرد تامین نیاز خودروبرای مشتریان امروز وآینده”

هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا

شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"استراتژِی بازاریابی ورمزموفقیت شرکت مایکروسافت درپیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان "

مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضه‌ی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت سامسونگ ،بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،تحلیل محیط و استراتژی بازار یابی شرکت بی ام وBMW

یکی از برند های مطرح جهانی ،شرکت خودروسازی بی ام و (BMW) می باشد که درصنعت خودروسازی حداقل با۱۲ برند محبوب رقابت می کند

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،مدیریت استراتژیک درشرکت اپل ،ارزشمندترین استارتاپ جهانی درفروش موفق

هیچگاه اپل تنها با هدف کسب درآمد به یک حوزه کاری جدید وارد نشده است ولی البته پول و درآمد را فراموش نمی‌کند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید

قیمت : 82,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،برندسازی درصنعت کفش-چالش ها و فرصت ها(مطالعه موردی بازار ایران)

برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحی‌های خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژی‌های بازاریابی قوی اتخاذ کنید.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی محتوا و تبلیغات در صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران

تنوع برندهای مختلف در زمینه محصولات ورزشی می‌تواند نقطه قوتی برای این برندها در نظر گرفته شود. نایک، آدیداس، ریباک، پوما و… در محیطی سرسخت و رقابتی در کنار یکدیگر به تولید محصولات مختلف ورزشی می‌پردازند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و… ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر هستند و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در حال تغییر است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و... ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت شل بارویکرد آینده پژوهی در بازارنفت ومحیط زیست

شل کمپانی نفتی است که در ایالات متحده واقع شده و زیرمجموعه کمپانی نفت و گاز هلندی-بریتانیایی رویال داچ شل است. رویال داچ شل، یکی از بزرگ ترین کمپانی های صنعت نفت و گاز در جهان به شمار می رود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت:کارت امتیازی متوازن ،نقطه عطف و رمز موفقیت شرکت های بزرگ و برندهای مطرح جهانی

دربازار پیچیده و متلاطم امروزی ،مدیرانی موفق خواهند بود که سازمان ها را باداشتن مزیت رقابتی به سمت بهره وری پایدارسوق دهند که از ابزارقدرتمند کارت امتیازی متوازن با مولفه ها و وجه های آن بصورت مناسب استفاده نمایند.زیراکه درکارت امتیازی متوازن ؛وضعیت بازار،مشتریان و ذی نفعان و حتی کارکنان سازمان ها ب

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

ارزشیابی سهام شرکت هایی در شرایط خاص

ارزشیابی سهام شرکت هایی در شرایط خاص

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

روشهای ارزشیابی سهام در بورس اوراق بهادار ایران

روشهای ارزشیابی سهام در بورس اوراق بهادار ایران

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بورس اوراق بهادار و شرکتها (ورد)

پاورپوینت بورس اوراق بهادار و شرکتها (ورد) - بنام خدا بورس اوراق بهادار و شرکتها انواع مختلف شرکتهای تجاری : 1- شرکت سهامی 2- شرکت با مسولیت...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (ورد)

پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (ورد) - بنام خدا آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار مرکز تحقیقات و ...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله ساختار سرمایه ای بر روی ارزش شرکت 16 ص (ورد)

مقاله ساختار سرمایه ای بر روی ارزش شرکت 16 ص (ورد) - ‏1 ‏مقاله ای برای نشست‏ سالانه EFMA‏ در سال 2000 ‏تأثیر ساختار سرمایه ای بر روی ارزش شرکت ‏ب...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله بررسی آثار حد نوسان قیمت سهام در بورس اوراق بهادار ایران 155ص (ورد)

مقاله بررسی آثار حد نوسان قیمت سهام در بورس اوراق بهادار ایران 155ص (ورد) - ‏بررسی آثار حد نوسان قیمت سهام ‏در بورس اوراق بهادار ایران‏ ‏ ‏ ‏خل...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله بازار بورس 15 ص (ورد)

مقاله بازار بورس 15 ص (ورد) - ‏بـــــــورس و ارواق بهــــــــــــادار‏ ^ 1 1 ^ ‏فصل اول ‏مقـدمـه تحقيـق ‏تعــريف مــوضــوع ‏در زمينه عرضه اوليه ا...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله بررسی مالیات بر ارزش افزوده 21 ص (ورد)

دانلود مقاله بررسی مالیات بر ارزش افزوده 21 ص (ورد) - ‏1 ‏جهاد دانشگاهی استان یزد ‏واحد اشکذر ‏ ‏مربوط به درس : ‏مالیه عمومی ‏موضوع تحقيق: ‏برر...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت. مدیریت استراتژیک در شرکت کانن برند مشهورصنعت عکاسی وپیشگام درنوآوری

کانن یکی از مشهورترین برندهای دنیای عکاسی هم در دوران آنالوگ و هم دیجیتال است که تاریخچه‌ای نزدیک به یک قرن هم در صنعت اپتیک دارد.

قیمت : 78,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

پاورپوینت تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت زارا،برند محبوب در دنیای مد و پوشاک

قیمت : 85,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله شرکت تبلیغاتی 36 ص

دانلود مقاله شرکت تبلیغاتی 36 ص - ‏1 ‏ ‏موضوع : ‏فهرست مطالب ‏عنوان ‏ ‏ صفحه ‏فصل اول ‏مقدمه‏ ‏5 ‏خلاصه‏ 6 ‏مأموریت‏ 7 ‏فهرست محتوا‏ 7 ‏فص...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک

با نگاهی به تعداد بالای طرفداران و مشتریان کمپانی نایک، می توان مطمئن شد که استراتژی بازاریابی برند نایک عمیق تر از استفاده موفق از استراتژی های بازاریابی کلاسیک و قدیمی ست.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت توشیبا

توشیبا از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری محسوب می‌شود که در بسیاری از حوزه‌های صنعت،‌ نقش پیش‌گام داشت و با بحران‌های متعددی هم دست‌وپنجه نرم کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی امور مالی شرکتهاو بانکها

بررسی امور مالی شرکتهاو بانکها

قیمت : 4,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه راهبردهای بازاریابی درشرکت پاناسونیک

پاناسونیک یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی تجهیزات و لوازم الکترونیکی در دنیا است. این برند ژاپنی، به مدت یک قرن در این صنعت فعالیت دارد

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمر

 فیلیپس یکی از قدیمی‌ترین برندهای اروپایی صنعت الکتریک و الکترونیک محسوب می‌شود که از روزهای اول اختراع لامپ روشنایی، مشغول به کار بوده است.

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی ارتباط بین سود و قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران

بررسی ارتباط بین سود و قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

برندسازی درکسب وکار،کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان و ماندگاری دربازار امروز

برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا بی تو بی ‌است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس ،محبوب ترین برند صنعت قهوه و کافی شاپ زنجیره ای جها

استارباکس فعالیت اولیه‌ی خودش را با عرضه‌ی قهوه‌ی بوداده آغاز کرد، بعد از مدتی اولین کافی‌شاپ خود را راه‌اندازی کرد و تبدیل به بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان شد.

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

ارزشیابی توصیفی چگونه می تواند در بروز و رشد خلاقیت دانش آموزان موثر واقع شود؟

تاثیر ارزشیابی توصیفی در رشد و پروش خلاقیت دانش آموزان

قیمت : 2,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بورس اوراق بهادار و شرکتها

دانلود پاورپوینت بورس اوراق بهادار و شرکتها - بنام خدا بورس اوراق بهادار و شرکتها انواع مختلف شرکتهای تجاری : 1- شرکت سهامی 2- شرکت با مسولی...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود شرکت بورس اوراق بهادار تهران

دانلود شرکت بورس اوراق بهادار تهران - بنام خدا 1 2 شرکت بورس اوراق بهادار تهران (سهامی عام) 3 لوگوي بورس تهران برگرفته از يك نشان برنجي مر...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود برنامه بازاريابي

دانلود برنامه بازاريابي - بنام خدا برنامه بازاريابي شرکت پست در سال 88 با رويکرد جذب بازارهاي هدف 3 مقدمه برنامه ريزي عملياتي به عنوان يک...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی و تحلیل موزه مجازی

تحقیق بررسی و تحلیل موزه مجازی - ‏بررسی و تحلیل موزه مجازی ‏چکیده ‏  در جامعه علمی و هنری امروز، یکی از مهمترین کارها ایجاد بستر مناسب برای نگه...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران 109 ص

تحقیق بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران 109 ص - ‏ ‏تشکر و قدردانی ‏ اینک که درسایه الطاف‏ ‏ بی پایان الهی این‏ ‏ دوره از ت...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق ابزارهای موجود در بازار مهاجرت 22 ص

تحقیق ابزارهای موجود در بازار مهاجرت 22 ص - 11 1 ‏بسمه تعال‏ي ‏دانشگاه تهران ‏دانشکده فن‏ي ‏گروه مهندس‏ی ‏برق و کامپ‏ي‏وتر ‏موضوع ‏گزارش ‏ابزار...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پژوهش بررسی نقش شرکتهای تعاونی روستایی در رفع و حل مشکلات و معضلات دامداریها 90 ص

پژوهش بررسی نقش شرکتهای تعاونی روستایی در رفع و حل مشکلات و معضلات دامداریها 90 ص - أ ‏فهرست چکیده: 1 مقدمه 2 1-1 بیان مسئله تحقیق 6 1-2 اهمیت و...

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بررسی و بهسازی سیستم حسابداری مالی و صنعتی شرکت امگا (با کیفیت)

پاورپوینت بررسی و بهسازی سیستم حسابداری مالی و صنعتی شرکت امگا (با کیفیت) - بسم الله الرحمن الرحیم عنوان پژوهش : بررسی و بهسازی سیستم حسابداری...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بررسی و تحلیل بازار انحصارچند جانبه (با کیفیت)

پاورپوینت بررسی و تحلیل بازار انحصارچند جانبه (با کیفیت) - بنام خدا بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه مقدمه بازار: همه خریدارا...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه (با کیفیت)

پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه (با کیفیت) - دانشکده مدیریت و حسابداری بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه ...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (با کیفیت)

پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (با کیفیت) - بنام خدا آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار مرکز تحقیق...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت آسیب شناسی فضای مجازی (با کیفیت)

پاورپوینت آسیب شناسی فضای مجازی (با کیفیت) - بنام خدا آسیب شناسی فضای مجازی « آسیب ها / تهدیدها / فرصت ها » امروز اينترنت ، ماهواره و وسايل ا...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت رويكرد نوين به مديريت ارزشیابی عملکرد کارکنان (⭐⭐⭐)

پاورپوینت رويكرد نوين به مديريت ارزشیابی عملکرد کارکنان (⭐⭐⭐) - بنام خدا رويكرد نوين به مديريت ارزشیابی عملکرد کارکنان It is becoming more and ...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری - ‏1 ‏بررسي نقش بازاريابي در توسعه صنعت گردشگري ‏1- ‏شيما مردان‏:‏ دانشجوي كارشنا‏ ‏سي رشته مدير...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی مالیات بر ارزش افزوده 21 ص

تحقیق بررسی مالیات بر ارزش افزوده 21 ص - ‏1 ‏جهاد دانشگاهی استان یزد ‏واحد اشکذر ‏ ‏مربوط به درس : ‏مالیه عمومی ‏موضوع تحقيق: ‏بررسی مالیات بر ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی عدم استقبال سوادآموزان از کلاسهای نهضت سوادآموزی در شهرستان نیشابور

تحقیق بررسی عدم استقبال سوادآموزان از کلاسهای نهضت سوادآموزی در شهرستان نیشابور - 1 ‏ ‏«‏ ‏فصل اول‏ ‏» ‏مقدمه 3 ‏چکیده تحقیق ‏بی سوادی یکی از م...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی رابطه بین فناوری اطلاعات و کارایی کارکنان شرکت گاز 26 ص

تحقیق بررسی رابطه بین فناوری اطلاعات و کارایی کارکنان شرکت گاز 26 ص - ‏1 ‏مقدمه : ‏عصر فعلي را برخي عصر اطلاعات لقب داده اند .‏اين نام گذاري شاي...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران 109 ص

تحقیق بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران 109 ص - ‏ ‏تشکر و قدردانی ‏ اینک که درسایه الطاف‏ ‏ بی پایان الهی این‏ ‏ دوره از ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی برند های معروف دنیا 29 ص

تحقیق بررسی برند های معروف دنیا 29 ص - ‏1 ‏بررسی برند های معروف دنیا ‏(‏مبانی 2‏) ‏نکاتی در مورد بازار یابی ‏در بازار هدف چهار بحث مهم مطرح می ش...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی برندهای معروف ایران 8 ص

تحقیق بررسی برندهای معروف ایران 8 ص - 1 ‏بررسی برندهای معروف ایران ‏ ‏ برند خدماتی ایران ایر ‏…‏.‏ ‏ایران ایر یا(شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی آثار حد نوسان قیمت سهام در بورس اوراق بهادار ایران 155ص

تحقیق بررسی آثار حد نوسان قیمت سهام در بورس اوراق بهادار ایران 155ص - ‏بررسی آثار حد نوسان قیمت سهام ‏در بورس اوراق بهادار ایران‏ ‏ ‏ ‏خلاصه ت...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسي تأثير بدهي صنعت بر ارزش بازار شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار 110ص

تحقیق بررسي تأثير بدهي صنعت بر ارزش بازار شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار 110ص - ‏86 ‏ ‏ ‏دانشگاه رجاء‏-‏ قزوین ‏گروه حسابداری ‏پایان ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تبلیغات در عرصه بازار

تحقیق تبلیغات در عرصه بازار - ‏2 ‏موضوع تحقیق: ‏تبلیغات در عرصه بازار ‏تعریف تبلیغات: ‏تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

آموزش عملی کار در بازار بورس

آموزش کار و سرمایه گذاری در بازار بورس ایران عزیز به ساده ترین روش ممکن

قیمت : 200,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازار برق شرکتهاي توزيع

پاورپوینت بازار برق شرکتهاي توزيع - بنام خدا بازار برق شرکتهاي توزيع فرصتها ، تهديدها و چالشها فهرست مطالب مقدمه اي بر راه اندازي بازاربرق ا...

قیمت : 11,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها 11

تجزیه و تحلیل ارزش افزوده , ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها 11 - 0 ‏عنوان : ‏تجز‏ی‏ه‏ ‏و‏ ‏تحل‏ی‏ل‏ ‏ارزش‏ ‏...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت فرایند بررسی و انتخاب بازارهای خارجی

پاورپوینت فرایند بررسی و انتخاب بازارهای خارجی - بنام خدا فرایند بررسی و انتخاب بازارهای خارجی شروع با جمع آوری اطلاعات مرتبط برای هر کشور حذ...

قیمت : 7,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص

پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص - ‏نقش و توانایی دوره ‏نقش و توانایی دوره ‏نقش و توانایی دوره ‏نقش و توانایی دوره ‏نقش و توانایی دوره ‏ن...

قیمت : 1,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بررسی بهره وری شرکت های تعاونی روستائی در شهرستان بستان آباد

پاورپوینت بررسی بهره وری شرکت های تعاونی روستای در شهرستان بستان آباد - 1 عنوان : بررسی بهره وری شرکت های تعاونی روستائی در شهرستان بستان آباد...

قیمت : 9,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمايه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمايه و بورس اوراق بهادار (فصل 2) - ‏فصل دوم ‏ادبي‏ـ‏ات و پي‏ـ‏شينه تحقي‏ـ‏ق ‏2-1-مقدمه ‏ يک ازمهم ترين بخش هاي...

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام (فصل 2) - ‏ ‏1-2- مقدمه:‏ ‏15 ‏2-2 بازار مالی:‏ ‏15 ‏1-2-2 کارکرد های اقتصادی ...

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مدیر بازاریابی و تبلیغات (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت مدیر بازاریابی و تبلیغات (قابل ویرایش) - بنام خدا مدیر بازاریابی و تبلیغات ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی های بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی های بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا بررسی استراتژی های بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی (قابل ویرایش) - بررسی محیط بازاریابی Marketing Environment 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل