تحقیق بازار یابی شبکه ای 45 ص

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 50 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏0
‏موضوع تحقیق :
‏بازار یابی شبکه ای
‏و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور
‏فهرست مطالب
‏1
‏عنوان
‏صفحه
‏مقدمه
‏2
‏بازار ‏ی‏اب‏ی‏ برا‏ی‏ ه‏ی‏چ‏ (‏ نقد‏ی‏ بر گلدکوئ‏ی‏ست‏ )
‏6
‏چرا فعال‏ی‏ت‏ در بازار‏ی‏اب‏ی‏ چندسطح‏ی‏ قمار است؟
‏12
‏نظر مراجع در مورد س‏ی‏ستم‏ ها‏ی‏ فروش شبکه ا‏ی‏ و رد دلا‏ی‏ل‏ موجود مبن‏ی‏ بر عدم آگاه‏ی‏ مراجع
‏17
‏طعم تلخ گلدكوئست
‏28
‏ا‏ين سكه هم دو رو دارد
‏38
‏منابع
‏45
‏مقدمه
‏3
‏شايد در ابتدا كسي گمان نمي كرد اين مسئله تا به اين حد گسترش يابد. نمونه هاي قبلي چنين مسائلي بسيار زود از گردونه خارج شدند و از رونق افتادند، اما اين دفعه قضيه فرق مي كند. شركت گلدكوئيست در آغاز ورودش به ايران طبقات پايين جامعه به لحاظ سواد اجتماعي و اقتصادي - را هدف قرار داد. مردم عادي جامعه كه اطلاع چنداني از اصطلاح علمي مورداستفاده اعضاي شبكه نداشتند، براحتي وارد بازي شدند و از آنجا كه بدرستي نمي دانستند بايد چه كنند، اكثرا ضرر كردند. اين ضرر به شكايت آنها از شركت گلدكوئيست و اعضاي اصلي اش در ايران منجر شد و قوه قضائيه در اولين برخورد، دستور فيلتر سايت هاي اينترنتي اين شركت و دستگيري اعضاي اصلي و سر شاخه هاي آن را صادر كرد. گلدكوئيستي ها براي مدتي از سر و صدايشان كم كردند و در خفا به جلساتشان ادامه دادند. زخم ها بايد ترميم مي شد و بازنگري در روش ها و جامعه هدف، لازم بود. پس از مدتي دوباره فعاليت شديد علني آغاز شد. اين با جوان ها مورد هجوم قرار گرفتند. روش ها تغيير كرد و علمي تر شد. دانشجويان كه پيشتر از طريق روش هاي علمي و استدلال هاي منطقي كار شبكه را مردود اعلام مي كردند، اين دفعه خود تبديل به مبلغان شركت گلدكوئيست شدند و سرانجام كار ب آنجا رسيد كه نبايد. اين روزها كمتر جواني يافت مي شود كه پرزنت نشده باشد.
‏ همه مي دانند كه اگر دوستي پس از مدت ها با شما تماس بگيرد و بگويد كار مهمي با شما دارد، حتما مي خواهد پرزنت تان كند. بگويد دستي كه در آن است خيلي سريع پيش مي رود، همه 3uv‏ (سه يو وي) هستند و... .
‏ به اين قضيه چند مدل و از چند زاويه مي توان نگاه كرد؛ يكي از اين زوايا، ديدگاه پيشگيرانه است. چه بايد مي كرديم تا كار به اينجا نكشد؟
‏ موضوع چندان هم پيچيده نيست. جامعه ما پر است از آدم هايي كه مي خواهند يك شبه پولدار شوند و در چشم به هم زدني ره 100 ساله بروند. مدت هاست كه پول، جاي بسياري از ارزش هاي اخلاقي را گرفته و كعبه آمال شده است. ظهور نوكيسه ها‏ ‏در شهرها، مردم را هوايي كرده است. همه فكر مي كنند، مي شود كار نكرد و پول داشت. هرجا بحث باشد، حتما يكي هست كه بگويد فلاني با يك تلفن ميليون ميليون پول جابه جا مي كند. بهماني در خانه نشسته است و سر برج، ميليوني پول به حسابش مي ريزند و قس علي هذا. گويي كار نكردن در جامعه ما ارزش شده است. از سوي ديگر، فقر و تورم و بيكاري آنچنان عرصه را بر مردم كوچه و بازار تنگ كرده كه همه طاقتشان را از دست داده اند و به دنبال مفري مي گردند. اينجاست كه هر كس بيايد و بگويد شش ماهه ميليونر مي شوي، يك ساله ميلياردر، حتما همه به سمت او جذب خواهند شد. طبيعتا قوانين و احكام هم نمي توانند جلو مردم را بگيرند قانونگذار هم اين را مي داند- بايد خيلي زودتر از اينها به فكر مي افتاديم. به قول قديمي ها، علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد. نبايد مي گذاشتيم به اسم سياست تعديل اقتصادي، نوكيسه ها متولد شوند و پول داشتن جاي كار كردن را بگيرد. پول داشتن موضوع بدي نيست، اما چگونه پولدار شدن، مهم است. ايجاست كه متوليان فرهنگي كشور بايد مورد سئوال قرار گيرند. بگير و ببندهاي قانوني، آخرين مرحله است. پيش از آن بايد زمينه هاي وقوع جرم را از بين برد. همه
‏3
‏ زمينه هاي مجرم سازي هم اقتصادي نيستند. همه فقرا به بهانه فقر دست به دزدي‏ ‏نمي زنند. اين كه جامعه طبقاتي شده است و جمع وسيعي از مردم فقيرند غيرقابل انكار است، اما توجيه مناسبي براي ورود به عرصه هاي غيراخلاقي نيست. مشكل بيشتر از هنگامي شروع شد كه ارزش هاي جامعه دگرگون شدند و دستگاه هاي متولي فرهنگ كه سالانه صدها ميلياردتومان پول از بودجه كل كشور مي گيرند، به اموري ديگر سرگرم شدند.
‏ در ابتداي ورود گلدكوئيست به ايران همه ورودش را ناديده گرفتند و از همه بيشتر صدا و سيما. شايد اولين باري كه راديو و تلويزيون به اين موضوع پرداخت زماني بود كه قوه قضائيه براي اولين بار با اين شبكه برخورد كرد. از آن زمان تاكنون جسته و گريخته برنامه هايي از صدا وسيما در اين رابطه پخش مي شود، اما بسياري شان تاثير زيادي ندارد. اين عدم تاثيرگذاري معلول چند علت است.
‏ اولا ساعت پخش اين برنامه ها چندان مناسب نيست. گويي مديران صدا وسيما بهاهميت موضوع و مخرب بودن اين مسئله پي نبرده اند. تاثيري كه گلدكوئيست بر اقتصاد و آينده اين كشور باقي مي گذارد قطعا آنقدر هست كه لزوم پرداختن به‏ ‏مسئله را در ساعات پربيننده تلويزيون اثبات كند. مي توان اندكي از حجم تبليغ چيپس و پفك و شكلات كم كرد و به آموزش مردم در موضوعي پرداخت كه آينده كشور را در معرض نابودي قرار داده است. مي توانيم كلاس هاي رنگارنگ كنكور را زيرنويس كنيم، اما نمي توانيم هشدار به مردم را در دستور كار قرار دهيم؟

 
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

تعداد مشاهده: 4082 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:39 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل


استراتژی بازاریابی محتوا- مطالعه موردی شرکت هواپیمایی امارات(پاورپوینت)

استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد، انتشار و توزیع محتوای ارزشمند برای جذب و جذب مخاطب هدف است. هدف آن ایجاد آگاهی از نام تجاری، ایجاد سرنخ، و هدایت اقدامات مشتری است.

قیمت : 150,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است.

قیمت : 380,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک مشتریان

مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیه‌های کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروه‌های اصلاح‌طلب، بانک‌ها و – مهم‌تر از همه – دولت‌ها هستند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “

| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است.

قیمت : 92,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”بازاریابی استراتژیک فست فود برای نسل هزاره”

کلید موفقیت در بازار فست فود امروز، متخصص شدن به زبان احساسات و عقاید مردم است. برندهایی در بازار فست فود امروز برنده می شوند که به طور احساسی و عاطفی مردم (مشتریان فعلی و بالقوه) را جذب می نمایند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”مشاوره دربازاریابی وفروش رمزموفقیت مدیران عصر دیجیتال”

مشاوران بازاریابی فرصتهایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کند

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.بازاریابی بین المللی وصادرات درعصر دیجیتال،فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند امروز

بازاریابی بین‌ المللی عبارت است از عملیات تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک کشور به مشتریان در سایر کشورها، به منظور کسب سود. بازاریابی بین‌ الملل همچنین شامل عملیات تولید و فروش کالا و خدمات در بیش از یک کشور است.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی چندکاناله با رویکردخلق بهترین تجربه مشتری و تسهیل فرآیند خرید

امروزه بازاریابی چند کاناله به طور چشمگیری در میان بازاریابان برتر دنیا محبوب شده است. بازاریابی چند کاناله هنر استفاده ترکیبی از کانال‌های ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم برای تعامل با مشتریان است

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت هوندا

شرکت هوندا ،یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مجموعه کامل ،استراتژی تبلیغات و محیط بازار/استراتژی بازاریابی/برندسازی درصنعت پوشاک

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید

قیمت : 82,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت بامشتریان

فلسفه لوگوی چهار حلقه‌ای آئودی نیز جالب توجه است؛ این نماد در سال ۱۹۲۸ و بعد از ادغام چهار شرکت dkw ، واندر، هورش و آئودی پدید آمد که نشان از اتحاد این چهار شرکت داشت.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و… ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر هستند و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در حال تغییر است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی وصادرات عسل بانگاه به رعایت الزامات واستانداردهای بین المللی دربازارهای

بازاریابی فروش عسل طبیعی یکی از مهمترین نکاتی است که هم در بهره وری شرکت های عرضه کننده عسل اثرگذار است و هم نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.

قیمت : 110,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و... ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان"

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،بازاریابی ورزشی،صنعت مدرن در نگاه استراتژیک مدیران فردا

در عصر حاضر، ورزش به عنوان یک بخش اقتصادی، چه از بعـد عملـی و چـه تماشـایی، در تولید و مصرف کالاها و خدمات ورزشی و توسعه اقتصادی جوامع مختلف نقش اساسـی دارد و هم اکنون یکی از مؤثرترین عوامل اثرگذار در رشد اقتـصادی ملـی و یکـی از درآمـدزاترین ،صنایع در قرن ۲۱ به شمار میرود .

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

شبکه های موردی، حسگر بی سیم و مسیریابی در آنها

شبکه های موردی، حسگر بی سیم و مسیریابی در آنها

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM - ‏بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM‏ ‏چکیده: بسياري از مردم در داخل يا خارج از ايران دركي...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix

بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix - ‏بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix‏ ‏تابان خواجه نصیری ‏در این مقاله به رابطه‌ی بین Marketing mix‏ و بازاریا...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای

تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای - 2 ‏بازاريابی ‏تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای‏ ‏آنچه در اين شماره از خبرنامه ارائه مي گردد، قرار است تاریخچه‌ی مختصری...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته

بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته - ‏بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته‏ ‏«بازاریابی شبکه‌ای» با «بازاریابی وابسته» تفاوت دار...

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی جامع الگوریتم های مسیریابی در شبکه های موردی

بررسی جامع الگوریتم های مسیریابی در شبکه های موردی

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

استراتژی بازاریابی doc

استراتژی بازاریابی doc - ‏استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی ‏بهترين استراتژ‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی‏ الکترون‏ی‏ک‏ی‏: ارتباط مناسب و دائم با مشتر‏ی‏ان‏ بر خط اکنون...

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.

قیمت : 62,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک"

هوش هیجانی و هوش اجتماعی ما را توانمند می کنند تا هیجانات و رفتار خود، دیگران، مشکلات و تعارضات را مدیریت و با سایر افراد و مسائل محیطی، ارتباط موثر برقرار کنیم.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان عصر دیجیتال

تکنولوژی با ساده‌تر کردن کارها به زندگی انسان کمک می‌کند. تکنولوژی بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارها است که باعث ساده‌تر و اثربخش‌تر شدن فعالیت‌های بازاریابان می‌شود.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی .رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کتاب ،هنردر بازاریابی،کلیدطلایی ایجادقیمت سایه درکالاهاوذائقه مشتریان

بازارهای امروز، بازارهایی هستند به برپایه آینده بناشده اندومدیرانی دراین بازارموفق خواهند بود که ازآینده آمده باشند و شناخت کافی به آینده داشته باشند

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک شیائومی بارویکردشناخت بازارومدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،بازاریابی به سبک ایکیابا رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی

فروشگاههاى آیکیا ، مشتریان را به صورتى فعال درگیر فرآیند خرید مى کنند. مشتریان مى توانند لوازم را لمس کرده و آن را بردارند ، باز کنند ، روى آن نشسته و یا دراز بکشند.

قیمت : 46,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه وپیشرفت دربازار پیچیده امروز

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است.

قیمت : 55,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

چالش ها و بازاریابی در ورزش بانوان

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مسیریابی و نقش روترها در شبکه

پاورپوینت مسیر یابی و نقش روتر ها در شبکه در 17 صفحه از منابع مختلف تهیه شده است و یک پاوپوینت کامل به همراه عکس است این پاور پوینت از مطالب بسیار مناسب و مفید جهت ارائه های درسی و غیره تهیه شده است.

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

نرم افزار بازاریابی فایل ,نرم افزار تولید محتوا

شاید نرم افزار فروش فایل یا,نرم افزار بازاریابی سیدا,بهترین نرم افزار بازاریابی,نرم افزار بازاریابی رایگان,نرم افزار بازاریابی مویرگی,نرم افزار بازاریابی حضوری,نرم افزار فروش و بازاریابی شبکه ای,نرم افزارهای مدیریتی را شنیده باشید

قیمت : 100,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق ترازیابی در عمران 21 ص

تحقیق ترازیابی در عمران 21 ص - ‏ترازیابی در عمران‏........................‏...............................................‏.........‏..............

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بهبود نظام آموزشی، تنها از طریق اصلاح ارزشیابی تحصیلی امکان

تحقیق بهبود نظام آموزشی, تنها از طریق اصلاح ارزشیابی تحصیلی امکان - ‏بهبود نظام آموزشی، تنها از طریق اصلاح ارزشیابی تحصیلی امکان پذیر نیست ‏مقد...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی 8ص

تحقیق بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی 8ص - ‏1 ‏بسته بند‏ی‏ آخر‏ی‏ن‏ ترفند بازار‏ی‏اب‏ی ‏ بسته بند‏ی‏ چهره كالاست. در ‏ی‏ك‏ تقس‏ی‏م‏ بند‏ی‏ كل‏ی‏...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها

تحقیق بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها - ‏بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها ‏ Seyedamir.hosseini@gmail.com 1 www.sportculture.ir ‏باز...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی تک به تک 36ص

تحقیق بازاریابی تک به تک 36ص - ‏1 ‏در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت,‏ > است,‏ ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت,‏ <<سهم از مشتری...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی مناسب با APH 25ص

تحقیق بازاریابی مناسب با APH 25ص - 88 ‏ ‏مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد 89 ‏انتخاب آمیخته بازا‏ریابی مناسب با استفاده از‏... ‏مجله دانشکده علو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاريابي صنعتي 40 ص

تحقیق بازاريابي صنعتي 40 ص - ‏2 ‏مقدمه‌اي‌ بر محيط‌ بازاريابي‌ صنعتي‌ ‏ ‏اهداف‌ آموزشي‌ ‏توضيح‌ دهيد كه‌ چرا بازاريابي‌ صنعتي‌ را مطالعه‌ مي‌كني...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

تحقیق بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای - ‏بازاریابی ‏جهانی ‏در ‏مقابل ‏بازاریابی ‏منطقه‌‏ای ‏یکی ‏از ‏موضوعات ‏بحث ‏برانگیز ‏که ‏امرو...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاريابي تركيبي

تحقیق بازاريابي تركيبي - ‏بخش 3- استراتژي توسعه بازاريابي و بازاريابي ‏تركيبي ‏عامل ديگري كه به افزايش قيمت منجر مي شود افزايش تقاضا است: ‏زماني...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاريابي بين المللي و راهكارهاي ورود به بازار بين المللي 18 ص

تحقیق بازاريابي بين المللي و راهكارهاي ورود به بازار بين المللي 18 ص - ‏17 ‏بازاريابي ‏بين ‏المللي ‏و ‏راهكارهاي ‏ورود ‏به ‏بازار ‏بين ‏المللي ‏...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازار پولي

تحقیق بازار پولي - ‏5- توسعه سيستم هاي پايه اي: ‏توسعه يك بازار پولي شناور و وظيفه شناس خوب و بازار ثانويه در سهام قرضه دولتي به يك سيستم پايه ا...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازار یابی شبکه ای 45 ص

تحقیق بازار یابی شبکه ای 45 ص - ‏0 ‏موضوع تحقیق : ‏بازار یابی شبکه ای ‏و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور ‏فهرست مطالب ‏1 ‏عنوان ‏صفحه ‏مقدمه...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازار وكيل (شيراز) ‏ 72 ص

تحقیق بازار وكيل (شيراز) ‏ 72 ص - ‏بازار نو (شيراز) ‏اين بازار از جانب دروازه اصفهان و در امتداد بازار وكيل ساخته شده و باني آن ميرزا يوسف اشرف...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازار بزرگ‌ تهران‌ 45 ص

تحقیق بازار بزرگ‌ تهران‌ 45 ص - 1 1 ‏دانشگاه‌ علامه‌ طباطبايي‌ ‏دانشكده‌ علوم‌ اجتماعي‌ ‏عنوان‌: ‏بازار بزرگ‌ تهران‌ ‏مقدمه‌ ‏يكي‌ از مهمترين‌ ع...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازار 63 ص

تحقیق بازار 63 ص - ‏2 ‏ بسمه تعالی ‏مقدمه ‏بازار به عنوان یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده ساختاراصلی شهرهای قدیمی همواره مطرح بوده است. ‏در گ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق امنيت شبکه 22 ص

تحقیق امنيت شبکه 22 ص - 2 ‏1-5 ‏امنيت شبکه ‏يک سيستم کامپيوتر‏ي‏ از چهار عنصر:‏ ‏ سخت افزار ، سيستم عامل ، برنامه ها‏ي‏ کاربرد‏ي‏ و کاربران ، ت...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرمايه بر اساس تعاليم اسلام 30

تحقیق اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرمايه بر اساس تعاليم اسلام 30 - ‏اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرما...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق اصطلاحات شبکه‌های کامپیوتری 55 ص

تحقیق اصطلاحات شبکه‌های کامپیوتری 55 ص - ‏چگونگی انتقال اطلاعات در یک شبکه ........................................................1 ‏اصطلاحات ش...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق استراتژیهای بازاریابی 20ص

تحقیق استراتژیهای بازاریابی 20ص - ‏1 ‏ ‏استراتژیهای ‏ ‏ ‏بازاریابی ‏ ‏مقدمه ‏رقابت شديد كشورهايي كه قادر به توليد با هزينه هاي پايين هستند، م...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق ارزیابی فعالیت های یونیسف در بم و زرند در ارتباط با مراکز دوستدار کودک 60 ص

تحقیق ارزیابی فعالیت های یونیسف در بم و زرند در ارتباط با مراکز دوستدار کودک 60 ص - ‏1 ‏ارزیابی فعالیت های یونیسف در بم و زرند ‏در ارتباط با م...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری یاددهی 25 ص

تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری یاددهی 25 ص - ‏بسمه تعالي ‏عنوان: ‏مقدمه ‏مشكلات ارزشيابي سنتي يا بهتر بگوييم روش اندازه‏‌‏گيري و سنجش...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص

تحقیق آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی مفاهیم بازرگانی 15ص - 1 ‏آشنایی با مفهوم ‏« صادرات و بازاریابی » ‏و ‏برخی ‏اصطلاحات بازرگانی 2 ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی

تحقیق آسيب شناسی مدیریت بازاریابی - ‏آسيب‌شناسي‌ مديريت‌ بازاريابي‌ ‏تخصص‌ در قرون‌ جديد، ابزارها و شرايط‌ جديد پديد آورده‌ است. ‏وظيفه‌ بازاري...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازاریابی در ایران

تحقیق بازاریابی در ایران - ‏بازاریابی در ایران ‏----------------------------------------------------- 2 ‏مقدمه ‏كشور ايران‌ با تنوع‌ وسيع‌ آب‌ و...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بازار یابی 34 ص

تحقیق بازار یابی 34 ص - ‏در‏ ‏اين‏ ‏گزارش‏ ‏به‏ ‏تعريف‏ ‏و‏ ‏اهميت‏ ‏آميزه‏ ‏بازاريابي‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏ابزار‏ ‏مؤثر‏ ‏بنگاه‏ ‏اقتصادي‏ ‏در‏ ‏تحت‏...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق امنیت شبکه 86 ص

تحقیق امنیت شبکه 86 ص - 1 ‏چکیده : ‏در این پروژه موضوع مورد بحث در ارتباط با امنیت شبکه می باشد. در ابتدا تاریخچه ای از شبکه دلایل به وجود آمدن ...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق ارزیابی طرحهای تولیدی

تحقیق ارزیابی طرحهای تولیدی - 1 ‏کتاب: ارزیابی طرحهای تولیدی ‏موضوع: کارآفرینی و پروژه ‏هفت گام: ‏1- آمادگی و تصمیم راسخ برای ورود به دنیای کسب...

قیمت : 12,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی

قیمت : 6,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch (با کیفیت)

پاورپوینت بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch (با کیفیت) - 1 بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch 2 Switch 3 توپولوژی چیست؟ نحو...

قیمت : 29,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازار یابی بین الملل (با کیفیت)

پاورپوینت بازار یابی بین الملل (با کیفیت) - بنام خدا 1 فصل پنجم : مطالعات فرهنگی فرهنگ : فکر و عمل مشترک انسانها فرهنگ : سنتها ، عادتها ، با...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری - ‏1 ‏بررسي نقش بازاريابي در توسعه صنعت گردشگري ‏1- ‏شيما مردان‏:‏ دانشجوي كارشنا‏ ‏سي رشته مدير...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص

تحقیق بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ,نارنگي ) 10 ص - ‏مقدمه ‏از دير باز بحث بررس بازار مرد توجه برخي از متخصصين امر بوده است . و حدود نوسا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق برخی از روشهای نفوذ به شبکه و راههای مقابله به آن 33 ص

تحقیق برخی از روشهای نفوذ به شبکه و راههای مقابله به آن 33 ص - ‏1 ‏عنوان‏ ‏: ‏ ‏تقدير و تشكر ‏ : ‏سپاس فراوان خدایی را که به مدد اوست‏ ‏. هر آ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تبلیغات در عرصه بازار

تحقیق تبلیغات در عرصه بازار - ‏2 ‏موضوع تحقیق: ‏تبلیغات در عرصه بازار ‏تعریف تبلیغات: ‏تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، ...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تبليغات و فراگرد بازاريابي

تحقیق تبليغات و فراگرد بازاريابي - ‏مفهوم بازاريابي : ‏تجديد حيات جهاني محصولات هوگ هارلي، اشاره به قدرت بالقوة بازاريابي دارد. اين موضوع همچني...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری

تحقیق تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری - 2 ‏تاملی بر اصول و فرایند بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری ‏چکیده: ‏هدف ا...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تاثیر فرهنگ بازارایابی

تحقیق تاثیر فرهنگ بازارایابی - ‏بازارایابی ‏ تاثیر فرهنگ بازارایابی را به سورضه ی و موثر بودن بازاریابی تعیین نماید، در حالیکه سایز شرکنپت خصوصی...

قیمت : 10,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق چرا بازارهاي مالي قانونمندند؟ 80 ( ورد)

تحقیق چرا بازارهاي مالي قانونمندند 80 ( ورد) - 2 ‏چرا بازارهاي مالي قانونمندند؟ ‏يك تحقيق تجربي از اعتبار تئوريهاي قانون ‏ايرن . اس . آلدريج ‏سوم...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق چالش ها و تنگنا های مدیریت و بازیابی اطلاعات 9ص ( ورد)

تحقیق چالش ها و تنگنا های مدیریت و بازیابی اطلاعات 9ص ( ورد) - 1 ‏چالش ها و تنگنا ها‏ی‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ و باز‏ی‏اب‏ی‏ اطلاعات ‏چک‏ی‏ده ‏سرعت‏ سرسام آ...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق توپو لوژی شبکه ارتباطی وطراحی 22 ص ( ورد)

تحقیق توپو لوژی شبکه ارتباطی وطراحی 22 ص ( ورد) - ‏ توپو لوژی شبکه ارتباطی وطراح‏ی: ‏توپولوژی شبکه ارتباطی که در آن در مسیر وجود دارد یکی از طرح...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهت یابی 19 ص ( ورد)

تحقیق جهت یابی 19 ص ( ورد) - ‏1 ‏جهت‌‏ی‏اب‏ی ‏ی‏افتن‏ جهت‌ها‏ی‏ جغراف‏ی‏ا‏یی‏ را جهت‌‏ی‏اب‏ی‏ گو‏ی‏ند‏. جهت‌‏ی‏اب‏ی‏ در بس‏ی‏ار‏ی‏ از موارد کاربر...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهاني شدن بازار 25 ص ( ورد)

تحقیق جهاني شدن بازار 25 ص ( ورد) - ‏2 ‏ ? ‏جهاني شدن بازار ‏سير تكاملي بشر و بويژه پيشرفتهاي فن آوري قرن حاضر در زمينه هاي مختلف از جمله ارتباطا...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق چند پردازشگرهای مرتبط بوسیله یک شبکه ( ورد)

تحقیق چند پردازشگرهای مرتبط بوسیله یک شبکه ( ورد) - ‏1 ‏چ‏ند پردازشگر‏های مرتبط بوسیله یک شبکه ‏( ترجمه پترسون 727 تا 756 ) ‏طراحی با تک باس خوب ...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق جهاني شدن بازار 26 ص ( ورد)

تحقیق جهاني شدن بازار 26 ص ( ورد) - ‏1 ‏ ? ‏جهاني شدن بازار ‏سير تكاملي بشر و بويژه پيشرفتهاي فن آوري قرن حاضر در زمينه هاي مختلف از جمله ارتباطا...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق توان مختلط مكان بهينه توليد پراكنده در بازار الكتريسيته غير قانون مند 47 ص ( ورد)

تحقیق توان مختلط مكان بهينه توليد پراكنده در بازار الكتريسيته غير قانون مند 47 ص ( ورد) - ‏2 ‏مكان بهينه توليد پراكنده در بازار الكتريسيته غير...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق تنظیم بازار موفقیت شغلی ( ورد)

تحقیق تنظیم بازار موفقیت شغلی ( ورد) - ‏تنظیم بازار موفقیت شغلی ‏ب‏ی‏شتر‏ افراد تما‏ی‏ل‏ دارند که در زندگ‏ی‏ به موفق‏ی‏ت‏ دست پ‏ی‏دا‏ کنند. آنها...

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام (فصل 2) - ‏ ‏1-2- مقدمه:‏ ‏15 ‏2-2 بازار مالی:‏ ‏15 ‏1-2-2 کارکرد های اقتصادی ...

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید

پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید - مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید آفت دانش ،به کار نبستن آن و آفت کار،دل نبستن به کار...

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی (قابل ویرایش) - 1 به نام خداوند جان وخرد که رزاق است و غنی و بخشنده 2 مباحث بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی (قابل ویرایش) - به نامش و به ياريش کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط ...

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی (قابل ویرایش) - بسم الله الرحمن الرحیم صوتی ...

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش بیمه (قابل ویرایش) - 1 بازاریابی وفروش بیمه 2 ...

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود تحقیق روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش)

روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص (قابل ویرایش) - ‏دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم وتحقيقات ‏دانشكده علوم ومهندسي صن...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(1) (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(1) (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 2 ...

قیمت : 100,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی و بهینه سازی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی و بهینه سازی (قابل ویرایش) - بنام خدا بازاریابی و بهینه سازی ریاضی چهارم انسانی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی اینترنتی (قابل ویرایش) - به نام خدا بازاریابی اینترنتی ) Digital Marketing ( Page 2 دیجیتال مارکتینگ چیست؟ چرا...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری (قابل ویرایش) - بازاریابی اجتماعی و نقش آن در توسعه اقتصادی مناطق...

قیمت : 19,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 دانشگاه قم اصول بازاریابی ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی (قابل ویرایش) - بنام خدا 1 اصول بازاریابی (Marketin Principles ) 2 ...

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی (قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی (قابل ویرایش) - استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی استراتژی رشد انواع انتخاب های رشد ...

قیمت : 8,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله ارتباطات یکپارچه بازاریابی (ورد قابل ویرایش )

در اين مقاله پس از تشريح مدل ارتباطات منسجم بازاريابي و نقش آن بر هدفگذاري تبليغات تجاري به بررسي و تبيين جايگاه اين مدل در فرآيند مديريت بازاريابي پرداخته خواهد شد. سپس به توصيف و تشريح انواع اهداف تبليغات در مدل ارتباطات منسجم بازاريابي عوامل تاثيرگذار بر اين اهداف پرداخته خواهد شد.

قیمت : 5,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل